OFF, mellékszál:
A pontos elméleti definícióra már nem emlékszem, elég összetett volt, de a modell lényege kb az, hogy az eredeti MŰKÖDÉSÉBŐL ad valamit vissza, lekicsinyítve, leegyszerűsítve, tehát mondjuk autó esetében képes menni, repülőmodell esetén repülni. A makett meg csak a külsőre megy rá, ahogy mondod, összeragasztom, lefestem, és felteszem a polcra. Makettben is raktam össze olyan repülőket, amik makettek voltak, de pl a futóművet, kabinfedelet lehetett ki-be zárni rajtuk, tehát ezt a részfunkciót nézve akár modellnek is nevezhetők?
De a különbség biztosan nem az, hogy házilag rakom-e össze.
A képen nem látszik a válasz, de ha ez "Alfa" pl tud gurulni a kerekein, akkor már lehet modell.
Mindegy, ne offoljunk...!
Forum >> Giulietta
Gerion31-03-2011 15:42:36 // 4120
SKrisz31-03-2011 13:25:39 // 4119
Ha pontosak akarunk lenni, akkor ez bizony nem makett. A makett az, amit Te sajátkezüleg (esetenként különböző alapanygaokból), illeszetesz, ragasztasz össze, majd fested le. Ez a darab pedig messze nem erről szól :))
Gerion31-03-2011 12:03:17 // 4118
ha pontosan akarunk lenni, nem modell, hanem csak makett.
Gerion31-03-2011 12:02:09 // 4117
...és ha ilyen szorosan parkolnak vele, előbb-utóbb meghúzzák a jobb oldali tükröt is. :)
mesa31-03-2011 10:59:00 // 4116
A jobb oldali pufogója már felakadt valahová tolatáskor, ahogy látom :))
GT Ɨ|ѯ29-03-2011 14:20:37 // 4115
ja, a felirat pedig ( vágott betűkből, nem fekete csík )annyira fent lesz, hogy a tükörben sem lehet látni majd:-)
GT Ɨ|ѯ29-03-2011 14:18:40 // 4114
Jimmi T.29-03-2011 14:14:46 // 4113
Természetesen a Giulietta logó marad, csak ezen a maketten nincs. Ami meg a valódi Giura kerül szöveg az csak nem lesz zavaró. Idézet volt kedvesemtől:" visszafelé nem nézünk,előre meg nem látunk." A többi terv szerint: Lester hátfal,BMC levegőszűrő,Remus dupla kipuff.
Gerion29-03-2011 13:31:48 // 4112
Érdekes variáció ez a fotó.
Szerintem a hátsó ablak üvegén a vaskos, körbefutó fekete matrica jóval többet takar el a kilátásból a gyári állapotnál, ami biztosan hátrány. Napi használatkor alapban is elég szűk a hátraláthatóság, bár ez az összes mai ferdehátú gépre áll. Én nem rontanám tovább.
A másik, hogy szerintem kár levenni az Alfa embléma alól a nagyon stílusos Giulietta-feliratot.
De persze ízlések-pofonok, mindenki csinálja azt, amit helyesnek gondol.
Szerintem a hátsó ablak üvegén a vaskos, körbefutó fekete matrica jóval többet takar el a kilátásból a gyári állapotnál, ami biztosan hátrány. Napi használatkor alapban is elég szűk a hátraláthatóság, bár ez az összes mai ferdehátú gépre áll. Én nem rontanám tovább.
A másik, hogy szerintem kár levenni az Alfa embléma alól a nagyon stílusos Giulietta-feliratot.
De persze ízlések-pofonok, mindenki csinálja azt, amit helyesnek gondol.
GT Ɨ|ѯ29-03-2011 11:01:36 // 4111
nanáhogymégszép!:-))))
Jimmi T.29-03-2011 10:41:57 // 4110
A végén kénytelen leszek leápolt géppel menni Hevesre ! :-))
GT Ɨ|ѯ29-03-2011 10:00:24 // 4109
akkor csak a kipuff marad a többi kész van:-)
Jimmi T.29-03-2011 09:28:29 // 4108
Élőben is ez lenne a terv,mind felirat mind kipuffantó terén.
Gerion27-03-2011 21:45:01 // 4106
Nem rossz terv! Én most az előrehozott olajcseréhez gyüjtöm a kedvet és időt, plusz valszeg ki kéne cseréltetni az egyik ajtó kilincsét esztétikai okból, remélem, garanciában megcsinálják.
Jimmi T.27-03-2011 10:37:13 // 4105
A 170 pacis diesel és a 235 lovas benzines két kipuffal jön gyárilag. Én fejleszteni akarom ilyenre ha már dobot cserélek. + egy BMC levegőszűrő .
Gerion26-03-2011 20:46:24 // 4104
A benzinesnek jól tudom, hogy 1 kipuffja van...? A dízelen nekem kettő, szerintem alapban sem néz ki rosszul.
Jimmi T.25-03-2011 11:32:25 // 4103
Gerion24-03-2011 22:11:41 // 4102
Ha berakatod a Novitec cuccot, kíváncsi leszek a véleményedre, hogy megéri-e az árát a gyakorlatban. Én is néztem a neten, gondolkozom rajta.
"Mi kell még ? Munka és pénz."
Nagy igazság, nem vitás.
"Mi kell még ? Munka és pénz."
Nagy igazság, nem vitás.
Gerion24-03-2011 22:06:52 // 4101
A dolog tulajdonképpen igaz. A klímagombok lent elég nagyok, és ha hosszú a lábad (= néha kissé hajlítva tartod), akár térddel is elmozdítható. És az is igaz, hogy más gombok meg talán a kelleténél apróbbak, pl felül a rádiót ki-bekapcsoló gomb kifejezetten aprók.
DE. Ezek kiragadott sajátosságok, megszoknivalók, amik minden kocsin megvannak így vagy úgy, legalábbis ilyen szintű dolgokat az összes általam jobban megismert autóra el tudnék mondani ugyanennyit. Mint lentebb is írtam, ezek igaz, de marginális dolgok, amik messze nem egyenlők az autóval magával, és a tesztelő baromira félreérti a Giuliettát, ha ilyenekkel azonosítja. Az alapvető kezelőszervek elhelyezésével, üléspozícióval, vezetési élménnyel semmi gond, a rádió ritkán használt bekapcsgombját pedig megszoktam 1 nap alatt.
DE. Ezek kiragadott sajátosságok, megszoknivalók, amik minden kocsin megvannak így vagy úgy, legalábbis ilyen szintű dolgokat az összes általam jobban megismert autóra el tudnék mondani ugyanennyit. Mint lentebb is írtam, ezek igaz, de marginális dolgok, amik messze nem egyenlők az autóval magával, és a tesztelő baromira félreérti a Giuliettát, ha ilyenekkel azonosítja. Az alapvető kezelőszervek elhelyezésével, üléspozícióval, vezetési élménnyel semmi gond, a rádió ritkán használt bekapcsgombját pedig megszoktam 1 nap alatt.
Jimmi T.24-03-2011 15:34:27 // 4100
A tesztre már nem akarok több szót fecsérelni. A kormányt én még nem fogtam meg ott és nem is akarom. Trafit már én is fizettem novemberben. A januárom volt izgalmas de akkor már jelzett a blokkoló. Remélem dolgozott is mert ha nem akkor az nagyon fog fájni. Kilenc hete történt ,még nem jött semmi paper.Én még egyszer találkoztam Giuval,halottak napjakor jöhetett ide látogatóba. Először nem tudhatta miért integetek de másodjára már intett a fiatal "hölgy".Kaptam már ajánlatot Remus,Supersprint kipuffra. A BMC gyártja hozzá a finom kis szűrőjét. A Novitec a kis varázsdobozát. Mi kell még ? Munka és pénz.
Cgo24-03-2011 13:50:24 // 4099
engem a tesztben az zavart, hogy a gombok es tekerentyuk nagysagara panaszkodott. Aztan gondoltam, na ennek minden kicsi. Erre leirja, hogy a klimatekero akkora, mint a tanyer (tanyer!!!!). Gondolom ennek minden nagy, erre leirja, hogy a gombok olyan picit, hogy nem tudja megnyomni. Na ekkor mar nem tudtam, mire gondoljak... Gyorsan kerestem mas oldalt...
Gerion24-03-2011 13:28:29 // 4098
Páromnak is meglett a héten a 10e km a Giuban. A kocsi jól megy, ismert hibája nincs, nagyon szeretjük. Párom az első trafipaxos csekket már össze is hozta vele.
A nyárigumi / korai olajcsere nálunk még csak terv, elég sok kell járnom mostanában, és Nyíregyháza most nem esik útba. Remélem, a jövő héten csak meglesz valahogy. És rakatok majd bele blokkolót is, csak itt is az időtényező...
A "vágásra" hajlamos kormány átvételkor egy pillanatra nekem is feltűnt, nem tudom, a tesztelő ugyanerre gondolt-e. A kormány 3 küllős, kettő ág oldalra, egy lentre csatlakozik egy kissé merev műanyag borítóidommal a bőrkarimához. A két oldalsónál nincs gond, mert a műanyag le van kerekítve, de a lenti ágnál egy kicsit éles/sorjás maradt, és nem fekszik bele olyan pontosan a bőrözött részbe. (ha így leírva nem teljesen érhető, akkor csinálhatok fotót majd róla)
Ez egy kicsit tényleg karcolhat hirtelen elhúzva rajta az ujjat, de részben a dolog igen minimális, részben olyan helyen van (pont 6 óránál lent), ahol nem nagyon fogja az ember a kormányt. Egy facelift esetén annyit kéne módosítani a technológián, hogy a műanyag fedlap rászerelése előtt Giuseppe vagy Fabrizio egy ráspollyal húzzon rajta egyet.
De a dolog teljesen marginális, még a bosszúság szintet sem éri el, egy tesztben ezt így kihangsúlyozni, kvázi ezzel azonosítani a kocsit pedig kifejezetten rosszindulatú.
Amit magánban írtál, szerintem Debrecenben jó eséllyel minket láthattatok, én ott más Giuliettát még nem láttam, persze ettől még lehet, nagy a város. Viszont pár hete mentünk a versenyuszodába, és a parkolóban pont mellettünk egy épp ugyanilyen vörös MiTo állt, LUK-8xx, ha errefelé járna a tulajdonosa. A két kocsi annyira jól nézett ki együtt, hogy le is fotóztam őket. Amikor kerestem a jó szöget a képhez, akkor tűnt fel, hogy mellettünk vagy kettővel áll még egy 156-os és egy 145-ös is, szinte egy minitalálkozós fotó is lett belőle. Ha Giulietta nem is, Alfa azért van Debrecenben szép számmal, vagy az alfások szeretnek úszni járni...? :)
A nyárigumi / korai olajcsere nálunk még csak terv, elég sok kell járnom mostanában, és Nyíregyháza most nem esik útba. Remélem, a jövő héten csak meglesz valahogy. És rakatok majd bele blokkolót is, csak itt is az időtényező...
A "vágásra" hajlamos kormány átvételkor egy pillanatra nekem is feltűnt, nem tudom, a tesztelő ugyanerre gondolt-e. A kormány 3 küllős, kettő ág oldalra, egy lentre csatlakozik egy kissé merev műanyag borítóidommal a bőrkarimához. A két oldalsónál nincs gond, mert a műanyag le van kerekítve, de a lenti ágnál egy kicsit éles/sorjás maradt, és nem fekszik bele olyan pontosan a bőrözött részbe. (ha így leírva nem teljesen érhető, akkor csinálhatok fotót majd róla)
Ez egy kicsit tényleg karcolhat hirtelen elhúzva rajta az ujjat, de részben a dolog igen minimális, részben olyan helyen van (pont 6 óránál lent), ahol nem nagyon fogja az ember a kormányt. Egy facelift esetén annyit kéne módosítani a technológián, hogy a műanyag fedlap rászerelése előtt Giuseppe vagy Fabrizio egy ráspollyal húzzon rajta egyet.
De a dolog teljesen marginális, még a bosszúság szintet sem éri el, egy tesztben ezt így kihangsúlyozni, kvázi ezzel azonosítani a kocsit pedig kifejezetten rosszindulatú.
Amit magánban írtál, szerintem Debrecenben jó eséllyel minket láthattatok, én ott más Giuliettát még nem láttam, persze ettől még lehet, nagy a város. Viszont pár hete mentünk a versenyuszodába, és a parkolóban pont mellettünk egy épp ugyanilyen vörös MiTo állt, LUK-8xx, ha errefelé járna a tulajdonosa. A két kocsi annyira jól nézett ki együtt, hogy le is fotóztam őket. Amikor kerestem a jó szöget a képhez, akkor tűnt fel, hogy mellettünk vagy kettővel áll még egy 156-os és egy 145-ös is, szinte egy minitalálkozós fotó is lett belőle. Ha Giulietta nem is, Alfa azért van Debrecenben szép számmal, vagy az alfások szeretnek úszni járni...? :)
Jimmi T.24-03-2011 12:29:16 // 4097
Túl van tárgyalva,csak az idő legyen jó !
GT Ɨ|ѯ23-03-2011 20:52:26 // 4096
jövő vasárnap valós teszt lesz!:-)))
Jimmi T.23-03-2011 14:11:35 // 4095
Elértük a 10000 km-t Giu-val. Az alkalomra megkapta a nyári lépőket, a motor egy adag sell vé póvert és a napfényes tavaszt. Nem vág a kormány, nem lóg a kézifékkar , nem zörög a kárpit. Az összhang is megvan köztünk. és Tegnap a szikrázó Bp-i napsütésben a szálloda parkolójában maga volt a tökély. Aki meglátta az csak pozitív visszajelzést adott.
Jimmi T.21-03-2011 07:27:51 // 4094
A helyszín is tökéletes.
GT Ɨ|ѯ20-03-2011 20:28:20 // 4093
GTVili20-03-2011 17:13:23 // 4092
Meg a Honda Civic-nél....
Ferko20-03-2011 17:03:36 // 4091
"Mindenesetre az tuti, hogy nem szeretik az Alfákat"
Pontosan ezért közelítenek mindent, ha csak egy módjuk /ötletük/ van rá, ami az Alfákkal kapcsolatos, "jóindulatúan" negatív irányból, pl.: "a C-oszlophoz száműzött hátsó kilincs"
Vajon a Seatnál is ezt írják? :-/
Pontosan ezért közelítenek mindent, ha csak egy módjuk /ötletük/ van rá, ami az Alfákkal kapcsolatos, "jóindulatúan" negatív irányból, pl.: "a C-oszlophoz száműzött hátsó kilincs"
Vajon a Seatnál is ezt írják? :-/
Bilux19-03-2011 22:02:22 // 4089
Nah, csak pár sort kellett volna olvasnom :D Na mind egy.
Bilux19-03-2011 22:01:34 // 4088
Csöri16-03-2011 20:11:52 // 4087
:-)
Az már rég volt, igaz sem volt.:-)
Az már rég volt, igaz sem volt.:-)
mesa16-03-2011 18:30:19 // 4086
Váltóhibásan ? :))
Viccet félre téve, jó helyre, jó gazdához került! ;-)
Viccet félre téve, jó helyre, jó gazdához került! ;-)
Bo16-03-2011 10:58:27 // 4085
Sziasztok,
bár már láttam, hogy feltettétek, de íme összeszedve a Wolf Katis-Giuliettás történetről minden:
Werkfilm a klipp készítéséről:
http://www.youtube.com/watch?v=ppFt-7Iochs
Angol videoklipp – már több mint 52 ezres nézettséggel, pedig csak 5 napja van fent...
http://www.youtube.com/watch?v=GASVvm1jeCw&feature=related
M1- Híradó (32.másodperctől Giu..:-)
http://www.youtube.com/watch?v=dC5Xt-8Tqag
:-)
Folyt köv.
bár már láttam, hogy feltettétek, de íme összeszedve a Wolf Katis-Giuliettás történetről minden:
Werkfilm a klipp készítéséről:
http://www.youtube.com/watch?v=ppFt-7Iochs
Angol videoklipp – már több mint 52 ezres nézettséggel, pedig csak 5 napja van fent...
http://www.youtube.com/watch?v=GASVvm1jeCw&feature=related
M1- Híradó (32.másodperctől Giu..:-)
http://www.youtube.com/watch?v=dC5Xt-8Tqag
:-)
Folyt köv.
GTPeti15-03-2011 20:53:03 // 4084
Akkor biztos van 1-2 V.I.P. CD is a kesztyűtartóban. :)
Csöri15-03-2011 16:35:21 // 4083
Az ő GTA-ja lett az enyém.:-)
Jimmi T.15-03-2011 15:08:22 // 4082
Egyik kedvenc filmem az "összeesküvés elmélet" de az nem ennyire erőltetett story. Aki meg gyámság alá van helyezve ne teszteljen Giu-t. :-))
Kompressz úr15-03-2011 15:02:25 // 4081
Ha nagyon akarnád, akkor megvágna. Én is meg tudnám magam vágni a 159 kormányán lévő légzsákborítással, ha akarnám, de azért öt év alatt véletlenül még egyszer sem sikerült, ami inkább a "megrendezett baleset" összeesküvés-elméletét erősíti...
Jimmi T.15-03-2011 14:56:07 // 4080
Már több mint 9000 km-t tettünk meg együtt a Giuval de valahogy engem nem akar harapdálni. Lehet hogy az összes Giu csak az ilyen kötekedő stílustalan f@szokra hajt ?
gekki15-03-2011 12:24:02 // 4079
Tom1215-03-2011 11:52:20 // 4078
"Mindenesetre az tuti, hogy nem szeretik az Alfákat"
Pontosan ezért közelítenek mindent, ha csak egy módjuk /ötletük/ van rá, ami az Alfákkal kapcsolatos, "jóindulatúan" negatív irányból, pl.: "a C-oszlophoz száműzött hátsó kilincs"
Mindjárt így indít:
"Kapcsolatunk Giuliettával nem indult felhőtlenül, szinte még nem is tettem vele semmit, ő pedig már az első percben belém harapott. Pontosabban a kormányán lévő, hanyagul illesztett műanyagdarab vágott bele a kezembe."
...mert megérdemelte... :-D
Pontosan ezért közelítenek mindent, ha csak egy módjuk /ötletük/ van rá, ami az Alfákkal kapcsolatos, "jóindulatúan" negatív irányból, pl.: "a C-oszlophoz száműzött hátsó kilincs"
Mindjárt így indít:
"Kapcsolatunk Giuliettával nem indult felhőtlenül, szinte még nem is tettem vele semmit, ő pedig már az első percben belém harapott. Pontosabban a kormányán lévő, hanyagul illesztett műanyagdarab vágott bele a kezembe."
...mert megérdemelte... :-D
Somez14-03-2011 20:25:52 // 4077
Ismerem az Attilát és a vezess.hu szerkesztőségében nagyon is vágják, hogy az alfások köszönnek egymásnak. A főszerk, Rácz Tamás is vágja. Nem tudom miért fogalmaznak a cikkben ilyen félreérthetően. Mindenesetre az tuti, hogy nem szeretik az Alfákat :)
Jimmi T.14-03-2011 08:54:35 // 4076
Az eladások nem tudom hogy alakulnak,de mindenesetre ami körbe veszi a médiában a Giut az kellemes meglepetés a számomra.
mesa13-03-2011 11:32:19 // 4074
mesa13-03-2011 11:13:45 // 4073
Javaslom az italiaspeed-eseknek felhívni a figyelmet erre a magyar klipre! ;-)
Meg kell kicsit pörgetni a nézettséget
Meg kell kicsit pörgetni a nézettséget
mesa13-03-2011 11:08:20 // 4072
Az egyik Rakonczai testvérnek volt egy 147 GTA-ja, meg egy fekete GT-je.
Lehet nem véletlen, hogy Wolf Kati klipjében egy Giulietta szerepel ?! :)
Lehet nem véletlen, hogy Wolf Kati klipjében egy Giulietta szerepel ?! :)
Halesz13-03-2011 10:53:16 // 4071
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
563
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?