Forum >> 75-90

Willy17-11-2005 16:39:02 // 7579
Szerintem jól nézne ki. :-)
kando.17-11-2005 16:38:23 // 7578
Aha.. :DDD Még pár óra és végrre hazajutok, akkor rajzolok (csak itt a melóba elfelejtettem elhozni a rajzokat, de majd otthon összerakom már, ahogy kívántátok..) [meg most elvileg jön ide valami küldöttség is, azokra is várok...]
Gábor(figi75)17-11-2005 16:36:43 // 7577
Kóstolgatsz,kisfőnök! DD.. :-)
kando.17-11-2005 16:32:44 // 7576
Mondom én, hogy Főnök...! ;-))) Csak dirigál, enm ért semmihez és mindent kifogásol... :-))) (na, asszem ebből megint bajuszkodás lesz... ;-))
Gábor(figi75)17-11-2005 16:22:44 // 7575
Neked nem a blokkot kellene pucoválni vazze! :-)
Willy17-11-2005 15:39:09 // 7574
De itt volt előzménye....ott nem értették volna. :-))
kando.17-11-2005 15:36:01 // 7573
Lehet, hogy ezt a Pihent agyúakba kellett volna? :-))
Willy17-11-2005 15:34:08 // 7572
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
kando.17-11-2005 15:28:10 // 7571
Ha találok rá megfelelő emberkét.. :-))) Vagy veszek festékport és beteszem a sütőbe :-PPP 20 percig kislángon, 10 percig nagylángos pirosra sütjük, közben fokhagymalével kenegetjük, hogy szép fényes maradjon... :DDD
Gábor(figi75)17-11-2005 15:23:32 // 7570
Komám,te ezt nagyon kened vágod! :-) Akkor a blokkodat igazán ki szinterezhetnéd? :-)
kando.17-11-2005 14:18:14 // 7569
A szinterezés (zsugorítás) tulajdonképpen egy porkohászati eljárás, ott alkalmazzák, ahol a kétfél efém nem ötvözhető egymással, mégis fizikai kapcsolatba kell őket hozni, pl. a felület tartóssága, csúszóssága, kopásállósága miatt. Ugyanez az eljárás alkalmazható ,,festésként'' is, ahol (gondolom) fém bázisú festékport a felületre szórnak majd az egészet magas hőfokon ,,belesütik'' a felületbe. Természetesen olyan hőfokon végzik, hogy a ,,festendő'' felület tulajdonságai emiatt ne változzanak meg (nem edzik újra az anyagot és nem eresztik be újra, nem ennyire magas hőfokon végzik ezt :-)). Tehát az alufelni sem fog tönkremenni, nem fog megolvadni és nem fog kilágyulni, ha jól végzik ezt a szinterezési műveletet :-) [PS egyébként szinterezés az is, amikor fémport mintába szórnak és felmelgítik, így összeáll formára, ily módon fémpor-keverékekből is lehet speciális tulajdonságú anyagokat előállítani]
Vudi17-11-2005 14:16:25 // 7568
Ja, rögtön fehérre, hogy könnyebb legyen megtalálni az olajfolyásokat! :)
Willy17-11-2005 14:11:54 // 7567
Szinterezzük be az egész blokkot. :-))
Vudi17-11-2005 14:08:33 // 7566
Az Orange County Choppers c. műsorban is sok vázat szintereznek. Márpedig azok jól néznek ki!
Willy17-11-2005 13:58:23 // 7565
Biztos hogy van mert én múltkor vettem egyet a tank csiszoláshoz. Ha annyira jól néz ki akkor tényleg rárakhatjuk a vasamra. :-)
Vudi17-11-2005 13:57:23 // 7564
Magyarul úgy hívják, hogy porfestés. A lényege csak annyi (bár komolyan még én sem ismerem), hogy rászórnak egy festékréteget a felületre, majd kemencében ráégetik. Utána jön a lakk, attól lesz fényes. A metrók kapaszkodó csöve is szinterezve van, pedig én azt hittem, hogy krómozzák. Azért jobb, mint a hagyományos fényezés, mert sokkal tartósabb. Ez nagyrészt attól van, hogy a festék vastagsága tized miliméteres nagyságrendű, ellentétben a sima festékkel, ami sokkal vékonyabb.
Willy17-11-2005 13:46:39 // 7563
Én nem tom pontosan, de Vudi leírja neked.
Gábor(figi75)17-11-2005 13:43:59 // 7562
Ezt a szinterezést taglaljátok már nekem! :-)
Vudi17-11-2005 13:42:18 // 7561
Oké. Talán még van fúrógépbe fogható kefe, azzal csináld. Lényeg, hogy fémtiszta legyen legalább kívűlről, a belsejét elég kitörölni ronggyal. Tegnap láttam egy szinterezett felnit, majdnem bevizeltem, annyira jól nézett ki! Ezért vagyok így besózva! :)
Willy17-11-2005 13:39:36 // 7560
Fogalmam sincs, mert már csütörtök van. Attól függ hogy mikor érek ma haza. De gondolom sötétedés környékén. Majd megpróbálom elkezdeni azért, ha nem sikerül akkor marad holnapra.
Willy17-11-2005 13:37:26 // 7559
Szóval a műszerfalról nem nagy dolog levenni a műszeregységet, csupán a kormányt kell leszedni hozzá majd ezután 2 csavart kilazítani ami tartja. Utána pedig ezt a műszeregységet kell szétcsavarozni. És ha ez megvan most jön a bökkenő. A műszerekről a mutatkat le kell húzni egy határozott mozdulattal. De ha kihúzod a mutatót, akkor valamennyire az a tüske amit tartja őket vissza fog ugrani. És ezt nem tudom hogy hogyan kéne lerögzíteni hogy ne ugorjon vissza.
Vudi17-11-2005 13:35:16 // 7558
Na, Willy! Van annyi időd, hogy lecsiszolod azt a fedelet? Hétvégén kéne odaadni Pistának, és akkor a jövő héten megcsinálja.
kando.17-11-2005 13:34:07 // 7557
Meg lesz minden főnök, úgy ahogyan kérte! ;-)) Csak dolgozni ne kéne... Ezt inkább csinálnám meló helyet... :-)) /na, igaz, ez is sok kanna üza-ba fog lenni ;-)) /
Gábor(figi75)17-11-2005 13:30:52 // 7556
Ezt most nemigazán értettem,de majd meglesem,vagy az építő jellegű hsz ket várom ide a művelet teljes lebonyolításához! :-)
Willy17-11-2005 13:26:49 // 7555
Nem egy bonyolult dolog. Csak arra kell majd vigyázni, hogy a mutatót amikor kiszeded a rugó visszahúzza a plöckét és utána nem mér majd pontosan. És nem tudom ezt hogyan lehet kiküszöbölni.
Gábor(figi75)17-11-2005 13:24:42 // 7554
Vaúúúú! :-) Alig várom!DD...:-) Mostmár csak arra kell rájönni,hogyan kell szétaprítani a km óra egységet sérülés mentesen! :-)
Willy17-11-2005 13:20:45 // 7553
Nem is kérsz sok mindent. Gyorsan találj még ki valamit. :-DDD Amit Árpi átküldött km órát és fordmérőt már kinyomtattam színesben is, tehát ha megkapom ezeknek a végleges verzióját akkor tudom is küldeni egyben a egészet. :-))
Gábor(figi75)17-11-2005 12:02:02 // 7552
Jó lessz ez! :-) Csak! :-)))))))))))))))))) Az üzemanyag mérőt: 0-tól az 1 pöcökig piros rovátkákkal kérem! Az olajat: 0-tól 4 bar-ig piros rovátkákkal kérem! A vizet: 80-tól 120-ig piros rovátkákkal kérem! A turbót: 0-tól 2 pöcökög piros rovátkával kérem! És ahogy Willy mondta karima legyen rajta végig! :-) Jah,és a számok adatok pirosak legyenek! :-) THANK'S MASTER JODA! DD.. :-)
kando.17-11-2005 09:55:03 // 7551
Te gépész vagy, gondolom tudod, milen manométerre gondolok... Biztos van ilyen kisebb átmérőben, 1 (1,5) bar nyomásra is... Nálunk ezeket a csillapítottakat kispórolták, így pár helyen már a mutató leesett a tengelyről :-)) A ,,slagos'' annyiból jobb, hogy közvetlen mutat :-))
GEORGE17-11-2005 09:46:54 // 7550
Okés :-))
kando.17-11-2005 09:45:27 // 7549
Olyan manométert kell akkor használni, ami csillapított, pl. glicerinben úszik a mutató. Akkor nem zörög és a hiretelen rezgések, nyomásugrások sem teszik tönkre :-)) Amúgy a lentebbi rajzot 1/2 1 órakór rajzoltam és kissé fáradt lehettem, csak rá copy-ztam a tbo nyomásmérőnek az üza szintjelzőt.. ;-) Ezért lett ilyen... A kis piros ,,lyukak'' pedig a vörös LED-ek helye, a max vagy min jelzésekhez...
Vudi17-11-2005 09:36:06 // 7548
Szasz! Ha ráérsz egy kicsit, akkor csiszold le a 75-ös szelepházfedelét. Burucz Pista tud szinterezni, én meg akarom csináltatni a motorom, de kéne előbb egy próbadarabot készíttetni vele. Lényeg, hogy fémtiszta legyen, mert csak úgy tudják szépen festeni. Aztán, ha jól néz ki, akkor feltesszük a 90-esre.
GEORGE17-11-2005 09:05:38 // 7547
Azért is cseréltem le a müszert, ez a mostani alig-alig halható.
Willy17-11-2005 08:57:50 // 7546
Ez hosszú távon egy kicsit idegesítő lehet.
GEORGE17-11-2005 08:56:31 // 7545
Ahogy a változó nyomást kapja, az elödje / mert ez már a 2.műszerbenne / szörnyen hangos volt. Az első müszeremet Piri beépítette a saját gépébe de ott is zörög...:-(
Willy17-11-2005 08:51:23 // 7544
Mármint mi zörög? A mérő? Hogyan tud az zörögni?
GEORGE17-11-2005 08:49:29 // 7543
Bizonyos esetekben finoman zörög:-((
Willy17-11-2005 08:47:59 // 7542
Az a lényeg. Szerintem is semmivel se rosszabb mint az elektronikus.
GEORGE17-11-2005 08:44:56 // 7541
Mostmár mindegy, bent van és müködik.....
Willy17-11-2005 08:44:06 // 7540
Jó hozzá egy akármilyen műszer Kando szerint (üzemanyagszint jelző, vízhőmérséklet jelző, olajnyomás jelző). Csak egy számlapot és keretet kell hozzá csinálni.
GEORGE17-11-2005 08:41:46 // 7539
Nekem is "slagos" az utólag beépitett turbónyomásmérő a Scudoban, mert csak ilyen müszert lehet kapni..
Willy17-11-2005 08:40:12 // 7538
Szerintem az, csak kell hozzá egy átalakító ami a nyomást alakítja át eletromos jellé. De ha pl. megnézed Vudi cartárs 33-asát abban egy Fiat Uno turbonyomás mérő van, de az nem elektronikus hanem egy slag van bevezetve a pilótafülkébe.
GEORGE17-11-2005 08:31:18 // 7537
Nem egy bonyolut müvelet.....ez a nyomásmérő elektronikus?
Willy17-11-2005 08:19:00 // 7536
Toy Dolls meg is akarja csinálni a turbónyomás mérőt ez alapján : Turbónyomásmérő 75-be Én pedig majd valami más módszerrel szerelem az enyémbe. :-)
GEORGE17-11-2005 08:05:52 // 7535
Érdekességnek jóóó :-)))
Willy17-11-2005 08:05:09 // 7534
Ez igaz, általában 0,5-öt szoktak írni. Majd Kando cartárs kijavítja. :-))
GEORGE17-11-2005 08:03:12 // 7533
Akkor sorry de még eddig nem láttam turbo nyomás mérön 1/2bar jelzést :-)
Willy17-11-2005 08:00:38 // 7532
A jobb alsóra gondolsz? Az nem üzemanyag hanem turbó nyomás. :-)) Az üzemanyag a bal felső.
GEORGE17-11-2005 07:55:24 // 7531
Nekem tetszik, de az üzemanyaghoz nem irnék bar-t :-)
Willy17-11-2005 07:54:05 // 7530
Így elsőre nem is rossz. Így hirtelenjében a következő dolgokat mondanám: - Az egyes műszerekre a kis embléma legyen rárakva (vízhőfok, tank, olajnyomás) - Több szám legyen rajta Ja, és én is úgy kérem ahogy Figi. Legyen körív a vonalkák szélén. Nagyjából ennyi. Kíváncsian várom a v1.1-es verziót. :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.