Forum >> Giulietta
Buksi18-12-2010 14:13:53 // 3368
Szép nagy puttonya lett! :-))
PappG18-12-2010 12:52:39 // 3367
Kareszka198414-12-2010 19:31:45 // 3366
Haro rakott speckó gátlókat (D2), szerintem olyan neked sem lenne rossz választás :)
PappG14-12-2010 16:33:48 // 3365
Ebből is lehetne még alkudni:)
Jimmi T.14-12-2010 16:01:30 // 3364
http://www.autoappassionati.it/index.php?option=com_content&view=article&id=983%3Abologna-motor-show-2010-alfa-romeo-giulietta-vincitrice-del-best-car-of-2010
Tommi14-12-2010 15:18:41 // 3363
Másfél milliót szerintem egy ügyesebb vevő is tud alkudni :)
SKrisz14-12-2010 15:18:32 // 3362
Na szuper! Hajrá, már várom nagyon! :))
Tommi14-12-2010 15:17:25 // 3361
Igen, délután mi sem mentünk el a szoboravatásra, csak Charlie volt bátor :))) Mi az árnyékban lapítottunk :)
Egyébként készítem már a milánói centenáriumi DVD-t a legjobb fotókkal, illetve egy videoklip is lesz, ez már a héten meglesz :)
Egyébként készítem már a milánói centenáriumi DVD-t a legjobb fotókkal, illetve egy videoklip is lesz, ez már a héten meglesz :)
PappG14-12-2010 14:56:05 // 3360
Valószínüleg 700 km szakszerű, fokozatos bejáratás után jellemzik az autót úgy hogy brutális:D A szakszerű és fokozatos bejárató utak elején ügyeltek a motor bemelegítésére ebben a téli időjárásban, a végén pedig biztosan járatták a motort h lehűljön a turbó...:D Nekem nem kéne!:)
Gegee14-12-2010 14:55:28 // 3359
Az tuti, h az a 780 km nem nagymamás tempó lehetett. Ezzel tisztában vannak ők is. Ezért - 1,5 milla az árából.
Ferko14-12-2010 14:50:10 // 3358
Ebben van valami. Nálam volt egy 159-es egy éve. Volt benne 15000 Km. Látszott rajta, hogy kapott hideget meleget az autó. Külsőleg nem volt semmi baja. De a motortérből azért hallatszott valami furcsa kopogó szerű hang.
Tibe14-12-2010 14:49:42 // 3357
Egyetértek, eléggé zsákbamacska a gép.
Gerion14-12-2010 13:30:47 // 3356
"Futott km: 780 km", "Hibátlan bemutató autó, új ára 9.065.000.- Ft BRUTÁLIS!"
Főleg emiatt a "brutális" miatt mondom, szerintem kipróbálás címén adtak ennek a kocsinak annyit 780km (?) alatt, mint más autó 5 év alatt se kap. Emlékezzetek vissza, vagy 2 hónappal ezelőtt itt is ment témaként annak a baromállat "újságírónak" a hozzászólása, akik "teszteltek" Giuliettát a Hungaroringen.... És az is egy bemutatóautó lett valahol... :)
Nem venném meg.
Főleg emiatt a "brutális" miatt mondom, szerintem kipróbálás címén adtak ennek a kocsinak annyit 780km (?) alatt, mint más autó 5 év alatt se kap. Emlékezzetek vissza, vagy 2 hónappal ezelőtt itt is ment témaként annak a baromállat "újságírónak" a hozzászólása, akik "teszteltek" Giuliettát a Hungaroringen.... És az is egy bemutatóautó lett valahol... :)
Nem venném meg.
SKrisz14-12-2010 13:16:44 // 3355
Ehhh... itt milyen rohadt melegem volt... mostmeg hogy hiányzik az a felling! :))))
Gegee14-12-2010 13:07:33 // 3354
Tommi13-12-2010 23:55:37 // 3353
Gerion13-12-2010 23:42:25 // 3352
A dán cucc gyanítom, a Blindert takarja, ebben ne nagyon bízz, ha a régebbi M20, M40 cuccok, azok csak nehezékek a kocsi orrában, az SCS-10x lézerek ellen semmit sem érnek. Az újabbak, pl M47 elvileg már korrektek.
Kompressz úr13-12-2010 17:41:39 // 3351
Van, aki a szomszéd meg a főnök 159-éről is képes volt "Népítéletet" írni...
Jimmi T.13-12-2010 15:53:25 // 3350
Azt hiszem Kiyo a neve. A riasztós ember ,van akinek már 4 autójába rakott mert azt mondta hogy bevált. Nekem a Traficomba is Ő rakott valami mást azt hiszem dán gyártmány volt. Ez most 3 fej elöl 2 fej hátul
Grando13-12-2010 15:26:05 // 3349
Nem az a lényeg. Pörgetni kell, amíg lehet. ;)))
Tommi13-12-2010 14:45:08 // 3348
Szerintem 1-2 hónap után még nem lehetne nagyon nyomkdakész véleményt írni, egy év legalább kell, hogy kiderüljenek hosszabb távú dolgok is. Szervíz, fenntartás, stb...
Szerintem :)
Szerintem :)
Balázs156SW13-12-2010 14:21:21 // 3347
Most néztem, nincs még a Giuliettáról népítélet a totalcaron. Írhatnátok....
Gerion13-12-2010 13:43:06 // 3346
Milyen típust rakattál bele? Hány fejjel?
Jimmi T.13-12-2010 08:30:22 // 3345
Túl vagyunk az első olajcserén és a lézerzavaró beépítésen. A Giu még mindig jó. A hétvégén a motoros cimbik az évzárón Somogysárdon körbecsorgatták nyállal,mit mondjak jó érzés volt.
Kazes☻12-12-2010 18:01:45 // 3344
Ahogy GT brádör mondaná: Ne köss, nem vagy beton! :)))
GTPeti12-12-2010 17:58:20 // 3343
Fantasztikus. :)) Erre kb. még anyukám is magától rájön. :)
Kazes☻12-12-2010 17:56:30 // 3342
Lehet, hogy az is, de végül is említi, hogy a 'fent' hagyott fogyasztók és a nagyobb teljesítményű önindító, ill. a hamar lemerülés és feltöltés miatt. :)
Kazes☻12-12-2010 17:54:39 // 3341
Sajna. Lásd BP fúrótornyok .... :(
Tibe12-12-2010 17:51:15 // 3340
Jaja volt általános iskolai osztálytársam geológus, Szegeden él jelenleg. Nemrég összefutottunk és átbeszélgettünk egy éjszakát majdnem, erről is volt szó többek közt.
GTPeti12-12-2010 17:27:26 // 3339
A jégsapkák alatt? Az akkor pont jó, mert azok úgyis olvadófélben vannak. :)
Valójában: :(((
Valójában: :(((
Tibe12-12-2010 17:15:35 // 3338
Ez így van, még mindig nagyon sok olaj van pl. a jégsapkák alatt, illetve a sarkokhoz közeli tengerek, óceánok alatt. Csak egyenlőre nem áll rendelkezésre a technikai fejlettség hogy gazdaságosan fel tudják hozni azt.
Mellesleg az olaj árváltozásának a 70-80% nem más mint spekuláció.
Mellesleg az olaj árváltozásának a 70-80% nem más mint spekuláció.
GTPeti12-12-2010 17:06:27 // 3337
Hopp, ezt a Forex dolgot úgy írtam, hogy nem is vettem észre a cikkbe ágyazott linket. Ami véletlenül a megtippelt cégre mutat. :))
GTPeti12-12-2010 16:51:13 // 3336
A miértről nem sok szó esik. SZVSZ ez egy Forex által szponzorált cikk. Másrészről a világ vezető AGM gyártója az Optima és nem az Exide.
(Bár utóbbi is jófajta AGM-et gyárt, ez nem vitás.)
(Bár utóbbi is jófajta AGM-et gyárt, ez nem vitás.)
Kazes☻12-12-2010 16:45:07 // 3335
Nem tudom miben van még, de Juliskában biztos. Bár gondolom még pár év kell hozzá, mire oda jut. :)
Akkumulátorok start-stop rendszerekhez
Miért nyírja ki a start-stop rendszer az akkumulátort?
Akkumulátorok start-stop rendszerekhez
Miért nyírja ki a start-stop rendszer az akkumulátort?
BeeGee12-12-2010 16:33:07 // 3334
Vagy csak azt mondják, és egyszer csak hirtelen halál, megáll minden..
Gerion12-12-2010 16:31:59 // 3333
Pedig akkor még az a másfél milliárd kínai, akik most autóért állnak sorban, nem is volt sehol...
De amit a 147-Giulietta 10 év különbségéről írsz, az nyilván teljesen igaz. A mostani számítógépemet sem cserélném vissza a 10 évvel ezelőttire, a mobilomról nem is beszélve... :)
De amit a 147-Giulietta 10 év különbségéről írsz, az nyilván teljesen igaz. A mostani számítógépemet sem cserélném vissza a 10 évvel ezelőttire, a mobilomról nem is beszélve... :)
BeeGee12-12-2010 16:31:35 // 3332
Nem tudom, hogy a Tiedben sport futómű van-e, és azt sem tudom, hogy a QV futóműve ugyanaz, mint a sport pack futóműve. Helyedben cikkszám szerint megnézetném őket.
Egy meglepetés azonban érhet :)
Az olaszok, ha sportfutóművet terveznek, azt nem úgy csinálják, mint a dojcsok - ültessük le és kész is - hanem teljesen áthangolják. Ennek eredményeképpen a SportPack futóműve magasabb, mint a sima.. :) Imidzs képeken a QV ültetve van, de ne azoknak higgy.
Ezt először a GT-nél kezdték el, ahol a Q2 3 cm-el magasabban áll a sima GT-nél, mégis sokkal feszesebb.
Egy meglepetés azonban érhet :)
Az olaszok, ha sportfutóművet terveznek, azt nem úgy csinálják, mint a dojcsok - ültessük le és kész is - hanem teljesen áthangolják. Ennek eredményeképpen a SportPack futóműve magasabb, mint a sima.. :) Imidzs képeken a QV ültetve van, de ne azoknak higgy.
Ezt először a GT-nél kezdték el, ahol a Q2 3 cm-el magasabban áll a sima GT-nél, mégis sokkal feszesebb.
Gegee12-12-2010 16:25:02 // 3331
95-ben azt írták, h 2005-re már nem lesz olaj. :))) Rengeteg tartalék van és még a földben is rengeteg lehet.
Gerion12-12-2010 16:23:09 // 3330
2020-30-ban majd olaj híján biciklikerekes, napelemes járgányok lesznek, és nagy nosztalgiával emlékszünk vissza a Giuliettára.... :)
Gerion12-12-2010 16:20:05 // 3329
A kétezres dízel papíron 350Nm-nek van megadva, de a vezetési élményt a DNA-kapcsoló beállítása sokban befolyásolja. Igazán jó időben még nem tudtam kipróbálni, így most döntően "Normal" és "All weather" állásban használom. A "Dynamic"-ba áttéve érezhetően plusz életre kel, szerintem nem csak parasztvakítás az a kapcsoló.
A menetkész tömeg 1395kg, a benzinessel 1365, tehát 30 kiló a plusz a nagyobb dízel orrában. A 170 lovas benzines 250Nm nyomatékot tud.
A kocsi kívülről elég méretes, de a kiváló törésteszt miatt minden vastag, erős rajta, kivéve a motorháztető fedele, ami hangra elég vékony, valszeg hogy jól gyűrődjon. Szerintem ne üljön rá senki... :)
A kényelemmel belül sincs gond, két felnőtt jól elvan elől, hátul két gyerekülés simán elfér benne. A bőrülések nagyon kényelmesek, többszáz km utazáskor sincs vele gond. A gyerekek nagyon értékelik, hogy a StartStop-os leállásokkor nem megy el a szivargyújtó áramellátása, tehát a DVD-lejátszón a mese nem áll le.
A csomagtartója érzésre jóval nagyobb, mint a 147-esé, viszont elég magas a pereme.
Szerintem rendben van a kényelme. A vezetési élmény is oké, én pár kapcsolót máshová tettem volna, de ezzel minden autómmal így vagyok.
Pl. tempomatot inkább a kormányon érezném jobbnak, a rádió kikapcsológombja elég kicsi és egészen az utas oldalán van, stb., de az összhatás teljesen pozitív. Hatalmas pozitívum pl a 147-eshez képest is, hogy a dízel teljesen zaj- és vibrációmentes, jólesik benne utazni.
A menetkész tömeg 1395kg, a benzinessel 1365, tehát 30 kiló a plusz a nagyobb dízel orrában. A 170 lovas benzines 250Nm nyomatékot tud.
A kocsi kívülről elég méretes, de a kiváló törésteszt miatt minden vastag, erős rajta, kivéve a motorháztető fedele, ami hangra elég vékony, valszeg hogy jól gyűrődjon. Szerintem ne üljön rá senki... :)
A kényelemmel belül sincs gond, két felnőtt jól elvan elől, hátul két gyerekülés simán elfér benne. A bőrülések nagyon kényelmesek, többszáz km utazáskor sincs vele gond. A gyerekek nagyon értékelik, hogy a StartStop-os leállásokkor nem megy el a szivargyújtó áramellátása, tehát a DVD-lejátszón a mese nem áll le.
A csomagtartója érzésre jóval nagyobb, mint a 147-esé, viszont elég magas a pereme.
Szerintem rendben van a kényelme. A vezetési élmény is oké, én pár kapcsolót máshová tettem volna, de ezzel minden autómmal így vagyok.
Pl. tempomatot inkább a kormányon érezném jobbnak, a rádió kikapcsológombja elég kicsi és egészen az utas oldalán van, stb., de az összhatás teljesen pozitív. Hatalmas pozitívum pl a 147-eshez képest is, hogy a dízel teljesen zaj- és vibrációmentes, jólesik benne utazni.
Gegee12-12-2010 16:11:38 // 3328
"jobb, mint a 147-es szinte minden tekintetben"
10 év van közöttük. Sz@r lenne, ha nem így volna. Mint ahogy már írtam korábban, nem szabad egy kalap alá venni a kettőt. 10 év az autógyártásban rengeteg idő. 2001ben a 47-es volt a minden! 2020-ban, majd a Júlia marad alul minden tekintetben.
10 év van közöttük. Sz@r lenne, ha nem így volna. Mint ahogy már írtam korábban, nem szabad egy kalap alá venni a kettőt. 10 év az autógyártásban rengeteg idő. 2001ben a 47-es volt a minden! 2020-ban, majd a Júlia marad alul minden tekintetben.
atesssz12-12-2010 16:05:44 // 3327
Hány kilóhoz van ez a 170 ló és mennyi Nm? Nem kicsi az autó belülről? nem tűnik kintről olyan nagynak. Nagy hely van benne? van akkora mint egy 55-ösben?
Gerion12-12-2010 15:59:00 // 3326
Lehet rosszul írom, ami mondani gondolok... A kocsiban sok erő van, és jobb, mint a 147-es szinte minden tekintetben. A 147-esemben 150lovas dízel volt, ez meg 170Le, jobb a futóműve, sokkal kifinomultabb és stabilabb az egész. Én inkább a kocsi általános külső-belső hangulatára, designjára mondom, hogy ez egy lendületes utazóautónak tűnik számomra, és eszembe se jutna kitolni a szemét, gyorsulgatni vele és a többi.
Gerion12-12-2010 15:54:01 // 3324
Teljesen objektív vélemény, mindkettőt volt szerencsém megismerni. Szerintem a Giulietta klasszisokkal jobb, de egészen másként. Ez a kocsi nem annyira izgága stílusú, viszont nagyon dinamikus a maga elegánsabb-finomabb módján.
PappG12-12-2010 15:53:34 // 3323
Hát az én tapasztalatom szerint az túlzás h nem kéri, inkább maradjunk annyiban h alacsony fordulatszámon sem gyengélkedik, még az én multiairem is.
Kazes☻12-12-2010 14:55:55 // 3322
Biztosan kéri ez is, csak egy kicsit másképp. :)))
GTPeti12-12-2010 14:50:15 // 3321
"Volt 147-esem, ez egy kis energiabomba volt, és szinte kérte, hogy nyomjam a gázt. A Giuluetta viszont más."
1 picit sajnálom amit írsz. Egy Alfának "kérni kéne, hogy hajtsák".
1 picit sajnálom amit írsz. Egy Alfának "kérni kéne, hogy hajtsák".
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?