Forum >> 75-90

GEORGE10-01-2006 21:01:29 // 9678
Az biztos, hogy pár napig nem fogsz unatkozni.
Akos10-01-2006 21:00:26 // 9677
2 körül gondoltam, mert szívesen rákölteném a Milánóra!
Gábor(figi75)10-01-2006 20:54:27 // 9676
szevasz barátom,jó itt látni! :-) Épphogy kész a vas,újjabb akadáj! :-(
Alfista10-01-2006 20:49:51 // 9675
Helló Fiúk! A Willynek akartam gratulálni a 30K-ért a V6 topicban és persze gratulálok is neki! De a csoda ez a GTV!!!!!!!!!!!!!!
Gábor(figi75)10-01-2006 20:48:08 // 9674
Ááááááááá,nincs itt reklamáció,csak fekellene hígúlni kicsit,lemorzsólódtak a régi tagok,kel a vérfrissítés! DD.. :-) Nos,mennyi 1,6 vasad? :-)
Akos10-01-2006 20:40:52 // 9673
Szia Mindenkinek! A reklamáció miatt is köszöntem ide be, bár sok kérdésem lenne, meg örőlnék a jótanácsoknak is!
Toy dolls10-01-2006 20:18:09 // 9672
sziasztok szép estét mindenkinek ma nekiálltam az autó javításának eligazítottam a homlakfalat amit felteszek majd, holnap meg levágom az összetört részt a vasról és felhegesztem ezt rá aztán majd jön a többi, lecserélem az ajtókat, meg megcsinálok mindent ami rossz rajt egy darabig elleszek vele:)
Gábor(figi75)10-01-2006 19:09:31 // 9671
Hmm,holvannak az új 75 funok???? :-)))))))))))))))))))) Kérném szépen beköszönni ide hama-hama! :-)
martin-i10-01-2006 18:05:27 // 9670
Botrányos frankó! le is szedtem a sorozatot!
Willy10-01-2006 17:49:01 // 9669
Gyönyörűűűűű! :-)
Gery8310-01-2006 17:32:56 // 9668
Sziasztok!
Nézzétek micsoda szépséget találtam!
Meg kellett, hogy osszam veletek, úgy gondoltam ebbe a fórumba illik leginkább A GTV.















Punisher10-01-2006 16:42:49 // 9667
Ez harmónikás lökössel van. A hátsó szárny meg úgy tudom, hogy csak 87-től van. Biztosan valamilyen kotyvalék a gép. Hátsó spoilert én is raktam volna rá, ha nem lett volna..
Inner Circle10-01-2006 16:19:11 // 9666
Hátsó spoiler évjárattól függően volt a Milanókon. A '85-ösömön nem volt, a mostanin van. Természetesen volt 75 V6 2.5 a vén kontinensen is, pl. Alfatech régi autója ilyen volt, de ezek alsó tankosak, középen van a kipufogójuk és európai lökössel szereltek. A 3.0 viszont szerintem csak America kivitelben létezett Európában (felső tank, America lökhárítók, pl. Saughassy autója). Az USA-ban viszont a 2.5 és a 3.0 is Milano névre hallgat és az európai Americához nagyon hasonló kasznit kapott (nekem ilyenem van 2.5-tel).
Punisher10-01-2006 15:52:25 // 9665
A menedzser az jobb. :-)) Akkor én gépem némi átalakításon esett át! A géptető is púpos, meg van rajta hátsó spoiler. Tutira Milano, bár igazából nekem tök mindegy micsoda. Lényeg, hogy 75 a kasztni és V6. Ebből már lehet építkezni. Most akkor végülis volt 75 2.5 V6 Európában forgalmazva?
Inner Circle10-01-2006 15:05:42 // 9664
Ja és asszem az igazi Milanóknak nincs oldalindexe, erről elég könnyen azonosíthatók (nézzétek meg Ákos két autóján).
Inner Circle10-01-2006 15:03:18 // 9663
Jogász??? Rosszabb: menedzser! :DDD Mittomén milyen autókat raktak össze a hülye digók, Giovanni-tól kitelik hogy a gyártósor mellett éppen nincs X szabványú alkatrész a polcon, ezért belerakja az Y-t, aztán mindenki ámélkodik hogy "Ilyen kivitelről nem ír a szakirodalom..." A mérföldes órát szokták elsőként kilopni az ilyen autókból (alternatív magyarázat: az romlik el először és kicserélik kompletten egy európaiéra), az én első Milanómban is egy Americáé volt. Néhány ismertetőjel (magától értetődik, hogy csak "felsőtankos" és America lökhárítós autókról beszélünk) az USA modellekről: - a gépháztetőn hátul van oldalanként egy-egy "karom", amik balesetnél hátracsúszás ellen védenek - a kormányszervó tartálya a hűtő fölött van - helyzetjelzők, vagy ha azokat már kilopták, akkor legalábbis az elektromos kivezetések az autó négy sarkánál - integrált sárga helyzetjelzők az első lökhárítóban (nem oldalt) - nade a lökhárító egy törékeny jószág, ez könnyen elveszhetett :-( - mérföldes km. óra - a bizt. tábla ajtajának belsején egy sárga-piros angol nyelvű matrica - ugyancsak angol nyelvű táblák a bal első ajtó keretében (meg még itt-ott előfordulhatnak, pl. a csomagtartó-fedél belsejében) - "Milano" felirat a középkonzolon (Alfa 75 helyett) (- a klíma asszem nem volt alapfelszereltség) - öv becsatolására figyelmeztető sziréna - könnyen lehet hogy nem működik, de a bal első biztonsági öv csatlakozójából ki kéne lógni egy vezetéknek (- egyes kivitelek a műszerfalban, mások a fedélzeti komputeren jelzik vissza az öv becsatolását) - más meg ki van zárva, mert nem tudom :D
Punisher10-01-2006 14:27:05 // 9662
Mi vagy te? Valami jogász? Tudtam, hogy ebbe a 3000-be bele fogsz kötni. Én is észrevettem. Faszom se tudja, milyen európai Milano. Milano európai város nem? :-)) Akkor lehet, hogy ebben kicserélték a km órát. Azért gondoltam, hogy európai, mert nem mérföldes az órája. Te! Ez tényleg nem volt európai forgalomban? Tuti biztos? Ez a 75 infós a legjobb oldal, amit találtam, de ezen is vannak hibák, tehát tudom, hogy nem 100%-os. Hihetünk neki, hogy nem volt Európában, vagy van erre más forrásod is?
Inner Circle10-01-2006 14:09:39 // 9661
Hát akkor először is remek forrásaid vannak, de azért a copypaste-tel vigyázni kell: "Miért is lenne America? Az csak 3000-esben volt" vs. "America volt Alfa75 1.8-ban is"? :D Ezen az oldalon ezt is érdemes elolvasni: "At the top of the range, Alfa Romeo offered a 2.5 156BHP (code 019.46) six cylinder V engine with electronic fuel injection (same engine as found in the Alfa 6, Alfa 90 and GTV-6). This car was meant for the US market, and was called the Milano (without the number 75)." Szóval most már kifejezetten érdekelnek az általad leírt "európai Milano"-k és természetük, miféle autók ezek? :-)
Punisher10-01-2006 13:54:20 // 9660
Ezt hogy találtad ki? Miért is lenne America? Az csak 3000-esben volt. Hogy tiszta legyen: Alfa75 2.5 V6: Milano Silver /Gold / Platinum 2.5 V6 Alfa75 2.5 V6 Automatic Alfa75 2.5 V6 QV Alfa75 3.0 V6 Alfa75 3.0 V6 Alfa75 3.0 V6 "America" Milano Verde 3.0 V6 Alfa75 3.0 V6 QV És America volt Alfa75 1.8-ban is: Alfa75 1.8 Carbs. Alfa75 1.8 IE Alfa75 1.8 IE Turbo Alfa75 1.8 IE Turbo "America" Alfa75 1.8 IE Turbo "Evoluzione"
Willy10-01-2006 13:42:50 // 9659
Köszi. :-)))
Robi10-01-2006 13:41:26 // 9658
Benéztem a Csevegés topicba, és megkerestem a 40000. hozzászólást. Ezúton szeretnék gratulálni Willy-nek. :)))
Inner Circle10-01-2006 09:35:26 // 9657
Akkor neked nem Milanód van hanem Americád :D Az enyém ma hajnalban már egész jó kompressziót produkált...
Tocsa09-01-2006 22:19:12 // 9656
Szeva pajtás mivan veled minden ok ? Rég dumcsiztunk lehet hogy lemegyek esztergomi talira idén végre a bratyót is viszem már beteg ő is rendesen felújítja a gulit
Tocsa09-01-2006 22:15:21 // 9655
Kész a verda száguldok az az csak száguldanák mert kétnapja leszaggattam a kipufogó rendszeremet teljesen ki kell cserélni. Amúgy is beteg volt már ha valaki tud jó rendszert amit érdemes megcsináltatni és nem akad fel mindenhol az szóljon. előre is köszi Alfa 75 2.0TS re kell.
Tocsa09-01-2006 22:02:41 // 9654
szevasztok Caartársak mi az ábra mostanában? Mindenkinek B.Ú.É.K ezúton is.
Punisher09-01-2006 09:36:34 // 9653
Szerencsére nem USA kivitel.
ALFA75td08-01-2006 18:45:35 // 9651
Az biztos én meg mehetnék a Volánhoz dolgozni:-))))))
ALFA75td08-01-2006 18:44:20 // 9650
Minimum 3 mert Csepelen két piros és egy sárga van volt hogy a Szent Imre téren ott álltak egymás mellet azt kellet volna lekapni . Rendeztek egy kis márka talit
GEORGE08-01-2006 18:38:42 // 9649
Lenne híree??? :-D :-D
Attie08-01-2006 18:37:15 // 9648
Szép! :) Hány F430 járhat Magyarosrszágon? Én is láttam egyet ősszel.
ALFA75td08-01-2006 18:34:26 // 9647
Persze BUS RACE
GEORGE08-01-2006 18:32:48 // 9646
A kis kékbuszommal menjek, és a te nagykéked ellen megyünk egy rajtot??? nem rossz az a piros "járgány" :-)
ALFA75td08-01-2006 18:30:08 // 9645
Az jó mert a buszomat én is tuningoltam egy kicsit tessék az újj rajtfelállás
de csak azért mert lyukat váltott az autómatta:-)))))))
GEORGE08-01-2006 18:26:14 // 9644
Jó kérdés:-) Most így hirtelen nem tudom.
ALFA75td08-01-2006 18:23:51 // 9643
Sőt fűnyíróban egyszerüen utolérhetetlen:-)))))))))))
ALFA75td08-01-2006 18:22:54 // 9642
Helló mikor leszel látható Csepel szigeten?
kando.08-01-2006 18:22:25 // 9641
Szép eredmény :)) Nem mintha a Honda rossz lenne... aggregátornak pl. egész jók ;-)))
ALFA75td08-01-2006 18:21:51 // 9640
Tiszteletem sajnos estére mire megtehettem volna nem maradt rá energiám. De remélem most már rendeződnek körülöttem egy kicsit a dolgok
GEORGE08-01-2006 18:21:18 // 9639
Gratula :-)))
ALFA75td08-01-2006 18:19:42 // 9638
Persze ,hogy terjesztem Minden ismerősöm leb..sz ,hogy már csak azt veszi észre hogy figyeli az Alfákat Sőt egy vér Hondást is sikerült megtéríteni az igaz hitre
kando.08-01-2006 17:13:12 // 9637
Jó estét colléga ;-))) Mi újság ? Régen jártál erre...
Gábor(figi75)08-01-2006 17:12:10 // 9636
Cép gíp! :-) Csak mondjad neki,ne szerénykedjen! Jah,és nemártana több infó a vasról sem,jó munkát végeztél! :-))))))))))
kando.08-01-2006 16:28:19 // 9635
Üdv, régen láttalak már itt, de most legalább meg foglak ismerni ;-))) No, terjeszted a vírust a BKV-n belül is ? :-)))
ALFA75td08-01-2006 16:27:12 // 9634
Sziasztok 75 fanok nézzétek meg a frissen regelt kolegám gépét érdemes
Vikk7507-01-2006 19:58:05 // 9633
Csak tavasszal. Ebben a fos időben nem csináltatok semmit :) Meg hátha valaki még megpróbál találni hátúlról :P
Willy07-01-2006 15:06:00 // 9632
Ez se rossz megoldás. :-))
Gábor(figi75)07-01-2006 14:35:09 // 9631
Mivan a vassal vazze,megtörtént a restaurálás? :-)))))))))
Vikk7507-01-2006 12:39:03 // 9630
Flexxel. 2 perc. előszőr a zárat, utána az egész autót. :P
Vikk7507-01-2006 12:36:49 // 9629
Gratula neked és IC-nek is! Hol vannak már a képek? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.