Forum >> 75-90
Whiteskull18-06-2007 15:17:54 // 18780
	Szerintem csak engem akart tesztelni. :))))
	
Gábor(figi75)18-06-2007 15:17:33 // 18779
	Nekem csak hülye kérdéseim vannak,nemtudtad? :-)
	
NaTo18-06-2007 15:16:30 // 18778
	Bocsi Figi, de ez hülye kérdés volt! :)))
	
Whiteskull18-06-2007 15:13:34 // 18777
	Szerintem nem. Valamikor régebben vadásztam a képet a netről, és nagyon megtetszett ez az igényes beépítés. :)))
	
Gábor(figi75)18-06-2007 15:11:45 // 18776
	Igényes darab,széria?
	
Whiteskull18-06-2007 15:02:20 // 18775
	
	
Robi18-06-2007 15:01:32 // 18774
	Ezt a 2.0 V6 TB motort transaxle Alfába már nagyon sokan kitalálták. Csak valószínűleg még senki nem gondolt bele, hogy miről beszél.
Ha egy 164 motort beraksz egy 75-be, akkor sok más dolog mellett 75V6 kipuffrendszer kell, hengerfejtől a hátsó dobig. Nahh, és ki tudja, hogy hol van a turbó? :P
(2.0 V6 75-ös meg volt gyárilag is, lásd Hari verdáját)
	
Ha egy 164 motort beraksz egy 75-be, akkor sok más dolog mellett 75V6 kipuffrendszer kell, hengerfejtől a hátsó dobig. Nahh, és ki tudja, hogy hol van a turbó? :P
(2.0 V6 75-ös meg volt gyárilag is, lásd Hari verdáját)
NaTo18-06-2007 14:58:34 // 18773
	Hát ezt egy Alfa Giuliettába kéne rakni, vagy egy Alfettába! :D
AZ lenne a meglepi autó...
	
AZ lenne a meglepi autó...
Saughassy18-06-2007 14:54:13 // 18772
	Elfaradt a fordszammerod, a sebesseg is keves, az America relativ hosszu kettese eppen 100 fele er meg 5800nal is.
	
prooF_7518-06-2007 14:45:16 // 18771
	Szerintem is bőven elég 250le. de még talán az alap 205 is. egy jó speeres váltóval, hátsó keréken...
Nekem megfordult a fejemben az is hogy egy full alap 90-esbe belerakni.. na az lenne az igazi meglepiautó:DD
De azért egy kis ültetés-futóműkeményítés már nagyon javallott ekkora teljesítményhez, no meg persze nagy kerekek, durva fékek, előlre lehet hogy a ts/v6 sima fékje már kevés is lenne...
Egyébként meg igaz hogy nem tipusazonos a motor, de még ez is teljes mértékben Alfa-fejlesztés (ha jól tudom), és épp emiatt lenne különleges, hogy ilyen motort nagyon kevés 75-ösbe, 90-esbe raknak bele.:)
	
Nekem megfordult a fejemben az is hogy egy full alap 90-esbe belerakni.. na az lenne az igazi meglepiautó:DD
De azért egy kis ültetés-futóműkeményítés már nagyon javallott ekkora teljesítményhez, no meg persze nagy kerekek, durva fékek, előlre lehet hogy a ts/v6 sima fékje már kevés is lenne...
Egyébként meg igaz hogy nem tipusazonos a motor, de még ez is teljes mértékben Alfa-fejlesztés (ha jól tudom), és épp emiatt lenne különleges, hogy ilyen motort nagyon kevés 75-ösbe, 90-esbe raknak bele.:)
NaTo18-06-2007 14:33:54 // 18770
	Nekem eddig ez tetszenek a legjobban, mert valahol meg kell húzni a határt a tuningban is. Ez mókuskerék. Az ember megszokja az erőt, és többet akar. Utcára 250 paci.... szerintem nagyon is jó, és elég is. Pláne ha egy 75-ös tudja ezt, ebből nem nézik ki, lehet versenyezni néha. És pénzben is elég reálísnak tűnik. Csak egyetlen problémám van vele, az hogy ez nem 75-be való motor. Valahogy sokkkal sokkkkkkal jobb érzés lenne, ha ezt a teljesítményt az eredeti 3 literes V6-ból hoznánk ki.
	
prooF_7518-06-2007 14:27:35 // 18769
	Nem tudom mennyire van realitása, de egy 2.0 v6tb motor egész olcsón kijönne sz.tem, mondjuk egy rommátört 164-essel együtt bagóért hozzá lehetne jutni. És kis szerencsével még jó állapotban is lenne. 
Aztán meg az alap ~205le-ből viszonylag kicsi pénzből lehetne cca 250-et csinálni szerintem. Egy kis plusz intercooler, esetleg még egy turbo, elektronika finomhangolás, kipuff. rendszer finomhangolás. És persze lehetne játszani a töltőnyomással, amikor nem kell akkor visszábbvenni hogy ne egye annyira a motort. Szóval szerintem ez így komplette megállna 250-300ezerben.
Persze kérdés hogy mibe rakja bele az ember, de ennyit még talán elbírna egy sima 3.0v6-hoz tervezett hajtáslánc is.
	
Aztán meg az alap ~205le-ből viszonylag kicsi pénzből lehetne cca 250-et csinálni szerintem. Egy kis plusz intercooler, esetleg még egy turbo, elektronika finomhangolás, kipuff. rendszer finomhangolás. És persze lehetne játszani a töltőnyomással, amikor nem kell akkor visszábbvenni hogy ne egye annyira a motort. Szóval szerintem ez így komplette megállna 250-300ezerben.
Persze kérdés hogy mibe rakja bele az ember, de ennyit még talán elbírna egy sima 3.0v6-hoz tervezett hajtáslánc is.
NaTo18-06-2007 13:54:36 // 18768
	Naja, szépen hangzik az a 350, 400 lóerő. Csak ehhez meg kéne erősíteni még egy halom dolgot, mert hiába tartós a motor, ha szétszakítja a váltót... Ráadásul kéne bele valami fasza duplakuplung is, szerkezetestől, az meg nagyon drága. FÉkekről nem is beszéltünk, meg a kardánról, viszont lehet hogy a futóműhöz nem kéne nyúlni?
	
Wickey18-06-2007 13:49:34 // 18767
	Figi, te is tudod, hogy ez egy ilyen szakma, ahol viszonylag egyszerű, de költséges megoldásokat lehet találni. 
4 vezműtengely újonnan 400.000
Rotrex kompresszor szett 250.000
A motor szétszedése fűzött blokk gépmunkája, csapágycsere szintén 200.000
Erősebb dugattyúk és hajtókarok (a csillagos ég, 2-300ezer alaphangon csak a hajtókar, erre jön még egy jó kis alacsonykompressziós dugó, mondjuk szintén ugyanennyi)
intercooler, apróságok, munkadíj még egy 2 kiló
másfél millióból olyan patent 350-400 lóerős motort lehet építeni a V6-ból ami ráadásul tartós is.
	
4 vezműtengely újonnan 400.000
Rotrex kompresszor szett 250.000
A motor szétszedése fűzött blokk gépmunkája, csapágycsere szintén 200.000
Erősebb dugattyúk és hajtókarok (a csillagos ég, 2-300ezer alaphangon csak a hajtókar, erre jön még egy jó kis alacsonykompressziós dugó, mondjuk szintén ugyanennyi)
intercooler, apróságok, munkadíj még egy 2 kiló
másfél millióból olyan patent 350-400 lóerős motort lehet építeni a V6-ból ami ráadásul tartós is.
Gábor(figi75)18-06-2007 13:31:04 // 18766
	Bammeg ez nagyon dúrva,ha jól számolgatom az öreg úr,rendsen raktározott!:-)
He 1X beszabadulhatnék oda! :-)
	
He 1X beszabadulhatnék oda! :-)
Gábor(figi75)18-06-2007 13:28:20 // 18765
	A válasz egyszerű,benne van hagyva 1 kicsi +,ez a gyári beállításokra vonatkozik,meg kell okosítani és lefogja adni a csúcsteljesítményét,igaz Robi! :-)))
	
NaTo18-06-2007 13:27:33 // 18764
	Nekem 5500...
hmm. Lehet hogy ilyen a rotorom?
Így kettesben gyakorlatilag nem tudom 100-ig húzatni... olyan 95 körül tilt.
Ez ugye röpsúlyos rotoros megoldás? Mert akkor jó lenne nekem egy 6500-ös rotor :D
	
hmm. Lehet hogy ilyen a rotorom?
Így kettesben gyakorlatilag nem tudom 100-ig húzatni... olyan 95 körül tilt.
Ez ugye röpsúlyos rotoros megoldás? Mert akkor jó lenne nekem egy 6500-ös rotor :D
Saughassy18-06-2007 13:07:37 // 18763
	75 infon is sok a fals adat egyebkent. :)
	
Saughassy18-06-2007 13:06:29 // 18762
	Talan semmivel, mert a motronicosok mar feljebb tiltanak (6500 talan?) es semmi lenyegi valtozas nincs a motorban. Plusz olajzofuratok vannak pl a Pot. motorokban, de hogy a sima motronicosban nem barkacsoltak meg ilyesmit az szerintem tuti.
	
Saughassy18-06-2007 13:04:18 // 18761
	Nem korul, hanem 5800nal tilt le.
	
NaTo18-06-2007 12:50:59 // 18760
	AHam. Na igen, ilyen sebességnél már nem arányos a motor ereje és a további várt sebesség egymással. Most hülyén fejeztem be magam. Szóval hogy ennél a sebességnél még több sebességet elérjek, aránytalanul több motorerő kell. Mint a gyorsulásnál, Ahogy egyre lejebb megyünk az időket nézve, tizedmásodperces javulásokhoz is egyre keményebb tuningok kellenek.
Amit még nem értek: a www.alfa75.info-n nézegettem a diagrammokat, és azt írják, hogy a 3.0 "ámerica" 5800-nál adja le a csúcsteljesítményét, de 5500 körül letilt. Akkor most hogy van ez? Ennek 6200-6500 körül kéne tiltania hogy a csúcsot kihasználhassam, nem? Gondolom akkoriban a hosszú élettartamot vették alapul, na de mennyivel csökkenne az élettartama, ha néha belecsúszna a 6000-be?
	
Amit még nem értek: a www.alfa75.info-n nézegettem a diagrammokat, és azt írják, hogy a 3.0 "ámerica" 5800-nál adja le a csúcsteljesítményét, de 5500 körül letilt. Akkor most hogy van ez? Ennek 6200-6500 körül kéne tiltania hogy a csúcsot kihasználhassam, nem? Gondolom akkoriban a hosszú élettartamot vették alapul, na de mennyivel csökkenne az élettartama, ha néha belecsúszna a 6000-be?
prooF_7518-06-2007 12:31:56 // 18759
	No meg a kicsit pontatlan sebességmérő. Persze attól függetlenül látszik hogy van erő abban a motorban.
	
prooF_7518-06-2007 12:31:09 // 18758
	jha, az más. mondjuk van is benne ésszerűség, mert legalább nem kár a karosszériáért ha bármi történne...
	
Saughassy18-06-2007 12:23:42 // 18757
	220 gyarilag a vege. 240hez nagyon okositani kellene, Fastcar GTA motoros GTVje is eppen megfutja a 240et emlekeim szerint. Persze a lejto es a hatszel is csodakra kepes.:)
	
Robi18-06-2007 12:20:31 // 18756
	Egyébként csak a kasztnija volt romhalmaz, amúgy egyáltalán nem volt vészes, csak akkor pukkant le, amikor illetéktelen kezekbe került.
	
Robi18-06-2007 12:19:05 // 18755
	Én is csak csukott szemmel... ;P
	
prooF_7518-06-2007 12:15:27 // 18754
	attyaég, szegény motor mit kaphatott akkor:D én nem mertem volna egy olyan "romhalmazzal" még 200-at se menni...
	
Robi18-06-2007 12:01:17 // 18753
	Az enyém GPS szerint 240-et ment, de csak tiltás nélkül, tiltással a TS váltó miatt 200 környékén letiltott. :)
	
NaTo18-06-2007 11:38:08 // 18752
	Azta, milyen csodák vannak ott... :)
	
NaTo18-06-2007 11:35:07 // 18751
	A végsebességből ítélve szerintem sem gyári a dolog. És azért elég rendesen kúszott felfelé még 170 fölött is az a digitális műszer... :)
A tiltást mindenképpen kivették belőle (szerintem rotorostól) :).
Ráadásul a légellenállása ugyanolyan szar, mint a 75-nek, mert ez is eléggé kocka bódé, úgyhogy az a 240 elgondolkoztató...
Én úgy tudom, hogy egy 3.0 America is olyan 210-et megy. hmmm?
	
A tiltást mindenképpen kivették belőle (szerintem rotorostól) :).
Ráadásul a légellenállása ugyanolyan szar, mint a 75-nek, mert ez is eléggé kocka bódé, úgyhogy az a 240 elgondolkoztató...
Én úgy tudom, hogy egy 3.0 America is olyan 210-et megy. hmmm?
Robi18-06-2007 11:33:25 // 18750
	
	
Gábor(figi75)18-06-2007 11:29:32 // 18749
	Legyen igazad,de akkor is elfogult vagyok! :-)))))
	
Robi18-06-2007 11:23:40 // 18748
	Az tuti, hogy egy széria 2.5 V6 nem megy 240 fölé. Valami okosítás biztos van, mert szerintem nem viccből cserélték ki a kormányoszloptól balra a check control-t azokra a plusz műszerekre. No meg minden értelmes tuning úgy kezdődik, hogy vedd a legnagyobb kapható motort... Tehát valószínűleg 3.0. :)
	
Gábor(figi75)18-06-2007 11:16:45 // 18747
	Ezt már töbször megnéztem én is,sztem sima 2.5 V6! :-)
Ez a teljesítmény alapból megy!
	
Ez a teljesítmény alapból megy!
NaTo18-06-2007 10:41:17 // 18746
	Alfa 90 V6
Nem gyenge ez a 90-es... Látod Robi?! Ez a cél! :D
A végsebesség külön érdekes...:))
Okosítva lehet?
	
Nem gyenge ez a 90-es... Látod Robi?! Ez a cél! :D
A végsebesség külön érdekes...:))
Okosítva lehet?
Gábor(figi75)18-06-2007 07:37:41 // 18745
	Aha,pedig jól álna neked a tali,hiszen transexuális vagy! DD..:-)))
	
Zsót17-06-2007 20:07:40 // 18744
	Nemhogy ide,de oda is:P
Azt inkább kihagyom ha lehet:D Maj Te tartod a frontot helyettem is!!;)))
	
Azt inkább kihagyom ha lehet:D Maj Te tartod a frontot helyettem is!!;)))
Zsót17-06-2007 20:05:13 // 18743
	Hááát!!!:DD
A vasoxid speciell nem,inkább a munka,és a tanulás..:( (mega edzésis:))
Ugye,mivel jönnek 1 páran tőletek újvidéki talira,valakivel felküdhetem a cuccokat,amik neked kellenek.Szólj kinek adjam,és mit.
	
A vasoxid speciell nem,inkább a munka,és a tanulás..:( (mega edzésis:))
Ugye,mivel jönnek 1 páran tőletek újvidéki talira,valakivel felküdhetem a cuccokat,amik neked kellenek.Szólj kinek adjam,és mit.
Zsót17-06-2007 20:02:03 // 18742
	Sajnálom,de nekem itthon kell tartani a frontot!;) 
Látom Te még csak kicsiben edzesz,én már ládában mérem:D Majd ha 1x eljössz megmutatom hogy kell rendesen csinálni!!!!:)))
	
Látom Te még csak kicsiben edzesz,én már ládában mérem:D Majd ha 1x eljössz megmutatom hogy kell rendesen csinálni!!!!:)))
Gábor(figi75)17-06-2007 18:11:51 // 18741
	Semmi gond nemvolt,a kardán szuperál,viszont azóta csak lekellett cserélni az önindítót mivel behalt a blendix,komplettten vettem 5k ért!:-)
Tibicsoki,legyen!:-)
	
Tibicsoki,legyen!:-)
Hari17-06-2007 18:01:17 // 18740
	:-))). Nem mondod..... (Csak nem tudtad kihagyni!) Nem csalodtam,.... nekem inkább Tibi csoki kell.
Egyébként szerencsésen hazaértetek?
	
Egyébként szerencsésen hazaértetek?
Gábor(figi75)17-06-2007 17:48:14 // 18739
	Íme 1 találós kérédés!
Melyik hardy-t lehet felcserélni kis átalakítással ha épp nincs kéznél olyan? :-)
A nyeremény 1 zacskó gumicukorka,és 1 szóbeli hátbaveregetés!
	
Melyik hardy-t lehet felcserélni kis átalakítással ha épp nincs kéznél olyan? :-)
A nyeremény 1 zacskó gumicukorka,és 1 szóbeli hátbaveregetés!
Gábor(figi75)17-06-2007 09:41:06 // 18738
	Mióta új topickot nyitott ide büdös neki irogatni! :-O
A Transexuális talira sem jön!:-(
	
A Transexuális talira sem jön!:-(
prooF_7517-06-2007 00:19:16 // 18737
	némmá, ilyen derék legények is betérnek ide néhanapján? aszittem már téged öntött el a vas-oxid, annyira eltűntél:)))
	
Wickey16-06-2007 22:14:57 // 18736
	francba. Pedig seregeink hadat üzentek a sörnek. Szükség van az ilyen jó harcosokra mint te vagy. Ha visszaérkeztem az első dolgom az lesz hogy edzőtáborozok: napi 12 doboz sört szándékozok letolni hogy edzésben legyen a májam addigra :PP
	
Zsót16-06-2007 21:54:49 // 18735
	Jujj jujj,Bandi-hoz semmi köze a dolognak(inkább)!
A kicsike lelkiekben előfordul majd az újvidéki talin,és a szegedin.Ennyivel ki is meritem az idei keretet. És különben is mással töltöm majd a szabadnapokat(ha lesz),egy Marina-t pofozok helyre.Igaz messze nem Alfa,de legalább trans(szexuális):))
	
A kicsike lelkiekben előfordul majd az újvidéki talin,és a szegedin.Ennyivel ki is meritem az idei keretet. És különben is mással töltöm majd a szabadnapokat(ha lesz),egy Marina-t pofozok helyre.Igaz messze nem Alfa,de legalább trans(szexuális):))
Wickey16-06-2007 15:16:58 // 18734
	Ja, és ott lesz lélekben a TS, ugye Jeti? 
Gyúrjál transaxle talira! :-)
	
Gyúrjál transaxle talira! :-)
Wickey16-06-2007 15:15:57 // 18733
	Te Jeti, te nekem gyanús vagy. Elbontottad az autót, és rámelegítetted a vasoxidot Bandira? :)
	
Wickey16-06-2007 15:15:21 // 18732
	Én is így tudtam :))))
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
359
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
