Forum >> 75-90

kando.16-09-2006 15:28:27 // 14478
A jó Alfás ahol tud, segít :)) Scottit meg hívogassad, csak tud segíteni a karburátor systmet behangolni ;-)
Gábor(figi75)16-09-2006 15:28:26 // 14477
Mennyetek a picsába,teli van a gépem vírussal ezen dolgozok napok óta!:-( Már látom,és szerintem sürgősen cseréld ki!:-O Robi tud neked szerezni!:-)
Gery8316-09-2006 15:24:39 // 14476
Köszi! :D
Gery8316-09-2006 15:24:06 // 14475
A hozzászólásom a Transaxle topic-ban! (hsz 2720)
kando.16-09-2006 15:24:03 // 14474
Nézz be akkor a Transaxle topicba, Gery ott tette fel a kérdést. Azt hiszem, 75 TS-be való vezmód. képei, és kérdezi, hogy olyat be lehet-é szerezni (még) vagy javítható vagy mi a fene van ? :) Te Figi, te nem vagy valami nagy informatikás.. :-PPPP
Gábor(figi75)16-09-2006 15:21:05 // 14473
Ez mi,mert nállam nem jön be az oldal!:-(
Wickey16-09-2006 13:38:48 // 14472
van vadonat új fékerőelosztóm. köll? :)
Gery8316-09-2006 11:20:27 // 14471
Sziasztok! Ezt légyszi nézzétek meg! Köszi!
atika16-09-2006 10:12:28 // 14470
Fékerőelosztót keresek a vasamba!HA valakinek van jó állapőotú légyszi szóljhon!
TSABA15-09-2006 19:14:27 // 14469
Olya relé aminek biztositék is van a tetején? Bár lehet hogy az én tádémnak más a relébeosztása.Egyébként jó estét uraim.
Inner Circle15-09-2006 11:23:11 // 14468
Az a 75-ben is van és én se tudtam soha, hogy micsodák :D a doksit meg lusta vagyok megnézni, annyira nem fontos... ha végignyálazod a 75 manualt, biztos benne van.
Willy15-09-2006 10:59:33 // 14467
Nem tudom pontosan, mert nálam nagy káosz volt a motortéri vezetékeknél, de amikor kiszedtem, akkor nekem elaludt a motorháztető világítás.
Jozso5315-09-2006 10:52:22 // 14466
Hello cartársak!! A 90es alfában a motortér bal eljénél a levegoszuronél a kis doboz alatt van 2 relé. Az egyik a dudáé, de sajna a másikat nem tom micsoda. Ha valaki tudja irja már meg lécci. Előre is köszi
Gábor(figi75)15-09-2006 08:30:19 // 14465
Akkor tiszta sor! A követklezőt javaslom,a te motorod jobb,akkor azt hadjad,csak 1-2 dolgot tegyél át ami a tiédben betegágy! Pl:fékek,rásegítő,szervó,generátor,motortartó bakok,stb..... Az adagolót újjítasd fel,hogy legyen tartalékban,és minden utolsó csavart alátátet dobozoljál el,mert kincs!:-) A kasznival meg,csak akkor törődjél ha összezúztad,tegyél rá fólíát hogy tovább ne rohadjon,és lehet apránként csipegetni! A belső adott minden bizbaszt ami abban jó tegyél át minden kopatibilis,minél eredetibb gyáriasabb állapotban legyen,és minden alkatrészt azért gondosan tisztogassál meg,ez alap!:-) Ha szarabbul indult az lehet sok minden! Pl: 1 eldugúlt,koszos szűrők! 2 beégett csúcsok! 3 rossz izzítás! 4 kopott,kompreszíó szegény motor!
Gábor(figi75)15-09-2006 08:19:31 // 14464
Nah,építgessed,csinálgasssad mert nyakonváglak! DD.. :-)) Van már 1 rakás kasznid cuccod meg minden hozzá,csak csinálni kéne!:-O Komolyan nem értem miért nem haladsz ezzel? 1 hétvége alatt kicserélnék mindent a TS-n ami jobb a 1,6 ban,de mindent,a ksznizást meg elkellene indítiani csak flex kell a másik kasznihoz meg heggesztő!:-) Nah,ne sz@rakodj!:-)
Pec14-09-2006 19:57:25 // 14463
Figi! Made régi 90-es alfáját én vettem meg, de sokkal jobb állapotban van mint az enyém, legalábbis külsőre. beindítottuk, de nehezen indult. Ennek két oka lehet szerintem: 1., nehezen kapta vel azt a 1 liter körüli gázolajat 2., szar. de mikor beindult rohadtul füstölt. Amúgy nem volt szar a kuplungja, hanem csak a vezetéket tépte le az elszabadult kardán. majd rakok fel képeket ha lesznek. Jut eszembe, mi kéne neked a motorhoz, csak mert láttam hogy azt meg akartad venni?
Pec14-09-2006 18:23:21 // 14462
wickey! tiéd megvan még?
Wickey14-09-2006 18:01:15 // 14461
típushiba :)
Pec14-09-2006 17:45:41 // 14460
Sziasztok! Újjabb kérdésem lenne: Mégpedig, hogy van valakinek eladó középső hardihoz való csavarjai? Sajna az enyémek eltörtek!
prooF_7514-09-2006 17:42:37 // 14459
jaja, lesz egy kuplugfőhenger csere, mert ez a mostani kicsit beteg már..
Gábor(figi75)14-09-2006 16:12:13 // 14458
A TS-t fabrikálod? :-)
prooF_7514-09-2006 00:13:50 // 14457
Nekem nem olyan nagy a kezem, de akárhogy is számolom, max 2 helyen hajlik:) úgyhogy nem tom hogy lesz. A kormányoszlopot minden esetre kiveszem, de még úgy is elég kacifántos..
TSABA13-09-2006 23:23:00 // 14456
Jó estét cartársak.Sikerült egy délután alatt fékrásegitöt cserélnem a vason,hát tudod nem bontottam a müszerfalat csak a kormánykerék mögötti müanyagot vettem le.Kb 4 helyen kell hajlani az ember kezének,+steklámpa+13-as dugókulcs+2 sör.Minek születtem ilyen tepsiméretű kezekkel?
prooF_7513-09-2006 22:24:46 // 14455
Szia, köszi az infót. Ahogy elnéztem nem egyszerű dolog hozzáférni azokhoz a csavarokhoz:( És műszerfalat bontani nincs kedvem...
Gábor(figi75)13-09-2006 21:48:36 // 14454
Mi dugul el? :-O Esetleg nállad a Wc,egy kiadós hasmars után! DD.. :-))) Csak télen nem ajánlatos,sött nem szabad a dermedés miatt,de amúgy semmi gond nincs vele!:-) Csak akkor teszem én is bele,ha nagyon megvagyok szorúlva,abból is csak a tiszta boltit mostmár!
kando.13-09-2006 21:41:14 // 14453
Ezt tapasztaltam én is :-)))))
Zsót13-09-2006 21:39:33 // 14452
Ne sz@rjá!Velem nem érdemes újjat húzni!!Ha nem akarsz jönni,akkor megkereslek(tudom hol laksz!!:)..(nemis:),de megtalállak,és akkor a csomagtartóba jössz!!!Különben ülhetsz a jobb hátsó ülésen!! No ezt fontold meg!!:-DDDD
Inner Circle13-09-2006 21:36:47 // 14451
Ezért kell mindig egy német presztízs-dízel mögött menni. Azok pöfékelik a legfeketébb füstöt, főleg a VW-k. Annak az árnyékában egy Tigris-tankhadosztály is ellopakodhatna...
Gábor(figi75)13-09-2006 21:36:02 // 14450
Erősen megfontolom,ha ráérek beülök hozzád!:-)
Zsót13-09-2006 21:32:38 // 14449
Nem kell félni,nem fog fájni!!:-DDD Ahogy számolgattam a minimum,amit ki kell adni,az 2500ft+az autópályamaci 1520ft+a recece.De ha máshogy nem akarsz jönni beveszlek potyautasnak!Úgyis kell a segítség tolni,ha lerobban a géép!!:-)
kando.13-09-2006 21:27:17 // 14448
Én nem mondtam, hogy azzal járok, de Figi igen :))) Én most bkv-val járok :-PPP amúgy meg gázmotorolajat kevertem dizellel néha, azzal sem ment rosszabbul
Gábor(figi75)13-09-2006 21:26:11 // 14447
Ne hisztizz! :-))) Sajnos fogalmam nincs,mint a hírekből tudható 3-hónapja nem kapunk bért!:-((
Wickey13-09-2006 21:26:09 // 14446
200 és 270 között 35% különbség van. A tönkremenő, és elduguló adagolót és tömítéseket nem számolva. Meg a sültkrumpliszagot, amiért egy jóérzésű rendőr az út szélén helyből kifiléz. :))
kando.13-09-2006 21:19:34 // 14445
Ez még mindig, ha jól kalkulálom, 200 Ft/l ár, ami azért elég barátinak tűnik :)))
ALFA75td13-09-2006 21:08:07 // 14444
Sziasztok A kuplungfőhengernél ki is kell csavarni teljesen az imbuszokat és a pedálnál a sasszeget levenni és a főhengert a pedálhoz kötő tengelyt kihuzni. A olajcsöveket lekötni és ki kell jönnie
Wickey13-09-2006 21:04:47 // 14443
Te dumálsz akinek két V6-os 75öse van? :PP
Zsót13-09-2006 21:04:11 // 14442
Figi nelegyé má frigid!!Kéérdeztem valamit!!-züzenőfaladon.
Gábor(figi75)13-09-2006 20:31:35 // 14441
Én le is csapom,elégedett vagyok a vassal,igaz most felesben járatom rececével és nagyon jól teljesít!:-) Csak felemelték a tescóóóóban az 5 lityis kiszerelést 1007 ft lett!:-( Proof!.............Robit hívd,tel szám az oldalán!:-)
prooF_7513-09-2006 18:53:27 // 14440
Valaki nem tudja, hogy a kuplung főhengert ha le akarom venni, akkor elég a két anyát lecsavarni a tartó csavarokról, vagy ki is kell őket csavarni? (az imbuszosokra gondolok, amiket az utastérből lehet elérni) Mert le vannak szedve az anyák, le van kötve a pedálról a dugattyú, de meg se moccan maga a főhenger! ?
Inner Circle13-09-2006 17:36:32 // 14439
Na ja, de van az a fajta, amit az ember diszkréten intéz, meg van az, amivel hetvenkedik! V6 az utóbbi! :D
Zsót13-09-2006 13:39:20 // 14438
Az attöl függ,hogy mivel verik!!!:DD
Lobot13-09-2006 10:21:04 // 14437
Na de cartárs! A "f.szverés"-nek talán nem pont az a célja, hogy élvezetes legyen?:-)
Inner Circle13-09-2006 10:05:50 // 14436
Amúgy ameddig az Americának nem nyomtam egy nagy gázt, addig meg voltam győződve róla, hogy a V6 egy f.szverés. Persze erről most is meg vagyok győződve, csak tudom, hogy élvezetes f.szverés :DDD Abszolút nem indokolt a GTV-ben (164-ben már talán), de a gazdagoknak jó játékszer :-)
Inner Circle13-09-2006 10:03:36 // 14435
Nevicceljévazzeg, a sornégyszívóval én aláztam a V6-ot, a V6 turbót, a V8-at meg eccer az illegál gyorsuláson a Mikahakkinent is, na persze volt a motorban egy kis okosság, és közben 5,7-et fogyaszt városban, ja és mondtam már hogy Suzukim van? :D (Vazzeg, ma is ment előttem egy gyíksárga Mucukival egy tata... hát a "ment" talán túlzás, inkább állt. Amikor ki akarunk kanyarodni egy főútra, én állok mögötte, és látom hogy jobbról 5mp-ig nem jön senki, balról 10mp-ig nem jön senki, és a balfasz meg se mozdul... VAJON MIÉRT??? és csodálkozik, ha dudálok.)
bszl12-09-2006 22:35:27 // 14434
Na el lehet kotródni az offos verdákkal innen ! :))))))
pb_12-09-2006 16:11:17 // 14433
Asszem +2xeződött 1 bizonyos topik, nekem tetszik a dolog.)))
kando.12-09-2006 16:01:08 // 14432
Hát, a TD után mindenképpen valami motorszerű szerkezet kell.. :))) Bár, ez meg elmegy mindennel, csak folyjon :))) (úú, ez lehet, magas labda lesz..)
Wickey12-09-2006 15:58:53 // 14431
Ja. A sornégyes szívó benzines szintén nem motor. :) Gyenge, de sokat zabál. A dízel gyenge, de legalább nem zabál. A V6 meg ugye... :PP
kando.12-09-2006 15:51:26 // 14430
Neménkezdtem! :)))) Monynad ezt IC-nek iss :) Akkor itten a kerregő dízelektről lehet szó vagy a morgó v6-okról ? :P
Wickey12-09-2006 15:49:54 // 14429
Igazuk van. És? Én sem megyek Újpestre HAJRÁFRADI-t ordibálni. :PP Ott van két kerülettel odább a pörgős boxer topic, tessék ott élvezkedni. 1.7. Különben is, ez milyen hengerűrtartalom? 1.7-ről nekem a dízel opelastra ugrik be :)) És nem, nem vagyok rasszista. :DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.