Forum >> 75-90

[k i z z o]20-05-2007 22:50:02 // 18378
Powerflex.
Gábor(figi75)20-05-2007 21:46:57 // 18377
Ha többen is mondták akkor nem láttak még ilyen Alfát! :-/
Szóval nem kellett volna kiszedni! :-)
Ha rezonál a motorod akkor valami nagy gebasz van vele,pl: gátas HF-ek! :-(
Vagy annyira alacsony a fordulatszámod,hgy veri magát a blokk! :-O
800-900 ideális!
Esetleg kivannak a motortartó bakok és lóg az egész miskulancia! :-O
A leömlő minden dizelben eltörik ez tipushiba,az enyében is elvolt,meg lehet csinálni lángal szépen,vagyis praktikusan! :-)
Ne voltak drágább modellek nyugodj meg,ezzel sem spóroltak,sött olyan van a dizelben ami a benyásban sosem volt !:-)
Kopasssz20-05-2007 20:10:03 // 18376
Müanyag szilent van és tényleg jó. Pesterzsébet vagy kispest a lelőhely. Ha visszajövök Olaszból megirom a pontos cimet. / csütörtök-péntek/
Kopasssz20-05-2007 20:06:45 // 18375
Sajna nem igazán érek rá netezni, mert Európát járom teherautóval. MERCI !!!!!!! :) Mindjárt indulok ....... Na hová ? IIIIIIgen, napfényes és csizma alakú ! Van aki irigyel ? Addig is a nagyobbik fiam garázdálkodik az Amorén helyettem. Katasztrófa ez az új formátum ! KI KÖVETTE EL ? Üdvözlök mindenkit !
ALFA75td20-05-2007 19:25:12 // 18374
Olvasgattam mindenféle forumokon és ott legendákat mesélnek valamiféle zöld müanyagszilentről na ennek a gyártóját kellene megkeresni.
[k i z z o]20-05-2007 18:35:39 // 18373
Az biztos. De hol található ilyen:)
[k i z z o]20-05-2007 18:35:01 // 18372
Hi,

hosszában beépitett motoroknál nem kötelező a rezoncső. Jobb ha nincs csak szétég meg zörög. Egyszerűen nem lehet belőle jót venni.

Haverom tuning TDi -be Jano féle rmentes kúpos közdarab van, igaz abban is kell a tűzkarikát cserélgetni. De az nem zörög, csak fél évente kifúj. 800HUF bele egy tűzkarika, nem vészes. A darab 15e. Egy jó rezon is van annyi, de az is szétmegy.

Ha rezeg a rendszered és gyári akkor valahol nagyon megfogattad, nem lehet?

kizzo
TDI7520-05-2007 18:02:34 // 18371
Igen mert többen is mondták hogy azt csak úgy tudom cserélni.
Megpróbáltam cserélni motorkivétel nélkül, de sehogy sem jött össze.
Most a kipuffantóval szívok. Valahogy a motor pont azon a frekvencián rezeg hogy berezonál az egész kályhacső. Vigyázzatok ha ezt tapasztaljátok sürgősen tenni kell ellene valamit mert nekem ezért tört el a csövem a turbo leömlőcsonkja után. Ott ahol az a nagy bilincs fogja ossze a leömlőt és a csövet.
Kérdés: miért nincs a TD 75-ökben flexi cső. A hatosokban pedig van. Talán azért mert azok drágább modellek voltak?
ALFA75td20-05-2007 15:23:06 // 18370
De valahogy ilyen egy szilikon szilent
ALFA75td20-05-2007 15:01:21 // 18369
Természetesen nem a sziloplaszt féle szilikonról van szó de ha belegondolsz,hogy a görkorcsolyák kerekétől fogva a nálunk üzemelő mobil emelő kerekeéig ami az IKARUS 435 csuklós autóbusz 16 tonnáját is elviseli. De ugy tudom a külömböző szintetikus gumiszilentek már nem mennek ujdonságszámba.
[k i z z o]20-05-2007 09:54:11 // 18368
Hi,

a szilikon szilent az milyen?

Szilikont nem igen használnak. Vagy alu, vagy valamilyen poli származék, vagy gumi.

Esetleg valamilyen kevert szilikon, szövettel, mivel a szilikon önmagában nem oly fizikailag ellenálló mint a "sima" gumi. + túl lágy pl. motortartónak.

Jó kis meló a hátsó harang szilent csere de azért a helyén is meg lehet csinálni, max. elég a motort billenteni, ami ha már az elsőket cseréled nem nehéz.

Azért a házilag legyártott szilentet megnézném. Ha oda jutsz egy fotot nyomj rola.
Gábor(figi75)20-05-2007 08:39:12 // 18367
Az embered ki is tudja cserélni a központi szilented a de-dion-ban? :-O
ALFA75td20-05-2007 07:08:43 // 18366
Az unokatestvérem volt egy emberkénél aki legyártja a szilentet és be is rakja.Vagy ott fogom megcsináltatni .De lehet áttérek a szilikon szilentekre.
Gábor(figi75)19-05-2007 22:24:46 // 18365
A kasztni majdnem üres TS,Hari aki nagy 75 guru,minden válalt az átrakással,tehát nem lehet hiba,ő mondta! :-))))
3-rom dizelről van szó!
prooF_7519-05-2007 22:20:18 // 18364
Értem. De ugye dízeles kasztnit adott Hari? És az a bordó az milyen amit vett?
Gábor(figi75)19-05-2007 22:15:21 // 18363
A pirosba amit összecsukott Tommy,abba átültetünk 1 kasznit Hari adott 1et!
De közben vett 1 bordót,ami most haszálható,de nem épp pompás,és én alkuduzom meg 1 ezüstre ami most nem használható,nost a 2 vasból csinálunk 1 jót,amit lehet piacra dobunk,még nem tudjuk! :-)
És még alkatrész is marad!
Gábor(figi75)19-05-2007 22:12:16 // 18362
Te ehez kivetted a motort? :-O
Jesszus.
prooF_7519-05-2007 22:06:58 // 18361
2-ből 75-öt? Húha, ti aztán tudtok valamit:)))
Na jó csak viccelek:D Lakatost találtatok már? vagy mi lesz a koncepció? átköltöztetitek az egészet?
TDI7519-05-2007 21:56:31 // 18360
Szeva Mester!
Megnyugtatlak ha még nem cserélted ki a hátsó tartóbakot, azt a nagy bumszli hengeralakú szilentféleséget, akkor még nem szívtál igazán.
Én a múlthéten cseréltem mind a hármat és meg kell hagyni hogy kicsit elment az életkedvem.
A hátsó bal cseréje.

Folyamat: 1, Kipuff leszed...
2, Kardán leszed...
3, Motorról lekötsz mindent...
4, A motort kiveszed a hátsó bakot eltávolítod...
5, Belekönyörgöd az újat, de nem ütheted meg igazából... (én kifejlesztettem egy tuti módszert az új bak berakására)*
6, Motor vissszzza a helyére... stb...

Hát szép kis feladat az tuti.

* A lényeg a hőtágulásban van. Ha van otthon fagyasztó szekrényed akkor nyert ügyed van. Beteszed a bakot KB.1 órára hülni, ha ez megvan valamivel fel kell melegíteni az aluöntvényt, de nem agyatlanúl csak KB.70-80 fokosra, és egy kicsit megzsírozod a belső falát. Ha ez megvan, akkor apró kocogtatással a helyére tudod tolni a bakot.
ALFA75td19-05-2007 19:22:04 // 18359
Szisztok ma kicseréltem motortartó bakot a bal oldalon nagy szivás:-(
Nem tudja valamelykőtök a klimakompesszornak a felfügessztésénél mik a szilent méretek vagy azt honnan tudnám megnézni?
Kopasssz19-05-2007 18:49:26 // 18358
Hát ugy nagyon nem, én csak azt nem értem hogy miért nem lehetett meghagyni azt ami bevállt... De ha meg ien sokan szenvednek hogy szar az oldal köztük én is meg fater is akkor visszaállithtanák!!! kristof
NaTo19-05-2007 18:49:19 // 18357
Ne problémázzatok már az oldallal!
"Majd megszokod..." :)
Gábor(figi75)19-05-2007 18:33:38 // 18356
Miért,szerinted jobb lett az oldal? :-O
Kopasssz19-05-2007 18:29:35 // 18355
Szavazááás?????? kristof
Gábor(figi75)19-05-2007 15:27:39 // 18354
Ha minden igaz 2 "roncsból" 75 vasat fogunk építeni Tomiboy-al,alapanyag már van csak idő és pénzmag kéne,remélem összejön!
Az oldal bizonyos érthető okokból pang sajnos ,lásd szavazás AA. :-/
Tocsa19-05-2007 15:08:55 // 18353
Éspedig??
Gábor(figi75)19-05-2007 12:09:10 // 18352
Visszaesett a nézetség! :-/
Nagy projektek vannak kilátásba! :-)
Tocsa19-05-2007 10:39:34 // 18351
MI ez a pangás itt ?????
Tocsa16-05-2007 22:33:27 // 18350
Drága kici giuiletta !!!!:))) Esküszöm bevállalnék egy zsírt turbósból!!!!:DD
Aztán szétszivatnék mindenkit vele !!! :DDD Persze az offokat!
NaTo16-05-2007 09:13:48 // 18349
Jól esett a tegnapi pörgés a Campona parkoló tetején, hamarosan konvertálom a videót, és valahogy elérhetővé tesszük. :)
Wickey15-05-2007 23:45:03 // 18348
Ezek hülyék. :-)
prooF_7515-05-2007 18:07:55 // 18347
Én meg Wickey-nek üzenem: ezt:)
Kopasssz15-05-2007 18:03:38 // 18346
Hello! Ismételten nem kopassz lennék hanem a kristof csak talááltam valamit mareknak meg ugy már ts-es emberkének: 75 ts turbodelta
Gábor(figi75)15-05-2007 16:19:34 // 18345
Fent nagyon elhúzott a talján!:-)))
A 20 év fejlesztési konstrukció külömbség,nesze neked!:-)))
Gábor(figi75)15-05-2007 16:15:25 // 18344
Aha,akkor heppiend lett!
Írj proof-nak a falára,sztem kell neki!
NaTo15-05-2007 16:12:01 // 18343
Giulietta vs Ford Escort

Alighanem egy Giulietta Turbo-t láthatunk a videon...
Az elején még magabiztos a Ford, aztán 2-3-ban mutat valamit a kis Giulietta is. :)))
Robi15-05-2007 12:50:54 // 18342
Tanúsíthatom, tényleg nagyon szép állapotban van Pec 90-esének a motorja. A hüvelyeknek nulla válluk van. Viszont a csövezés és a kábelezés hagy némi kívánnivalót maga után, a csövek vagy ki vannak repedve, vagy fel vannak ázva az olajtól, a kábelek és csatlakozók meg kontaktosak. Mindezek ellenére baromi erős a motor.
A megállással kapcsolatban: ki van repedve a depressziócső, és nagyon durván kontakthibás a légmennyiségmérő csatlakozója, én itt keresném első sorban a hibát.
ell15-05-2007 12:09:46 // 18341
akkor gyere át érte!!!!!
Tocsa15-05-2007 12:06:15 // 18340
NA persze olajhűtő aranyat ér én is tervezem hogy szerelek be mindenképp!
Tocsa15-05-2007 12:05:03 // 18339
N a igen természetesen ! De bírják ! Mondjuk ha űzi az ember az nem a spórolásról szól
de hát tehetek én róla hogy mindig bekóstolnak meg le akarnak tolni? :)))
Akkor meg tolom neki hogy legyen hely lesorolni nekik azé a gulin is meglepődött pár ótós ember mikor tolták a seggem a pályán ! :))) Az is ment 190 -200 -at! :))
NaTo15-05-2007 09:44:56 // 18338
Szia!
www.alfa75.info lesz a te barátod. :) itt a manual-s linkről le tudsz tölteni manuálokat.
Hari15-05-2007 08:18:15 // 18337
Naaaa azért.......nekem is V6-om van és elmondhatom, hogy a kis gézanguz igen jól muzsikál - még igy 200e km után is - , de azért 170-180-as tempó az neki is tempó - igencsak megizzad a honalja. A normál tempoja szerintem 130-140, ekkor eszik a legoptimálisabban - vízhöfok: 80-90 fok. A mulkorában kicsit megzargatuk az M5-ön (230km/h volt a vége - olyan 15 percen keresztűl -) és a vasszer felment 90-100 fokra,de ot aztán stabilan.(Ja az olaj az viszont 160 vólt)
Maxymilian15-05-2007 08:10:00 // 18336
Sziasztok.Tudna Nekem segíteni valaki?Most vettem egy 75 2.0 TD-t.Kéne Nekem hozzá valami leírás,szerelési útmutató, stb....
Honnan lehetne letölteni a Netről?
A válaszokat előre is Köszönöm.
Hari15-05-2007 07:53:39 // 18335
(....na akkor néznék ám nagyot! Nekem nagyon kell ilyen középső hardi - 60522066 - mindegy, hogy használt vagy új K E L L!!!)
Eddig már sokan igérték, még senki nem szolt, hogy tényleg sikerült szerezzen! (Most akkor szívattok vagy mi van ?!!!)
- Igen elvite a tádét, remélem tetszik neki. (Még alig ment el tőlem, csörög a telom: - ....bazdmeg ez nagyon jól megy!!!)
- P R O O F -nak meg üzenem, hogy van felnim! (:-))))
Tocsa14-05-2007 18:54:22 // 18334
JA álltalában a piros lámpánál meg kell állni !!! :DD
Mindegy hogy hol világít! :D
A kereszteződésben a műszerfalon....! :)
Tocsa14-05-2007 18:52:13 // 18333
Nem te imádod inkább???? :DDDD
Tocsa14-05-2007 18:50:04 // 18332
Helló caartársak! Az oldal király de még van mit javítgatni rajta! :)

Anno a giuilettámmal énn is 170 -180 nal jártam utazóban a pályán és lekakilta hogy majd 6000 -et forog bírta a gép nagyon és a hűtővíz inkább hidegebb volt mint melegebb:))) JA de kiderült hogy kétféle termosztát létezik bele egy téli és nyári na nekem téli volt benne nemtudom milyen hőfokon kapcsolt kb 80fok körül!
A fogyasztás persze bőven 13-15 l volt:) De ment a kicsike ja és no kopás a lubetech kopáscsökkentő anyag csodákra képes !
A 75 ös is megkapta generál, és bejáratás után tehát a 180 nem sebesség !! :))
Wickey14-05-2007 17:46:39 // 18331
Dehogynincs. :-)
Amikor az A3-ason Germánoknál lemegy előled a 911-es Porsche :-PPP
Igaz, akkor már gazdagon 5500 fölött forgott a motor :))
Saughassy14-05-2007 17:25:08 // 18330
Nemtom en a 160-170et preferalom, ott mar nem tor ram az almossag. De igazan a 150-160 a szimpi az alsobbrendu utakon, az olyan mint a hullamvasut, szuk ut, oldalt suhannak a fak, emelkedo, lejto, kanyar, lejto, emelkedo...husss wroooom ahh nincs is ennel jobb. :)
Marek14-05-2007 17:23:07 // 18329
Az sosem árt! De ahogy kizzo is írta természetes a megnövekedett terhelés hatására emelkedő hőfok! Nyílván bizonyos határokig, nem amikor már villog a piros lámpa! :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.