Forum >> 75-90

Gábor(figi75)03-09-2007 07:10:52 // 20278
Brutál ez is,csak nem V8,alapból 2x akkora dizelmoci van benne mint ellenfeleiben ált szokott lenni,így ellehet hitetni még azt is,hogy 4000 cc vagy ilyenek! :DD. :-)))
De ami biztos a legnehezebb moci ami 75-ben volt szerelve! :-)
Ryuk02-09-2007 23:11:29 // 20277
Naná hogy látszik az enyém majd eldöl gázadásnál...az összes haverom azon röhögött hogy gázadásnál új jár az orra mint valami brutál v8-nak az energie-töl... :D
Gábor(figi75)02-09-2007 18:14:18 // 20276
Nem is fogja,mivel eredetileg is megvan törve ez első tag a hátsóhoz képes V alakban enyhén!

atika: Nincs ez túl misztifikálva,ugyanis aki még nemlátott ilyet az még a motort is képes kiszedni belőle,és autószerelő mester volt vazze! :-/
Csak 1x kell meglesni a fortéjokat utánna összeáll a kép,és az álmodból felriasztva is tudni fogod,de addig komám csak pislogsz mint pocok a lisztben!!!

Osztom Robi véleményét és a bakok miatt rázhat inkább,de az látszik mikor himbilimbizik a mocid alapjáraton is!
prooF_7502-09-2007 13:55:20 // 20275
Látszólag az enyémen is csárén áll az első tag a hátsóhoz képest, pedig mindhárom motortartó cserés volt. A hátsó váltótartó is még rendben van. Viszont ugye lehet játszani a hátsó motortartónál a hézagolással, de nem hiszem hogy az a pár mm a szemmel látható ferdeséget helyre hozná...
Wickey02-09-2007 12:21:48 // 20274
Mármint a gtv-n? :-)

Abba egy csavar sincs már gyakorlatilag beletekerve. A kardánja konkrétan Ingegnere-nél van. :-)
Ha jól tévedek egy-egy csavarral belekapatva csak a első hátsó futómű van, és a kormánymű, hogy ne kétfelé álljon a két első kerék.

A váltó ... az asszem alatta van, de most hogy mondod, le is veszem, nehogy megtetszen neked :-PP
Whiteskull02-09-2007 11:57:36 // 20273
Kekeckedj csak! Majd jövő héten hobbiból a tiéden tanulom meg, hogy kel szétszetdi a meghajtást. :))))))))))
Wickey02-09-2007 11:54:50 // 20272
vegyetek fijatot az elsőkerekes, oszt nincs vele gond :-P
atika02-09-2007 10:27:23 // 20271
Egyébként szerintem is túlmisztifikáljátok a kardán dolgot! Mielőtt szétszeded jelölj össze mindent amit lehet -ez sok más szerelésnél is jól jön- , vigyázz a központosítókra, lekötésnél én hátulról haladok előre!!Szerintem ezekre kell legjobban odafigyelni! Szétszedni összerakni mindenki kézügyességétől függ mennyi idő alatt hajtja végre! 2,5óra alatt én is végre hajtom bármikor!
atika02-09-2007 10:22:07 // 20270
szerintem minimális "törés " mindenképpen van benne mert nálam az összes bak cseréje után is maradt!
Whiteskull01-09-2007 23:33:03 // 20269
Remélem. .DDD
Whiteskull01-09-2007 23:32:28 // 20268
Szerintem csak annyi a gond, hogy hátul nem csúszott a helyére a központosító.
Robi01-09-2007 23:30:16 // 20267
Több oka is lehet annak, hogy ráz. Elég kézenfekvő magyarázat, hogy görbék a kardántagok, vagy kiegyensúlyozatlanok, de sokszor nem ez okozza a hibát. Fontos, hogy az összes motor és váltó tartó bak is jó legyen, és így a kardán ne legyen "megtörve".
Whiteskull01-09-2007 22:49:06 // 20266
Hát nem. :))))))

De ennek ellenére szerintem nem ezért ráz alapjáraton. :)))))))))
Robi01-09-2007 22:46:42 // 20265
Eszembe se jutott mondani. :) Ezexerint mégse magától értetődő. :)))
Whiteskull01-09-2007 22:24:07 // 20264
Eddig nem utáltalak. :)))))))))
Gábor(figi75)01-09-2007 22:23:19 // 20263
Ezt a parasztságot vazze! :-O
AlfaZsolti01-09-2007 21:57:00 // 20261
Aszondod énvagyok a off király
prooF_7501-09-2007 15:21:08 // 20260
Voltak itt már ennél nagyobb offok is:) (lásd Golf:D)
amúgy köszi Alfazsolti, de lehet hogy nálam nem lenne jó kezekben...elhervadnának a muskátlik benne:)
Ryuk01-09-2007 09:53:21 // 20259
Valaki kilö innen minket offolás miatt... :D
Ryuk01-09-2007 09:52:46 // 20258
Aha az is 3 éves volt annak idején...aztán lett 4 érettségivel,vagy 5 ha technikusi is kell,most az én idömbe 4+2 lett+technikusi,de állitólag megint 4éves lesz....szóval megy a kavarás...egyébként mostmár minden szakmunkásképzö 4 éves,mert ugye 9-10.osztály alapképzés kötelezö.Nade ez hogy jön a 75-90 alfákhoz? :D :D
Gábor(figi75)01-09-2007 07:41:14 // 20257
Aha,hát akkor te nagyon okosvagy,leszel a mentorom? :-)

A vasam nem HF-es csak hajszálrepedés volt benne,és attól még nagyon patent,te tudod a legjobban senkitől nem hátrálok meg vele, 23-án lehet bepróbálni! :-)

A szakbarbár sulik mindíg is 3-rom évesek voltak az én időmben,és 2 év technikusi,csak mióta felkell zárkóztatni a romákat azóta lett 2 éves!!! :-/
Az utószerelői is 3-rom éves,volt?
Kazes☻01-09-2007 00:42:16 // 20256
Vagy később úgyis lerepül. :-)
Wickey01-09-2007 00:05:20 // 20255
én meg hét évig jártam egyetemre.
Ebből öt évig minden este részeg voltam.
A maradék kettőben tovább hülyültem.
Ellenben van egy szép, bőrkötéses diplomám, és egy szintén bőrkötéses diplomamunkám, amit ha majd elfogy a vécépapír fogok tudni használni, de addig is nyugodt szívvel megpályázhatok mindenféle mérnöki pozíciót :-P

A motorokhoz én is értek, senki más nem tett annyi motort csapágyasra mint én. Ámbár... ez hátszeles történet :-P
Figi ellenben nagy mágus, senkit nem láttam még hengerfejes autóval ilyen gyorsan és ilyen sokáig közlekedni :-PPP

Figi, leszel a példaképem? :-)

ps.: a szakmunkásképző mindig is 2 éves volt, utána egy év technikusi. Ugyanez volt nálunk a gt-ben is. Sőt, minden szakmai képzésnél. Kérdezzétek meg Marekot, szerintem a pincérképző is 2+1 éves :-)
Wickey31-08-2007 23:58:46 // 20254
tudod, mint a magyar vándorban.
"Nem kapsz két hatalmas pofont..." :-D
Whiteskull31-08-2007 23:01:56 // 20253
Mondjuk az igazi iskolánk az öcskössel a 125P volt. :)))))))))))
Ryuk31-08-2007 23:01:39 // 20252
Hát na most ez van...de jó gyakszi helyem volt szóval szerintem semmit nem vesztettem...
Ryuk31-08-2007 22:59:49 // 20251
A suliban biztos többet...összeségébe énse 2-t raktam össze már...és nem ilyen játékmotorokat mint ez a régi venturi motor...csak most az adagoló jelölés nem jött még össze na :D
Gábor(figi75)31-08-2007 22:59:03 // 20249
Mi?
Akkor amít írtál az alapján 2 éves az utószerelői suli,ez gebasz,még az én időmben legalább 3-rom évig tanították! :-/
A gimitől még nem leszel autószerlő! :DD.. :-))
Én jobban jártam gépésznek tanultam,az autókhoz (motorok) is értek,és nem 6 éves volt!:-)
Whiteskull31-08-2007 22:50:25 // 20248
Akkor lehet, hogy én dízel-mozdony szerelőként a suliban több autó motort szereltem akkoriban. :)))))))
Ryuk31-08-2007 22:49:01 // 20247
Igen manapság azt 6 évig tanitják.Pontosabban amig nincs érettségid addig nem mehetsz autószerelönek ami 2 éves képzés.Tehát igy 4+2.A 2 évböl is az utolsó évbe darálják le az egész anyagot,bár 2 évig egyik héten gyakszin vagy mindig és az hasznos lehet(ha jó helyen vagy).Szóval nagyon prima oktatási rendszer...
Whiteskull31-08-2007 22:46:38 // 20246
Jól van vazze! Nem tudtam. :)))))

Olyan szépen néz ki rajta. :))))

Lehet, hogy alapjáraton ezért ráz egy kicsit?
Gábor(figi75)31-08-2007 22:43:47 // 20245
Nem ártana!:-O
Whiteskull31-08-2007 22:33:49 // 20244
Gyerekek!

Azt a fémszalagot tényleg le kell vágni az újonnan beépített hardykról?
AlfaZsolti31-08-2007 22:27:55 // 20243
ProoF-75 születésnapod alkalmábol adnék egy Golfot teli muskátlival de nem fogadnád el ugy se
prooF_7531-08-2007 17:55:38 // 20242
Illetve az anyáké akarom mondani:)
prooF_7531-08-2007 17:55:11 // 20241
Elvileg a csavarok súlya is különbözik, tehát azt is érdemes bejelölni...
Whiteskull31-08-2007 17:30:15 // 20240
Lehet, hogy közben nem ment el sörözni. Ez eszedbe se jutott.? :)))))))))))
Whiteskull31-08-2007 17:29:02 // 20239
Ezek szerint azt le kell vágni?
Tocsa31-08-2007 16:56:38 // 20238
A másodiknál spóroltam mert csak a hátsó tagot vettem le már és kipuff még nem volt visszatéve!:DD
Nehogy valamit sértésnek vegyél vazze amúgy tudod csak poénkodok itten he! :DD
Gábor(figi75)31-08-2007 16:04:42 // 20237
Na látod akkor te mester vagy!:-)
1 ébként azt kétlem,hogy koppra szét és összeszreléssel 2.5 óra,ráadásul 2x??? :-O
Tocsa31-08-2007 15:28:13 // 20236
Üdv ! A tagok csillaggal vannak centírozva és egyenként!!! Tehát szerintem fölösleges !
Aműgy én is összejelöltem!:D Az is előfordulhat hogy amíg a hardik be nem törnek rendesen addig lessz némi rezonácció de elhanyagolható!
Ami nagyon fontos az hogy a központosító csapágyak mindenhol a helyükön legyenek !
JA ÉS A HARDIKRÓL CSAK A HELYÉN VÁGJUK LE A SZORÍTÓ BILINCSET! :DDD
Na jó nem azé csak hátha valaki beleesne ebbe a hibába!:DDD
Tocsa31-08-2007 15:22:47 // 20235
Testvér az is valami?:DD
Nekem is 2.5 óra volt egyedül de én kétszer szettem le és raktam föl!!! :DDD

Tehát mennyi jutalékot fizet neked a Robi a reklámért???:DDD
Gábor(figi75)31-08-2007 13:30:56 // 20234
Nem vagy 1x-ű!:-)
Szóval a gyakorlott ember transaxle szerelésben kardán le fel és megjavításban 2,5 óra alatt van meg,(Robi)! :-)
Neked segítség nélkü 2 nap ha nem lesz gebasz!

Az,hogy mi szidjuk 1mást az nem komoly általában csak vérszívás és 1mással törődés,de ha "sűrübben" jönnél 75-tranasle talira ismernél minket,és tudnád miről szól ez!:-)
Gábor(figi75)31-08-2007 13:19:30 // 20233
Mivan?
Te autószereló vagy és azt 6 évig tanultad,vagy nem te vagy autószerlő és csak 6 évig jártál suliba,vagy 6 éves lett az autószerelői suli,vagy nemtom mivan ember??? :-O
prooF_7531-08-2007 12:14:23 // 20232
Egyetértek veled abban, hogy ideális esetben a cél az lenne, hogy minél több embert hozzásegítsünk autója széppé/szebbétételéhez. A személyeskedés meg az egymás vérének szívása ideális esetben nem tartozna a topik tartalmához, de hát mint tudjuk, semmi és senki sem tökéletes:)
Ryuk31-08-2007 11:57:51 // 20231
Autószerelönek ugyan minek...
boyci31-08-2007 10:36:23 // 20230
:DDDDDDDDDDDDDDDD
Whiteskull31-08-2007 10:35:09 // 20229
A középső hardy cseréjénél feltétlenül jelöld össze a csillagokat, hogy hogyan állnak egymáshoz képest, mivel muszály ugyanúgy visszarakni a kiegyensúlyozás miatt. Összerakásnál meg érdemes függöleges helyzetben csinálni, erőltetés nélkül, mivel a központosító gyűrű elég nehezen megy a helyére.
Ja én is állandóan zaklattam a gurut telefonon, mert egyedül tapasztalat nélkül sose tudtam volna kicserélni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.