Forum >> 75-90

Tocsa10-07-2007 20:55:32 // 19379
Én nem is állítottam hogy egy sima csiptuning csinál 200 lovat de szerintem ne becsüljük/ szóljuk le más verdáját azért mert van rajta dtm szárny!! Attól még lehet
abban az autóban némi okosság nem tudhatjátok!!! És szerintem igen is el lehet érni 200 közeli pacit egy Ts motorral kérdezősködjetek kicsit szakemberektől !
A kizzo verdálya is 170 lovas körül van és nord ! Pl a Jim Kartalamakis könyv is szép olvasmány!
Tocsa10-07-2007 20:49:37 // 19378
A ts hajtáslánc elég jól bírja a v6 -ot a Mareknak asszem neki az van alatta !
A turbós megoldás kicsit egyszerűbb mint a hengerfely +vezérlést buzerálni elég nehéz ügy lásd a kizzo kocsiját eleget szenvedtek vele a Bélával elmondása szerint és egyáltalán nem volt olcsó játék! Tehát a turbó szerintem járhatóbb út ha az ember nem akar gigantikus lóerőket! A Piri cartárs nekem azt mondta hogy pl ő csinált sima 2.0 nordból turbósat csupán hengerfely tömcsi cserével na meg egy kisnyomású túrbóval és
közel 200 lovat produkált !!! motort nem kellett nagyon szétbontani! Utcai használatra bőven elég a max 1 bar turbónyomás!
Gábor(figi75)10-07-2007 20:18:08 // 19377
Oh,is mit fogsz vezetni ha meglessz? :-)))
Gábor(figi75)10-07-2007 20:17:29 // 19376
Majd hívjál fel megbeszéljük!
Vikking 31110-07-2007 18:58:12 // 19375
Csaó! Nekem ma volt az elméleti kresz vizsga, és sikerált :D Szal sok sikert holnaphoz!
prooF_7510-07-2007 18:54:45 // 19374
Sokk sikert! Azér a kresz még nem minden, utána 2x meg kell küzdened a nem mindig jó indulatú vizsgabiztosokkal:) Válaszz hátsókerekes oktatóautót!:D
prooF_7510-07-2007 18:52:48 // 19373
Igen, meg lehet hogy versenyek is;)
Az nagyon jó lenne ha valahogy eljutna hozzám az a görgő, mert eddig akinek ilyenje volt, annak vagy 4db-os szettben, ha 1db volt akkor meg vagy 5.5" széles, vagy 4 csavaros://// Ha essetleg el tudna jutni a jövő hétvégi talira, az nekem nagy örömet okozna:) Jah, meg a tető szélére való díszlécnek is örülnék. Azért 1k-t kérsz ugye?
zolee14510-07-2007 18:24:56 // 19372
Ha már volt akkor bocsi: Totalcar teszt: Alfa75
krys10-07-2007 18:13:16 // 19371
Nah holnap 14:45-kor Kressz vizsga... :S ÉS nemsokára végre lesz jogsim :P wáááá
Gábor(figi75)10-07-2007 18:04:18 // 19370
Különleges alkalom,az 1 tali lehet csak! :-)
Én láttam nála,tényleg van neki,elhozhatom!
prooF_7510-07-2007 18:02:22 // 19369
Igen. Már csak egy kasztni, futómű, kardán, váltó, motor kell hozzá:)) De ha tényleg 2 turbós v6 lesz, akkor az csak különleges alkalmakkor lesz használva... szóval még a távlati tervek között szerepel.

Harit kérdeztem a felniről, azt mondta megpróbálja megkeresni, azóta nem jelzett vissza. Lehet hogy megkérdezem, hátha elfelejtette...
Gábor(figi75)10-07-2007 17:52:06 // 19368
Az tuti lenne,de te úgyis építed a turbós változatot,nemde? :-)
A felnit nem kérdezted meg amit ajánlottam? :-O
Gábor(figi75)10-07-2007 17:48:24 // 19367
Én vennék 5cm lóerőt,hol lehet azt kapni? D.. :-)))
Gábor(figi75)10-07-2007 17:44:58 // 19366
Fenöttél,mikor történt ez? DD.. :-))
Azért néha nem árt,a sértésekből meg nem mindenki tanul!
A HF-ezés 4 hengerre értednő,szereléssel,beállítással,sallangokkal,tömi nélkül 10k ért,ha valaki olcsóbban csinálja,csak oda viszem az enyémet! :-)))

A 200 LE a TS-be, az meg milyen álatfajta,ez olyan mint a WM dizelem 125 LE-vel!:-))
Marek10-07-2007 17:36:22 // 19365
a többit hozzá kel tenni egyébbel!

Gondolsz itt plusz két hengerre, meg plusz 1000 köbcentire haver?!

Amúgy gyári V6 12v motort, ha megcsipszelsz is, őrülhetsz ha hozza a 200 lovat!

Néhányan úgy dobálóznak lóerőkkel mintva centire lehetne csak úgy venni!
prooF_7510-07-2007 15:50:54 // 19364
Na ja, ha már feltöltő kerül a képbe, akkor lehet ügyeskedni. De az a hátulütője ezeknek, hogy a dugókat, csapágyakat, stbket a gyári teljesítményre tervezték a motorban, úgyhogy a nagy terhelés hamarabb "szétveri" a cuccokat a motorban. Persze Te ebből a szempontból jó helyzetben vagy, mert nem rég lett generálozva a motorod. Viszont a túróhoz kell alacsony kompressziós dugó, tehát meg kéne bontani a blokkot ismét. Na meg ott lesz a turbólyuk is, persze kis nyomásnál nem olyan gáz, de kis nyomás=kis teljesítmény:)! Ha nekem lenne frissen generálozva a mocim, akkor inkább a hf-en alakítgatnék, amennyit csak lehet, meg a vezérlést hozzáigazítanám+egy barátságos kipuff rendszert alá, az a teljesítmény meg bőven elég lenne a sima ts hajtásláncnak+futóműnek+fékeknek.
Tocsa10-07-2007 15:11:17 // 19363
Akkor meg egy kisnyomású túrbó +egy kis ecu átprogramozás! És kész!
prooF_7510-07-2007 14:55:02 // 19362
Ez nagyon szépen mutat, főleg a nyomatékgörbe, már a 2.5V6 szintet hozza. Meg az a vásárlói vélemény is jól hangzik, persze fékpadon gondolom nem mérték ki neki hogy pontosan mennyit hozott a chip. De Kizzo korábban leírta, hogy egy chip magában mennyit ér: kb semmit. Az igaz hogy a TS-nek az égéstere, meg a hengerfej-kialakítása is ideálisabb mint egy nordnak, de azt nem hiszem hogy ennyi tartalék lenne benne simán egy ecu átprogramozással. Kizzo olyasmit írt, hogy egy komolyabb vez.tengellyel, meg optimalizált járatokkal+átprogramozással kb 170le hozható ki belőle. Gondolom ehhez az kell, hogy a nyomaték nagyobb fordulatig legyen kellően magas, szóval a tiltást ki kell venni vagy feljebb kell tolni, úgy 7000rpm-ig. Viszont az elfokolt vez. tengelynek meg az a negatív hatása lesz, hogy alul sokkal gyengébb lesz a gép.
Szóval ez elég hihetetlen, hogy némi szoftveres állítgatással egy 2.5V6-nál erősebbre felhoznak egy sima ts motort... Szeretnék benne hinni én is, meg abban is hogy az a sufnituning vasalódeszkás vas tényleg 200le-s, de elég kicsi esélyt látok rá.
Tocsa10-07-2007 13:31:12 // 19361
Mondom hogy be volt álva mint a gerely becs szóra a végére meg csak én voltam józan
mert én vezettem pechemre de én kaptam egy üveggel ajándékba engesztelésül! :DDD
Wickey10-07-2007 13:26:33 // 19360
muhahaha :-)))
le is kortyolta? :-)
Tocsa10-07-2007 13:20:48 // 19359
Bocs a kisbetűért Robi.! :)
Tocsa10-07-2007 13:19:50 // 19358
Itt lehet megnézni a chip tuning adatokat TS re tehát a robinak igaza van 160 le chippelve
a többit hozzá kel tenni egyébbel!
http://www.squadra-tuning.com/EN/EN_alfa_75_20.htm
Tocsa10-07-2007 13:06:41 // 19357
A telefon miatt bocs órán voltam a suliba !
Akkor csúnyán félreértettelek sajnálom én már fátylat is borítottam rá elnézést kérek!

A borral kapcsolatban meg a sztori hogy dolgoztunk tokajban egy borkombinátban vagyonvédelmi rendszert szereltünk és a kolléga a vizes hordót felcserélte a borossal amibe ideiglenesen tárolták a bort , tehát szerencsésen megmosta az arcát benne bár már nem volt beszámítható állapotban! :DDD
Halesz10-07-2007 12:11:21 // 19356
És jó érzés, hogy hivatkoznak az alfaamore-ra :))) Remélem tag lesz az illető :) Vagy már az? :)
Wickey10-07-2007 12:05:14 // 19355
Hja. Egy direktszűrő, és valami sport(osabb) kipufogó felhelyezése után megchippelve a 148 helyett a 160 még úgy elérhetőnek hangzik. De ez a 200 több mint vicces.
Wickey10-07-2007 12:03:07 // 19354
Mosakodásra? Jóvan, egy kád fürdővizet tegyél már félre ha arrajárok :-P

A szarral gurulás és a szarral gurigázás között meg van némi különbség.
Gyanítom hogy itten félreértés esete forog fennt:
Nem szokásom konkrét emberek konkrét autóit fikázni, cserébe elvárom hogy az én fostartályaimat se sértegessék. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem veszem a számra például de nem kizárólag: a VM dízeleket, a VW-ket, a 33-asokat, a négyhengeres szívó benzinmotorokat, satöbbi satöbbi.
A szarral gurigázás ellenben a szarakodás, baszakodás, kicsinyeskedés szinonímája akart lenni.

A bank nekem nem 100ezret vesz ki, hanem 110-et, ráadásul én "csak" egy szakadt panellakásban lakok. A többi stimmel.

A sípoló bábuk szerencsére nálam még nem játszanak, de ami késik nem múlik :-))))

A direkt sértés témakörét lásd fennt. Úgy veszem észre félreértés esete forog fennt. Telefont mé'nem veszed fel? :-)
Tocsa10-07-2007 11:41:16 // 19353
Lehet hogy használna! :DDD

De én már felnőttem igy 30 után nem verekszem és amit írok azt sosem sértésként csak utaláskén írom remélem értitek :)
Robi10-07-2007 11:40:16 // 19352
Kizzo autójából kiindulva eléggé képtelenségnek hangzik, hogy egy sima chiptuninggal 200 pacit kihozzanak egy TS-ből. Mondjuk kb 160-at még elhinnék, de már az is sok.
Robi10-07-2007 11:38:17 // 19351
Szerintem lassan válasszunk két csapatot, és rendezzünk tömegverekedést. :)))
Tocsa10-07-2007 11:27:31 // 19350
Na látod vazze!!! :PPP

Ja csak annyit hogy errefelé aTokaji aszút csak mosakodásra használjuk nem dicsekedésre, mert annyira unjuk már tudod sok van belőlle! :PPP

Ja és a ' szarral gurulásról ' annyit hogy én nem anyuciéknál lakom hanem a saját házamban és ha álna még vagy két zsír verda a garázsba nyugodtan csinálgathatnám és még pénzem is lenne rá ha a bank nem venne ki a zsebemből havonta százezret na meg
egyedülálló lennék és nem lenne két gyermekem akit etetni kell!

Utóbbit nem bánom igaz én szívtam a véredet elnézést ha megsértettelek de nem annak szántam viszont a nagyképűsködést és a direkt sértést ( szarral gurulás) nemértem !

Nem haragszom egyébként majd megiszunk rá valamit ! :)
Ja a Jégert én is ismerem na meg az általad írt söröket is mivel az öcsém szokott hozni tehát berúghatunk ha gondolod! :)
Wickey10-07-2007 10:57:47 // 19349
Hogy én mi a gecinek vettem 200 lóerős 3.0 24V-t, pedig csak egy 2.0TS-t kellett volna megchippelnem.... :-PPPPPPPPPP
Attie10-07-2007 10:57:21 // 19348
Már olvastam az újságban is erről a 75-ről. De ez a cikk is tök jó volt :)
Tocsa10-07-2007 10:38:18 // 19347
Annyit a 200 lovas Ts ről hogy nem lehetetlen má bocsánat! A gyári chip tuninggal elvileg
170 lovat igérnek és plussz nyomatékokat majd belinkelem a grafikont!
Ezután már csak egy kis hengerfej járat optimalizálás és kész esetleg vezérlés piszka!
Ha ezeket megcsinálta a srác akkor szerintem igaz !

A végszó csak annyi hogy egy soros négyhengeres mociból is sokmindent ki lehet hozni
kis ráfordítással tud annyit mint egy v6 alapból! Nem kell lebecsülni!
Persze a v6 az v6 de azt azé jobban kell tankolgatni!
Tocsa10-07-2007 10:28:24 // 19346
Üdv mester a hengerfelyezés a 10000 anyaggal együtt értendő?:D
Amúgy 15000 hufért egy egész sort lehet venni nem egy darabot csak a megfelelő helyen kell keresni! :D Ja és ez nem vicc!
DE egyébként a Robi árai egyáltalán nem drágák na meg a gépmunkát is bele kéne számolni ugye mert síkolás nélkül nem illik hengerfejet felrakni!

A fateromnak a skodáját annakidején 40000 huf ért hengerfeljezték meg ! És a tömítést is ő vitte annyi hogy kapott hozzá négy hf csavart és ez egy olcsó szervíz volt!
Gábor(figi75)10-07-2007 09:15:27 // 19345
Nagyon kellemes cikk,és jó vétel ennyiért nagyon megéri! :-)
ghosty910-07-2007 08:30:13 // 19344
Hehe, a "szegedi tanarember autojat" ismerem. :-) (Meg a tanarembert is, ennek reven.)
Balage10-07-2007 08:27:37 // 19343
Meg is lepődtem volna rajtad, ha nem így tettél volna! :P
Wickey10-07-2007 08:17:19 // 19342
ugyanmár ez a reggeli kávé előtt megvolt :D
Balage10-07-2007 08:06:35 // 19341



Klikk a képre.
Wickey10-07-2007 05:15:48 // 19340
hát, szerintem kurvára meg fogsz fázni két nappal előtte a légkonditól. --> betegszabi.
Kérdés hogy mennyire kultiválják ezt a kollegák. :-)))
Tiby09-07-2007 23:57:37 // 19339
Ide is ,szép-jó estét! Mindenkinek!
Pec09-07-2007 23:55:17 // 19338
Elutasították a szabadságomat. kezd elegem lenni. Majd még írok megtudom-e oldani.
UFO09-07-2007 20:24:14 // 19337
Sárga,de nem vettem,hanem kaptam.
Egyenlőre megfelel(műszakira),aztán leszeretném cserélni.
Gábor(figi75)09-07-2007 19:47:49 // 19336
Nem 1-ből pattan az el,csak ha feszül szépen fokozatosan elpattan!
Fehéret vagy sárgát vettlél?
krys09-07-2007 19:15:35 // 19335
Hát mint mindenre :):):)::):)! Amugy nem is vettem volna észre magamtol mert egyik oszt.társam mondta h : " nézd má hátul mien" :D Aztán néztem egy nagyot és beindult afantáziám... Jujjj téllleg akkor én már tudom a technikát is :D!!! lohol
UFO09-07-2007 19:13:52 // 19334
Köszi,azért megpróbálom.
Legfeljebb félszemű leszek.
Wickey09-07-2007 19:09:43 // 19333
najó, de tudod hogy arra is megvolt a magyarázat... :-P
krys09-07-2007 19:08:22 // 19332
Ja egészen addig amig telibe nem kaptál egy kisbuszt... :D
Wickey09-07-2007 19:07:29 // 19331
Már akkor jó vétel, ha utána járva marad a motorja! :DD

LOL!
Gábor(figi75)09-07-2007 19:01:22 // 19330
Érdemes 1-ben kivenni,mert akkor tudod szépen összepattintani,nem tart tovább külön mint 1-ben!
Ha szorosra húzod a búrát,lepattan a fenti széle,sajna!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.