Forum >> 75-90

Wickey25-06-2008 23:12:26 // 26028
nade ezt a képet akkor most küldjem át a barátnődnek is?
Tényleg, mikor lesz kész az 1.9 tádé versenyautója? :-D
Marek25-06-2008 22:24:24 // 26027
Kapott...:)))
Gyere msn-re nehogy bant kapjunk offolásért! :))
Fészi25-06-2008 22:21:54 // 26026
pupillákból itélve én is ezt mondanám :D
Marek25-06-2008 22:12:38 // 26025
Telik erre is arra is, de a bkv-ra sosem fog! Nagyon unatkozhatsz, ha csesztetsz4
Mivan átugorjak ápolni a lelkedet?? (csak a lelkedet!!!)
Nem a pénznek örül ennyire..:
Gábor(figi75)25-06-2008 21:48:49 // 26024
:DD.. :-))))
Fészi25-06-2008 21:47:03 // 26023
Mindig is tudtam hogy melegebb vagy az átlagnál... na sebaj majd ha bkv-n lesz lift akkor majd beültetlek és teleengedem vizzel :D Amúgy meg tudtuk Marek hogy a nőknek van bajuk veled... (negatív irányban), de persze, igazad van, dolgozzanak meg a pénzükért, ha már kifizetted őket :D
Fészi25-06-2008 21:43:08 // 26022
Bagoly mondja verébnek....
LacUS25-06-2008 21:05:03 // 26021
Hát olcsóbb mint a motec gems és tsai...:) A 24V nekem nem annyira begyere.Marad 12V.Mellesleg ha eljutok addig,akkor már úgyse lesz széria.:) Tényleg a 3.0 V6 12V befecsijeiről van vkinek infoja, impedancia, kapacitás, illetve, azt tudjuk,hogy gyári ecu hány 100%on dolgoztatja?
Wickey25-06-2008 20:09:25 // 26020
A fene tudja. Önmagában csak az omex túl drága és túl keveset dob szériamotoron. Akkor már inkább négy nagy tengely a 24V-re és chip a gyárinak. Többre meg nekem biztos nincs pénzem.
LacUS25-06-2008 20:01:19 // 26019
Megmondom őszintén, függetlenül attól hogy milyen van nekem, én idővel mindenképp DTA-ra Emerald-ra vagy OMEX-re váltok.A gyári ecuk sosem tudnak annyit mint egy ilyen verseny ecu.
Wickey25-06-2008 18:45:49 // 26018
a gyári mindent tud. Már amennyiben Motronicról beszélünk.
Az L-Jetronic nem a világ legkifinomultabb rendszere, azt tényleg nem rossz ötlet pl. MSQ-ra cserélni, az ahogy elnéztem, egyszerű mint egy darab faék, és elég rendesen moddolható.
LacUS25-06-2008 18:44:04 // 26017
Nem lenne egyszerűbb egy másik ECUt használni?Én biztos nem a gyárival fogok szenvedni:) A jelöltem már megvan márcsak megfelelő pénzmag hiányzik:)
Wickey25-06-2008 18:00:24 // 26016
aaaööö... lehet hogy azaz, ismerősen hangzik.
[k i z z o]25-06-2008 17:52:26 // 26015
Azt tudom nem programozók, de Tocsát érdekli:) Amúgy abszolute nem vagyok nyugodt ember:) De ha ez kell, hogy modositani lehessen benzint, gyújtást, stb. akkor meg kell ismerni. Sajnos senki nem árul el róla sok mindent, pont azért mert nagyon sok munka van vele, mire részeket megért az ember. Azaz aki nekiáll az szinte 0-rol kezdi.


A linket meg azért kapod, mert ez alapján nagyon sok mindent meg lehet csinálni a kocsidon. Szerintem is el kéne menteni:)
[k i z z o]25-06-2008 17:40:45 // 26014
Dinitrol.
Wickey25-06-2008 17:29:18 // 26013
van spec műanyagra való festék, ami rugalmasra térhálósodik, nem repedezik be, és enyhe rücskös behatása van tőle, olyasmi, mint eredetileg az anyagnak. Megkérdem majd hogy miaz.
NaTo25-06-2008 09:58:32 // 26012
Ja és festék ügyben valakinek ötlete? Díszcsíkok matt fekete festése, plussz az ajtó keretre is fekete festék megy!
NaTo25-06-2008 09:55:25 // 26011
kb. 40ezer sor. Gépi kód. Este el leszel vele.
:D
muhahahahaha!
Nem, hogy gép kódot, még assembly-t se néznék, mert kijukad a szemem tőle! :D
Te Kizzo, ezek az emberek itt, nem programozók, hanem halandó Alfások :))))
Én ugyan programozónak mondhatom magam, bár nem sokat görcsölök vele már, de ahogy olvasom ez a motronic nagyon egyedi cucc. Bonyolult, elavult, és még rejtjelezve is van :))))
Ha te ilyesmiket nézegetsz, akkor gondolom nyugodt fazon vagy :)))
Amúgy a linket köszönöm, mindig ezt küldöd ha felteszek egy kérdést, és mindig meg is találom rajta a megoldást. :D
(talán el kéne mentenem?) :)
EZúttal ha a motorháztető előtt állsz, akkor a szívósor baloldalán a hátsó vákuumcső az, ami nem megy nekem szépen hátra a kocsi belelejéhez... Na majd ma megnézem, hogy honnan csúszhatott le.
[k i z z o]25-06-2008 00:17:23 // 26010
Kiolvasott kódom van. De: Menj el a Yahoo groups alfa 75 site -ra, ott van egy csomo Motronicos cucc fenn / Files section / Motormanagement / Motronic. Én is onnan szedtem le anno. Van RAM usage, + visszaforditott asm is. kb. 40ezer sor. Gépi kód. Este el leszel vele.

ha tudsz assemblyben programozni, akkor azt mondják 1 év mire kiismered. Szerintem több:) És még nem tudod fizikailag mit csinál. Ahhoz kell egy Motronic szimulátor = Egy alfa a szobába - + 1 Eprom emulátor + rengeteget kell mérni.

Ajánlom még a Motronic.ws -t. itt porsche van, de tanulni nagyon jó.

Ismered a 8051 -et? Ha Motronicot akarsz fejteni, és nem akkor neki kell allni:) hasonlit a PICre, de 20évvel korábbi:)

A motronic code állitom bonyolultabb mint azok az EURO 5 ös dizel vezérlők amiken nap mint nap szivok. Nyomorult Bosch nagyon jó szoftvert irt, alig lehet benne eligazodni, nagyon hatékony, roppantul szerteágazó, na meg nem C# vagy valami, hanem ASM...Olyan nem olvasmányos tipusu és más programját mindig nehéz megérteni.
[k i z z o]24-06-2008 23:58:03 // 26009
Az olajevésed alakul. Lesz még rosszabb is:) Szelepdekninél ennyi biztos nem megy el.

Megeszi:)

Sajna, olyan, hogy Federal Modul nincs. A federal mogul egy automotive konszern, aki mindent árul azoktól akiket megvett.

Biztos volt neve a gyereknek. nincs meg a doboza?
[k i z z o]24-06-2008 23:52:15 // 26008
A méreteket amiket felraktam kövessétek és akkor bizos jó lesz. - Fast road pt. Akkor a gyári 4a 2-be megvan. ehhez csinálj 2 talpat, hogy avval induljanak tovább pl. 10-es anyagból. Utána a táblázatban megvan mennyi a 2-1be cső hossz + belső átmérője, ők tudják miből legyen. A felfogatási helyek adottak.

A lényeg, kell bele 2 dob. egy középsö + egy hátsó. lehet átfujó. jó nagyok. Kicsit ugyis kiég. Nem kell lamellás. van nekik univerzális dobjuk is. A lényeg a belső átmérője.
[k i z z o]24-06-2008 23:44:59 // 26007
A rozsdamentes nem rohad:) Ennyiért még az kéne...

Szerintem érdemes full rozsdamentes rendszert csináltatni. nagyon szép hangja van, nekem 2 éve van fenn, hibátlan. Nem kell miatta idegeskedni.

Ha awi - val rendesen össze van folyatva örökös. Azaz a varratok is rozsdamentesek.

1 tél után ha letörlöm akkor is fényes:)

Az ára. Azt inkább hagyjuk. A végén még azt hiszed pénzkeltetőm van, pedig csak ez a mániám:) De a dugóid kijönnének belőle az biztos.) Ugyhogy inkább először azt intézd.

Ha belőlem indulsz ki, és most ujitatsz fel hfejet, akkor 5 év múlva lesz rozsdamentes rendszered. Ja és akkor már az 5. hfejedet csinálod, magad:) De Gondolom ez nem nyugtat meg:)

Sajna a keret az nálam is mindig hibázik, azért kell mindent alaposan kigondolni.

A lényeg amiért pénzt adsz ki, az 120% -os cucc legyen. Sajna én sok fájdalomba belefutotam, de ezért irtam neked a dugókat is, hogy gondold át, de jól döntötél. Én anno 2 évig gyüjtöttem dugó + hüvely szettre, és megette ez a rohadék olajostul. persze senki nem mondta, hogy drága husnak is lehet szar a leve.
Tocsa24-06-2008 23:11:19 // 26006
Motronikhoz nincs véletlenül kiolvasott hexa kódod? ;-)
Na meg valami kis leírás hogy ki kivel van benne tudsz ebben segíteni?
Tocsa24-06-2008 23:04:18 // 26005
A szimeringem zöld volt amit beletettem! :-)

Az olaj megevést meg nemtudom mert a szelepdeklinél még mindig elmegy az olajam de kb 3000 km 1l asszem ennyire saccoltam!

Amúgy mi a véleményed a federal mogul cuccokról?
Mert csapágyak gyűrűk ebből a márkából vannak belerakva sőt a hajtókar perselyek is ! :-)
Gábor(figi75)24-06-2008 22:32:20 // 26004
Robi,akkor összeszedtem a cuccot amit kértél és amiben maradtunk,a 7vg-n úgyis jössz és átveheted,ha még valami adódik helyben intézzük! :-)

Az érintett vendégeknek akik szivesen résztvesznek a talin és szivesen látott vendégek,közlöm,hogy várhatóan pont most készül az új part és a 7vg-n adják át,valamint
12 elött érkezők ha lehet hívjanak telefonon,hogy egyeztetni tudjunk!
gaben v6 milano24-06-2008 20:12:11 // 26003
Tehát jano dob kft. , Nagyváradi út.
Ez lett volna a köv. kérdés, de akkor ők jók!
A leömlők gyáriba megvannak ( 2 garnitúra is), a motor pedig ugye felújított, 14000 van benne. Nincs plussz könnyítés , ez + az, a gyári erőforrás.
De a leömlők után se a csövezés, se a dobok nem stimmelnek.
Se útmutatónak, se semminek nem jók.
Széttrimbolták az egészet, ha el is megyek mondjuk a janohoz, hogy lássa ez volt a gyári és mondjuk ebből kellene egy jobb anyagminőségből egy tisztább öblítésű rendszert csinálni, nem tud min keresztül elindulni. Vagy meg tudja oldani, ha csak a leömlők vannak és utána neki szabad ötletek?
Ezért merült fel bennem, hogy megveszem a teljes gyárit, mert nem akarok megint ezzel a primitívséggel szembesülni.
Se hang, se lóerő és visszacsinálni sem tudom. Király...
prooF_7524-06-2008 19:50:42 // 26002
Akkor inkább összerakom így:) Az a baj hogy éppen kijövök még így is anyagilag, további manőverek már nem férnek a keretbe.
Na meg nem ez lesz életem autója, és terveim szerint minél hamarabb szerválok egy v6-ost amivel lehet csapatni, ez meg jó lesz mászkálós autónak...

Ja meg a kipuff a másik dilemma, amin én is alakítani akarok, és lehetőleg olyat ami nem rohad szét 1.5 év múlva. Csak nem tudom hogy amit rozsdamentesnek hívnak (vagy savállónak) az valójában mennyi ideig bírja szétrohadás nélkül. Mondjuk nem télen-nyáron az udvaron tárolva hanem inkább garázsban...
Érdemes-e beruházni rá, vagy inkább csak veszegetni a gyári rendszert x évente?
Amúgy neked mennyit kértek a janónál azért amit csináltak, anyaggal együtt?

Köszi
[k i z z o]24-06-2008 18:40:45 // 26001
Na az már egy igazi alfa motor akkor - 1l/1000km:)

Szerintem igy ne rakd össze.

Persze függ a műszertől stb. de 8-9 ből nem lesz 12Bar még 2 sorbakötött akksival sem:)

Na itt jön a dilemma:) Dilemmázz. 120e egy AE v. Borgó hüvely + dugó szett, ami ilyen lesz 10 -15e km mulva !!! Ok USA ban most 390 USD.

Az emlitett szett - ami gyári, gyürüben gyenge. Ha raksz rá jobb pl. Mondial gyürüket, akkor még kevesebbet megy el, mive megadja magát a gyenge hüvely is:) na akkor rakd össze igy, vagy ne:) A gond, hogy egy szett ami tuti 1500USD.

Na itt jön ki a kicsi alfánk megint egy gondja: szar a dugó, hüvely, gyűrű trió. Olyan mint a váltó. Amig egy másik auton azon vagy, jobb legyen mint a standard, addig ez a kis hálátlan:) Egy vagyon megy rá mire jó lesz pl. a váltója, meg nem füstöli ki a körgyürüről a többi kocsit 5000 -nél:)
[k i z z o]24-06-2008 18:30:45 // 26000
Amit el kell döntened: rendszert akarsz egy hangolt motorhoz, vagy a gyárit akarod kiváltani mert odavan. Amugy a linkelt képeden lévő rendszer szép - a CSC v .EB spares - de nem ideális. itt 1 kis help méretekhez. Amint látod 60-as rendszer nem kell.




Anno én is fel kellett menjek pestre, vittem a méreteket, saját legyártott talpakat, összekötöket, füleket, reggel nekiálltak, lehajlitották, idő csak arra volt este 8-ra, hogy összecsipték, levettük, irány haza, itthon meg kapta az AWI - t. Sajna ez magyarország.

De szerintem profi munkát végeztek, a lényeg, hogy kipufogószerviz, tudnak hajlitani, tágitani, premezni stb. Nagyon komoly gépeik vannak, és persze hőálló rozsdamentes anyaggal is dolgoznak, ha kéred, de ez pénz kérdése. Normál kipufogócsőből is nagyon szépet tudnak csinálni. Szerintem itthon a legjobb. Az oldalamon van egy kép ahol az 1-es és 4-es már le van hajlitva, hőálló rozsdamentes csőből.

Vagy olaszból kell hozni egy hibátlan rendszert.Valahol délen találni bontóban. Feljebb a 75 meghalt.
prooF_7524-06-2008 17:48:12 // 25999
Ja az nekem is elég gázos. Kb a 10e km alatt belement 8-9 liter összesen, és akkor még nem mondtam nagyot. Nem lehet hogy amiatt kicsi a végnyomás? Ja és az nem függ más körülményektől? Pl hogy milyen gyorsan teker az önindító, milyen a műszer, stb?
[k i z z o]24-06-2008 17:47:44 // 25998
Hi, ezt már irtam neked, itt nézted:

http://www.hiperformancestore.com/Ljetronic.htm

elég jól látszik minden cső.
[k i z z o]24-06-2008 17:38:19 // 25997
Hát ami ak épen van CSC marmitte rendszer az nem jó:)

Én anno janó kipufogónál gyártattam le - lehajlitották, összecsipték, itthon meg megvartuk, jöttem haza kipufogóval az utastérben:) Másol nem igen csinálnak jót.
[k i z z o]24-06-2008 17:35:00 // 25996
Ja, az olajfogyást nem a szimmering okozza, hanem az, hogy egyszerüen megeszi:)

mennyi fogy?
[k i z z o]24-06-2008 17:32:55 // 25995
Csak kalapálj nyugodtan. Alapozz becsületesen:) A kasznival és is sokat szivtam. 2 hónapig gitteltem, csiszolgattam, alapoztam, lecsiszoltam. Az előkészités megfizethetetlen. Otthon kamra előtti állapotra meg tudod csinálni, csak nem kell kapkodni.

Az ajusa jó választás:) Finom fekete szimmerig, 1000km után ha leveszed - majd meglátod - egyszerűen eltörik.
NaTo24-06-2008 17:24:09 // 25994
Tud valaki festéket és valami alapozót ajánlani az oldalsó díszlécek lefújásához?
Márka és minőség érdekelne.
Nem értek a festékekhez.
[k i z z o]24-06-2008 17:22:36 // 25993
Szerintem Goetz ami a zöldes.

Ezek biza nem a legjobb végnyomások. 9Bar körül az már jelzem erősen kopott. Nem gyűrű, hanem mindkettő. 12-13Bar kellene.
NaTo24-06-2008 16:03:25 // 25992
meg ilyenek? :)))
Föckös24-06-2008 15:07:34 // 25991
mosméé?

hátulhajtás meg ilyenek, bejövős!
és mingyá 26ká van!
Gábor(figi75)24-06-2008 15:05:18 // 25990
:DD.. :-))))
Persze most bezzeg Robi,az én emlékemben pedig a te csesztetésed él jobban! :-)
Megvan bocsájtva,hiszen még én is képes vagyok ilyen nagylelkű cselekedetre pedig csak 1x-rű halandó vagyok! :-)
Ryuk24-06-2008 14:35:51 // 25989
Én anno a szervizbe a macskát a Picasso turbócsövéböl nyúztam ki...ki volt forditva a macsek rendesen...tulaj behozta hogy nem bir menni a gép...:)
Marek24-06-2008 14:33:10 // 25988
Ne szivárogj át! :)))
Föckös24-06-2008 14:25:48 // 25987
ez egy jókis topic! :-))
szegecs24-06-2008 14:04:42 // 25986
Szegecs!
Csak erre tévedtem, de a csövet tényleg érdemes megnézni! Én a tengelykapcsolóval jártam így. Egyszer kinyomtam és úgy maradt, majd amikor visszament jól elnyírta a karmantyúkat. először a munkahengerre gyanakodtam, de amikor kicseréltem és légtelenítettem volna, nem jött se levegő se folyadék. Kicseréltem a gumicsövet és azóta műxik.
NaTo24-06-2008 13:57:18 // 25985
kipuff tuning álnéven lesz :)
És azóta már van benne egy középdob is, de csak egy picinyke :)
pb_24-06-2008 13:57:13 // 25984
Majd vigyázz, mert idővel, + fogja égetni a lököst.
NaTo24-06-2008 13:56:09 // 25983
Gaben, nézz be az oldalamon a blogomba! Ott van jó pár kép a kipuff készítéséről is.
Marek24-06-2008 13:55:50 // 25982
NaTo oladlán le van fotózva a blogjai között nézzd meg! :))
Marek24-06-2008 13:54:48 // 25981
Nem ajánlom nekik! :))
gaben v6 milano24-06-2008 13:54:02 // 25980
Ami a képen van, különös gondot fordítva a csöhajlításra. Meg nem ártana, ha lenne szakértői véleménye ahhoz, amit csinál vagy csináltatni szeretnék. Itt Szegeden megáll a tudomány ott, hogy megrendelem a gyárit és felrakják.
Ö..., oszt így jó lösssz? ö..., na jóóó van akkóóó...
Tied saválló rendszer, inkább fotót is küldj, bár tudom ahhoz többet kell küzdeni, hogy megfotózd a teljes rendszered :-) Kíváncsi vagyok az ívekre, hogy, hogy csinálta meg?
NaTo24-06-2008 13:53:27 // 25979
Lehet, hogy már a felnijeidben is benn laknak :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.