Forum >> Giulietta
GT Ɨ|ѯ15-04-2011 19:28:33 // 4160
István00215-04-2011 14:28:13 // 4159
Jól leírtam, így jár az ember ha több dolog van a fejében. :)
István00215-04-2011 14:26:49 // 4158
Csak ezért töl..próbálom ki az új Need for Speedet. :) Remélem a talin megnézhetek egyet igaziból is. :)
Gerion15-04-2011 10:12:18 // 4157
Nagyon frappáns Littmann fonendoszkópom van, Bluetooth kapcsolat számítógépre adattovábbítás, digitális zajszűrés és hasonlók, de szerintem ide a sima vizuális inspekció (=nyálcsorgató bámulás) is elég lesz... :)
Jimmi T.15-04-2011 07:43:56 // 4156
Sztetoszkópot akkor hozzál magaddal , de ne is, lehet hogy lesz Gerion kollégánál :))
Jorjie14-04-2011 18:36:31 // 4155
Halesz14-04-2011 16:43:13 // 4154
:))) én is meg akarom vizsgálni!
Gerion14-04-2011 16:34:01 // 4153
:)
Szerintem mi olyan 11 felé megyünk ki, remélem, összefutunk majd!
Szerintem mi olyan 11 felé megyünk ki, remélem, összefutunk majd!
Jimmi T.14-04-2011 13:41:24 // 4152
Már messziről szúrni fogja a szemed azt garantálom. 10 körül szerintem már ott leszünk.
Gerion14-04-2011 13:35:47 // 4151
Ha sikerül eljutnom erre az esztergomi találkozóra, és Te is ott leszel, kíváncsi lennék a gépedre egy körbenézés erejéig, pl. hogy néz ki az extrás féknyereg élőben.
Jimmi T.14-04-2011 07:49:51 // 4150
A 18-as sportpakkos kerekek is sokak ide. De a közútkezelők és családtagjaik csuklanak is mindig rendesen. :-)
Gerion13-04-2011 21:50:04 // 4149
A magyar utakhoz szokott szemnek szinte ijesztőek ezek a gumik... :)
GT Ɨ|ѯ13-04-2011 19:57:59 // 4148
ezek a svájciak....:-)))))
GT Ɨ|ѯ13-04-2011 14:13:16 // 4147
csatt-lakozom:-)
Jimmi T.08-04-2011 11:29:42 // 4146
atesssz06-04-2011 22:01:26 // 4145
mi ültünk benne hátul, mikor elmentünk egy körre JimmiT-vel: egggyáltalán nem szűkös hátul a fejtér, még szvsz egy 180-85 magas ember is kényelmesen elfér, nem kell dönteni a fejét, hogy elférjen. Volt még ott bőven hely.
GT Ɨ|ѯ06-04-2011 10:38:40 // 4143
szerintem kilőne vele:-)))))
megkóstoltuk.....hard:-)
megkóstoltuk.....hard:-)
Jimmi T.06-04-2011 09:36:56 // 4142
Mérvadó hozzászólás. Menni megy mint golyó, hátul két felnőtt elfér. Hevesi próbaút alkalmával teszteltük. Két méteres hollandusok meg legfeljebb a csuklós Ikaruszban éreznék otthonosan magukat. Azt nem tudjuk egyedül hogy az " A52 " üzemanyaggal menne-e ?
GT Ɨ|ѯ06-04-2011 08:44:54 // 4141
korrekt cikk:-)
de:
Akadós váltó-1általán nem akad...
Lassú start-stop-egyáltalán nem lassú, sőt!:-) ( igaz Jimmi T.?:-DD)
Szűk hátsó fejtér-nem ülünk hátra:-))
de:
Akadós váltó-1általán nem akad...
Lassú start-stop-egyáltalán nem lassú, sőt!:-) ( igaz Jimmi T.?:-DD)
Szűk hátsó fejtér-nem ülünk hátra:-))
Gerion05-04-2011 13:26:52 // 4140
Már azt hittem, senki sem olvasta, de tényleg jobb rendesen belinkelve... :)
A végén felsorolt pozitvumokkal többnyire egyetértek, a fogyasztás rendesen hajtva is 5 liter, kis óvatossággal és sok országúttal alatta. A kormányzás, vezethetőség nagyon jó. A DNA kapcsolót én nem érzem annyira fontosnak a gyakorlatban, mint amennyire látványos, de tény, hogy van érzékelhető különbség a fokozatai között. Nekem 90%-ban eddig Normal állásban volt, a dízelmotor ereje a többit megoldja. Vagy két hete volt talán, hogy Dynamicot toltam neki, amikor egy Focusos faszi próbált országúti versenybe belevonni, de olyan könnyűszerrel legyorsultam egy Suzuki közös megelőzése után, hogy látványosan feladta, és lemaradt.
A váltó a miénkben kellően sima, nem akad. A StartStoppal nekem nincs bajom, a reakcióideje is korrekt. Szerintem egy nagyon logikus, és ésszerű eszköz, az első pár napban kellett megszokni, de ma már inkább a másik autómban hiányolom, hogy nincs ilyen.
Szűk hátsó fejtér nálunk nem téma, a gyerekek meg prímán elférnek.
Egy barátommal mentünk edzésre, ő vette észre, hogy az utasoldali külső kilincsen a krómozás néhány, pár mm-es helyen felhólyagosodott... Bosszúság, megpróbálom majd cseréltetni.
A végén felsorolt pozitvumokkal többnyire egyetértek, a fogyasztás rendesen hajtva is 5 liter, kis óvatossággal és sok országúttal alatta. A kormányzás, vezethetőség nagyon jó. A DNA kapcsolót én nem érzem annyira fontosnak a gyakorlatban, mint amennyire látványos, de tény, hogy van érzékelhető különbség a fokozatai között. Nekem 90%-ban eddig Normal állásban volt, a dízelmotor ereje a többit megoldja. Vagy két hete volt talán, hogy Dynamicot toltam neki, amikor egy Focusos faszi próbált országúti versenybe belevonni, de olyan könnyűszerrel legyorsultam egy Suzuki közös megelőzése után, hogy látványosan feladta, és lemaradt.
A váltó a miénkben kellően sima, nem akad. A StartStoppal nekem nincs bajom, a reakcióideje is korrekt. Szerintem egy nagyon logikus, és ésszerű eszköz, az első pár napban kellett megszokni, de ma már inkább a másik autómban hiányolom, hogy nincs ilyen.
Szűk hátsó fejtér nálunk nem téma, a gyerekek meg prímán elférnek.
Egy barátommal mentünk edzésre, ő vette észre, hogy az utasoldali külső kilincsen a krómozás néhány, pár mm-es helyen felhólyagosodott... Bosszúság, megpróbálom majd cseréltetni.
Sporter05-04-2011 11:36:51 // 4139
Végre egy elfogulatlan és reális cikk.
Blade05-04-2011 11:34:20 // 4138
Helyes!
Ez egy jó cikk, amit elvárhatunk az a5-től:))
Ez egy jó cikk, amit elvárhatunk az a5-től:))
Jimmi T.05-04-2011 11:33:15 // 4137
Egyetértek ! A váltó kettesben hidegen akadós az elinduláskor. A tárolóhelyet be kell osztani,de nem is azért választottam. A képek, főleg a belsőről nagyon jók. A 170 lovas benzinest meg nap mint nap tapasztalom hogy jó kis moci. Ilyen tesztek kellenek a Giunak ,amik egyik irányba sem elfogultak.
raga05-04-2011 11:07:52 // 4136
Putyesz04-04-2011 08:46:03 // 4135
jó kis szerpentin az biztos....egy offos 6-os golf bepróbálkozott de Tnorbival helyreraktuk:D
GT Ɨ|ѯ04-04-2011 08:00:56 // 4134
Respect Júliácskának:-)
nagyon megy:-)
nagyon megy:-)
Jimmi T.04-04-2011 07:49:41 // 4133
Így már egész más a féknyereg. Jó lett ! a nyestnek meg üzenem hogy a mamájával szórakozzon :-)) Mi tegnap Eger és Demjén között tekertünk egy gyorsaságit. A Giu nem vallott szégyent. Tartotta a lépést a "nagyvadakkal".
PappG03-04-2011 11:40:27 // 4132
Sziasztok! régen írtam már ide, azóta sokminden történt az autóval:) A 10ezret én is elhagytam, volt egy kis bökkenő de már újra nagy a szerelem. Egyik reggel beindításkor rángatott az autó és kigyulladva maradta abenzinbefecskendező lámpa, újraindításkor elaludt. Ez gyorsításkor akadozást is eredményezett, kihagyott egy henger. Garanciális gyertyacsere után aznap este az autó ugyanígy akadozott és akkor már nem volt őszinte a mosolyom. Visszamentem amikor tudtam, akkor már nem gyertyaproblémára hivatkoztak, egy kábelt rágott el vmi nyest, amit meg is mutattak a lábnyomokat pedig már korábban észrevettem. Ezt kicserélték és már rendben van az autó, csak azt nem értem h a két külnbző problémára miért ugyanúgy reagált az autó...Felkerültek a nyári lépők, teljesen megváltoztatta az autót megőrülök érte, és ha már levettük a kerekeket brembo hiányában a fékeket is megbolondítottuk piros hőálló festékkel:)
Jimmi T.02-04-2011 18:35:51 // 4131
Azt majd holnap meglátjuk. Ha nem megyünk a kútra.. :-))
GT Ɨ|ѯ01-04-2011 21:26:28 // 4130
upsz...
azzal már a kocsi is elmegy:-DDD
azzal már a kocsi is elmegy:-DDD
Gerion01-04-2011 21:11:05 // 4129
http://www.a5.hu/cikkek/3/46564.shtml
Jimmi T.01-04-2011 10:15:08 // 4128
Akkor egy kis alma ? 52°
Whiteskull01-04-2011 09:23:17 // 4127
Bizony jól esik. :)))
GT Ɨ|ѯ01-04-2011 09:19:02 // 4126
úgyis esik:-)
GT Ɨ|ѯ01-04-2011 08:58:51 // 4124
yeah:-)
mostmár igyunk vmit:-DDD
mostmár igyunk vmit:-DDD
SKrisz31-03-2011 16:01:37 // 4123
Köszönöm, ez egy rendkívül korrekt definíció! :)))
SKrisz31-03-2011 16:01:15 // 4122
Válasz a megfelelő topicban :)
Jimmi T.31-03-2011 16:00:21 // 4121
Ha egész pontosak akarunk lenni: ez az én Giulietta formájú vörös műanyag darabom, amit GT mikro méretű matricájával egyedibbé tett, és ami a nappalim egyik dísze lesz a Moto Guzzi alakú műanyag tárggyal nagy- nagy egyetértésben.:-))
Gerion31-03-2011 15:42:36 // 4120
OFF, mellékszál:
A pontos elméleti definícióra már nem emlékszem, elég összetett volt, de a modell lényege kb az, hogy az eredeti MŰKÖDÉSÉBŐL ad valamit vissza, lekicsinyítve, leegyszerűsítve, tehát mondjuk autó esetében képes menni, repülőmodell esetén repülni. A makett meg csak a külsőre megy rá, ahogy mondod, összeragasztom, lefestem, és felteszem a polcra. Makettben is raktam össze olyan repülőket, amik makettek voltak, de pl a futóművet, kabinfedelet lehetett ki-be zárni rajtuk, tehát ezt a részfunkciót nézve akár modellnek is nevezhetők?
De a különbség biztosan nem az, hogy házilag rakom-e össze.
A képen nem látszik a válasz, de ha ez "Alfa" pl tud gurulni a kerekein, akkor már lehet modell.
Mindegy, ne offoljunk...!
A pontos elméleti definícióra már nem emlékszem, elég összetett volt, de a modell lényege kb az, hogy az eredeti MŰKÖDÉSÉBŐL ad valamit vissza, lekicsinyítve, leegyszerűsítve, tehát mondjuk autó esetében képes menni, repülőmodell esetén repülni. A makett meg csak a külsőre megy rá, ahogy mondod, összeragasztom, lefestem, és felteszem a polcra. Makettben is raktam össze olyan repülőket, amik makettek voltak, de pl a futóművet, kabinfedelet lehetett ki-be zárni rajtuk, tehát ezt a részfunkciót nézve akár modellnek is nevezhetők?
De a különbség biztosan nem az, hogy házilag rakom-e össze.
A képen nem látszik a válasz, de ha ez "Alfa" pl tud gurulni a kerekein, akkor már lehet modell.
Mindegy, ne offoljunk...!
SKrisz31-03-2011 13:25:39 // 4119
Ha pontosak akarunk lenni, akkor ez bizony nem makett. A makett az, amit Te sajátkezüleg (esetenként különböző alapanygaokból), illeszetesz, ragasztasz össze, majd fested le. Ez a darab pedig messze nem erről szól :))
Gerion31-03-2011 12:03:17 // 4118
ha pontosan akarunk lenni, nem modell, hanem csak makett.
Gerion31-03-2011 12:02:09 // 4117
...és ha ilyen szorosan parkolnak vele, előbb-utóbb meghúzzák a jobb oldali tükröt is. :)
mesa31-03-2011 10:59:00 // 4116
A jobb oldali pufogója már felakadt valahová tolatáskor, ahogy látom :))
GT Ɨ|ѯ29-03-2011 14:20:37 // 4115
ja, a felirat pedig ( vágott betűkből, nem fekete csík )annyira fent lesz, hogy a tükörben sem lehet látni majd:-)
GT Ɨ|ѯ29-03-2011 14:18:40 // 4114
Jimmi T.29-03-2011 14:14:46 // 4113
Természetesen a Giulietta logó marad, csak ezen a maketten nincs. Ami meg a valódi Giura kerül szöveg az csak nem lesz zavaró. Idézet volt kedvesemtől:" visszafelé nem nézünk,előre meg nem látunk." A többi terv szerint: Lester hátfal,BMC levegőszűrő,Remus dupla kipuff.
Gerion29-03-2011 13:31:48 // 4112
Érdekes variáció ez a fotó.
Szerintem a hátsó ablak üvegén a vaskos, körbefutó fekete matrica jóval többet takar el a kilátásból a gyári állapotnál, ami biztosan hátrány. Napi használatkor alapban is elég szűk a hátraláthatóság, bár ez az összes mai ferdehátú gépre áll. Én nem rontanám tovább.
A másik, hogy szerintem kár levenni az Alfa embléma alól a nagyon stílusos Giulietta-feliratot.
De persze ízlések-pofonok, mindenki csinálja azt, amit helyesnek gondol.
Szerintem a hátsó ablak üvegén a vaskos, körbefutó fekete matrica jóval többet takar el a kilátásból a gyári állapotnál, ami biztosan hátrány. Napi használatkor alapban is elég szűk a hátraláthatóság, bár ez az összes mai ferdehátú gépre áll. Én nem rontanám tovább.
A másik, hogy szerintem kár levenni az Alfa embléma alól a nagyon stílusos Giulietta-feliratot.
De persze ízlések-pofonok, mindenki csinálja azt, amit helyesnek gondol.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
7
Guests7
483
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?