TarP13-10-2006 15:32:13 //
759
Most akkor 6 vagy 8 hengeres lesz a Brera GTA?
Más: Halesz, ezt a topicot bele kellene integrálni a 159-esbe, nem?
Végülis azonos platform, azonos motorok...
TarP12-08-2006 09:09:38 //
756
Komoly beavatkozások, de a blokk bőven elég hozzá.
Amit olvastam, aszerint Ferrari pilangószelep van benne, illetve elég jól kikönnyített alkatrészek a motorban.
Ollah11-08-2006 16:34:36 //
755
Szívó üzzemódban 300+ lovazzák a GTA-t? Kijaz és micsinált? :P
Bár ha belegondolsz, 3.2-ből 250 ló nem egy kihegyezett valami, bár kivi lennék, 320 lovat milyen fordulaton ad le az a motor, illetve alul mennyi nyomaték maradhatott benne. Ha maradt egyáltalán... :)
TarP11-08-2006 15:15:54 //
754
Nem bizony, Autodelta english, az anyagyár meg ugye Francija, vagy Spanyol.....no mindegy :)
Szóval Autodelta angol,
Novitec meg német.
Az olaszok meg otthon ülnek és nincs tuningcégük... vicces :)
Azt szeretem ebben a V6TB motorban, hogy a 280Nm-ert elég szépen fent kell tartania, sőt ahogy írod, 140 körül már az intercooler is hatékony és nyögés nélkül könnyedén dobja fel a gépet 200 fölé.
A GTA motorban pedig, ahogy látom nagy lehetőségek vannak, mert mindenki 320-340lóerőt csalogat elő belőle, aki komolyan hozzányúl.
Ollah11-08-2006 15:03:00 //
753
Az Autodelta asszem nem a gyárból nőtt ki, valszeg azért nem olyan, mint az M vagy az AMG. Pedig poén lenne.
A súly érdekes, mert sem az A6 4.2 kotró sem a 350Z nem tudott tőlem elmenni 140-220-ig, pedig egyik sem kicsit erősebb az enyémnél. Csak ezek a dögök még nálam is nehezebbek. :)
Nyilván max. 240-ig tudok hasonlót menni, onnan ellépnek, de rugalmasságra nem (láthatóan/érezhetően) jobbak.
A 4*4 280 LE vs FWD 250 LE 120 kg előnnyel, well, max 0-100-ig lehet jobb a 4*4, 200-ig már nem hinném. És 100-ig is csak a rajt miatt.
Azé' az a qrva GTA qrva gyors ám... ;)
TarP11-08-2006 13:03:27 //
752
Összkerekes 280 lovas (1480kg) asszem megütné a gyári 250lovast(1360kg), bár én továbbra is tartom az elméletemet, miszerint autópályázásra jobb az elsőkerék.
Az összkerék plusz súly és plusz mechanikai veszteség.
A hátsókerék meg szintén plusz súly a hátravezetés miatt(kivéve, ha középmotoros:)
A diffivel egyetértek, Autodelta nem spórolta ki belőle.
Mindenesetre jó volt látni a tabellán a 350Z-t, meg az RX8 csúcsverziót az Autodelta mögött. Én bizony gyárilag kínálnám a munkáikat, mint a Merci az AMG-t, vagy a BMW az M-et.
Ollah11-08-2006 12:42:23 //
751
Amit igazán hiányoltak belőle, az a sperr fifi volt. Azzal minnyá' más lett volna a móka...
Hiába van 327 lovad első kerékre, ha folyton eltekeri össze-vissza. Rommá kell ültetni az elejét és a fent említett ketyerét belerakni, akkor nem lesz rossz. Gondolom az Autodelta kit-ben mindkettő szerepel is.
Azé' egyenesben a mindössze 13 lóval gyengébb R32 nem kicsit kapott. Az ST-t meg már nem is láttam befutni. :PPP
Ennyit az olasz telivérekről és a német öszvérekről. Ehh... :))) És japán póniló még nem is volt! Vagy jobb is ez így nekünk?... :DDD
TarP11-08-2006 11:31:25 //
750
Viszont ugyanitt az Autodelta 147 GTA-től beájultak rendesen!
Jaj elsőkerék, jaj nehéz V6, majd Nem egyenesben, hanem kanyargós pályán elverte a BMW M3-mat, meg a Subaru ImpSTI-t :)
Csak annyit tudtak mondani: Theoretically undrivable...devils work :)
Szóval nics baj az elsőkerékhajtással! Csak kell hozzá egy kis kikönnyítés, meg 327 lóerő! :)
Lacza11-08-2006 08:55:10 //
749
Köszi,így már érthető a nagy röhögés:DD
Ollah11-08-2006 08:54:56 //
748
Megnéztem a 147 GTA tesztet is, well, attól nincsenek elájulva...
TarP11-08-2006 08:51:06 //
747
A lényeg, hogy mondjanak egy szebb autót a Breránál árkategóriában, az idióta hajú Aston Martint mond, ami 60millióFt körül van, az arab emberke meg a Ford Mondeó-t, no, azért kellően kiröhögik:)
Persze tudni kell, hogy a TG szerint a FordMondejó az egyik legunalmasabb, stíustalanabb autó a világon.
Ollah11-08-2006 08:48:52 //
746
Ennél csak az nagyobb, amikor aszongya:
"... és dízel motorral is megvehető, amennyiben olyan fickó vagy, aki el tudja képzelni Mona Lisa-t bajusszal..." LOL!
IGEN, a csatornán túl is tudják, milyen autóba milyen üzemanyag kell! :)))
Lacza11-08-2006 08:32:08 //
745
Kár hogy nemm sokat értek belőle,csak annyit,hogy mondeo st,meg bmw:DD
TarP11-08-2006 08:27:49 //
744
Feleségem is szebbnek látja a GT-t. Mert nem olyan morcos.
Nálam meg azért nyerne a GT, mert ugyanazzal a motorral 170kg-mal könnyebb, ez viszont rengeteg!
Kinézetre azért a Brera nagyon ütős, olyan "AUTÓ CSAK EGY VAN! :) " kifejezése van az egész design-nak.
Ja és még egy Clarkson mondat jut eszembe: "Kérem a gyerekeket küldjék aludni a TV elől, mert ami most következik, az pornográfia: És begurult az Alfa BRERA :)"
Xixo10-08-2006 21:54:32 //
743
Szerintem a GT még mindig szebb!!!
Aztán lehet, hogy csak szoknom kell még egy kicsit a Brerat...
TarP10-08-2006 09:22:37 //
742
Tényleg nagyon szép, de a piros helyett/mellett tehetnének a műsorokba egy-két kék, fekete modellt is.
Brera gyönyörű, de a GT még mindig jobban megy és lényegesen nagyobb a beltere. Nehéz választás...
Seriff09-08-2006 21:40:06 //
740
A TopGear videó is király:)
Tedi09-08-2006 21:38:41 //
739
És gondolj bele...bár én azt írtam a bemutató után, hogy nem lesz, de úgy néz ki mégis...ugyanezt a 2.4-es beledobják a Spiderbe is.
No comment...
Tedi09-08-2006 21:37:06 //
738
Váá ne is mond, összecsináltam magam, amikor aszonta a Vicky, hogy a gondolkodó nő ezt választaná...:))) Én a helyében gondolkodnék még egy kicsit :D
Seriff09-08-2006 21:32:42 //
737
Nem szentségtörés: "Egy gondolkodó nő választása"
:DDDD vagy inkább :-~~~~~ ?
Tedi09-08-2006 21:29:44 //
736
Másnap láttam egyet Fehérváron, hát nemtudom...minden, de nem szexi :)
A dízel miatt meg....szarom bele, akkor is szentségtörés :))
Seriff09-08-2006 21:24:04 //
735
Cinquecento?? ROTFL, hűűűűűű deeeee szeeeeexiiiiiiii:DD
Seriff09-08-2006 21:22:53 //
734
Teddy, bele kell nyugodnod, hogy a dízelé a jövő ;-P
Tedi09-08-2006 21:20:29 //
733
Nem tudom, hogy volt-e már ez a link, nézzétek el nekem, ha már vki betette :)
5th Gear Alfa Brera teszt Vicky-vel :)
A számomra szentségtörésnek felérő 2.4-es JTD motorral próbálták. A duma kurvajó, főleg az elején :)))
Tedi28-07-2006 14:22:27 //
732
A TopGear most állította össze a 100 legszexisbb autó listáját, amin a Fiat Cinquecento (vigyázat, nem az új, hanem az old school!) lett az első. Ami miatt ez itt fontos, hogy a különszám borítóján egy Brera pózol. Mi más pózolhatna? :)
Xixo09-07-2006 19:27:43 //
731
Xixo09-07-2006 19:26:35 //
730
Xixo09-07-2006 15:34:52 //
729
De így ám!! :-))))))))
Biztos ettől jött meg a vevők étvágya:)
a www.alfaamore-t törölni kell...akkor megnyitja...
Xixo08-07-2006 17:26:52 //
724
De mit keresett egy "élelmiszerkiállításon"??? :-)))
nekem az a mögötte lévő ponyva dolog is jó lenne térelválasztónak a lakásba :-)))) "Breras spanyolfal"
Minnél töbször látomezt a csodamasinát annál jobban tetszik.
manna07-07-2006 19:13:37 //
721

Londonból, egy élelmiszerkiállításon a középpontaban! :))
Xixo05-07-2006 13:07:45 //
720
Ne is nézzétek azt a sz@rt!!!!
én meg meg sem nézem :-))))
FElvételről én is láttam a műsort, kiagyaltak.
Xixo02-07-2006 23:50:15 //
717
Érdekes lenne, ha valaki egy gófról váltana a Brerara!! :-))))
W.02-07-2006 22:13:47 //
716
Ebben van valami ,de Kovács Golf úr-nak nem is szabad Brerát venni vagy ha mégis akarna szóljon lebeszélem róla...:))
Az a baj, hogy Te az Alfás azt mondod, hogy béna f@sz, még az is sok neki, de mondjuk egy vw-s oldalon Kovács Úr aki tévedett és megvette élete második autóját, egy golfot, azt mondja hogy szar olasz, nézd hogy tolja az orrát, milyen futómű lehet alatta?
Xixo02-07-2006 21:54:14 //
714
Én pont ezt nem láttam, már jó ideje nem nézem azt a "műsort".
W.02-07-2006 21:53:16 //
713
Biztos láttátok, volt egy bevágás amikor egy balost akart venni igen gyorsan...nem is sikerült neki, kiszaladt a fűre! Azonban ez már nem volt az adásban! Béna f@sz még az alapmotoros Brera is sok neki!
Xixo02-07-2006 21:53:14 //
712
Én a TC-ban láttam a 159-es teszet. Ott elmondtak róla minden jót, a fílingjét, hogy vezetni kell, hogy tudja az ember, hogy miért is jó. Persze ott is megjegyezték, hogy lóg a cérna az ajtókárpitban meg ilyenek. De mégis pozitív volt az egész. Olyan volt, mintha egy ősalfás tesztelte volna! :-)))
Amikor a 159-est tesztelték akkor mintha láttam volna az alagút végén a fényt, agyondícsérte, sőt azt mondta, hogy a minőség is példás (igaz itt azért mondott egy olyat is hogy "bár olasz autónál nem tudni, hogy 2-3 év múlva is így lesz-e), szóval akkor azt hittem jó útra tért, de lehet, hogy az adás után rá is szóltak a munkaadói.:)
Xixo02-07-2006 21:12:10 //
710
Mit vártok ettől a németautófanatistahülyegyerek gyulaitól???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.