Forum >> 75-90

Gábor(figi75)18-11-2005 17:01:09 // 7678
Nah,az első két hengerben kicseréltem a pórlasztó csúcsok tömítését! :-) Rendesen trutyis volt alatta! :-( Kíváncsi vagyok ez volt-e a gond! :-O
pb_18-11-2005 13:04:35 // 7677
Na úgy viszont becsaphatod magad.
Willy18-11-2005 13:04:08 // 7676
Rendben. Akkor ha kész küldheted a saját mail címemre is. ;)
kando.18-11-2005 13:01:30 // 7675
baszus.... jó, jó, mert erre már időm nem volt, de délután megrajzolom...
Willy18-11-2005 13:00:35 // 7674
OK. Viszont valamit elfelejtettél a műszerekre rárakni. Azt mondtad hogy rajta lesznek a kis ábrák is.
Willy18-11-2005 12:59:28 // 7673
Igazad van. A km órából törtem ki. Viszont most nézem a szkennelt példányt és azon tényleg nincs pöcök. Eddig a 90-esemet néztem és abban viszont van. Ezért a 75-ösét fogom visszarakni bele. :)
kando.18-11-2005 12:31:44 // 7672
Mail ment! :-))
pb_18-11-2005 12:23:19 // 7671
Nem a kmórából törted ki véletlenül? Ott látszik 1 ki karc is.
Willy18-11-2005 12:16:55 // 7670
Azért nem látszik mert sikerült kitörni.
pb_18-11-2005 12:15:14 // 7669
Az általad szkennelt hátlapon nem látom, hogy lenne benne. A többin látszik, ill a kmórán nem annyira.
Willy18-11-2005 11:56:50 // 7668
De van benne, épp azért nem megy vissza 0-ra.
Willy18-11-2005 11:55:53 // 7667
Ja, ok. Biztos nem figyeltem amikor írtad.
Willy18-11-2005 11:55:03 // 7666
Mail ment! :-)
Gábor(figi75)18-11-2005 11:49:48 // 7665
Kettő példányban is kértem! :-O Thank's ! :-)
pb_18-11-2005 11:49:22 // 7664
Akkor abban a műszerben nincs pöcök, és pont ezért nem lesz vele gond.
kando.18-11-2005 11:49:05 // 7663
Jaa, el tudom küldeni, csak nem írtam le a címet... Küldjél bentről egy levelet, arra visszaválaszolok :-))
Willy18-11-2005 11:48:18 // 7662
Biztos ami biztos akkor kinyomtatom neked 2 példányban. :-)
Willy18-11-2005 11:47:07 // 7661
Pont az a baj, hogy gond lesz vele, mert nem megy vissza 0-ra.
pb_18-11-2005 11:47:02 // 7660
+ lehet csinálni így is, de nagyon szenvedős. Ill. van 1 technika amivel elég jó +valósítható.
pb_18-11-2005 11:44:03 // 7659
Akkor a fordszámmérővel nem lesz gond. + kell jelölni, és ugyanoda visszatenni, ahol volt.
Willy18-11-2005 11:42:27 // 7658
Dolgozol vagy otthon vagy? Ha el tudod küldeni Figi műszereit (a piros változatot, nem amit tegnap küldtél) a hivatali emilre azt megköszönném, és akkor ki tudnám nyomtatni neki.
Gábor(figi75)18-11-2005 11:42:00 // 7657
Csak az a baj,pengével elkell vágni! :-( És a felrakásnál pontosan kell illeszteni! Majd látom! :-)
Willy18-11-2005 11:39:01 // 7656
Sok sikert hozzá. Aztán ha jó lesz majd megcsinálod az enyémet is. :-)
kando.18-11-2005 11:38:13 // 7655
LOL! ,,Legalábbis a lányok ezt mondják! DDD... :-)'' S a ,,páciensek'' ? Azok már nem mondank semmit ? :-DDD
Gábor(figi75)18-11-2005 11:35:42 // 7654
Kivitelezhető,csak nagy kézügyességet igényel,nekem az megvan! :-) Legalábbis a lányok ezt mondják! DDD... :-)
Gábor(figi75)18-11-2005 11:33:37 // 7653
Ezt kérem! :-)
Willy18-11-2005 11:33:17 // 7652
Bizony, de csak 1/2 1-ig. :-)
Willy18-11-2005 11:32:50 // 7651
Erre kíváncsi leszek. :-))))))))))))))))
Gábor(figi75)18-11-2005 11:31:45 // 7650
Elég ebből! :-) Eldöntöttem,én úgyteszem fel a hátlapot,hogy lesem veszem a mutatókat!:-) Punk-tum! DD... :-)
kando.18-11-2005 11:25:55 // 7649
No, máma is dolgozik? Ej, ej... :-))
Willy18-11-2005 11:17:34 // 7648
Huhh. Ez jó kérdés. Ha jól emlékszem nem.
Willy18-11-2005 11:16:21 // 7647
Még nem csiszolta le...majd ha hazaér nekiesik. :-)))
kando.18-11-2005 11:08:04 // 7646
Lehet, hogy ha valaha is feljutok a vasamhoz, lemérem... Betekerek egy nyomástávadót és rákötök egy multimétert... :-))
Vudi18-11-2005 10:51:51 // 7645
Nekem a turbót még 1/2 bar fölé nem sikerült nyomnom, akárhogy tapostam neki. Kiváncsi lennék másnak meddig sikerült! :)
kando.18-11-2005 10:40:50 // 7644
Igen, szóval nekünk ezeken a nagy dögökön van 4 bar olajnyomás, pedig ebben azért van olaj is, meg ccm is bőven ;-)) A tbu nyomás meg fordulatszámtól is fűgghet picit, de tény, hogy ha alacsony, akkor is, mikor menne a motor, akkor már az beteg... Na, Willy lecsiszolta már azt a blokkot ? ;-))
Vudi18-11-2005 10:30:24 // 7643
4 bar olajnyomás meleg motornál szvsz elég jó érték! :) Szerintem kevés 10-15 éves autó van, ami ezt az értéket tudja produkálni. :) Egyébként igazad van, az már gáz, ha a turbónyomás 1/2 bar alá esik! :DDD
kando.18-11-2005 10:14:49 // 7642
Így kérték az Urak, miért,nem tudom... Biztos baj, ha 4 bar alá esik az olaj vagy ha 1/4 bar alá a tbo nyomás... :-))
pb_18-11-2005 09:52:02 // 7641
Sztem mind2 legyen pontos. A fordszámmérő, visszamegy 0-ra?
Vudi18-11-2005 09:37:34 // 7640
Nem akarok beledumálni, de számomra nem világos, hogy pl. a turbónyomás mérő 0,25-ig miért piros? Vagy az olajnyomás 4-ig? Lemaradtam vmiről?
Willy18-11-2005 08:38:41 // 7639
A km óra még nem is olyan fontos hogy pontos legyen, én a fordultszámmérőtől félek, hogy nem lesz az.
pb_18-11-2005 08:33:00 // 7638
Az nem jó, mert, ha 1x leveszitek a mutatókat, akkor oda a pontosság. Csak + kéne próbálni hátha.
Willy18-11-2005 07:52:55 // 7637
A 75-é nem kivehető és szerintem a 90-é sem. :-(
kando.18-11-2005 00:09:08 // 7636
Összehozható a gép akkor, hogy veszünk bele új főhengert (vagy munkahengert), amit kicserélnél és leteszteljük a vasat ? Kuplungszettet is fogok cserélni, biztos, csak akkor még tovább állna ott a gép, így meg kicsit használhatnám... Aztán jövő év elején megoldjuk azt is :-)) Hová bújtál ? ;-))
pb_17-11-2005 23:55:05 // 7635
A 33-on mind1ik kivehető, nem tudom a 75/90-en hogy van.
pb_17-11-2005 23:53:54 // 7634
Vagyis a tűzfalnál a pedálok fölött, a motortér felőli részen, a föfékhenger mellett/alatt?
Robi17-11-2005 23:53:29 // 7633
Ha kivehető a pöcök, akkor sima ügy. Leereszti az ember a mutatót, megjegyzi, hogy hogyan állt, és ugyanúgy rakja vissza.
pb_17-11-2005 23:51:13 // 7632
Ha kiveszed a pöcköt és engeded a mutatót nyugalmi helyzetbe akkor jó lesz.
Robi17-11-2005 23:50:41 // 7631
A főhenger alatt.
Robi17-11-2005 23:49:22 // 7630
Annyi a probléma, hogy a mutatónak van némi előfeszítettsége, amikor a kis pöcökre támaszkodik. Tehát a tankműszer mutatóját úgy lehetne jól felrakni, hogy teletankolod az autót, ráadod a gyújtást, és akkor rakod fel a mutatót úgy, hogy pont full-t mutasson. Optimális esetben jól fog működni utána. Az enyémet már valaki elbaszta helyettem, mert teli tanknál kimegy a skáláról a mutató, és üres tanknál se megy le rendesen a helyére, csak ha leveszem a gyújtást.
kando.17-11-2005 23:47:32 // 7629
Nekem így is jó, kifizetek mindenkit, csak legyen meg próbaképpen cserélve a főhenger és/vagy a munkahenger, hogy ki lehessen próbálni a kocsit, meg végre meg lehessen mozgatni :-))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.