Forum >> Giulietta
Belga29-04-2010 14:01:09 // 711
Lehet, hogy Magyarorszagon nem, de valsag ide valasag oda, 'nyugaton' kelendo lesz...
Tom1229-04-2010 13:48:19 // 710
Most már nagyon kíváncsi vagyok...:-)
...és, ha még vezetni is olyan élmény, mint ahogy leírták, akkor tényleg hibátlan lesz.;-)
...és, ha még vezetni is olyan élmény, mint ahogy leírták, akkor tényleg hibátlan lesz.;-)
mesa29-04-2010 13:45:28 // 709
Szép kis kocsi, de ha 3,890 000-nél több lesz az alapára ... nem nagyon fogják venni, sajnos
Mivel a MiToé is több, gyakorlatilag nálunk az eladásaival nem fogja kisegíteni a FAM-ot
Egyébként én is már hajlok az irányba, hogy élőben még szebb is lehet! A Brera is ilyen, meg a MiTo is. Fotón nem jön ki...
Persze Juliska egy-két jobban sikerült fotón is roppant kívánatos :)
Mivel a MiToé is több, gyakorlatilag nálunk az eladásaival nem fogja kisegíteni a FAM-ot
Egyébként én is már hajlok az irányba, hogy élőben még szebb is lehet! A Brera is ilyen, meg a MiTo is. Fotón nem jön ki...
Persze Juliska egy-két jobban sikerült fotón is roppant kívánatos :)
Belga29-04-2010 13:40:40 // 708
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :))
Most lattam az elso belgiumba behozott Giuliettat! :)) Etna black...
Gyerekeeek...ez az auto egyszeruen tokeletes...ha nem lesz kasszasiker, akkor semmi. Nem tudom jobban leirni, az egesz ugy 'egybevan', nagyon massziv kis gepnek tunik. Tomzsi, de megis ara'nyos...tokeletes forma. Aki ugy gondolja, hogy elolrol nem nez ki jol, az varja meg eloben, es ne dontson a kepek alapjan. Hasonlo 'gond' van vele mint a MiTo-val, nem lehet tokeletesen fenykepezni szerintem elolrol...en nem talaltam rajta fogast, tokeletes!!
Kepeket majd toltok, de csak telefonosak, es a hevernal vannak. :)
Most lattam az elso belgiumba behozott Giuliettat! :)) Etna black...
Gyerekeeek...ez az auto egyszeruen tokeletes...ha nem lesz kasszasiker, akkor semmi. Nem tudom jobban leirni, az egesz ugy 'egybevan', nagyon massziv kis gepnek tunik. Tomzsi, de megis ara'nyos...tokeletes forma. Aki ugy gondolja, hogy elolrol nem nez ki jol, az varja meg eloben, es ne dontson a kepek alapjan. Hasonlo 'gond' van vele mint a MiTo-val, nem lehet tokeletesen fenykepezni szerintem elolrol...en nem talaltam rajta fogast, tokeletes!!
Kepeket majd toltok, de csak telefonosak, es a hevernal vannak. :)
Kazes☻27-04-2010 20:54:38 // 707
Meghiszem azt! :) Bár egy kicsit korábbi, mint érzékelhető, de ehhez a jószághoz is használható természetesen, ill. a szerelmeseihez. :)
Tom1227-04-2010 16:48:58 // 705
...hááát, nem is tudom...
...lehet, hogy kezdek szerelmes lenni...;-))
...lehet, hogy kezdek szerelmes lenni...;-))
Tom1227-04-2010 16:47:12 // 704
Tényleg tiszta Giulietta elölről az F599-es, ha még a hangja is hasonló lenne... ;-)))
mesa27-04-2010 16:46:58 // 703
Somez27-04-2010 14:43:05 // 701
Nekem nem kell mondanod, kiráz a hideg tőlük. Csak a w és az s betű egymás alatt van és rányomtam arra is :)
mesa27-04-2010 08:49:18 // 700
Belga27-04-2010 07:37:48 // 699
Kazes☻26-04-2010 14:06:55 // 698
:)
mesa26-04-2010 11:15:45 // 696
Nem Windows, basszus, az Májkroszoft ! :)))
Sky Window
Sky Window
Kau26-04-2010 08:25:28 // 694
Nekem jobban tetszik így, mint a krómos :))
Kép mentve, majd 10 év múlva, hátha jó lesz :))
Kép mentve, majd 10 év múlva, hátha jó lesz :))
Buksi26-04-2010 03:44:40 // 693
De, de attól még fekete! ;-)))
Somez25-04-2010 23:47:29 // 692
SkyWindows vagy vmi ilyen néven láttam...?
Kazes☻25-04-2010 22:29:32 // 691
Az lenne az igazi! :)
mesa25-04-2010 22:28:59 // 690
Teflon
Nem! Dehogy, csak vicceltem. Persze, hogy üveg. Csak úgy mint a Breránál ;-)
Nem! Dehogy, csak vicceltem. Persze, hogy üveg. Csak úgy mint a Breránál ;-)
Buksi25-04-2010 20:19:00 // 688
Fekete tetővel az igazi! :-)
Seriff25-04-2010 20:05:52 // 687
Lehet, kezdem megkedvelni, vazze
Seriff25-04-2010 20:00:44 // 686
Egész pofás:
Tom1224-04-2010 15:10:07 // 685
Jó, de a hollandok szebb felvételeket készítettek róla...:-) /677. h.sz./
Buksi24-04-2010 07:59:49 // 684
Tényleg nagyon jó! :-)
mesa23-04-2010 22:23:57 // 683
Tom1222-04-2010 22:29:47 // 682
Szép "ez" fehérben is...:-)
Belga22-04-2010 20:10:18 // 681
Kazes☻20-04-2010 21:20:16 // 680
Én is, én is ! :)))
Szabeee20-04-2010 18:30:59 // 679
minden esetre én alig várom, hogy kipróbálhassam :)
Tedi20-04-2010 17:44:38 // 678
Istentelenül jól néz ki ebben a fehérben természetes fénynél, és a holland kollegák is zseni képeket csináltak róla. Like :)
mesa20-04-2010 15:29:34 // 677
koz20-04-2010 10:02:37 // 676
Köszönöm a kimerítő váaszt! :))) Arra emlékeztem, hogy valamelyik márkánál hangtalan az als, azt hittem azért, mert náluk csak a nagy összenyitás van meg.
mesa20-04-2010 08:50:25 // 675
Az egyik körte a másik úszógumi :)
Átöblítéses szelepvezérlés = a szívóoldali és a kipufogó szelepek egy időben nyitva tartása, más néven a szelepek egybenyitása. "Az átöblítés segítségével több friss levegő áramoltatható a hengerekbe, ami különösen alacsony fordulatszám mellett jelentősen növeli a nyomatékot, és biztosítja a kívánt teljesítményszintet még egy 1,4 literesre csökkentett lökettérfogatú motor esetében is. "
A résnyire nyitott kipufogó oldali szelep miatt az égéstérbe áramló levegő nem kavarog, kevesebb az ellenállása, több levegő juthat be. Ezt követően a sűrítési üzemben a kipufogó oldalon résnyire nyitott szelepeken távozik a nagy nyomású gáz feles része, ami megforgatja a turbo lapátjait. Végtére egységnyi térfogatnál csökken a fogyasztás és növekszik a hatékonyság, ergo kevesebb károsanyag kibocsájtás -> EURO5, EURO6 standard
ALS (Anti Lag System) = a rali gépeken a turbolyuk eltüntetésére használt rendszer, amit a Toyota használt először. Lényege, hogy a kipufogó oldali szelepeket nyitva hagyják, és üzemanyag-levegő keveréket juttatnak a kipufogó rendszerbe, majd gyújtással berobbantják azt. A robbanáskor keletkező nagy nyomás megforgatja a turbo lapátjait, ezzel csökkentve a tengely lassulását. Mivel üzemanyagot juttatnak a kipufogóba, aminek egy része égés nélkül kikerül, rendkívül környezetterhelő. Több szakágban pedig azért tiltották be, mert nagyon hangosan működik, ahogy durrog a kipufogó, és veszélyes is a kicsapó lángok miatt.
A két rendszer teljesen más elven működik: az első esetében csak a levegő beáramlását gyorsítják, a második esetben a kipufogórendszerben végeznek üzemanyag elégetést.
Átöblítéses szelepvezérlés = a szívóoldali és a kipufogó szelepek egy időben nyitva tartása, más néven a szelepek egybenyitása. "Az átöblítés segítségével több friss levegő áramoltatható a hengerekbe, ami különösen alacsony fordulatszám mellett jelentősen növeli a nyomatékot, és biztosítja a kívánt teljesítményszintet még egy 1,4 literesre csökkentett lökettérfogatú motor esetében is. "
A résnyire nyitott kipufogó oldali szelep miatt az égéstérbe áramló levegő nem kavarog, kevesebb az ellenállása, több levegő juthat be. Ezt követően a sűrítési üzemben a kipufogó oldalon résnyire nyitott szelepeken távozik a nagy nyomású gáz feles része, ami megforgatja a turbo lapátjait. Végtére egységnyi térfogatnál csökken a fogyasztás és növekszik a hatékonyság, ergo kevesebb károsanyag kibocsájtás -> EURO5, EURO6 standard
ALS (Anti Lag System) = a rali gépeken a turbolyuk eltüntetésére használt rendszer, amit a Toyota használt először. Lényege, hogy a kipufogó oldali szelepeket nyitva hagyják, és üzemanyag-levegő keveréket juttatnak a kipufogó rendszerbe, majd gyújtással berobbantják azt. A robbanáskor keletkező nagy nyomás megforgatja a turbo lapátjait, ezzel csökkentve a tengely lassulását. Mivel üzemanyagot juttatnak a kipufogóba, aminek egy része égés nélkül kikerül, rendkívül környezetterhelő. Több szakágban pedig azért tiltották be, mert nagyon hangosan működik, ahogy durrog a kipufogó, és veszélyes is a kicsapó lángok miatt.
A két rendszer teljesen más elven működik: az első esetében csak a levegő beáramlását gyorsítják, a második esetben a kipufogórendszerben végeznek üzemanyag elégetést.
koz20-04-2010 00:18:52 // 674
1. ALS.
2. Abból gondolom, hogy most olvastam a Teddy cikkében: "A motorok úgynevezett átöblítéses technológiát használnak, ezzel növelik a nyomatékot alacsony fordulatszámon és tűntetik el a turbólyukat."
3. Fingom sincs, hogy Euro5 motornál lehetséges-e az ALS.
4. Komolyan.
2. Abból gondolom, hogy most olvastam a Teddy cikkében: "A motorok úgynevezett átöblítéses technológiát használnak, ezzel növelik a nyomatékot alacsony fordulatszámon és tűntetik el a turbólyukat."
3. Fingom sincs, hogy Euro5 motornál lehetséges-e az ALS.
4. Komolyan.
mesa19-04-2010 23:43:00 // 673
ALS? Ezt meg miből gondolod?
Szerinted Euro5 motornál lehetséges ALS? Most komolyan ? :D
Szerinted Euro5 motornál lehetséges ALS? Most komolyan ? :D
Tedi19-04-2010 23:01:29 // 672
:DDD Direkt nem, ott sem voltak.
koz19-04-2010 22:55:34 // 671
Köszi a cikket, nagyon jó lett. Főleg 1 ki nem mondott dolog: a vezess.hu bekaphatja! :) Egyetértek!
koz19-04-2010 22:53:11 // 670
Bakker, az 1750 TBi-ben van ALS? Királyság! Már csak át kell írni a befecsit, hogy durrogjon is...:)
mesa19-04-2010 21:43:25 // 669
a 8 valvés TS-ekben meg a JTS-ekben sem volt velük probléma ... No para
Tom1219-04-2010 20:07:37 // 668
Remélem, legalább nem Bosch...:-)
Tedi19-04-2010 19:20:50 // 667
Ugyanerre gondoltam, amikor írtam a cikket :D
raga19-04-2010 19:19:22 // 666
Ajaj, a 1750TBI nem multiair hanem 2db vezérlésmódosító, lehet cserélgetni ... :)
mesa19-04-2010 18:56:37 // 665
OK Teddy, összeírom! Egyébként köszi ;-)
Mester19-04-2010 18:40:39 // 664
Sziasztok! Ez még a régi giulietta,egy kis ízelítő. Egy kis edzés
Tedi19-04-2010 18:39:57 // 663
Küldd el mailben, hogy szerinted mi a gáz és javítom, ha kell.
mesa19-04-2010 18:07:13 // 662
Azért ebben a fordításban vannak félreértések
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
402
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?