Forum >> 75-90

Tocsa29-11-2007 20:29:42 // 21479
A baloldali bajuszkapcsolót ! És nincs egyben külön külön lelehet csavarozni!
A kormányt se kell levenni hozzá, csak a burkolatot!
NaTo29-11-2007 18:04:57 // 21478
Akkor mit kéne benne cserélni?
Lehet csak ezt a kapcsolót, vagy egyben van ez?
Tocsa29-11-2007 15:11:51 // 21477
:D A jólkereső elkényeztetett Pösti csávónak má 4000 huf nem is pénz ! :DD
Figyuzod öcsém ! Azé majdnem 2l selénia olaj ha úgy nézzük nem? :)
Gábor(figi75)29-11-2007 13:07:53 // 21476
Neked nem éri meg,de nekem megérné!:-)))
És ez csak az alja,lehet,hogy több már csak azért is érdemes,a meglepi izgi!:-)))
Wickey29-11-2007 13:02:31 // 21475
Csodás. Kettő, vagy négyezer. Nem tökmindegy? :-)
Ennyi pénzért jóformán megemelni sem éri meg. :-P
Gábor(figi75)29-11-2007 10:39:55 // 21474
Na azért mindent megveszenk,legalább is mifelénk,és már 10 éve is jobb áron ment a vas!
Sztm úgy 4k az ára!
Wickey29-11-2007 09:24:28 // 21473
Számozott fődarabokat eleve nem is vesznek be a MÉHben tudtommal, de a legegyszerűbb, hogy arra csavarintasz ebédidőben, és megkérdezed. A vas ára gombokért van amúgy, sok jóra ne számíts, max. egy-két ezresre.
Jobban megéri alufelnit lopni és azt elvinni hulladékvas árban, azért adnak 3-5ezret per darab :DDD
Ryuk28-11-2007 23:09:25 // 21472
És hol lehetne pár képet látni róla?Ha jó én megveszem...alfából sose elég :)
TDI7528-11-2007 21:27:11 // 21471
Az okés, de lövésem sincsen hogy mennyi a vas ára.
Tocsa28-11-2007 21:22:28 // 21469
Ne viccelj annyiért egy felújított ladamotort sem kapsz!
Csak egy jó turbó több mint 60 ezer! Ennyiért egy komplett autót kapsz!
Szerintem nem rossz vétel!
Gábor(figi75)28-11-2007 21:19:14 // 21468
Developed under the supervision of Domenico Chirico, the Alfa 75 had to be a true sports sedan without looking too aggressive or having a racy appearance. Cressoni implemented the ‘quality first’ philosophy whilst designing the Alfa 75, a project codenamed K-1 during its development phase.
Gábor(figi75)28-11-2007 21:13:06 // 21467
Én kértem tőle 40k-ért,válaszra sem méltatott!
Tocsa28-11-2007 21:11:08 // 21466
Kis figyelmet ! Docky barátom árulja a 75 ös vasát felújított 2.4 es td motorral!!!
60000 hufot akar érte!
Gábor(figi75)28-11-2007 20:50:01 // 21465
Annyiért amennyi a vas kilójának ára!:-))
TDI7528-11-2007 20:47:54 // 21464
Egy gyors kérdés az uraknak!

Egy ladamotort hengerfej nélkül kb mennyiért vesz be a méhtelep??
Gábor(figi75)28-11-2007 20:05:24 // 21463
Oh,az nekem is jól esne!:-)

1 kis adalék! http://www.italiaspeed.com/2005/cars/alfa_romeo/07/cressoni/1407.html
Tocsa28-11-2007 20:03:39 // 21462
Naná mert megérdemli !:) Továbbá kap hátra új rúgókat előrre új féktárcsákat stb!
Gábor(figi75)28-11-2007 19:43:00 // 21461
Ja az más,ha te ebben gondolkozol,hogy teljes felújjítás! :-)))
Tocsa28-11-2007 19:40:27 // 21460
Plussz lakatos munka és festés!! Az igaz hogy az alkatrészek kb 50 ! Bár ebbe benne van egy fényszórómosós lökös is !
Na meg mostmár lefényeztetném az egészet hogy szép legyen nem akarnám elkapkodni!
Van pár rozsdafolt is meg ilyesmi!
Gábor(figi75)28-11-2007 19:32:23 // 21459
A kormányoszlopon mehetett tönkre az világítás kapcsolód,már láttam több ilyen problémát!:-/
Gábor(figi75)28-11-2007 19:30:59 // 21458
Amit én számolgattam neked az megált 35k-ból,most nemtudom miről beszélsz, :-O
Minek kell telibefújna az egszészet, a fekete nem kényes szín? :-O
Tocsa28-11-2007 17:42:11 // 21457
Akkor meglehet de azért én végignézegetném na meg benéznék a biztitábla mögé is milyenek a vezetékek nincs e valami össze gányolva stb.
Én legutóbb mikor a fűtésboxot kivettem ugye ki kellett vennem a műszerfalat is átnéztem az összes csatit stb és találtam összeolvadt vezetékeket volt amin nem volt szigetelés stb ezért érdemes lenne átnézni az elektromosságodat!!!
Mostanában elég sok problémát írkáltál!!
NaTo28-11-2007 17:17:18 // 21456
se imbuszom, se fény nincs hozzá :)
Sötétben jövök megyek, ráadásul a kocsival nem jövök a munkahelyre be. A relének amúgy szétszedve nem tünik baja. Lehet hogy a kormánykapcsolóm ment szét?
Tocsa28-11-2007 16:58:59 // 21455
ehez kis imbuszkulcsra lessz szükséged hogy levedd a kormányburkolatot!
Tocsa28-11-2007 16:58:03 // 21454
Akkor annak semmi köze a refihez!
meg kell nézni próbalámpával hogy a kormánykapcsolód ha benyomod refire kiadja e a 12v ot!
Tocsa28-11-2007 16:56:39 // 21453
Nem nagy gáz szerintem összeégett a reléd! A bizti meg nemhiszem hogy 7.5 ös a fényszóróé lenne mert ahoz kicsit gyenge min10 A !!
Vedd ki a relét , és pattindsd le a müanyag burkolatát alatta látni fogod az érintkezőket!
Ha esetleg maradt a giuilettádból talonba olyan fémházas reléd az kiválló csak nézd meg a lábkiosztást stimmeljen ! ennek az érintkezőire ha kiveszed alul milyen számok vannak írva?
NaTo28-11-2007 16:52:43 // 21452
A manual szerint ez elvileg az index és a vészvillogó reléje...
Tocsa28-11-2007 16:51:48 // 21451
Sajna Csak 150 et ad a biztosító abból épp hogy összehozom !
Sajna a telifényhez még gyűjtögetnem kell!! A légbeömlők is meg lesznek csinálva legalább!


Apropó spoilerezés ügyében hol tartunk????
NaTo28-11-2007 16:39:25 // 21450
Olyanom van, hogy nincs országúti világításom. :(
Két napja egy relé zümmögni kezdett, ilyenkor az index visszajelzője világított... aztán ez a zümi megszűnt, és azóta nincs lámpám, csak helyzetjelzőm. :(
Viszont az indes hibátlan. A biztosítéktáblán találtam egy 7.5 -es kiégett biztit, azt kicseréltem de semmi változás. Lehet hogy a relé ment ki?
Két nagy műanyagrelé a tábla közepén, illetve kicsit balra egymás mellett. A baloldali zümmögött. EZ van amúgy ráírva:
12V 42/92W
Meg ez is: DOT (A) 733652041001
Meg ez: made in italy :))
Lehet ilyet vhol kapni?
Tocsa28-11-2007 16:37:21 // 21449
izé a link
http://www.youtube.com/watch?v=whRLO_0IXVs&feature=related
Tocsa28-11-2007 16:36:53 // 21448
Na skacok én valami ilyesmiben gondolkodok !! :)))
Tocsa28-11-2007 16:22:28 // 21447
Nem panaszkodik !!! Hanem megoldja a problémákat !!! :))
Én mindenképp átfűzném és raknák bele szép új alkatrészeket nem pedig valami fos bontott cuccal kínlódnék ami ráadásul nem is biztos hogy jó és még az általad mondott
költségeket is hozza az árán kívül!! Na meg így is úgy is ki kell venni a motort !
Így meg átiratod a nevedre ahogy van ! És vizsgára már szép nem füstölős zsír motorral álsz elő!!!! Gondold át és csörögj körbe alkatrész árakkkal kapcsolatban nekem 80000 be megállt igaz benzines és magam raktam össze!
Tocsa28-11-2007 16:16:21 // 21446
:DDDD Igen ez nem megy keresztbe !!! :DDD
A kézifék cibálás meg nem az én műfajom!!! :DDD Gázfröcsivel azééé.....!!! :DD
GT Ɨ|ѯ28-11-2007 12:14:40 // 21445
Nemkicsit!
Nagyoonn:-))
HátvédRomeo27-11-2007 23:21:14 // 21444
Mondjuk ezt a cécót én se értem mi a csöcsnek. Adna ki másik forgalmit, ha tipus azonos a motor, a hivatal, előtte nézné meg Co-n hogy oké e Zőldkártyára a motoron, azt csókolom. Eredet vizsga meg kész kirablás. 1 A/4-es papírért 15-20k. A hivatalba látni kéne hogy az a bizonyos motor lopott e vagy körözik. Sztem.
HátvédRomeo27-11-2007 23:15:24 // 21443
Sziasztok! :))

A motorcsere témához írnám. Nekem minden hivatalos papír és engedély műszaki vizsga megvolt a motor cseréről, és átírásnál akkora gebaszt csinált a hivatalban a Hölgyike, hogy már ügyvéddel fenyegetőztünk. Nem tudta a munkáját végezni, gondolta akkor ha nem tudja az eljárást könnyebb azt mondani nem írom át a kocsit.
Az volt a baja, hogy maga a motorról visszamenőleg 2 gazdával egyik adás-vételi szerződésről csak fénymásolat volt, mert a hivatalos motorcsere procedúránál elvehette valamelyik másik hivatal az eredetit.
Aztán a főnöke írta át nekem személyesen a verdát a hivatalban, mikor szinkronba telefonálva mondtuk neki, hogy hívjuk az ügyvédünket ezért a szemétségért. Nnna akkor mindjárt elnézést kért és azonnal átítra.
Gábor(figi75)27-11-2007 23:09:34 // 21442
Akkor tiszta sor!:-O
Ryuk27-11-2007 23:06:40 // 21441
Egyrészt semmi kedvem átfüzni,másrészt nincs a nevemen a gép és át kell iratni az én nevemre mert a cég aminek a nevén van megszünik és magával rántja az autót is...szóval kiderülne hamara dolog...végülis úgy döntöttem hogy marad minden a régibe,de motort kicserélem és 2 hónap múlva végigcsinálom az egészet mikor úgy is kell eredetiségvizsgálat az átirás miatt ,meg addigra már a vizsga is mert lejár
...csak gondoltam panaszkodok nektek egy sort... :)
Gábor(figi75)27-11-2007 23:00:05 // 21440
Minek neked motorcsere hivatalosan?
Cseréld ki azt jólvan,esetleges eladáskor majd bekell számítani ezeket a költségeket az új tulajnak!
Vagy fűzd át a belsejét!
Ryuk27-11-2007 21:43:59 // 21439
Ciao skacok!Most érdeklödtem meg hogy van 1 motorcsere és már elment a kedvem az egésztöl...ha tipusazonos a motor akkor "csak":új eredetiségvizsgálat,új forgalmi,új müszaki vizsga kell...ez magyarország...igen,megcsináltuk...
Gábor(figi75)27-11-2007 14:24:14 // 21438
Nem 1 átlagos 75 turbó!:-)))

http://www.youtube.com/watch?v=b3G4h5ClLg4
Marek26-11-2007 21:20:13 // 21437
Kipróbáltad, jó volt, szép volt, asszonyé (volt)! :)))
Viccet félretérve, ülj vissza az Alfádba, ügy érzed a külömbséget és már nem is olyan jó az a 145...:)
Gábor(figi75)26-11-2007 13:14:46 // 21436
:DD.. :-))))
Akkor jólessz ha magadhoz veszed a pótkulcsokat!:-)
Tocsa26-11-2007 13:08:53 // 21435
Ühüm! :))) Full beteg lett a kedvesem már csak úgy autókázna vele ! :DD
Azt mondja tegnap nekem hogy menni kéne valahova kérdem hova ""Hááát csak úgy kocsikázni"" :DDDDDDDDDDD
Ja és le vagyok tiltva máris a járgányról pedig még nincs is átírva !!! :)
Mondom neki hogy akkor azt a 60000 ret ő fizeti! :DDD
Erre már megengedi hogy vezessem !! :DDD
Gábor(figi75)26-11-2007 13:04:09 // 21434
Asszonyt mikor regisztrálod be,gondolom alig várod! :-)))
Gábor(figi75)26-11-2007 12:57:05 // 21433
Illik!:-)))
Gábor(figi75)26-11-2007 12:56:44 // 21432
Akkor az nagyon megéri mindenből újjat kapna? :-)
Csak mennyi idő az? :-O
Tocsa26-11-2007 12:53:30 // 21431
Na úgy néz ki hogy hivatalosan 400000ft lenne a javítási költségem a biztosító által szponzorált műhelyben!!!
Tocsa26-11-2007 12:50:11 // 21430
Na Na Na el a kezekkel ! Semmi pénzért nem bontanám el !!!
Mint mondtam az asszonyé a 145 !
És különbenis a nyavaja törne ki illik ilyeneket mondani ? :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.