Forum >> Giulietta

droberto11-04-2012 18:47:54 // 5320
Nekem ami még tetszett, hogy a kormány rásegítés gyengül. Normálban az 59-től eltérően lágy.
Ezen a tolva-húzva tartáson én is leakadtam!
Köszi a beszámolót! Sok szép km-t!
Gerion11-04-2012 18:22:37 // 5319
Ez a 170 lovas dízel, fed.comp. szerint stabilan 6 alatt eszik vegyesben, tempósan hajtva.
A DNA-tól elsőre én is oda voltam, meg vissza, de hamar rájöttem, hogy nélkülözhető. Azóta többnyire Normal állásban van, így is nagyon megy, simán lehet előzni bárhol és szinte bármit. A DNA-t Dynamicba tolva a kocsi inkább idegesebb lesz, gázpedálra érezhetően jobban harap, de szerintem összességében nem megy jobban, illetve közúton értelmetlen pluszt ad. Abba az előzésbe, ami Normallal már nem menne, csak a Dynamic +1-2%-a oldaná meg, amúgy is okosabb nem belemenni.
Azután van még az All-Weather nevü télies üzemmód, lehet, hogy ennek is van valamennyi hatása, de összességében mindegy. A kocsi szerintem Normalban tökéletesen vezethető, és a dízelmotorral kifejezetten jó élményt ad. A rendszeres DNA-váltogathatnékot csökkenti még, hogy nem nagyon esik kézre a kapcsolója, illetve kissé nehézkes az átváltás menet közben, pár sec folyamatosan nyomva kell tartani, mindehhez kissé végig előredőlve.
Szóval nekem a Normal az alap.
droberto11-04-2012 18:15:41 // 5318
Miután bemelegedett a DNA-t D-be tolva kapott is gazdagon! Volt hogy 42 l / 100 km volt a pillanatnyi fogyasztás... Mondom húhhh.... :)
droberto11-04-2012 17:53:53 // 5317
Ez sem ment rosszul, de csipett is rendesen.
Igen a 170 ló ehhez s kasznihoz egy Alázógép!
A DNA-ban lehet valami...
A tied mennyit fal és, hogy használod a DNA-t?
Kazes☻11-04-2012 17:46:09 // 5316
Legalább be van járatva! :)
droberto11-04-2012 17:42:29 // 5315
Ügyes! Áhh, mondom tegnap nem a használtautón keresek, hanem mobile-n, gondoltam itthon jó ha fehérben találok, nemhogy QV-t. Erre te meg tessék! Telitalálat! :)
Hát igen, most van benne 7k km! Alapjáraton kicsit ingadozott az alapjárat, azt hittem csak a kevés benzin és a lejtőn való parkolás miatt!
Akkor most már összeállt a kép. Pedig mondta is, hogy azért csak félig tankoljuk meg, hogy nehogy teletankos vasat vigyenek el!
.......................11-04-2012 15:09:34 // 5314
Nem csodálkozom,hogy semmit nem adnak el,tesztauto 7milláért,SOK!
mindenki átment már rajta
.......................11-04-2012 15:07:11 // 5313
Pedig a QV nek nagyon kellene mennie!
Ha nem az maradt meg benned ,hogy brutálul megy akkor valami nem OK
nekem a Giu NAGY csalódás!
Gerion11-04-2012 15:03:21 // 5312
Próbáld ki dízellel, az megy rendesen.... :) A DNA elsőre nagyon frappáns, de a gyakorlatban szinte teljesen nélkülözhető.
droberto10-04-2012 20:10:33 // 5311
Gratulálok a verdátokhoz. Csodaszép! Ma volt szerencsém egy ilyenhez!

Sokat nem időztem vele, kb. 5 percet, meg mentem vele 20 km-t.
Csodálatos külső és belső design, eredeti megjelenés. Belül meglehetősen tágas, nincs meg az 59-ben megszokott körbevevős bunker feeling.
Futóműve kategóriájának mércéje...
A motor fantasztikus, de azért nem csavarta ki a kezemből a kormányt. EURO V :(
Szépen szedte a kis 18"-os lábacskáit, cserébe viszont szippantotta az üzemanyagot!
A DNA kapcsoló iszonyat jó dolog!
A dupla kipufogóvéget már egy tél kikezdte, korrodál. :(
A toronyra és a nyúlványokra lakk nem jutott! :(
A tesztvezetésért köszönet NS Autóház - Pécs.
Sajnos idén ott még csak két Alfát adtak el! :(((
Jimmi T.10-04-2012 16:28:56 // 5310
légyszi majd feltüntetni hogy "totálkáros" link. mert ezeket a buzgárokat még egy kattintással sem szeretném gazdagítani. :-)
Jorjie10-04-2012 16:25:16 // 5309
Jimmi T.06-04-2012 13:41:21 // 5308
Halesz05-04-2012 17:09:20 // 5307
Ez előfordulhat, 2-kor fordultam ott az Alagút felé :)
Gerion05-04-2012 15:31:02 // 5306
Aham, szerintem az utóbbi volt...!
Ha olvassa, gratulálok, nagyon tetszett a gép! :)

Ott a Lánchíd környékén kellene a következő Alfás talit tartani, kicsit messzebb fordulva az Alagút előtti körforgalomban, de ma szerintem Halesz ZST rendszámú kocsiját láttam ugyanott. :)
pe-Ti05-04-2012 11:38:06 // 5305
Üdv!
Tudtommal kettő piros QV van a környéken az egyik FAM-os tesztautó a másikat pedig Ő birtokolja!
Jimmi T.05-04-2012 08:12:50 // 5304
Ne is szóld :-) Ez a fickó már a harmadikat csinálja a Giu-val és mindig mellette szólt.
Tibe05-04-2012 00:16:20 // 5303
Nem akarom leszólni ezt a videót, de egy autós műsorban ez harmatgyenge. Ilyen bemutatót bármelyik utcáról behívott ember is készít egy bármilyen autóról.... :P
Gerion04-04-2012 20:21:01 // 5302
Ma koradélután láttam Bpesten a Lánchídon egy Giulietta QV-t, napfénytető, élénkpiros szín, teljesen tisztán eszméletlen jól nézett ki a napsütésben....! :) LO... vagy LW... volt a rendszáma, egy fiatal srác vezette látható élvezettel. Valami médiának kiadott tesztautó, vagy esetleg van itt valaki aki egy ilyen kincset birtokol? :)
Kazes☻04-04-2012 10:11:43 // 5301
Na, ezt mindjárt jobb olvasni, hallani és látni...! :)
Jimmi T.04-04-2012 08:19:30 // 5300
Mivel ma két Gius kollégának is ünnepnap van , a távolból egy videóval is köszöntöm Őket !Giu QV
Blade03-04-2012 18:45:16 // 5299
Azért még nem te fogod megmondani, hogy mit tegyek, gondolom ez tiszta.
De látom, magadnak érzed a dolgot a Giuliettás "műszaki" körből, különben miért szólnál bele ha senki sem kért meg rá és érintett sem vagy.
Ez a "Dr" önértékelési probléma?:))
Jimmi T.03-04-2012 18:32:37 // 5298
Sajna úgy látom hogy a Giu tulajok 90 %-a olyan műszaki analfabéta. Szerintem nem értik meg azt a sok okosat amit mondasz nekik. Ezért ne is kísérletezz velük ! Inkább keress magadnak más topic-ban játszótársat, ahol hozzád hasonló műszaki és általános zsenikre lelhetsz. Ha más a problémád akkor meg ott izmozz, ahol a gyökere !
Blade03-04-2012 18:10:23 // 5297
:)))))
Igen, ez egy szépen kidomborított szöveg, amit az olyan műszaki analfabétáknak kreáltak mint te, hogy "könnyebb" legyen a döntés :-)
Te meg egy szép nagy kultúr ember vagy :)))
Gerion03-04-2012 17:43:48 // 5296
Mondjuk nézd már meg, 03.14-én is mit írt az üzenőfalamra... És ha már ott jársz az olvasásban, töröld is már ki onnan.... :) Köszönettel!
Gerion03-04-2012 17:42:26 // 5295
Ennek a blédnek a tendenciózus kötözködését is légy szíves, kövesd már vissza, mondjuk az elmúlt bő egy évben.... Csak az alkalmat keresi, hogy kötözködhessen.
Moderátor03-04-2012 17:41:08 // 5294
Légy szíves írj kulturáltabban!
Gerion03-04-2012 17:35:43 // 5293
A vonatkozó részt nem én találtam ki, hanem a "Laser Interceptor" forgalmazói oldalán olvastam:

"A méreten kívül autónk színe, ill. a foncsoros lámpák, krómkiegészítõk száma, nagysága is számít. Általában igaz, hogy minél sötétebb egy autó, annál könnyebb megvédeni (kevesebb fej is elég lehet) - viszont egy ezüstmetál autó, plusz króm díszrács, netán króm tükrök összeállítás nagyobb feladatot ad, de nem lehetetlen feladatot (több blokkolófej a megoldás)."

További kérdéseiddel és ezirányú észrevételeiddel őket keresd.
Se Giuliettád, se lézerblokkolód, de azért megint itt vagy, és jó elmebeteg módjára állandóan lesed, hol lehet kötözködni... :) Ez igazi mezei fasz vagy.
Blade03-04-2012 09:41:17 // 5292
Ennyi hülyeséget összehordani..:)
Nem hiszem hogy öngól lenne a "króm" külső tükörház, hiszen miért kellene a gyárnak gondolnia a lézervédelemre? Egyébként nem krómozott, hanem krómhatású, ami ugye a QV alapfelszereltség része, magyarán a vásárló "hibája" sem.
A lézer legkönnyebben az ezüst és fehér színekről verődik vissza, legnehezebben pedig a matt feketéről. De még ha az egész autó full matt fekete is, akkor is biztonsággal le lehet lézerezni. Úgyhogy a krómhatású tükörház nem oszt, nem szoroz:)
Gerion02-04-2012 23:24:25 // 5291
A bizt.öv csipogó kezdetben idegesített, mára immunis lettem vele szemben. :) Minden új kocsiban van, a Volvomban pl durvább a hang, és a sebességgel egyre hangosodik, egyszer kipróbáltam, 60-70km/h-nál szinte már fájdalomküszöb. Ehhez képest a Giu hangja szolid. Mondjuk nincs bajom az övvel, balesetem óta pláne nem, max akkor zavar, ha kertbe állok be, ott már összejön 10-20km/h, de azért ezt a beparkolást még be merném vállalni öv nélkül.
Váltógomb nekem is megvolt.... :(
Tükör, féklámpa, távirányító eddig nálam rendben.

A futóműgondjaid részben a 18-as kerék-sportfutómű vs magyar utak eredménye lehet...

Rendes kis hibalista jött össze nálad 20-30e alatt, és még én éreztem magam peches a magam nyűgjeivel....
Buksi02-04-2012 23:12:02 // 5290
Ők is tudják, hogy mi a jó! ;-)
GTVili02-04-2012 22:15:01 // 5289
A Vredestein egy rakás Giuliettával teszteli a gumikat a ringen....;-D
Ma többször is láttam őket.
pe-Ti02-04-2012 22:03:49 // 5288
Üdv!
Túl vagyunk egy cascós szélvédő cserén meg egy előrehozott 30 ezres revízión! Volt egy pár garis dolog amit hellyel-közzel megoldottak: kaptam új váltógombot (letört), első stabrudat (nyikorgott de úgy tűnik nem ez a bűnös), belső tükör mögötti műanyag rácsot (laza volt néha leesett), hátsó teleszkópra módosított gumibakot (kopogás), féklámpakapcsolót (tempomat hibák miatt), volt futóműállítás, biztonsági öv csipogó kiiktatás ill. a központi zár távirányító bizonytalan működésére lesz még egy soron kívüli látogatásom ha megjön a cucc! Ez már a 3. márkaszerviz ahol megfordultam de úgy látszik itt sem törődnek az autóval és elkövettek pár banális hibát de erről majd később!
Gerion02-04-2012 17:58:19 // 5287
A QV-t nyilván mindenki a teljesítmény és a sebesség miatt veszi. Ebből a szempontból nézve a plusz krómok, főleg a teljesen krómozott külső tükrök (!) öngól, mert lényegesen megkönnyíti a lézeres traffipax-ok dolgát a hagyományoshoz képest, ill blokkoló beszerelésnél valószínűleg csak több fej ad megfelelő védelmet.
Gerion02-04-2012 17:53:46 // 5286
Konkrét ötletem nincs, nekem gyárim van mindkét kocsiban... De ha a helyedben lennék, első körben azt járnám körül egy szakszervizben, hogy a gyári (sajnos csak hátsó) rendszert be lehet-e utólag tetetni. B-verzió, ha nincs (Alfa-)gyári, vagy garantáltan gyárilag tesztelt eszköz, csak olyat rakatnék be, ami teljesen független a kocsi elektronikájától, nem akar a képernyőkre üzenni, nem akar kommunikálni semmivel, a kocsitól csak táp.feszt kap, a többit önerőből intézi.
Kazes☻02-04-2012 15:29:31 // 5285
hááát...!
:)
Jimmi T.02-04-2012 14:39:35 // 5284
Moto Guzzi World Club fotója a fészbukon


sok-sok MG Griso és a felvezető Giu :-)
Sporter02-04-2012 12:40:30 // 5282
Jól fekszik a kanyarban a QV :)
Jimmi T.02-04-2012 08:20:53 // 5281
A hátsó hiányát én is érzékelem, ezért kellenének tippek hogy mit merjek felrakatni.
Gerion31-03-2012 13:29:34 // 5280
Plusz idézet az A5.hu-ról...

"Így meg kaszál a Plaket Kft., akinek rejtélyes módon ősi jussa a rendszámtáblagyártás monopóliuma, és nyilván az se jár rosszul, aki segít a Plaket Kft.-nek abban, hogy ez a helyzet fennmaradjon."
Gerion31-03-2012 13:26:47 // 5279
Na ja, de ez itten Magyarisztán.... :)


Plaket Kft

"Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a rendszámtáblák gyártását és szállítását csak hatósági megrendelés alapján végezzük, értékesítésére, cseréjére cégünknél nincs semmiféle lehetőség. Gépjármű rendszámtáblák kizárólag csak az Okmányirodákon keresztül igényelhetők."
GTPeti31-03-2012 12:22:34 // 5278
Németo-ban minden kisvárosban van 1-2 maszek az okmányiroda mellett, akik 40 ojróért azonnal legyártanak egy pár rsztáblát. :)
Gerion31-03-2012 12:17:00 // 5277
Nem vitatom, régen volt már (2008), és annyira örültem az új kocsinak, hogy ezzel a részlettel nem is különösebben foglalkoztam. (Ezért is írtam tele ezt a lenti sort talánnal.)
Ami viszont tény, egy darabig első rendszám nélkül közlekedtem, egy hivatalos papír "védelmében".
GTPeti31-03-2012 11:38:00 // 5276
"Mivel arra a hagyományosat talán nem is lehetett feltenni,"
Ilyen típust nem is lehetne engedélyeztetni az EU-ban. Lehet rá tenni hagyományos rsz-ot. ;)
Gerion31-03-2012 11:37:16 // 5275
Hát, az utólagos buherálások, "majdnemgyári" megoldások..... Szerintem ha a beszerelő cég nem tudja rendesen beállítani vagy az érzékelőfej(ek) cseréjével megoldani a problémát, akkor hagyd a fenébe az egészet. A Giuliettában az első radar nélkülözhető, gyorsan tökéletesen rá lehetett érezni a kocsi orrára.

(A hátsó radar viszont nyilván nélkülözhetetlen, a kicsi, döntött ablakon alig látni hátra, vastagok az oszlopai is, radar nélkül hamar gond lenne.)
Gerion31-03-2012 11:29:17 // 5274
A 147-esemen matrica volt, elég lassan jött meg az is...! Mivel arra a hagyományosat talán nem is lehetett feltenni, ha jól emlékszem (2008-as ügy), kaptam autóátvételkor egy hivatalos papírt, hogy addig járhatok első rendszám nélkül! Tetszett a dolog, a kocsi sokkal szebb volt az asszimetrikus rendszám nélkül, plusz szemből így traffipaxtól teljesen védett voltam, nevettünk is rajta, hogy az a matricás rendszám sose érkezzen meg....

Ja, és szerencsém is volt, sose állítottak meg emiatt, bár az okmányirodás papír végig ott volt a kocsiban.
'''''31-03-2012 08:21:14 // 5273
A 159 gyárija tökéletes.Ez nem tetszik,legalábbis az első.Ha fékezel,bekapcsol és sokszor menet közben is érzékel dolgokat és csipog.Ez zavaró.Meg néha a lámpánál állva is érzékel valamit,pedig nincs előttem semmi.Valahogy át fogom köttetni,hogy ki és be tudjam kapcsolni.
Jimmi T.31-03-2012 07:58:57 // 5272
Nem tudom mennyi hétre jött meg, de nem izgultam rajta mert nekem Budaörs nem esik útba. Mikor Pesti utam volt mentem, a szalonban szépen felrakták, leadtam a másikat és mindenki örült :-) Hogy működik a tolató aparát ?
'''''31-03-2012 07:37:15 // 5271
Két hét után nem jött meg a matrica rendszám.Telefon,elba.... a nyomtatást,még két hét.Kivárom,telefon.Megkapom a matricát,ha visszaviszem az elsőt.Nem a kereskedő tehet róla,a veszprémi okmányiroda.Matrica rendszámosok,ez nálatok is így volt?
Ja,öt hét után még nem jött meg a törzskönyv sem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.