'szt nem! :)
Ott a helye nem hogy a Q4-nek, de Rwd / Transaxle-nek is, ha jobban megnézed
Komolyan mondom! a nagyobb Chryslerek csak Rwd-ben készülnek, így hát erre is fel van készítve... a II. VH alatt a németek készítettek ilyesmit, csak akkor nem előre, hanem felfelé kellett eltolniuk a meghajtáshoz a kardánt, s lógtak lefelé a féltengelyek
Forum >> Giulietta
Kazes☻14-04-2010 16:12:26 // 569
mesa14-04-2010 16:08:21 // 568
Kazes☻14-04-2010 16:06:48 // 567
anno, most. :)
Kazes☻14-04-2010 16:03:42 // 566
Ebbe nem fér el egy Q4?! Na neeeee....! :)
Kazes☻14-04-2010 14:38:08 // 565
Nem tudom, de biztos sokan fintorogva fognak elfordulni, elkullogni a kocsitól! :))) Az enyémben sincs, tehát nekem nem fog hiányozni, R-GO nekem jöhet, KELL IMÁD!!! :D
mesa14-04-2010 14:35:14 // 564
Majd kiderül, ha már tapintottam is ;)
Mi van például, ha nincs is benne pohártartó ? :)))
Mi van például, ha nincs is benne pohártartó ? :)))
Kazes☻14-04-2010 14:32:18 // 563
És most mi történt? Át lettél esve ama túloldalra? :)))
Brigi/Tom14-04-2010 14:26:28 // 562
Szerintem is szép!
mesa14-04-2010 14:23:15 // 561
nem lesz hely az Ájgónak :)
mesa14-04-2010 14:22:03 // 560
mesa14-04-2010 14:21:34 // 559
Kazes☻14-04-2010 14:07:34 // 558
Igaz ami igaz, a meriváról jobban ömlengtek! :DDD
mesa14-04-2010 13:40:09 // 557
Torzak voltak azok a 3D-s képek, élőben sokkal jobban néz ki!
Főleg profilból. De a popsi is nagyon jó, 45-fokos szögből, tényleg sexy :)
Azt hiszem eldölt, hogy az 56 utóda mi lehet! Háromajtósnak jobban örültem volna, de így a rejtett kilincsekkel együtt sokkal jobban néz ki, mint a MiTo, és ezerszer jobban -számomra-, mint az óriásira nyúlt 159
Főleg profilból. De a popsi is nagyon jó, 45-fokos szögből, tényleg sexy :)
Azt hiszem eldölt, hogy az 56 utóda mi lehet! Háromajtósnak jobban örültem volna, de így a rejtett kilincsekkel együtt sokkal jobban néz ki, mint a MiTo, és ezerszer jobban -számomra-, mint az óriásira nyúlt 159
Kazes☻14-04-2010 13:36:10 // 556
Ja, a Klub rédióban. :)
Tedi14-04-2010 13:35:05 // 555
Mondtam én, hogy ezt fogod mondani a végén :DDDD Örülök, hogy megtértél, Cartárs :)))
Tedi14-04-2010 13:34:35 // 554
Van ennek valami három betűs rövidítése is. A rendszer tud olyat, hogy figyeli a gázpedálról való lelépés idejét, és ha úgy ítéli meg, hogy gyors fékezés kell, akkor hirtelen megemeli a nyomást és elkezd fékezni, ezzel javítva a reakcióidőt. Okos cucc lehet, de azért ki akarnám próbálni :)
mesa14-04-2010 13:33:35 // 553
Pedig mi ez, egy csoda-mazdához képest :))
mesa14-04-2010 13:31:37 // 552
mesa14-04-2010 13:28:41 // 551
Kazes☻14-04-2010 13:23:57 // 550
Nem agyon, de azért dicsérték. :)
Kazes☻14-04-2010 13:06:50 // 549
Istenes Lacika most fog majd a Giulietta-ról is beszélni a rédióban. :)
mesa14-04-2010 12:20:12 // 548
Teddy!
Szerintem kvajó' néz ki ez a kocsi !!! :))))))))
Szerintem kvajó' néz ki ez a kocsi !!! :))))))))
mesa14-04-2010 12:16:17 // 547
"Olyan funkciót is beletettek a Giuliettába, amit máshol még nem láttam: a fékrendszer dynamicban 5-7 barral megemeli a nyomását, ezért keményebb, sportosabb érzést ad a pedál, és kevesebbet kell rajta nyomni." ;-)
mesa14-04-2010 12:04:15 // 546
gyulavitéz elfelejtett odafigyelni a sajtájon, hogy ki lehet kapcsolni az elektronikát? :) Tőle egyébként szokatlanul pozitív hangnemű írás született
Na szóval: a külföldi oldalakon meg pont azt írják, hogy marhára érzékeny a gázpedál reakcióra. :P
Na szóval: a külföldi oldalakon meg pont azt írják, hogy marhára érzékeny a gázpedál reakcióra. :P
Tom1214-04-2010 10:53:37 // 545
Ez tűnik a legobjektívebbnek, kb. így kell ezt csinálni.:-)
Tom1214-04-2010 10:52:47 // 544
Még nem volt. nem túl hosszú, de legalább "valami".:-)
Zsolti14-04-2010 10:38:12 // 543
de eddig ez a legjobb cikk rola
a totalcaros is gyenge
a totalcaros is gyenge
Seriff14-04-2010 10:35:22 // 542
ystuc14-04-2010 10:29:33 // 541
Hogyaszongya "Matrica rendszámot kap majd Magyarországon is"
Na, akkor az jó hülyén fog rajta kinézni, inkább kapjon B-típusút. Vagy ha a kicsi matricára gondolt, akkor ne írjon, aki nem ért hozzá... :-)
Na, akkor az jó hülyén fog rajta kinézni, inkább kapjon B-típusút. Vagy ha a kicsi matricára gondolt, akkor ne írjon, aki nem ért hozzá... :-)
Giorgio14-04-2010 10:15:35 // 539
A Totalcaros cikk volt már linkelve? :)
Tom1214-04-2010 10:09:29 // 538
Lehúzzák ők mindig, abban az egyben hibátlanok. Szálka a szemükben, amit képtelenek eltávolítani.:-))
Gegee14-04-2010 10:03:55 // 537
Valóban no comment :(
A cikkíró nagyon irigy vagy egyszerűen balfék. Te írtad jól... ha a dízel ennyire bejön neki akkor vegye meg azt és ne ócsárolja le a benzinest, mert valakinek meg az tetszik. Soha nem lehet mindenki kedvére tenni, de ezek olyan begyöpösödött balfékek, h nem fognak megváltozni. Vagy,... :) húzzuk le őket, mert nem lehettünk ott! :DD irigy magyar parasztja.
A cikkíró nagyon irigy vagy egyszerűen balfék. Te írtad jól... ha a dízel ennyire bejön neki akkor vegye meg azt és ne ócsárolja le a benzinest, mert valakinek meg az tetszik. Soha nem lehet mindenki kedvére tenni, de ezek olyan begyöpösödött balfékek, h nem fognak megváltozni. Vagy,... :) húzzuk le őket, mert nem lehettünk ott! :DD irigy magyar parasztja.
Tom1214-04-2010 09:43:39 // 536
Néztem.:-)
Van ott még más "csemege" is, pl. ez alatt a kép alatt:
"Prémium szeretne lenni Fiat létére - kemény dió"
...ha tudná, hogy mindig is "prémium márka" volt...:-) Ami meg a Fiatozást illeti, egy másik mondatban ez áll:
"Nagy szerencse, hogy az idén 100 éves, nemes márka újdonságának nem kell beérnie az aktuális kompakt FIAT alapjaival, mint anno a Tipo és a 155 esetében. Az Alfa Giulietta önálló, vadonatúj fejlesztésű padlólemezt kapott."
Akkor most Fiat, vagy nem Fiat...:-))
...vagy, egy másik kép alatt:
"Meggyőző az anyagminőség"
Ennek az Alfa - fóbiás, lazán elmeroggyant "szakértőnek" beletörne a tolla, ha 1 szóval is dícsérni, vagy méltatni kéne valamit egy Alfa Romeo-n. Habár ez a "meggyőző anyagminőség" kb. annyit jelenthet, hogy "fasza".:-) Szóval talán van remény, enyhülnek nála a tünetek...:-))
Ez is jó: "Nem egy luxusautó, semmi átütő erejű élmény a kabinban, de nem is rossz."
Itt is világosan kivehető a tünetek enyhülése, de még nem az igazi. Mondta valaki, hogy "luxuxautó"? Szerintem az egy teljesen más kategória, vagy hány luxusautót talál "alsó-középben"? :-)
Más: "Nem tetszett, hogy a DNA-kapcsolót D állásba billentve túl kemény az autó, a gáz érintésére is hirtelen ugrik, gázelvételre túl hirtelen torpan meg. Semmi értelme." :-)
Miért, szerinte a "Dynamic"-nak mit kéne jelentenie? Hosszas túráztatás után lassan mozgásba lendülni? :-)))
...és folytatja: "A dízelmotor ellenben kritika nélkül nagyszerű. Hihetetlenül halk, alul is tol, de nem fullad ki magasan sem, és kifejezetten szeret pörögni, élmény vezetni."
Mese nincs, akkor a dízelt neki teremtették, azt kell venni.:-) Az meg csak rádob az Alfa - feelingre, hogy "hihetetlenül halk" - nagyon ott van a srác.;-)
...továbbá: "Ez a Q2 nem tetszett. Illetve igazából észre se vettem, hogy van. Vakon beülve egy-egy autóba szinte meg se tudtam mondani, benne van-e a Q2, vagy nincs."
Érdekes, más tesztekben látnak különbséget, vagy valami tüzijátékot várt, szóval akkor ez is tök felesleges...:-))
"Nem (nagy) szégyen ez, a Mercedes is elektronikus difizárat használ már jó ideje"
...szóval duplán "elmehetnek a Q2-jükkel...:-))
Ja, hogy dupla kuplung? ...már a kínai piac is tele van vele, csak "ezeknél" ígéret még egyelőre... :-)
"Egyelőre ígéret az Alfánál TCT-nek hívott sebességváló. Itt arról a duplakuplungos konstrukcióról lesz szó, ami a BMW, a Volvo, a Mitsubishi és a Ford autóiban is megtalálható."
A "kegyelemdöfés":
"És ha tömegek nem is fognak átülni a Golfokból, Civicekből, Mégane-okból a Giuliettába, hát legalább az Alfásoknak most megint van miért rajonganiuk."
No comment...:-)
Egyébként meg és-el nem kezdünk mondatot... /vagy én tudom rosszul? :-)/
A hab a tortán meg az, hogy ott sem volt, csak "mondták neki"...:-))
"Sajnos a Vezess hivatalos állományából senki nem tudott részt venni a bemutatón, de egy barátunk ott volt, fotózott és megfigyelt nekünk." Yeeee!! ;-DD
Van ott még más "csemege" is, pl. ez alatt a kép alatt:
"Prémium szeretne lenni Fiat létére - kemény dió"
...ha tudná, hogy mindig is "prémium márka" volt...:-) Ami meg a Fiatozást illeti, egy másik mondatban ez áll:
"Nagy szerencse, hogy az idén 100 éves, nemes márka újdonságának nem kell beérnie az aktuális kompakt FIAT alapjaival, mint anno a Tipo és a 155 esetében. Az Alfa Giulietta önálló, vadonatúj fejlesztésű padlólemezt kapott."
Akkor most Fiat, vagy nem Fiat...:-))
...vagy, egy másik kép alatt:
"Meggyőző az anyagminőség"
Ennek az Alfa - fóbiás, lazán elmeroggyant "szakértőnek" beletörne a tolla, ha 1 szóval is dícsérni, vagy méltatni kéne valamit egy Alfa Romeo-n. Habár ez a "meggyőző anyagminőség" kb. annyit jelenthet, hogy "fasza".:-) Szóval talán van remény, enyhülnek nála a tünetek...:-))
Ez is jó: "Nem egy luxusautó, semmi átütő erejű élmény a kabinban, de nem is rossz."
Itt is világosan kivehető a tünetek enyhülése, de még nem az igazi. Mondta valaki, hogy "luxuxautó"? Szerintem az egy teljesen más kategória, vagy hány luxusautót talál "alsó-középben"? :-)
Más: "Nem tetszett, hogy a DNA-kapcsolót D állásba billentve túl kemény az autó, a gáz érintésére is hirtelen ugrik, gázelvételre túl hirtelen torpan meg. Semmi értelme." :-)
Miért, szerinte a "Dynamic"-nak mit kéne jelentenie? Hosszas túráztatás után lassan mozgásba lendülni? :-)))
...és folytatja: "A dízelmotor ellenben kritika nélkül nagyszerű. Hihetetlenül halk, alul is tol, de nem fullad ki magasan sem, és kifejezetten szeret pörögni, élmény vezetni."
Mese nincs, akkor a dízelt neki teremtették, azt kell venni.:-) Az meg csak rádob az Alfa - feelingre, hogy "hihetetlenül halk" - nagyon ott van a srác.;-)
...továbbá: "Ez a Q2 nem tetszett. Illetve igazából észre se vettem, hogy van. Vakon beülve egy-egy autóba szinte meg se tudtam mondani, benne van-e a Q2, vagy nincs."
Érdekes, más tesztekben látnak különbséget, vagy valami tüzijátékot várt, szóval akkor ez is tök felesleges...:-))
"Nem (nagy) szégyen ez, a Mercedes is elektronikus difizárat használ már jó ideje"
...szóval duplán "elmehetnek a Q2-jükkel...:-))
Ja, hogy dupla kuplung? ...már a kínai piac is tele van vele, csak "ezeknél" ígéret még egyelőre... :-)
"Egyelőre ígéret az Alfánál TCT-nek hívott sebességváló. Itt arról a duplakuplungos konstrukcióról lesz szó, ami a BMW, a Volvo, a Mitsubishi és a Ford autóiban is megtalálható."
A "kegyelemdöfés":
"És ha tömegek nem is fognak átülni a Golfokból, Civicekből, Mégane-okból a Giuliettába, hát legalább az Alfásoknak most megint van miért rajonganiuk."
No comment...:-)
Egyébként meg és-el nem kezdünk mondatot... /vagy én tudom rosszul? :-)/
A hab a tortán meg az, hogy ott sem volt, csak "mondták neki"...:-))
"Sajnos a Vezess hivatalos állományából senki nem tudott részt venni a bemutatón, de egy barátunk ott volt, fotózott és megfigyelt nekünk." Yeeee!! ;-DD
Gegee14-04-2010 08:46:17 // 535
Nézzetek bele a képgalériába:
Képaláírás:
NCAP-tesztje még nem volt, de biztató, hogy a Mito ötcsillagos
(Véletlenül sem a Julia) Egyáltalán tudja a ciccíró, h miről ír?
Ha én ilyen hibát követnék el, még meg is köveznének.. ezek meg?!?
Másol illetve beilleszt - így bárki tudna cikket írni! Tisztelet a kivételnek..
Képaláírás:
NCAP-tesztje még nem volt, de biztató, hogy a Mito ötcsillagos
(Véletlenül sem a Julia) Egyáltalán tudja a ciccíró, h miről ír?
Ha én ilyen hibát követnék el, még meg is köveznének.. ezek meg?!?
Másol illetve beilleszt - így bárki tudna cikket írni! Tisztelet a kivételnek..
Gegee14-04-2010 08:40:48 // 534
Jah, hát, h mennyi anyagból vágták össze azt nem tudom, de jó lett a végeredmény. :)
Tom1214-04-2010 08:34:56 // 533
Ja, főleg így hatásos, hogy pár óra munkája van 9 és fél percbe sűrítve, de nem rossz...;-)
Tom1214-04-2010 08:33:31 // 532
A Stig sem tökéletes...:-)
Tom1214-04-2010 08:32:41 // 531
Igazán örülök,hogy újra csak jó hírek érkeznek a Giuliettáról, egy - két kivétellel.:-)
Egyre szimpatikusabb "ez a lány".;-)
Egyre szimpatikusabb "ez a lány".;-)
GEORGE14-04-2010 01:03:44 // 530
Ez a valóság, amíg ilyen seggek ülnek szakértői székben, addig nincs mit tenni...
Mind a szakma megszégyenítői.
Én nem azt mondom, hogy az nem ért hozzá, aki fikázza az Olaszt, hanem arra akrnék kilyukadni, hogy a valóságot is láthatnák - írhatnák már egyszer....
Mind a szakma megszégyenítői.
Én nem azt mondom, hogy az nem ért hozzá, aki fikázza az Olaszt, hanem arra akrnék kilyukadni, hogy a valóságot is láthatnák - írhatnák már egyszer....
Tedi14-04-2010 00:14:02 // 529
Jahátigen :D De az asszem a 147 GTAm volt. Vagy a 156-tal is megcisnálták ugyanezt? :)
Belga13-04-2010 23:00:40 // 528
Kivéve Clarkson, mikor Stig leesett az útról a hammerheadben :)
Tedi13-04-2010 22:57:06 // 527
A Top Gear írása nekem kimondottan tetszik :) Hogy az 1750 TBi milyen, azt remélem alkalom lesz kipróbálni. Már csak azért is, mert érdekelne, hogy tényleg annyira zavaróe a pörgetés hiánya, meg az orrnehézség, mint amennyire a britek írják. Utóbbi egyébként a GTA-kra is érvényes volt, mégsem írták rá, hogy shame :D
Belga13-04-2010 22:49:04 // 526
Akarom mondani:
How does it compare?
To a Golf, very well indeed. It feels as well built nowadays and like we’ve said, driving the pair in close succession draws up surprising parallels.
How does it compare?
To a Golf, very well indeed. It feels as well built nowadays and like we’ve said, driving the pair in close succession draws up surprising parallels.
Belga13-04-2010 22:48:12 // 525
Illetve:
What’s it like to drive?
Very good; its ride is supple and it handles with similar panache to a VW Golf, itself a benchmark in the hatchback class
What’s it like to drive?
Very good; its ride is supple and it handles with similar panache to a VW Golf, itself a benchmark in the hatchback class
Belga13-04-2010 22:47:16 // 524
Erre gondoltam a 170 lovasnál:
What’s it like to drive?
Very good; its ride is supple and it handles with similar panache to a VW Golf, itself a benchmark in the hatchback class
What’s it like to drive?
Very good; its ride is supple and it handles with similar panache to a VW Golf, itself a benchmark in the hatchback class
mesa13-04-2010 22:30:33 // 523
Nem is egészen, hanem azt mondják az A3 1er ellenfele inkább, és ezzel jól határolta be a piacot az Alfa. a Topgearesek meg "majdnem német" minőségűnek tekintik az összeszerelést :)
Sok-sok pozitívum, kevés negatívummal - azok is leginkább az alapmodell csúnyaságával vannak leginkább elfoglalva, minden más ok
A szépség meg erősen szubjektív ;)
Sok-sok pozitívum, kevés negatívummal - azok is leginkább az alapmodell csúnyaságával vannak leginkább elfoglalva, minden más ok
A szépség meg erősen szubjektív ;)
Belga13-04-2010 22:22:16 // 522
Viszont ami pozitív, hogy a Golfhoz hasonlítják, és annál sokkal jobbnak ítélik. Tudva, hogy mekkora a piaci részesedése a germánnak, és ha erre hallgatnak is az emberek, akkor egész jól fogyhat majd.
Belga13-04-2010 22:20:18 // 521
Igen, de gyanitom, ha egy chippel ki lehetne tolni a fordulatot 7000környékére, akkor a vélemény is más lenne.
Bár valószinű egy chippelt 1.4Tb akkor is nagyobb élmény lenne egy szerpentinen a könnyebb motor miatt.
Bár valószinű egy chippelt 1.4Tb akkor is nagyobb élmény lenne egy szerpentinen a könnyebb motor miatt.
Belga13-04-2010 22:17:33 // 520
TopGear: Alfa Romeo Giulietta
What a very, very good car this is. The Giulietta - Alfa's long-awaited replacement for the 147 - is, by every grown-up, road-testerish criterion, a genuine rival for the Golf and A3.
Honest. If you're thinking of buying a Golf, put the Giulietta on your ‘to really consider quite seriously' list. It drives well - excellently, in fact - and has a fine range of turbocharged, direct injection engines. Interior space is much improved on the 147, refinement is good, build quality appears to be almost... German.
Spotted a ‘but' looming large on the horizon? Yeah, you're right. But let's leave the ‘but' to one side for a second, and talk about the Giulietta's underpinnings.
You're not looking at a Bravo in a smarter suit. The Giulietta is the first car to get Fiat's boringly-named-but-thoroughly-excellent ‘Compact' platform, formed of lightweight, high-tensile steel to keep weight down. This means it's lightish and, with aluminium multi-link suspension at the rear, brilliantly supple on the road, striking a neat balance between comfort and agile handling.
Grip - even on the sodden Italian roads of our test drive - is impressive, and there's an almost organic quality to the steering that makes your A3 feel lifeless. It's great. Fun.
We drove the 167bhp version of Alfa's 1.4-litre four-pot turbo petrol engine, featuring Fiat's clever new ‘MultiAir' variable-valve tech (a 118bhp version of the same engine, as well as two diesels in 104bhp and 168bhp flavour).
Objectively, grown-uppedly, this engine is excellent. It'll do 0-62mph in just under eight seconds and, equipped with stop-start as standard, will manage 49mpg and 134g/km of CO2. Those are impressive figures, and it's an impressively refined unit: power delivery is smooth and progressive, the boost barely noticeable.
But - and yes, here's the ‘but' - it's a little soulless. There's a defiant lack of rasp and crackle from the exhaust, a slight unwillingness to charge headlong to the redline. And that's our only gripe with the Giulietta overall. It is, undoubtedly, a fine, grown-up car, but on first impressions it's just lacking that final dollop of Alfa's trademark fizz.
Maybe it's just a visual thing: though the Giulietta isn't a minger by any means, but - if you'll excuse the rampant subjectivity - isn't Alfa's most elegant design of recent years. Maybe we're trying to eat our cake and have it: we spend years moaning about the flimsiness of Alfas, and then as soon as they build a solid, refined car, we moan that it's characterless. Either way, though the Giulietta caters brilliantly to the Golf/Focus market, maybe it's just a little too sober to grab unreformed petrolheads by the man-parts.
The soon-to-arrive Giulietta Cloverleaf - Alfa's Golf GTI rival, which will pack 235bhp and meatier visuals, should help that. We'll wait until then to declare ourselves smitten with the Giulietta. For now, we sturdily salute the newest Alfa as a fine, mainstream car.
What a very, very good car this is. The Giulietta - Alfa's long-awaited replacement for the 147 - is, by every grown-up, road-testerish criterion, a genuine rival for the Golf and A3.
Honest. If you're thinking of buying a Golf, put the Giulietta on your ‘to really consider quite seriously' list. It drives well - excellently, in fact - and has a fine range of turbocharged, direct injection engines. Interior space is much improved on the 147, refinement is good, build quality appears to be almost... German.
Spotted a ‘but' looming large on the horizon? Yeah, you're right. But let's leave the ‘but' to one side for a second, and talk about the Giulietta's underpinnings.
You're not looking at a Bravo in a smarter suit. The Giulietta is the first car to get Fiat's boringly-named-but-thoroughly-excellent ‘Compact' platform, formed of lightweight, high-tensile steel to keep weight down. This means it's lightish and, with aluminium multi-link suspension at the rear, brilliantly supple on the road, striking a neat balance between comfort and agile handling.
Grip - even on the sodden Italian roads of our test drive - is impressive, and there's an almost organic quality to the steering that makes your A3 feel lifeless. It's great. Fun.
We drove the 167bhp version of Alfa's 1.4-litre four-pot turbo petrol engine, featuring Fiat's clever new ‘MultiAir' variable-valve tech (a 118bhp version of the same engine, as well as two diesels in 104bhp and 168bhp flavour).
Objectively, grown-uppedly, this engine is excellent. It'll do 0-62mph in just under eight seconds and, equipped with stop-start as standard, will manage 49mpg and 134g/km of CO2. Those are impressive figures, and it's an impressively refined unit: power delivery is smooth and progressive, the boost barely noticeable.
But - and yes, here's the ‘but' - it's a little soulless. There's a defiant lack of rasp and crackle from the exhaust, a slight unwillingness to charge headlong to the redline. And that's our only gripe with the Giulietta overall. It is, undoubtedly, a fine, grown-up car, but on first impressions it's just lacking that final dollop of Alfa's trademark fizz.
Maybe it's just a visual thing: though the Giulietta isn't a minger by any means, but - if you'll excuse the rampant subjectivity - isn't Alfa's most elegant design of recent years. Maybe we're trying to eat our cake and have it: we spend years moaning about the flimsiness of Alfas, and then as soon as they build a solid, refined car, we moan that it's characterless. Either way, though the Giulietta caters brilliantly to the Golf/Focus market, maybe it's just a little too sober to grab unreformed petrolheads by the man-parts.
The soon-to-arrive Giulietta Cloverleaf - Alfa's Golf GTI rival, which will pack 235bhp and meatier visuals, should help that. We'll wait until then to declare ourselves smitten with the Giulietta. For now, we sturdily salute the newest Alfa as a fine, mainstream car.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
677
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?