Forum >> Giulietta

.......................28-02-2012 08:47:26 // 5111
A belsö égésü motorok nem erre vannak kitalálva ,hanam tartós üzemre,
sokkal hamarabb tönkremegy a motor ha állandóan be ki üzemben jár
egyszerü kenéstechnika,
parasztvakítás az egész ,hogy a gyártó ráírhassa az adatlapra "városi fogyasztás 5 liter"
Jimmi T.28-02-2012 08:35:54 // 5110
Ahogy leírod valszeg olyan mint az enyém. A fényező cimbora is azt mondta hogy a metál mellett gyöngyház is van benne jócskán. Amikor én rendeltem ezt a színt "vörös metál " volt. Most alfa piros metálként rendelhető és van a sima alfa piros is. Ezt csak azért írtam le mert négyen négyféleként írtuk le az alfáink adatlapjában úgy hogy a szín egy és ugyanaz :)) A 170 lovas nekem nagyon bejövős és elég. Ha összefutunk majd valahol kipróbálhatod.
'''''27-02-2012 19:12:37 // 5109
Épp ma mondta nekem is Hajni,hogy nehéz bekötni az övet.
Gerion27-02-2012 18:48:39 // 5108
Az övért valóban nyúlni kell... És ha már öv, a hátsó öveket a párom a gyerekülésen áthajolva elég nehezen tudja bekötni, valahogy nem jól esik kézre ott sem.
Gerion27-02-2012 18:46:55 // 5107
Szerintem viszont nem rossz a StartStop... Én a Giuliettában és a Volvoban is használom, nem zavaró a működése, viszont valamit spórol ez is. Egyedül akkor kapcsolom ki, amikor dugóban araszolunk és állandóan leállna, újraindulna.
Az indító esetleg csökkentebb élettartama kapcsán meg azt gondolom, garancia+kiterjesztett garancia, ha nem csinálták kellően tartósra, magukkal csesztek ki vele. A garanciális idő végén pedig a kocsi jó eséllyel úgyis el lesz adva.

(Bár nekem azt mondták, erősebb indítómotor és akku jár a StartStop rendszerhez az Alfában is, szóval nem biztos, hogy hamarabb kipurcan, mint a többi)
'''''27-02-2012 18:29:59 // 5106
Szerintem metál,sőt,kicsit gyöngyház metálnak tűnik.Majd holnap megnézem a kódját.Most mentem vele városban két-két kilométert,egyre jobban bejön.Fürge,jól megugrik,többnek tűnik mint 120ló ! A 9.8-as gyorsulási adatot én kevesebbre saccoltam volna,de itt a típusoknál ha jól emlékszem ennyit írtak.A 170 vagy 235lovashoz majd valakihez bekéredzkedem valamelyik gyorsulásin. :-)

Eddig ami nekem furcsa,de nem negatív,az a kormány,ami kicsit nehezebben forog mint az 59-é és az övet is kicsit nehezen érem el a vállam mögött.
Jimmi T.27-02-2012 16:45:56 // 5105
Ez a "piros" szín metál vagy pasztell ?
szasza17027-02-2012 15:03:23 // 5104
Én sem használom. A slusszkulcs elfordítása után az első mozdulatom a start/stop gomb lenyomása.Ha meg elfelejtem,az első piros lámpa után kapcsolom ki. Cartársak?
Jimmi T.27-02-2012 14:57:51 // 5103
Az 1.4 multiairba ha jól láttam 67Ah akksit pakoltak. Az azért elég,gondolom. Gondolom akkor az önindító is strapabíróbb.
Grando27-02-2012 14:23:40 // 5102
Persze minél kevesebbszer megy, annál kevésbé kopik. De a start-stopos autókba pont ilyen meggondolásból megerősített fogaskoszorús önindítót pakolnak, illetve strapabíróbb akksit.
Legalábbis gondolom, hogy a Fiat csoportnál is így van, nemcsak fócvágenéknél. ;)))
Kazes☻27-02-2012 12:24:47 // 5101
Csatlakozom, az ősöktől! :)))
.......................27-02-2012 08:28:24 // 5100
Jól tetted,mert a sok Start stopp tól beköpi a gyertyát ,nem írtam el,beköpi
és nem indul el többé
városban ne használd ,égyébként meg semmi értelme
csak tönkreteszi az önindítót
aztán amit spóroltál elköltöd szervizre
Gerion26-02-2012 22:34:39 // 5099
Üdvözlet itt! :) A női Giulietta tulajdonosok száma így kettőre nőtt, mert esetünkben én csak megvettem a kocsit, de a párom kapta, és többnyire ő jár vele.
Hajni26-02-2012 11:00:35 // 5098
Sziasztok!Köszi szépen a kedves fogadtatást!!!!:)
Jimmi T.26-02-2012 08:35:44 // 5097
Hajrá ! Megérkezett az első hölgy Giu driver ! Köszöntsétek méltóan ! Isten hozott Hajni !!!
:-)
pityke25-02-2012 20:35:15 // 5096
képeket kérünk a szépségröl :)
'''''25-02-2012 19:53:52 // 5095
A start-stoppot már megtanultam kikapcsolni és a D-be kapcsolás is megy már. :-)
Azért köszi az infókat!
Gerion25-02-2012 19:45:15 // 5094
Nem kell megijedni! A spórolás részeként jelzi, hogy mikor javasolt fel-le váltani. A dolog kizárólag tájékoztató jellegű, ha nem figyelsz rá, akkor sincs semmi, de szerintem viszonylag életszerű tanácsokat ad. Legalábbis nekünk a dízellel jól harmonizál.

És ha már fura üzenetek, a "Start-Stop unavailable" üzenettől se ijedj meg! Ez csak arról szól, hogy valami feltétel nem adott a Start-Stop működéséhez, azaz nem áll le a motor a lámpánál. Az ok annyi is lehet, hogy túl hideg van odakint, nincs még a motor eléggé bemelegedve és hasonlók.
'''''25-02-2012 11:55:44 // 5093
Igen,start-stoppos.Már jó,hogy nem ő mondja meg,mikor váltsak! :-)
Köszi az infót!
.......................25-02-2012 11:40:38 // 5092
gondolom start stoppos a kocsi
.......................25-02-2012 11:39:36 // 5091
Hogy váltsál feljebb
'''''25-02-2012 11:25:08 // 5090
Help! Valami sárga SHIFT felirat villogott egy rövid ideig a műszerfalon.Mi a fene az?
'''''24-02-2012 15:29:29 // 5089
Köszönjük mindenkinek! :-)

Distinctive felszereltségen felül csak a 17-es kerék és a piros szín volt extra.
Gerion24-02-2012 14:33:36 // 5088
Gratulálok a géphez, sok kellemes kilómétert és kevés hibát vele! :) Milyen extrákkal vettétek?
szasza17024-02-2012 13:19:53 // 5087
Üdv "hatalmas" táborunkban! Balesetmentes kilométereket kívánunk!
Pityukoma24-02-2012 10:39:23 // 5086
Hallom szaporodnak a keresztes kígyók a farmodon :-) Gratulálok hozzá:-) Használjátok egészséggel.
Jimmi T.24-02-2012 08:14:22 // 5085
Akkor előre ! Szárazabb úton D-be és próba ! :-) Örömteli kilométereket Nektek !!!
'''''23-02-2012 20:05:54 // 5084
Köszönjük!
Kazes☻23-02-2012 19:26:54 // 5083
Gratula hozzá, sok boldogságos, balesetmentes kilométert kívánok! :)
'''''23-02-2012 19:08:20 // 5082
Megvan az új vas!Az első tapasztalatok pozitívak.Jól fekszi az utat és szerintem a 120le-vel is jól megy annak ellenére,hogy én a 230le körüli 159-hez vagyok szokva.A kilátást kicsit korlátozza a magas ajtóvonal és a magas műszerfal.Persze ez csak tövig lenyomott ülésnél volt.Összességében, nekem is egyre jobban tetszik. :-)
'''''23-02-2012 08:47:37 // 5081
Köszi! :-)
Jimmi T.23-02-2012 08:40:52 // 5080
Na akkor mindent bele ! A radar elhelyezése és a tapasztalataitok vele, továbbra is érdekel majd. Az alap Julis motor is verte az összehasonlító tesztekben a W 1.4 -esét mind rugalmasság mind egyéb menettulajdonságokban. Legyetek nyugodtak. Ciao
'''''22-02-2012 17:09:35 // 5079
Holnap 2-re megyünk a verdáért.Normál matrica lesz elöl,megtörve.A radar is kész lesz addig,bár elöl a magyar rendszám mérete miatt nem a gyári helyre fog kerülni.Még nem mentem Julissal,ki sem próbáltunk egyet sem.Remélem bejön majd az alap motorral is.Megint a szívünkre hallgattunk autóvásárláskor. :-)
Gerion22-02-2012 17:05:57 // 5078
Ha 130-cal megyek pályán, többnyire előzök... Nagyon lelassult a tempó. 150 körül menni már gyakran kényelmetlen néha, annyi autót kell "letolni" magam elől, sőt a sűrű fékezés, visszagyorsítás megint jelentős pluszfogyasztás a 150-es sebesség fogy.átlagán felül is.
Gerion22-02-2012 17:03:10 // 5077
A 70 egy szélsőség, megnéztem fed.komp. szerint, menten 2 percig ennyivel... :) Viszont 120 és 150 között is van bő 1200 Ft 100km-enként, ami 6000Ft egy Debr-Bp-Debr teljes útra.
.......................22-02-2012 16:14:12 // 5076
Na persze ,70kmh val mész a pályán,
megölnek a kamionosok,mert feltartod öket,persze elözniük + nem szabad.
A románok rendszerint 110 el mennek a pályán,ök is a fogyira mennek..
De sajnos nálunk is eljön ez az idö :(
Gerion22-02-2012 16:08:18 // 5075
A fogyasztás-sebesség viszony nem semmi... A Volvom 70-nél 4 liter, 90-nél 4.7, 110-120-nál 7 körül, 150-nél meg 10 liter százon fed.komp szerint. És ahogy megdrágult az üzemanyag, pár liter különbség egy Budapest-Debrecen oda-vissza 500 kilóméteren komoly ezrekben mérhető. Ha 70-nel tudnék menni oda-vissza, akár kb. 13 ezret is spórolhatnék egy úton, bár az idő is pénz, plusz (egyelőre? :)) képtelen vagyok 120-130-nál lassabban menni, mert simán elálmosodom a monoton autópályán. :)
pe-Ti22-02-2012 10:57:56 // 5074
He-he 50 helyett majdnem 80 volt egyébként mostanság visszavettem a tempón pályán 130 országút 110 így a fogyim is 1-2 lityivel kevesebb. :-P
Jimmi T.22-02-2012 08:28:19 // 5073
Vagy csak azért nem jött csekk mert szokásosan tötymörögtél :-) A kis dekor matrica rendszám itt nálunk(Kisvárdán ) valszeg elfogadott. A rendőrségi parkolóban szokott egy állni, és egyenruhás csóka jár vele. Ő csak tudja mit lehet :)) ( vagy neki nem muszáj )
pe-Ti21-02-2012 21:07:25 // 5072
Az már veszélyes mostanság: "egyedi azonosító meghamisítása"....bűncselekmény úgyhogy csak óvatosan már a dekorosok többsége sem vállalja be!
Egyébként a B-s motorrendszám maga a traffipax védelem jó párszor kaptak le előröl de nem jött csekk eddig valószínű nem értékelhető a fotó vagyis nem látszanak a kis betűk meg a számok pedig próbálkoznak rendszeresen a múltkor már a tompítottat is felkapcsolta a yard a mérőkocsin, hogy látszódjon a fotón de semmi eredmény ezidáig pedig már több mint egy éve így járok!
.......................21-02-2012 18:49:58 // 5071
Csináltass Kis matricát,azt ragaszd fel..
Ha piszkál a rendör ,még mindíg rá tudod a NAGYot ragysztani
'''''21-02-2012 18:46:42 // 5070
Elég lett volna,ha nem domborodik ki az a rövid rendszámtartó rész.Nekünk most matrica lesz.Sajna a B rendszám is bezavar az első radarnak.

Ma megjöttek a téli gumik is,azt is mindjárt rárakatom.
Jimmi T.21-02-2012 10:56:44 // 5069
Vagy a baromarcú magyar közlekedésisek egy rendes rendszám méretet. Ahogy az olasz ,a svájci ,a belga nem tom van-e még ?
szasza17021-02-2012 08:23:05 // 5068
Dehát kérdem én. A tervezők nem tudtak volna valamilyen EU-kompatibilis orrészt megálmodni? De belül tudjuk, az Alfa ettől is más mint a többi...
Gerion20-02-2012 21:48:20 // 5067
Igazán jó megoldás nincs, a kocsi orra rendszám nélkül lenne az igazi... :)

Bár nem rossz, de a Tiéd sem kompromisszummentes, pl bőven kilátszik alóla az eredeti eltérő domborítás. Én már megszoktam a mi verziónkat, szerintem egy viszonylag jó megoldás a nehezen megoldhatóra. És legalább van "koptatócsík" az orr egy részén.... :)

A matricás szerintem is bénán néz ki.
pe-Ti20-02-2012 21:21:41 // 5066
Üdv!
Erre van egy nagyon egyszerű megoldás nem is értem miért nem kértek "B" rendszámot előre a nagy tábla akármilyen tartóval vagy anélkül nagyon rontja az orr esztétikáját! A matrica rendszám egy fokkal jobb de mivel nem sima a felület szerintem az sem igényes megoldás!
Plusz költség de szerintem nagyságrendekkel jobb az orrán egy ilyen kis tábla!
Gerion20-02-2012 20:55:16 // 5065
Jogos szempont...! A rendszám az elején elég randa, és nagyon takarja a fél oldalt.
Amúgy nekünk úgy csinálták meg a rendszámot a szalonban, hogy felszereltek egy általuk (?) színrefújt műanyag köztidarabot a rendszám alá, és ettől a rendszám egész harmonikusan felfekszik. Láttam elég rossz, rendszámhajlítgatós megoldásokat is más Giuliettákon...
'''''20-02-2012 20:03:39 // 5064
Én a garit arra értettem,ha netán rossz helyen fúrják ki a lököst,netán bezavar a rendszám.A elrontják,jöhet az új lökös.
Gerion20-02-2012 20:03:23 // 5063
Amikor a Giulietta előtt vettünk egy Lancia Musát (kb szűk 1 évig volt meg), nagyon-nagyon tetszett az Alfa 159, de sajnos a páromat nem tudtam rábeszélni, hogy az legyen az autója... :( Pedig a nyíregyházi szalon arra is nagyon jó árat adott volna, egy kicsit most is sajnálom...
'''''20-02-2012 20:00:57 // 5062
Sajna nem lehet a gyári compra rákötni.A műszerfal bal szélére lesz eldugva.Jó dolog,én is megszoktam az 59-ben.Csütörtökig a párom az enyémmel jár.Egyre jobban tetszik az is neki.Nem csoda a 65le-s Puntó után. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.