Forum >> GT coupé

G-MANN🍀25-02-2008 15:10:14 // 3672
az jó:)))
Bckk24-02-2008 23:57:02 // 3671
latom egynehanyan okosak es tajekozottak itt technikai teren. a DPF bizony onmagat tisztitja, szervizigenytelen cucc mig el nem romlik :D
dyRo23-02-2008 10:11:15 // 3670
Nem kell cserélgetni semmit. Amikor érzékeli hogy tele van a szűrő, kb 1-2ezer km-ként, akkor az öngyulladás után is tol üzemanyagot az égéstérbe, ami gyulladás nálkül kiürül egész a szűrőig, ahol a nagy hőmérséklettől elég. és így elégeti a kormot is. Merthogy a korom az nem más, mint az égés közben a túl sűrű keverék miatt levegő hiányában "félig" elégett üzemanyag. Nekem is van DPF, és semmit nem érezni, max ha folyamatosan nézed a pill fogyasztást, akkor látod hogy tisztítás közben "ok nélkül" felmegy egy pár percig. Ja, és a kipufugó vége még 6-7 ezer km után is fémtiszta volt (belül) :)
Bazsi22-02-2008 19:23:21 // 3669
Azt hiszem, hogy önmagát tisztítja, néha "kikormolja magát" és akkor egy bizonyos fordulatszám felett kell tartani a motorfordulatot, egy bizonyos ideig. Szerintem cserélni nem kell túl sűrűn, de ha mégis elromlik,akkor tuti drága, ahogy G-MANN mondta.
G-MANN🍀22-02-2008 15:06:48 // 3668
de ::))) biztos::))
Kuzma22-02-2008 13:30:10 // 3667
És hova lesznek akkor ezek a koromszemcsék? Ezt a DPF-et cserélgetni kell időnként? Nem drágítja meg a szervizelést?
Bazsi22-02-2008 11:33:02 // 3666
Dede,eddig is rendelhető extra volt 150 000 Ft-ért
Bazsi22-02-2008 11:26:10 // 3665
DPF - részecskeszűrő, a Diesel Particulate Filter rövidítése. Működésének eredménye, hogy a dízel motorok működése közben keletkezett koromszemcséket nem engedi a levegőbe. ez az egzakt megfogalmazás :))))
BeeGee22-02-2008 11:24:32 // 3664
Értem. :)
Korom szűrő eddig is rendelhető volt, nem?
..hogy le vagyok maradva a GT-kkel.. :)
Bazsi22-02-2008 11:20:35 // 3663
tehát partikelfiltert akartam írni, és az se biztos hogy jól írom
Bazsi22-02-2008 11:19:52 // 3662
asszem diesel partielfilter vagy valami hasonló koromszűrő cucc, de ez elég amatőr megfogalmazás ..:))
BeeGee22-02-2008 11:18:08 // 3661
Lehet, h láma kérdés, de mi az a DPF? :)
BeeGee22-02-2008 11:17:14 // 3660
Pirosabbat :)
G-MANN🍀22-02-2008 11:13:56 // 3659
hát igen::)))
Kuzma22-02-2008 11:06:43 // 3658
Úgy tűnik, jobban megy a 2.0 JTS, csak az a fránya fogyasztás...
Bár az Alfánál nem nagyon szoktak lódítani a gyári adatokkal, de azért a 12,3 litert nem hiszem, hogy nagyon 11,5 alá lehetne szorítani.
G-MANN🍀22-02-2008 10:58:14 // 3656
tiszta Q2 csak nem piros a varrás a kormánynál és az üléseknél.,.,.::)) a lámpa így fekete háttérrel nekem nagyon bejön::))) de sajna ezek is csak 150 lovasak
G-MANN🍀22-02-2008 10:54:59 // 3655
a 2.0 JTS 8,7s alatt van 100-on, az 1.9JTD 9,4s alatt (bár valahol 9,2 vagy 9,6 is szerepelt).,.,,...,.,. szóval a benzines jól megtépve gyárilag jobban gyorsul százra.,.,.,.
Bazsi22-02-2008 10:47:18 // 3654
Ciao! Sajnos csak ezeket a hirdetéseket találtam, tényleg nem a legjobb minőségűek a fotók,de ami QV az QV :))))
Kuzma22-02-2008 10:44:21 // 3653
Hmm, hát nem is tudom, ez most valahogy ezeken a képeken nem jön át annyira.
A promo fotók a kék QV-ről jobbak voltak :)
Bazsi22-02-2008 10:40:02 // 3652
Bckk22-02-2008 10:19:54 // 3651
izlés és pofon kérdése hogy jobban -e megy.
gyorsulas majdnem ugyanazon szinten van, de egy benzin JTS hangban majdnem mint egy GTA, viszont ahhoz elmarado teljesitmeny.
dizel meg eroben jobb 0-rol 100ra picivel, vizsont utána gyoz az igazi verpezsdito benzin, talán
Halesz22-02-2008 10:18:50 // 3650
:):)
Bckk22-02-2008 10:18:31 // 3649
gyári pocok, nem más.
gondolom hasonlo alapokra van helyezve mint a 147 Ducati Corse.
Ahol egy kis gombocskaval a verzeloegyseg atprogramozott része indul be és megkapod a kivant teljesitmenyt.

De a GTnel ez allandora lesz. :D
Bckk22-02-2008 10:16:48 // 3648
tavaly a brni pályán a prágai kereskedonek votl egy pockolt GT 150LEs, ment mint a sakáll, csak ugy alázta a kettonegyeseket mint a semmi. de a teljesitmenye jocskan tul volt a szazhetven pacin
Bckk22-02-2008 10:15:40 // 3647
Halesz bácsi, jelen pillanatban ugytudom, hogy a QV egy specialis széria amelyet a német kollegák találtak ki maguknak. Hogy mien moci van benne ok maguk választhatták ki.
A 170LE-s mocit e ho végéig kell tudatni h akarjuk e vagy sem. S hogy mivel, DPF v. sem. Ennyi.

Ha bevállalsz kb 50db QV-t 170LEs mocival, en hozatok neked :D.
Halesz22-02-2008 10:15:13 // 3646
De az ugyanaz a motor, csak más benne az elektronika, nem? Szóval az már eleve tuning...
Bckk22-02-2008 10:13:33 // 3645
hát kt 170lovas érdemesebb volna :D
Kuzma22-02-2008 10:08:36 // 3644
Én eddig inkább Brerában vagy Spiderben gondolkodtam (bár ez semmit nem számít, mert nincs pénzem :D), de ha megjelenne ez a 170 lovas motor, biztosan elgondolkoznék a GT-n is.
A 2.0 JTS nem megy egyébként jobban, mint az 1.9-es dízel?
Halesz22-02-2008 10:02:24 // 3643
Igen, engem is az bizonytalanított el... Pedig nagyon gondolkozom egy ilyen cserén :)
Kuzma22-02-2008 09:58:43 // 3642
Hát ez rejtély, az A5.hu-n a QV-ről szóló hírben 170 lovas mocit emlegettek, de abban a német nyelvű brossúrában, amit valaki itt beszúrt régebben, én csak 150 lovast láttam.
Kuzma22-02-2008 09:56:26 // 3641
Hát akkor a 170 lovasnál talán már megérheti a DPF (akinek fontos a környezetvédelem), de a 150 lovashoz én mindenképp kérném a gyári tuningot. (erről azt mondták a Csiki-Begében, hogy kb. 200 000 Ft-ba kerül, párezer km-es motorra lehet kérni és nagyjából 20 LE-t dob a teljesítményen)
Halesz22-02-2008 09:54:42 // 3640
A QV változatban lesz ez a 170 lovas moci?
Halesz22-02-2008 09:54:11 // 3639
Egy 170 lovas motort érdemes még egyáltalán? :)
Bckk22-02-2008 09:52:10 // 3638
csak annyi hogy drágább a moci és nem lehet tunninngolni
Kuzma22-02-2008 09:43:47 // 3637
Mi a hátránya a DPF-nek? Gondolom környezetkímélőbb, nem is kormoz talán.
Bckk22-02-2008 09:19:49 // 3636
még arrol sincs hir h kihalna a GT. egyenlore az eladasa nem csappant, es a 170LEs moci is mar erkezik bele. es lehet valasztani hogy DPF v sem legyen. Ti mivel kérnétek?
Bckk22-02-2008 09:17:52 // 3635
es mien rosssz takaritani :( áááá
Bckk22-02-2008 09:16:43 // 3634
egy ien autoba az ulés a gyereket is megtartja, a rendor meg hadd csorgassa a nyálát a gepezetre
Bckk22-02-2008 09:15:58 // 3633
hát hát néha kell hogy az emberek csorgassák a nyálukat
meg ennek koszonhetoen el is adtam :D
Bckk22-02-2008 08:42:47 // 3632
es szebbett találtál?
Halesz21-02-2008 23:39:32 // 3631
És a hátsó ülésen lehet rögzíteni gyerekülést, nem? Akkor meg nem értem Tackry problémáját :)
Kazes☻21-02-2008 20:01:58 // 3630
De biztonságos, még a GT-ben is. :-))) A gyerekhordó kb. 9kg-ig használható, utána gyerekülés. :-)
Kazes☻21-02-2008 19:59:12 // 3629
:-DDD
Kuzma21-02-2008 19:10:45 // 3628
Ezt én sem igazán értem, hogy a QV-ből miért maradt ki a 170 lovas motor.
Ráadásul én régebben reméltem, hogy a 2.4-es 200 LE-st is beteszik.

Egyébként én nem tudok utódról sajnos. (Nehéz is lenne ennél jobb formát kitalálni, de azért a motorkínálatot és az extralistát lehetne még hová fokozni)
dyRo21-02-2008 18:09:40 // 3627
Szerintem pirosban jobb a Q2... ha fekete akkor már inkább blackline! Jobban passzol hozzá a fekete betétes lámpa. Egyébként az új QV kapható már? Azért ezt a 170 LE vs 150 LE QV mizériát ti értitek? Így hogy nincs mögötte semmi fejlesztés kicsit sokadik bőr lehúzásának érzem egy új felnivel és új színekkel... Talán utolsó kiadások a gyártás leállítása elött? De lesz modellváltás, vagy utód nélkül kihal a GT vonal?
G-MANN🍀21-02-2008 16:59:25 // 3626
mintha csak az enyémet látnám, csak ez fekete::))))
G-MANN🍀21-02-2008 16:58:15 // 3625
én voltam vállalom::))))
felkerült a nyári felni és a guminyomást nézegettem.,.,.,.,
a két hátsó gumi a rossz gyári beállítás miatt elkopott és holnap szerelnek fel helyette garanciában újakat, azért raktam már most fel a nyári kerekeket
Halesz21-02-2008 15:45:29 // 3624
A GT-ben is legalább akkora hely van hátul, mint a 145-ös.
Halesz21-02-2008 15:44:35 // 3623
Pont arra gondoltam! Vagy az nem annyira biztonságos? Mármint a gyermekhordozó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.