Forum >> GTV-GTA
Ollah03-09-2007 08:52:09 // 52414
Fotós trükkök is bevetve, szép... ;PPPPPPPPP
Ollah03-09-2007 08:48:26 // 52413
Ez a "group N with no silencer" vicces lehet egy 24V-n...
Nekem egy üres cső az egész, de a kipuffos aszonta, a két vég elé tesz 1-1 dobot, mer' elviselhetetlen hangja volt. Pedig ez turbós...
Szóval az a vadászengedély nem túlzás. :)))
Nekem egy üres cső az egész, de a kipuffos aszonta, a két vég elé tesz 1-1 dobot, mer' elviselhetetlen hangja volt. Pedig ez turbós...
Szóval az a vadászengedély nem túlzás. :)))
Ollah03-09-2007 08:41:29 // 52411
Gio'
Ajtókárpitot nem lelem, de kedden még adok egy próbát neki.
Ajtókárpitot nem lelem, de kedden még adok egy próbát neki.
GTV_GAB03-09-2007 06:48:47 // 52410
ha el akarsz adni egy tényleg szép autót reális áron, meg kell várnod a megfelelő vevőt
de lehet h sose jön el, mert az igénytelen magyar parasztot már behúzta egy kereskedő :)
amikor árultad a vasat az több mint reális volt, emlékszem én is menni akartam megvenni...csak akkor már meggondoltad magad
de lehet h sose jön el, mert az igénytelen magyar parasztot már behúzta egy kereskedő :)
amikor árultad a vasat az több mint reális volt, emlékszem én is menni akartam megvenni...csak akkor már meggondoltad magad
Csöri02-09-2007 20:16:17 // 52409
SKrisz!
A CD-tár kábelje teljesen vakvágányra futott. Nem tudják rendesen megcsinálni (nem akarom, hogy leégjen miatta a kocsi) ráadásul a forgalmazó sem tud ilyet adni.
Igy hát le kéne ütni egyet.
A CD-tár kábelje teljesen vakvágányra futott. Nem tudják rendesen megcsinálni (nem akarom, hogy leégjen miatta a kocsi) ráadásul a forgalmazó sem tud ilyet adni.
Igy hát le kéne ütni egyet.
SKrisz02-09-2007 19:51:27 // 52408
Ezen tök felesleges fennakadni... Nekem ezzel csak annyi a bajom, hogy az olyan autókat, amiknek viszont valóban van értékük lehúzzák az ilyen kötsög eladók. Engem meg hülyének néznek, amikor megmondom mennyit érne, mondjuk az én autóm.
Balage02-09-2007 19:32:04 // 52407
Sajnos ez a magyar valóság.
Csak ebben az a gáz, hogy Pécsről mentünk, és azért ez a 400 km nem hiányzott szombat reggel. Pláne, hogy az eladó telefonon még "hibátlannak" mondta. :(
Csak ebben az a gáz, hogy Pécsről mentünk, és azért ez a 400 km nem hiányzott szombat reggel. Pláne, hogy az eladó telefonon még "hibátlannak" mondta. :(
GTV_GAB02-09-2007 19:06:35 // 52405
kezdek fáradni, helyesírásra nem figyeljetek :)
GTV_GAB02-09-2007 19:04:37 // 52404
biztos felületkezetlék kromofággal :)
hány ilyennel találkoztam már mikor autót kerestem...bármilyen autóról is volt szó
a jó állapot azt jelenti h leharcolt, a normál állapot meg azt h szét van hullva :)
volt olyan 166-os amire azt írta a tulaj h 120e KM
elkértem a szervikönyvet és 2004 -ben megvolt a 220ezres szerviz...áááá
és odaadta a kezembe szervízkönyvet
utána meg magyarázkodott h az az előző autójáé, és összecserélte véltetlen
hány ilyennel találkoztam már mikor autót kerestem...bármilyen autóról is volt szó
a jó állapot azt jelenti h leharcolt, a normál állapot meg azt h szét van hullva :)
volt olyan 166-os amire azt írta a tulaj h 120e KM
elkértem a szervikönyvet és 2004 -ben megvolt a 220ezres szerviz...áááá
és odaadta a kezembe szervízkönyvet
utána meg magyarázkodott h az az előző autójáé, és összecserélte véltetlen
SKrisz02-09-2007 18:29:54 // 52403
Jóvan! Szépen mattul ez is! Csak így tovább!!!! :)))
giovanni02-09-2007 18:00:00 // 52402
Balage02-09-2007 16:36:45 // 52401
Tegnap megnéztük Kecskeméten ezt az autót.
Körbefújva, bár a motortérben a tartóelemek rétegvastagsága gyári, szóval valószínüleg "esztétikai" felületkezelés. De a tetején szép nagy fehéres folt, a kereskedő szerint a polírpaszta kicsit megégett... no comment. Azt bezzeg nem fújták át.
Belül: szakadt vezetőoldali ülés, de nem a varrás mentén, lekopott pedálok, csúnyán összekarcolt műszerfal. Még ott is karcos, ahová elméletileg a takarítást leszámítva nem is kell nyúlni.
Nincs légzsák, csak a kormányban. Én azt gondoltam volna, hogy a GTV-ben mindkét oldalon van.
A jobbos tükör néhány csavarral rögzítve (nem gyári megoldás :D )
A hírdetett 73K km sem igazi, mert találtunk 2004-ből 96e-s óraállásról szóló műszaki vizsgalapot.
A motor meglepően szépen járt, de azt biztos, hogy kapásból vezérléscsere.
Szóval megvásárlás után 200e pénzt szánhatsz rá.
Körbefújva, bár a motortérben a tartóelemek rétegvastagsága gyári, szóval valószínüleg "esztétikai" felületkezelés. De a tetején szép nagy fehéres folt, a kereskedő szerint a polírpaszta kicsit megégett... no comment. Azt bezzeg nem fújták át.
Belül: szakadt vezetőoldali ülés, de nem a varrás mentén, lekopott pedálok, csúnyán összekarcolt műszerfal. Még ott is karcos, ahová elméletileg a takarítást leszámítva nem is kell nyúlni.
Nincs légzsák, csak a kormányban. Én azt gondoltam volna, hogy a GTV-ben mindkét oldalon van.
A jobbos tükör néhány csavarral rögzítve (nem gyári megoldás :D )
A hírdetett 73K km sem igazi, mert találtunk 2004-ből 96e-s óraállásról szóló műszaki vizsgalapot.
A motor meglepően szépen járt, de azt biztos, hogy kapásból vezérléscsere.
Szóval megvásárlás után 200e pénzt szánhatsz rá.
VaG02-09-2007 15:32:46 // 52400
pöpec ez is!!!!!:)) és nem matt!!!:))))))))) habár ahogy látom már ez is kezd mattulni; PPPP
GTV_GAB02-09-2007 13:31:26 // 52399
ég és föld...komolyan, sokkal szebb lett
SKrisz02-09-2007 12:58:22 // 52398
Ez tényleg nagyon komoly! Nagyon szép lett! Gratula!!!!
giovanni02-09-2007 11:51:01 // 52397
giovanni02-09-2007 11:41:19 // 52396
VaG01-09-2007 23:40:45 // 52395
azért írtam ilyen részletesen, hogy tudd, hogy mit kell venni a többieknek, na egye fene nekem is vehetsz:))))
GTV_GAB01-09-2007 20:43:53 // 52394
elég nagy a hasonlóság :)
KORYY01-09-2007 18:25:05 // 52393
acc rá lóvét is? :-)
VaG01-09-2007 14:02:17 // 52392
Ez meg Ollah-nak:))))
Ragazzon Stainless Steel Sport Pipe without silencer Group N DTM 2x70mm + 2x70mm (Alfa GTV/Spider)
Improved performance with more loud sound for your Alfa GTV/Spider
Twenty years of experience dedicated to constant innovative research combined with the passion for creativity, has enabled Ragazzon to stand out in the field of sports exhaust systems.
Ragazzon exhausts are extensively dyno developed and are always innovative, reliable and ensure high performance. Thanks to the “easy to fit” concept - parts can be installed on your car without any bumper or other modifications.
YOUR RAGAZZON BENEFITS
• Manufactured from high quality stainless steel
• Stylish look and easy mounting on original mounting points
• Increased engine performance and throttle response
• Less back pressure and more power
• High quality by Ragazzon in Italy and comprehensive manufacturers guarantee.
NOTE
To be used mainly for racing tracks. Not TÜV approved for road cars.
Ragazzon Stainless Steel Centre Pipe Group N (Alfa GTV/Spider)
Improved performance from Ragazzon
Twenty years of experience dedicated to constant innovative research combined with the passion for creativity, has enabled Ragazzon to stand out in the field of sports exhaust systems.
Ragazzon exhausts are extensively dyno developed and are always innovative, reliable and ensure high performance. Thanks to the “easy to fit” concept - parts can be installed on your car without any bumper or other modifications.
YOUR RAGAZZON BENEFITS
• Manufactured from high quality stainless steel
• Group N with no silencer
• Easy mounting on original mounting points
• Increased engine performance and throttle response
• Less backpressure and more power
• High quality by Ragazzon in Italy and comprehensive manufacturers guarantee.


Ragazzon + Gtv
árakat nem írtam, azokat kikeresheted, de egy ilyen rendszerrel a szomszédok biztos kiváltják rád a vadászengedélyt;PPPPPPPPPPPPPPP
Ragazzon Stainless Steel Sport Pipe without silencer Group N DTM 2x70mm + 2x70mm (Alfa GTV/Spider)
Improved performance with more loud sound for your Alfa GTV/Spider
Twenty years of experience dedicated to constant innovative research combined with the passion for creativity, has enabled Ragazzon to stand out in the field of sports exhaust systems.
Ragazzon exhausts are extensively dyno developed and are always innovative, reliable and ensure high performance. Thanks to the “easy to fit” concept - parts can be installed on your car without any bumper or other modifications.
YOUR RAGAZZON BENEFITS
• Manufactured from high quality stainless steel
• Stylish look and easy mounting on original mounting points
• Increased engine performance and throttle response
• Less back pressure and more power
• High quality by Ragazzon in Italy and comprehensive manufacturers guarantee.
NOTE
To be used mainly for racing tracks. Not TÜV approved for road cars.
Ragazzon Stainless Steel Centre Pipe Group N (Alfa GTV/Spider)
Improved performance from Ragazzon
Twenty years of experience dedicated to constant innovative research combined with the passion for creativity, has enabled Ragazzon to stand out in the field of sports exhaust systems.
Ragazzon exhausts are extensively dyno developed and are always innovative, reliable and ensure high performance. Thanks to the “easy to fit” concept - parts can be installed on your car without any bumper or other modifications.
YOUR RAGAZZON BENEFITS
• Manufactured from high quality stainless steel
• Group N with no silencer
• Easy mounting on original mounting points
• Increased engine performance and throttle response
• Less backpressure and more power
• High quality by Ragazzon in Italy and comprehensive manufacturers guarantee.


Ragazzon + Gtv
árakat nem írtam, azokat kikeresheted, de egy ilyen rendszerrel a szomszédok biztos kiváltják rád a vadászengedélyt;PPPPPPPPPPPPPPP
VaG01-09-2007 13:51:44 // 52391
VaG01-09-2007 13:46:22 // 52390
Te mondtad, hogy nem nagyon hangos!!!:)) akkor nem írhatom, hogy nagyon:-)))
GTV_GAB01-09-2007 13:19:20 // 52388
szerintem noname az enyém...vagy passz
de semmi márkajelzés nem látszik kívülről...majd alámegyek
pont ma jár le a műszaki :(
pont most van vége az olajnak is :(
jön egy kis félreállás...olaj, olajszűrő, levegőszűrő, jobb hátső kerékagy csapágy (egy icipicit hallatszik), jobb belső féltengely gumiharang (elszakadt) és még az első hengersornál kifúj a kipuf....ajj
szerencsére nem meglepetés egyig sem
de semmi márkajelzés nem látszik kívülről...majd alámegyek
pont ma jár le a műszaki :(
pont most van vége az olajnak is :(
jön egy kis félreállás...olaj, olajszűrő, levegőszűrő, jobb hátső kerékagy csapágy (egy icipicit hallatszik), jobb belső féltengely gumiharang (elszakadt) és még az első hengersornál kifúj a kipuf....ajj
szerencsére nem meglepetés egyig sem
Ricoe15601-09-2007 12:47:21 // 52387
Persze vágom én....Csak ősi magyar szokás szerint kategóriaval nagyobbat akarunk...de Esztergom óta beleszerettema hangjába :))) Valahogy lesz egy ilyenem....
SKrisz01-09-2007 11:30:47 // 52386
Ha V6TB-t szeretnél akkor ne nézegess TS-t, mert a 2 motorizáltságot nem szabad egy lapon említeni! A TS is tökéletes társ tud lenni, de ahhoz valóban azt kell akarni. V6 pótléknak nem jó...
Ricoe15601-09-2007 11:27:43 // 52385
V6TB-ét szeretnék de kiegyeznék egy TS-el is. Csak a verdám beszámításával tudék bármit is lépni...Addig marad a vágyakozás a 202LE-ről :)))
SKrisz01-09-2007 11:22:50 // 52384
Ez viszonylagos... Biztos van sokkal olcsóbban is GTV, de mondjuk meg őszintén, az olyan is. Ha ez a vas tényleg egyben van akkor simán lehet érte ennyit adni (persze alkudni mindig kötelező:))
SKrisz01-09-2007 11:15:55 // 52382
m3ss31-08-2007 23:37:45 // 52381
mailek mentek kipuval kapcs
lehet hogy nem adom el egyenlore, inkabb csak kivancsi vagyok hogy van-e ra
erdeklodo :) vmi hatsokerekes auto azert mozhatja a fantaziamat , vagy vmi 20V turos quattro :)
lehet hogy nem adom el egyenlore, inkabb csak kivancsi vagyok hogy van-e ra
erdeklodo :) vmi hatsokerekes auto azert mozhatja a fantaziamat , vagy vmi 20V turos quattro :)
VaG31-08-2007 22:41:51 // 52380
de a Tiéd picit hangos;))) habár volt olyan, aki az enyémre is azt mondta:))) de az szerintem süket:)))
KORYY31-08-2007 19:47:40 // 52379
az enyémet megvizslathatod :-)
VaG31-08-2007 18:52:35 // 52378
most pontos időpontot még nem tudok mondani, de egyeztethetünk:) de szerintem GTV_GAB-nak is Ragazzon van fent;))) ha jól láttam:))))
GTV_GAB31-08-2007 18:32:23 // 52377
én vagyok...de csak hétvégén és akkor is Pest megye északi részén kolbászolok
láttam hirdeted a vasat...akkó meg minek költeni rá? :)
az én kipufom kicsit moddolt már, de imádom a hangját
az végdob előtti dob ki van véve, a végdob pedig nem gyári...
jelenlegi fogyasztásom 12.3 volt, de ebbe volt város, jópár gyorsulás, és 1-2 egyenletes szakasz
láttam hirdeted a vasat...akkó meg minek költeni rá? :)
az én kipufom kicsit moddolt már, de imádom a hangját
az végdob előtti dob ki van véve, a végdob pedig nem gyári...
jelenlegi fogyasztásom 12.3 volt, de ebbe volt város, jópár gyorsulás, és 1-2 egyenletes szakasz
m3ss31-08-2007 18:15:14 // 52376
Most látom Vag rendszerét...ragazzon, szívó is, budapesti is..mi kell még? :)
Mikor mehetek meghallgatni?:)
Mikor mehetek meghallgatni?:)
m3ss31-08-2007 18:03:18 // 52375
Ollah: jah, én hirdetem.
Supersprintet mennyiért kapok? Ragazzon-t 300-400 euro között láttam alfisti-n, az naagyon sok. Csináltatni nem érdemes?
Supersprintet mennyiért kapok? Ragazzon-t 300-400 euro között láttam alfisti-n, az naagyon sok. Csináltatni nem érdemes?
TarP31-08-2007 15:16:25 // 52374
Piros és sárga kombináció némi ezüsttel és feketével, ha pontos akarsz lenni :)
Így olyan jó kis domborítós segge van az autódnak. Nem lehet nem észrevenni.
Persze, aki nem szerti a feltűnést, mint itt sokan :), annak jobb egy kis fekete karika... lehetőleg lefelé fordítva, hogy nagy gázadásnál felfelé fujja a kasztnit :) :) :)
Így olyan jó kis domborítós segge van az autódnak. Nem lehet nem észrevenni.
Persze, aki nem szerti a feltűnést, mint itt sokan :), annak jobb egy kis fekete karika... lehetőleg lefelé fordítva, hogy nagy gázadásnál felfelé fujja a kasztnit :) :) :)
VaG31-08-2007 14:52:20 // 52373
Ragazzon;) /kb. Supersprint árban van/
az Autodeltának is ők csinálják a kipuffokat:)) szép mély hangja van... 4-5 ezer rpm körül vált ordítósabbra:)))) és hosszú úton sem zavaró!!!!!!!!!! és van hozzá ECC típusbizonyítvány!!!! persze vannak N csoportos rendszereik is az már elég durva Youtube-on vannak fent:))) viszont egy közel nyitott rendszerrel, pl. Miskolcig... utána olyan, mint az agyhalál:)))
és Ollah vannak dupla kipuffjaik is:)))))))))))))))))))
még nem vettem ablaktörlő lapátot, mert már reggel a városban majdnem megzúzott egy frontérzékeny mazsola:))) délután majd inkább egyenesen haza:))) óvatosan, mert annyi hülye van!!!!! emelkedőn kielőzőm a 20-al cammogó Kamazt, mikor szinte mellé érek, kivág mögüle egy Kopel 1.6-os szívó dízel sportkocsi:))))) olyat kellett satuznom, hogy a szemgolyóim azóta is a szélvédőn vannak:))) de fáradságos percek alatt sikerült megelőzni a Kamazt:)) a Kopelos remélem csuklik:))))))))
az Autodeltának is ők csinálják a kipuffokat:)) szép mély hangja van... 4-5 ezer rpm körül vált ordítósabbra:)))) és hosszú úton sem zavaró!!!!!!!!!! és van hozzá ECC típusbizonyítvány!!!! persze vannak N csoportos rendszereik is az már elég durva Youtube-on vannak fent:))) viszont egy közel nyitott rendszerrel, pl. Miskolcig... utána olyan, mint az agyhalál:)))
és Ollah vannak dupla kipuffjaik is:)))))))))))))))))))
még nem vettem ablaktörlő lapátot, mert már reggel a városban majdnem megzúzott egy frontérzékeny mazsola:))) délután majd inkább egyenesen haza:))) óvatosan, mert annyi hülye van!!!!! emelkedőn kielőzőm a 20-al cammogó Kamazt, mikor szinte mellé érek, kivág mögüle egy Kopel 1.6-os szívó dízel sportkocsi:))))) olyat kellett satuznom, hogy a szemgolyóim azóta is a szélvédőn vannak:))) de fáradságos percek alatt sikerült megelőzni a Kamazt:)) a Kopelos remélem csuklik:))))))))
SKrisz31-08-2007 14:47:43 // 52371
Maradok a T28-nál,de a leömlőtt akkor is cserélni kell...
A hanghoz pedig nem kell a sor 4. Ahhoz biza olyan kipuff kell! Bízom benne, hogy lesz is!!! :)
A hanghoz pedig nem kell a sor 4. Ahhoz biza olyan kipuff kell! Bízom benne, hogy lesz is!!! :)
Ollah31-08-2007 14:25:56 // 52370
Állj! Nem Te hirdeted ezt a "finomságot" a használtautón?
Dobot pedig csakis márkásat tennék az autóra, mivel szívó. Supersprint? Vagy csináltatnék Karkus Tamással, aki valszeg nem sokkal olcsóbb, mint a Supersprint...
Dobot pedig csakis márkásat tennék az autóra, mivel szívó. Supersprint? Vagy csináltatnék Karkus Tamással, aki valszeg nem sokkal olcsóbb, mint a Supersprint...
m3ss31-08-2007 13:57:40 // 52368
Fogyasztás? Én most jöttem vissza Horvátországból, 160-180 között jöttünk végig klímával, 10.7-et evett. Tavaly 1.4-es Tipo ugyanazon az úton evett 10-et úgy, hogy alig tudtunk feljönni az emelkedőkön 2-esben :) Szóval nem fogyaszt rosszul ez az autó szerintem.
Gondolkodok egy dobcserén, keresek egy pesti V6 tulajt aki hajlandó lenne megmutatni az autóját, feltéve ha nem gyári dob van benne :) Szívó lenne az ideális, de gyanítom, hogy TB tulajt hamarabb találok. Valaki?
Gondolkodok egy dobcserén, keresek egy pesti V6 tulajt aki hajlandó lenne megmutatni az autóját, feltéve ha nem gyári dob van benne :) Szívó lenne az ideális, de gyanítom, hogy TB tulajt hamarabb találok. Valaki?
Ollah31-08-2007 13:33:54 // 52367
Ha maradsz a T28-nál, akkor elég a leömlő után foglalkozni vele. De ha esetleg túrót váltasz... ;) (Az a baj, hogy qrvára felmentek a túrók árai; a 28RS-t pl. itthon 340-ért akarják rásózni az emberre, ahol néztem múltkor... Másrészt kérdéses, megéri -e egyáltalán (önmagában)...)
De hogy olyan hangja legyen, mint a büntető kockának... Szerintem nem lehet, mert más a motor. Ahhoz kellett a sor4 Lancsa is, nem?
De hogy olyan hangja legyen, mint a büntető kockának... Szerintem nem lehet, mert más a motor. Ahhoz kellett a sor4 Lancsa is, nem?
Ollah31-08-2007 13:19:54 // 52366
Örvendezem, hogy szerinted poén a dupla kipuff, ugyanakkor megjegyezném, hogy Neked piros sportkormányod van. Szóval... Érted... ;DDDDDDDDDD
A fogyasztásról meg majd akkor nyilatkozom egyszer, ha megadatik, hogy haladjak vele normálisan autópályán. Elképzelhetőnek tartok 10-12 litert, ha nem nyomom neki.
De mivel ritkán vezetem, ezért olyankor a pályán nem csak 160-nal döcögök, 200-as utazótempónál* meg nem gáz, ha bekap 13-14 litert. Szerintem... De majd azt is megmérem egyszer, elvégre van új program is az autóhoz, bizooony. :P
(Illetve GTV-nél nem tudom, mennyit számít, de a 147-esen +1 liter volt a 225-ös gumi a 195-össel szemben. Tényleg, gumikat is kell vennem...)
*Németországi adatok!
A fogyasztásról meg majd akkor nyilatkozom egyszer, ha megadatik, hogy haladjak vele normálisan autópályán. Elképzelhetőnek tartok 10-12 litert, ha nem nyomom neki.
De mivel ritkán vezetem, ezért olyankor a pályán nem csak 160-nal döcögök, 200-as utazótempónál* meg nem gáz, ha bekap 13-14 litert. Szerintem... De majd azt is megmérem egyszer, elvégre van új program is az autóhoz, bizooony. :P
(Illetve GTV-nél nem tudom, mennyit számít, de a 147-esen +1 liter volt a 225-ös gumi a 195-össel szemben. Tényleg, gumikat is kell vennem...)
*Németországi adatok!
Ollah31-08-2007 13:14:01 // 52365
Pedig sok csipszelős hirdeti úgy magát... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
660
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?