Te is tudod, hogy kezdetnek bőven elég a TS 147 lóereje!!
Neke 2000 TDI volt az első 75-ösöm, 13-as felnivel télen akaratom ellenébe keresztbe vágta megát, okozva ezzel meleg pillanatokat a téli hidegben nekem!
Aztán később egy kopelosnak is...
Forum >> 75-90
Marek14-10-2007 21:31:48 // 20879
krys14-10-2007 21:29:52 // 20878
Nah ez az hogy faternak magyarázd ne nekem... :P :D
Wickey14-10-2007 21:28:10 // 20877
nemmondod, hogy pénzt adsz egy olyan rozsdaboglyáért.
Ha már 75 akkor V6. Pont neked magyarázzam? :DDD
Ha már 75 akkor V6. Pont neked magyarázzam? :DDD
krys14-10-2007 21:20:47 // 20876
Az még picit odébb van de jol hallottad... :P
Marek14-10-2007 20:43:14 // 20875
Nem Tb-t írt, hanem TS-t! :P
Wickey14-10-2007 20:33:08 // 20874
Najó, de ki beszélt itt turbóról? :-)
GEORGE14-10-2007 20:25:27 // 20873
1,8 Turbo van szekszárdon is 75-ben.
Marek14-10-2007 20:23:35 // 20872
Vagy elírás és 1.8 ie, vagy kamu, esetleg behebregált 155 moci! Ez utóbbinak a legkissebb a valószínűsége, pláne ha szalonautó volt...
Meg kéne nézned szerintem!
Meg kéne nézned szerintem!
Gábor(figi75)14-10-2007 20:22:29 // 20871
Tudom és gratula hozzá,pedig te nem tervezted elötte!:-)
Gábor(figi75)14-10-2007 20:21:49 // 20870
Köcce szépen,hallom TS vasad lessz nemsokára!:-)
Gábor(figi75)14-10-2007 20:21:16 // 20869
Ezen kapartam meg én is,mert olyant nem láttam még 91-es 75-ben!:-O
Marek14-10-2007 19:46:20 // 20868
1.8 TS??? Az milyen?
krys14-10-2007 12:18:25 // 20867
Figi boldog születésnapot igy nagyon utolag!!!!!!!!... sorry :()
GT Ɨ|ѯ14-10-2007 12:04:51 // 20866
Ciao Cartársak!
Van 1 eladó AR 75 1.8 TS,ezüst,115ooo km-rrel!!!!!1991-es
Gyári állapotú,szalonautó volt,esőt nemnagyon látott:-))tip-top.
285000 ft!
érd: 06 20 3828671
Van 1 eladó AR 75 1.8 TS,ezüst,115ooo km-rrel!!!!!1991-es
Gyári állapotú,szalonautó volt,esőt nemnagyon látott:-))tip-top.
285000 ft!
érd: 06 20 3828671
Wickey14-10-2007 07:58:26 // 20865
:-)
ugyanmár... még ajándékot is vettem magamnak szülinapod alkalmából :-PP
ugyanmár... még ajándékot is vettem magamnak szülinapod alkalmából :-PP
Gábor(figi75)14-10-2007 07:15:46 // 20864
Köcce,már azthittem kihagyod,pont te!:-))))
És köszönöm azoknak is akik nem jutottak"net" közelbe épp!:-)
És köszönöm azoknak is akik nem jutottak"net" közelbe épp!:-)
Wickey13-10-2007 22:11:00 // 20863
Pöpec.
Tiszta állatkert.
Erről jut eszembe, Figi, boldog szülinapot! :)
Tiszta állatkert.
Erről jut eszembe, Figi, boldog szülinapot! :)
Gábor(figi75)13-10-2007 21:23:00 // 20862
Alfa 75 cirkusz!
ttp://www.youtube.com/watch?v=qfMfzrYx8UM
ttp://www.youtube.com/watch?v=qfMfzrYx8UM
Fészi13-10-2007 16:20:01 // 20861
Edd ki a vetést Viktor barátom, jó üzletet kötöttél ma reggel!!! ;)
Gratula
Gratula
Wickey13-10-2007 15:36:00 // 20860
Cél amúgy a gyári állapot. Egyértelműen befektetésnek vettem.
Addig ez lesz a vonulós transaxle, amíg el nem készül a gránturizmóvelocse. Ha a gtv meglesz, akkor vagy átalakul állatkodós autóvá, vagy simán eladom.
Hátulra meg addigis keresek 1.6iE feliratot... :)
Addig ez lesz a vonulós transaxle, amíg el nem készül a gránturizmóvelocse. Ha a gtv meglesz, akkor vagy átalakul állatkodós autóvá, vagy simán eladom.
Hátulra meg addigis keresek 1.6iE feliratot... :)
Wickey13-10-2007 15:32:53 // 20859
Az hogy mennyibe került, az magánügy.
Fénykép meg azért nem lesz, mert most még szakadt. Majd ha meglesz a telifény tükrösre polírozva, pótlódik a beltérből hiányzó pár apró bizbasz, akkor lesz fénykép is.
Előtte viszont nagyszervíz, kardán, és első futómű. Januárra kész is lehet. :-)
Fénykép meg azért nem lesz, mert most még szakadt. Majd ha meglesz a telifény tükrösre polírozva, pótlódik a beltérből hiányzó pár apró bizbasz, akkor lesz fénykép is.
Előtte viszont nagyszervíz, kardán, és első futómű. Januárra kész is lehet. :-)
prooF_7513-10-2007 15:15:56 // 20858
és hogy meg fog nőni a népszerűséged ha berakod ide is azt a képet amit átküldtél:)) illetve ha beírnád hogy mennyiért hozod el...:D
Wickey13-10-2007 14:46:01 // 20857
Na, eljött ez a nap is.
Én, aki különösebben nem szívleltem soha a 75-ösöket, vettem egyet. Ez már a harmadik fekete, és összesítettben a hetedik Alfám. :-P Haladok. :-)
Én, aki különösebben nem szívleltem soha a 75-ösöket, vettem egyet. Ez már a harmadik fekete, és összesítettben a hetedik Alfám. :-P Haladok. :-)
Wickey12-10-2007 23:18:24 // 20856
A Platina Brisk (LR15YPP, ~2000 bruttó/db) gyertyáról van valami tapasztalat?
Nagyon halványan emlékszem valami olyasmire, hogy egyik V6 odáig volt érte meg kétszer vissza, szépen járt hidegen/melegen, egy másik V6 meg nagyon nem szerette.
Megmondom az őszintét, fogalmam sincs, milyen gyertyáim vannak most a sima 2.5V6-ban, de hidegen gyönyörűen indul több hét állás után is, mind a hat henger simán és szépen jár, melegen viszont alapjáraton finoman remeg az egész autó, nem valami szép a motor járása. Na ha nem leszek lusta, egyszer megnézem.
Nagyon halványan emlékszem valami olyasmire, hogy egyik V6 odáig volt érte meg kétszer vissza, szépen járt hidegen/melegen, egy másik V6 meg nagyon nem szerette.
Megmondom az őszintét, fogalmam sincs, milyen gyertyáim vannak most a sima 2.5V6-ban, de hidegen gyönyörűen indul több hét állás után is, mind a hat henger simán és szépen jár, melegen viszont alapjáraton finoman remeg az egész autó, nem valami szép a motor járása. Na ha nem leszek lusta, egyszer megnézem.
Wickey12-10-2007 23:10:12 // 20855
Oks, felírtam magamnak, B7ES rendel. :-)
Apropó, a 164 super 24V-ről van valami infod? Ott is érvényes lehet mindez?
Apropó, a 164 super 24V-ről van valami infod? Ott is érvényes lehet mindez?
Gábor(figi75)12-10-2007 21:00:23 // 20854
Köszönöm mindenkinek a szülinapi kívánságot ( xXx ) lettem,kemény!:DD.. :-))
Viszont kivánok sok boldog Alfás kilómétert mindenkinek!!! :-)))))))
Központi üzenőfal hiányában ide is beírom!
Viszont kivánok sok boldog Alfás kilómétert mindenkinek!!! :-)))))))
Központi üzenőfal hiányában ide is beírom!
[k i z z o]12-10-2007 20:43:34 // 20853
Irhat bármit. Ki kell próbálni:) Amig egyet se csavartok be nem fogjátok tudni mi a jobb, lehet a Lodge ver mindent, kinek kinek mi tetszik.
A legjobb gyertya amúgy sztem a Nippon Denso. de sajnos nem alfapárti ahogy irtam.
Amugy igen a P a projected insulator , de én védett középelektródásként tanultam:)
B7ES nyáron, B6ES télen. Nem a V különbözteti meg a V6-ot a Nord-tól hanem az égési tulajdonságai, azok meg kb. egyeznek. Amugy nekem kiég a B8EGV is, tuti özbarna: 70kV / 800mJ multisparkal + tolóüzemben 1200 felett teljesen elveszem a benzint - azaz csak szikráztatok - nem mint a gyári motronic, és addig is szépen tisztulnak a gyertyák. A nagyok is igy csinálják:) Én is onnan loptam.
TS be nem tudom mi a jó, a P-s az minden jónak az átka.
Ennél már csak az R a RRosszabb:) na nem a rádiónak.
De használtam Champion N2C-t, vagy B84G-t, N3G -t. Ezeket a holdon lehet beszerezni, és csak meleg motorban mennek el:) Folyamatos fordulatu üzemben üzembiztosabb és legalább 50kV gyújtófesz kell nekik, 500-600mJ energiával.
Érdemes róluk képet keresni.
kizzo
A legjobb gyertya amúgy sztem a Nippon Denso. de sajnos nem alfapárti ahogy irtam.
Amugy igen a P a projected insulator , de én védett középelektródásként tanultam:)
B7ES nyáron, B6ES télen. Nem a V különbözteti meg a V6-ot a Nord-tól hanem az égési tulajdonságai, azok meg kb. egyeznek. Amugy nekem kiég a B8EGV is, tuti özbarna: 70kV / 800mJ multisparkal + tolóüzemben 1200 felett teljesen elveszem a benzint - azaz csak szikráztatok - nem mint a gyári motronic, és addig is szépen tisztulnak a gyertyák. A nagyok is igy csinálják:) Én is onnan loptam.
TS be nem tudom mi a jó, a P-s az minden jónak az átka.
Ennél már csak az R a RRosszabb:) na nem a rádiónak.
De használtam Champion N2C-t, vagy B84G-t, N3G -t. Ezeket a holdon lehet beszerezni, és csak meleg motorban mennek el:) Folyamatos fordulatu üzemben üzembiztosabb és legalább 50kV gyújtófesz kell nekik, 500-600mJ energiával.
Érdemes róluk képet keresni.
kizzo
Wickey12-10-2007 18:05:45 // 20852
Nna. Eztet mondja a biblia.
Nem is BP7ES hanem BP6ES. A 7-es hőértéket a 2.5V6-hoz írja. Érdekes, hogy majdnem ugyanaz a motor, mégis eltér eggyel a hőérték. Ámbár annyira nem is érdekes. a 3.0 égéstere meglepő módon egy picit nagyobb. :-)
Az viszont furi, hogy a nem katalizátoroshoz valami tökmás gyertgyát ír.
Nem is BP7ES hanem BP6ES. A 7-es hőértéket a 2.5V6-hoz írja. Érdekes, hogy majdnem ugyanaz a motor, mégis eltér eggyel a hőérték. Ámbár annyira nem is érdekes. a 3.0 égéstere meglepő módon egy picit nagyobb. :-)
Az viszont furi, hogy a nem katalizátoroshoz valami tökmás gyertgyát ír.
Wickey12-10-2007 17:56:57 // 20851
Írtad, de TS-re. Ebből a szempontból a V6 és a nord homogén?
Amúgy felőlem maradhatunk a BP7ES-nél, azt hozza az NGK katalógus a V6-hoz.
Olvasgattam a cikkszám útmutatót, itt a második betűre (P) azt írják, hogy projected insulator. Meg persze nem magyarázzák. Erre gondoltál? Ez volna a védett elektróda? Ha igen, akkor az NGK kifejezetten azt javallja a 75 V6-hoz.
Amúgy felőlem maradhatunk a BP7ES-nél, azt hozza az NGK katalógus a V6-hoz.
Olvasgattam a cikkszám útmutatót, itt a második betűre (P) azt írják, hogy projected insulator. Meg persze nem magyarázzák. Erre gondoltál? Ez volna a védett elektróda? Ha igen, akkor az NGK kifejezetten azt javallja a 75 V6-hoz.
[k i z z o]12-10-2007 17:37:45 // 20850
A BPR7EIX nem jó az alfa hengerfejbe amint irtam, szerintem.
Az a baj vele mint a Splitfire gyertyákkal, védett elektródás.
Inkább B7ES. Ha lenne lodge tuti akkor azt bele, de a maiak gyenge utánzatok. A gyári gyertya lodge, de ma már lehetetlen beszerezni jót. Amit legutóbb németo. ból hoztam az is kuka volt. Nem bir kiégni rendesen, valamint rettenetesen fogyott az elektróda.
ja, USAban olcsóbb az iriduum gyertya, de sajna alfa specifikusat ne csinálnak, ahogyan a Denso sem. Ugyhogy mas.ni- al gyertya lehet bele. A Brisk LOR15LGS is pl. jó gyertya lenne az alfába, de hidegen nehezen indul vele. Marad az NGK.
Az a baj vele mint a Splitfire gyertyákkal, védett elektródás.
Inkább B7ES. Ha lenne lodge tuti akkor azt bele, de a maiak gyenge utánzatok. A gyári gyertya lodge, de ma már lehetetlen beszerezni jót. Amit legutóbb németo. ból hoztam az is kuka volt. Nem bir kiégni rendesen, valamint rettenetesen fogyott az elektróda.
ja, USAban olcsóbb az iriduum gyertya, de sajna alfa specifikusat ne csinálnak, ahogyan a Denso sem. Ugyhogy mas.ni- al gyertya lehet bele. A Brisk LOR15LGS is pl. jó gyertya lenne az alfába, de hidegen nehezen indul vele. Marad az NGK.
NaTo12-10-2007 16:07:09 // 20849
Látom haver látom. Csak ez nem drift...
ez csak forgolódás...
Olyan kép kell, amin tempóval keresztberaknak egy kanyarban egy 75-öst. Ennyi :D
ez csak forgolódás...
Olyan kép kell, amin tempóval keresztberaknak egy kanyarban egy 75-öst. Ennyi :D
pb_12-10-2007 11:50:45 // 20848
Igen PFR 6B. De sztem más dolgok is szerepet játszottak abban, hogy ilyen gyertyákat kaptak azok a motorok.)))
Marek12-10-2007 11:11:06 // 20847
Wickey12-10-2007 09:58:28 // 20846
BP7ES (6-700/db)
vagy
BPR7EIX (5000/db-ért láttam itthon, USA-ban 7-8USD/pcs, Ebay.de 12-17EUR/stück)
A BP7ES-t olyan 20ezrenként legkésőbb illik cserélni, a BPR7EIX longlife gyertya, elszaladhat akár 50-100ezret is tudtommal. Hasonló kategóriás platinagyertyákra 100.000 a csereperiódus a 1.7 16V boxerekben.
vagy
BPR7EIX (5000/db-ért láttam itthon, USA-ban 7-8USD/pcs, Ebay.de 12-17EUR/stück)
A BP7ES-t olyan 20ezrenként legkésőbb illik cserélni, a BPR7EIX longlife gyertya, elszaladhat akár 50-100ezret is tudtommal. Hasonló kategóriás platinagyertyákra 100.000 a csereperiódus a 1.7 16V boxerekben.
Gábor(figi75)12-10-2007 09:40:05 // 20845
Köszönöm mindenkinek a szülinapi kívánságot ( xXx ) lettem,kemény!:DD.. :-))
Viszont kivánok sok boldog Alfás kilómétert mindenkinek!!! :-)))))))
Központi üzenőfal hiányában ide is beírom!
Viszont kivánok sok boldog Alfás kilómétert mindenkinek!!! :-)))))))
Központi üzenőfal hiányában ide is beírom!
NaTo12-10-2007 09:22:42 // 20844
Értem. Ezek szerint V6-hoz sem ajánlott a Lodge? Milyen érdemes bele rakni?
[k i z z o]11-10-2007 22:52:42 // 20843
Hi,
a golde lodge mér régen élte fénykorát. Nekem is vannak muzeumi lodge -aim, azokkal még mindig szépen menne, de a maiakat el kell felejteni.
NGK-ból meg nem mindegy milyet vesztek. Az alfa égéstér nem szereti a magas középelektródás gyertyákat sem a nord sem a TS
Pl. a Nord hengerfejben és a TSben is a lodge ha be van hajtva akkor a központi.elektróda egy vonalban van az égéstér felső rádiuszával. Ilyen a B7ES is.
Tocsa a TS azért kopogott mert nem optimális helyen gyújtotta meg a 2 szikra a keveréket, azaz a lágfront nem optimálisan terjedt az égéstérben. tuti valami nagy mamlasz gyertyát csavartál bele.
Azaz pl. nord esetén NGK B7ES -el kell gondolkodni ami nem védett elektródás, azaz nem áll ki a középső elektróda a gyertyából. én B8EGV -ket használok, igaz 20e -ként kell cserélni, de tuti. A legjobb a BPR7EIX iridium lenne elektróda oldalon, de az is védett + ellenállás van benne.
EGEV:
Az NGK gyertyától semmi baja nem lehet a TS nek sem, szépen kell járnia.
USA alfás ismerőseim messziről kerülik a golden lodget.
Tocsa, a pulzálást az AFM-en a nem tökéletes égés okozza , azaz szerintem sokat kap, vagy valamelyik tengelyed retardált. Azaz szerintem az AFMnek semmi baja. A moror szivogatja.
A lambda jel melegen kb. 250mV és 850-900mV között periodikusan változik, igazából szkóppal szoktam nézni. De a középértéke 500mV a Lambda=1 értékhez.
Neten keress rá: narrow band oxigen sensor operation - lesznek szkópképek, meg mindenféle csudajó:)
Ilyenkor 14,7:1 a levegő benzin arány. Azt meg lehetne nézni, hogy kiveszed a motronicot open loop - bol - pin 27 felveszed GNDről, és közbe méred a lambda jelet, hogy amikor hezitál akkor mi van. Szerintem dus lesz abbol amit leirtál meg ahogyan a gyertyáifd kinéznek. Sztem 3-4 fogat feszits az AFM-en, meg mindenképp szerezz normális gyertyákat. El is szegényitheted az AFM-el csak hogy tudd szegény lett, és ha nem hezitál csak egyszerüen nem megy akkor látszik dús volt.
oxigénszenzor elméleti feszültség értékei:
tocsa, csakis nagyimpedanciás fejjel mérd, mert leterheled a kicsikét, min Zbe 200kohm. Azaz pl. egy tuti digit multival.
ugyis szereted magad +rázatni, épits egy AFM monitort:
http://www.ggimages.com/rx7/afmon.html
Ha az AFM ok és a gyújtás is ott van akkor még hugyozhat vmelyik injektorod - na ne drasztikusra gondolj, csak kicsit később zár le - vagy a benzinnyomás NOK. Kis fordulaton a több benzinből sok marad a hengerben, és azzal nem bír. Bezabál.
Nato, a Lodget nem kell válogatni, mivel gyárilag asszimetrikus gyertya azaza nem egyenlőek a pólustávolságok a központi elektródától. Azaz mint minden többpólusú gyertya ott üt át ahol legkisebb a távolság majd ha fogy akkor megy a másikra.
a golde lodge mér régen élte fénykorát. Nekem is vannak muzeumi lodge -aim, azokkal még mindig szépen menne, de a maiakat el kell felejteni.
NGK-ból meg nem mindegy milyet vesztek. Az alfa égéstér nem szereti a magas középelektródás gyertyákat sem a nord sem a TS
Pl. a Nord hengerfejben és a TSben is a lodge ha be van hajtva akkor a központi.elektróda egy vonalban van az égéstér felső rádiuszával. Ilyen a B7ES is.
Tocsa a TS azért kopogott mert nem optimális helyen gyújtotta meg a 2 szikra a keveréket, azaz a lágfront nem optimálisan terjedt az égéstérben. tuti valami nagy mamlasz gyertyát csavartál bele.
Azaz pl. nord esetén NGK B7ES -el kell gondolkodni ami nem védett elektródás, azaz nem áll ki a középső elektróda a gyertyából. én B8EGV -ket használok, igaz 20e -ként kell cserélni, de tuti. A legjobb a BPR7EIX iridium lenne elektróda oldalon, de az is védett + ellenállás van benne.
EGEV:
Az NGK gyertyától semmi baja nem lehet a TS nek sem, szépen kell járnia.
USA alfás ismerőseim messziről kerülik a golden lodget.
Tocsa, a pulzálást az AFM-en a nem tökéletes égés okozza , azaz szerintem sokat kap, vagy valamelyik tengelyed retardált. Azaz szerintem az AFMnek semmi baja. A moror szivogatja.
A lambda jel melegen kb. 250mV és 850-900mV között periodikusan változik, igazából szkóppal szoktam nézni. De a középértéke 500mV a Lambda=1 értékhez.
Neten keress rá: narrow band oxigen sensor operation - lesznek szkópképek, meg mindenféle csudajó:)
Ilyenkor 14,7:1 a levegő benzin arány. Azt meg lehetne nézni, hogy kiveszed a motronicot open loop - bol - pin 27 felveszed GNDről, és közbe méred a lambda jelet, hogy amikor hezitál akkor mi van. Szerintem dus lesz abbol amit leirtál meg ahogyan a gyertyáifd kinéznek. Sztem 3-4 fogat feszits az AFM-en, meg mindenképp szerezz normális gyertyákat. El is szegényitheted az AFM-el csak hogy tudd szegény lett, és ha nem hezitál csak egyszerüen nem megy akkor látszik dús volt.
oxigénszenzor elméleti feszültség értékei:
tocsa, csakis nagyimpedanciás fejjel mérd, mert leterheled a kicsikét, min Zbe 200kohm. Azaz pl. egy tuti digit multival.
ugyis szereted magad +rázatni, épits egy AFM monitort:
http://www.ggimages.com/rx7/afmon.html
Ha az AFM ok és a gyújtás is ott van akkor még hugyozhat vmelyik injektorod - na ne drasztikusra gondolj, csak kicsit később zár le - vagy a benzinnyomás NOK. Kis fordulaton a több benzinből sok marad a hengerben, és azzal nem bír. Bezabál.
Nato, a Lodget nem kell válogatni, mivel gyárilag asszimetrikus gyertya azaza nem egyenlőek a pólustávolságok a központi elektródától. Azaz mint minden többpólusú gyertya ott üt át ahol legkisebb a távolság majd ha fogy akkor megy a másikra.
prooF_7511-10-2007 21:48:54 // 20842
ja-ja, nekem is bejön az a kép amit Marek rakott be, valami extra felbontásban még jó is lehet. Azt a fekete csíkot az ajtókról meg max kiretusáljuk hogy tényleg makulátlan legyen:)
Robi11-10-2007 20:12:37 // 20841
Pec tényleg nagyon szépen kanyarodott, szerintem simán jó lenne a pólóra. Marek is nagyon szépen kanyarodott, csak az a baj, hogy nem keresztbe. :)
prooF_7511-10-2007 18:30:00 // 20840
A régebbik jobbak voltak, a 25HLD már nem annyira. Lehet hogy Tocsának is régebbiek voltak, azért ment vele jól.
NaTo11-10-2007 16:39:34 // 20839
MÁstól is hallottam, hogy a GOldeneket úgy kell összeválogatni, hogy jó legyen. Ugyanis a "több ága" miatt nem mind szikrázik pont ott, ahol kéne, és ezeket kell összeválogatni. Mintha Ali mondta volna. Majd rákérdezek újra.
Tocsa11-10-2007 16:30:36 // 20838
Én amikor megvettem a kocsit a havertól kb 60000 lehetett bennük és még szépen
ment a szekér kivéve a 4. henger de ez nem gyertya probléma volt később kiderült!
A mit most lecseréltem abban 40000 volt kb nekem tehát még nem kellett csalódnom a
goldenekbe lehet hogy mázli nemtudom! :)
De tény hogy a giuilettámból is mikor kivettem az ngk kat és kapott négy új goldent
szinte nem is lehetett hallani a motort akkora volt a külömbség és sosem köpte be !!!!
ment a szekér kivéve a 4. henger de ez nem gyertya probléma volt később kiderült!
A mit most lecseréltem abban 40000 volt kb nekem tehát még nem kellett csalódnom a
goldenekbe lehet hogy mázli nemtudom! :)
De tény hogy a giuilettámból is mikor kivettem az ngk kat és kapott négy új goldent
szinte nem is lehetett hallani a motort akkora volt a külömbség és sosem köpte be !!!!
Seriff11-10-2007 16:25:35 // 20837
Kis sisakos ürge:DD
NaTo11-10-2007 16:24:24 // 20836
Csak valahogy erről sem jön át, hogy itt füstöl hátul a gumi...
na meg a pasasnak is nagy a feje. :)
na meg a pasasnak is nagy a feje. :)
NaTo11-10-2007 16:16:20 // 20834
Elvileg olyan 30 ezret kéne elmenniük... legalább.
Seriff11-10-2007 16:15:59 // 20833
NaTo11-10-2007 16:12:19 // 20832
Amúgy ezeket a Goldeneket hány km után illik cserélni? 10 ezer?
NaTo11-10-2007 16:10:56 // 20831
Mikor én anno Speertől vettem a 75-öt, neki NGK-k voltak benne, mert neki a Golden Lodge-kat hidegben sokszor beköpte (?), míg kiállt az autóval. Aztán beállítottak nekem ezt azt a gyújtáson, motoron, és kicseréltük Golden-re a gyertyákat. Nekem soha nem csinált "beköpésest" :) . Viszont! Fél éve vannak benne, és már szar volt az egyik gyertya, cserélni kellett. És azt tapasztalom, hogy folyamatos gáznál (főleg alacsony fordulaton, mikor nagyon kevés gázt nyomok) apró rángatások vannak. Mintha kihagyna egy-egy hanger. Vagy nem robbanna be a keverék. Franc tudja, de érzem. Lehet mégegy gyertya szarakodik. Illetve a motortartó nagy gumiszilent (kutyacsont) szakadt, de szerintem ez nem csinál ilyet. :)
Tocsa11-10-2007 15:22:53 // 20830
Üdv próbáltam már ngk val valahogy nem jött be"kopogósan" ? járt vele a moci sokkal hangosabban legalábbis ami megszűnt miután újra golden volt benne valószínűleg a a gyertya vég kiképzése az oka legalábbis egy helyi srác mondta hogy neki is hasonlót produkált az övé ! A gépbe a lmm értéket megmértem 1v de kigyorsításkor fokozatos gázadásra ugrál az ellenállás szerintem ezért is rángat egy pontig utánna meg megy mint akit segbe rúgtak ! :) Úgyhogy tuti szar az lmm em meg is kéne venni már az Alitól neki van remélem jó ! Lambdát mennyit is kell mértni melegen??
Amúgy az olajfogyasztást egyenlőre nem tudom mert van némi szelepdekli folyásom amit most pasztáztam újra le ! De nem füstöl semmi kipuff gáz szinte!!
Amúgy az olajfogyasztást egyenlőre nem tudom mert van némi szelepdekli folyásom amit most pasztáztam újra le ! De nem füstöl semmi kipuff gáz szinte!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
571
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?