Tényleg, kik jelentkeznek a minitalira?
Csak arról jutott eszembe, hogy már süt a nap! :)
Forum >> GTV-GTA
TarP10-03-2008 12:52:48 // 56914
Ollah10-03-2008 12:52:08 // 56913
Normális, hétköznapi autókról beszélgetünk, nem elvetemült...ööö... izékról! ;)
TarP10-03-2008 12:51:24 // 56912
Minimum 120 kg-mal nehezebb a Q4 a Q2-nél, mert a BMB-nél az x modellek 100kg-val nehezebbek a normáloknál, pedig ott már a nehezebb rész (hátsókerékhez vezető cső, rúd...) már ki van építve.
Ollah10-03-2008 12:51:15 // 56911
Cserélhetünk bódét fölüle! ;PPP
Ollah10-03-2008 12:50:38 // 56910
Q2 és egyetértettünk. ;)
Majd tello. Ma nem jó, de holnap este úgy alakítom, hogy OK legyen.
Majd tello. Ma nem jó, de holnap este úgy alakítom, hogy OK legyen.
SKrisz10-03-2008 12:40:01 // 56909
Aha...ja...csodákra képes... Amikor elszabadul az indulat, akkor simán átbasz 3 sávot... Szóval jó a sperr, de csak ésszel! :)))
count M10-03-2008 12:09:59 // 56908
OK! Ömmm. Izé. Ma este valamikor jó neked? Vagy teló? :)
BeeGee10-03-2008 12:09:45 // 56907
Sokkal :) A sperrt a normál diffi helyére teszik, pár kg-al nehezebb csak annál.
count M10-03-2008 12:06:52 // 56906
Nekem tetszik mindkettő. De ha közülük "kéne" választanom, akkor csak 159SW 2.4mjet Q4. Amolyan utazós kocsinak. :) A Brera értelmetlen sajnos.
Ollah10-03-2008 12:04:59 // 56905
Kérdezd meg lécci. Illetve amúgy is összefutunk nemsoká, ugye? ;)
Ollah10-03-2008 12:04:10 // 56904
Nemtom, mennyivel nehezebb a Q4 a Q2-nél, de ha sokkal, akkor nekem elég lenne a Q2 is. Állítólag csodákra képes egy jó difi, szóval nem kell feltétlenül 4*4. Persze attól függ, ki mire használja, de én utcai felhasználásra gondolok.
count M10-03-2008 12:02:44 // 56903
Szerintem már csukott szemmel is meg tudják csinálni, gyakoroltak a mélyrózsaszínen eleget. :D Megyek feléjük a héten többször, szóljak nekik?
count M10-03-2008 12:01:03 // 56902
Jahogyúgy! Ért. Nemt'om, én teljesen pesszimista vagyok az Alfa jövőbeni létezését illetően. Szerintem kb. annyi nekik. :/ De legyen neked igazad!
Ollah10-03-2008 11:58:20 // 56901
Örülök, hogy jó a Brera futóműve és fékei, komolyan. TarP-nak is köszi a leírást.
Ettől függetlenül sem kéne... :)
Ettől függetlenül sem kéne... :)
Ollah10-03-2008 11:56:44 // 56900
Zolikáék megcsinálják nekem is a kp zárat? Mán ha arra járol...
Ollah10-03-2008 11:54:45 // 56899
Fotoszintetizálósra lesz megcsiná'va éétted. ;PPP
TarP10-03-2008 11:52:54 // 56898
Én most az eddigi 3.2V6-ot hasonlítom az új 1.8T-vel:
Itt tényleg fennálhat az 1730kg ( V6, Q4, pohártartó...)
Az új pedig nem lehet nehezebb a jelen 1.8TS-nél, ami 1480kg, amiből ugye lejön a 40kg, de fel is megy a túró, meg az intercooler+csövek miatt...
De majd meglátjuk. Én kezdek OptiMiska lenni :)
Itt tényleg fennálhat az 1730kg ( V6, Q4, pohártartó...)
Az új pedig nem lehet nehezebb a jelen 1.8TS-nél, ami 1480kg, amiből ugye lejön a 40kg, de fel is megy a túró, meg az intercooler+csövek miatt...
De majd meglátjuk. Én kezdek OptiMiska lenni :)
count M10-03-2008 11:44:27 // 56897
Vagy vákicsit... mi 1730 kiló? Elvesztettem a fonalat, bocsi. :)
Inkább OFFolok kicsit: előszedtem mélyrózsaszínt a garázsból, és már Zolikáék szerelgetik. Drukkoljatok! :)
Inkább OFFolok kicsit: előszedtem mélyrózsaszínt a garázsból, és már Zolikáék szerelgetik. Drukkoljatok! :)
count M10-03-2008 11:36:09 // 56896
Mínusz 250 kiló? Ezt a Cseh2-őn láttad? :DDD 40, azaz negyven kilót könnyítenek rajta...
Amúgy a futómű+fék szerintem is hibátlan a 159/Brera modellekben. Nem pattog, nyeli a hibákat, kanyarban nem lehet vele hibázni - ahogy én tapasztaltam eddig. Pláne a Q4-el.
Amúgy a futómű+fék szerintem is hibátlan a 159/Brera modellekben. Nem pattog, nyeli a hibákat, kanyarban nem lehet vele hibázni - ahogy én tapasztaltam eddig. Pláne a Q4-el.
TarP10-03-2008 11:34:05 // 56895
Várni csak várni, mindig csak várni... Ja, ez egy másik rock-opera :)
TarP10-03-2008 11:32:05 // 56894
Igazad van, az hogy "jobb", túl egyszerű fogalmazás volt.
2 dologra alapoztam:
1. amikor vezettem a 2.4MJET-et, minden gödörbe belementem és nem pattant, csattant, ugrott velem az egész doboz, csak siklottunk tovább OK, ettől még nem lesz gyorsabb, de élhetőbb.
2. a telejsen olaszpárti Auto Build tesztjén a BMW3, meg Honda izé ellen a legjobb volt a fékhatása az Alfának hidegen és melegen is, majd a legnagyobb volt a szlalomsebessége is... Szóval rendben van. (Azt már csak utólag teszem hozzá, hogy a teszten elbukott, mert a 'szubjektív' részen valahogy mindig lecsúszott a BMW mögül...)
Szóval jó lesz eza 159, ha végre nem 1730kg lesz a 200ló fölötti vezió, hanem pl 1480kg. Nem kis különbség!
2 dologra alapoztam:
1. amikor vezettem a 2.4MJET-et, minden gödörbe belementem és nem pattant, csattant, ugrott velem az egész doboz, csak siklottunk tovább OK, ettől még nem lesz gyorsabb, de élhetőbb.
2. a telejsen olaszpárti Auto Build tesztjén a BMW3, meg Honda izé ellen a legjobb volt a fékhatása az Alfának hidegen és melegen is, majd a legnagyobb volt a szlalomsebessége is... Szóval rendben van. (Azt már csak utólag teszem hozzá, hogy a teszten elbukott, mert a 'szubjektív' részen valahogy mindig lecsúszott a BMW mögül...)
Szóval jó lesz eza 159, ha végre nem 1730kg lesz a 200ló fölötti vezió, hanem pl 1480kg. Nem kis különbség!
SzJ10-03-2008 11:23:40 // 56893
Nyugdíjas korodra akarsz Brerát venni? Miből fogod tankolnia? :)
Ollah10-03-2008 11:16:03 // 56892
Jaja, olvastam. Ez tényleg jó hír. 30 év múlva így lehet, elgondolkodhatok majd rajta, hogy "...és Kovács úr megvette első Alfa Romeo Brera*-ját!"
*gyárt.idő 2009.06.10.
:PPP
*gyárt.idő 2009.06.10.
:PPP
Ollah10-03-2008 11:14:19 // 56891
Látens S6 fan! ;DDD
Ollah10-03-2008 11:13:54 // 56890
Majd rájöttél, hogy a családi újrahasznosított műanyag valóban hulladék. Nemdebár? ;PPP
VaG
Elhiszem, csak nemtom, nem hallottam róla. A GTV-nek nagyon jó futóműve van, szóval inkább meglep, hogy a 159-é még jobb, de én elhiszem, ha így mondják.
Mondjuk a "legendás" fékeinknél nem nehéz jobbat csinálni. :P
VaG
Elhiszem, csak nemtom, nem hallottam róla. A GTV-nek nagyon jó futóműve van, szóval inkább meglep, hogy a 159-é még jobb, de én elhiszem, ha így mondják.
Mondjuk a "legendás" fékeinknél nem nehéz jobbat csinálni. :P
VaG10-03-2008 11:10:30 // 56889
felőlem akár 1700 kg-os is lehet a Brera, csak legyen benne egy 5 lityis biturós V8-as:DDDDDDDD
SzJ10-03-2008 11:04:29 // 56888
Ez is egy jó hír:
"Jelenleg az Alfa Romeo egyes nagyobb motorjait még a General Motors szállítja, de az FPT fejlesztései nyomán ez a függőség is megszűnhet, így akár jelentősen olcsóbbá válhat a Fiat prémium-modelljeinek gyártása."
"Jelenleg az Alfa Romeo egyes nagyobb motorjait még a General Motors szállítja, de az FPT fejlesztései nyomán ez a függőség is megszűnhet, így akár jelentősen olcsóbbá válhat a Fiat prémium-modelljeinek gyártása."
VaG10-03-2008 10:54:38 // 56887
Megjelentek a kétely hangjai??;))))))
SKrisz10-03-2008 10:51:03 // 56886
Breart is könnyítik nyugova van! De a Brera pl. akkor lesz a legkönyebb, ha én kiszállok belóle! Na az igazi súlytyunning! :))
Családi (kombi)limókkal télleg xar érzés összehasonlítani a GTV-t, de én is megtettem nem rég...
Családi (kombi)limókkal télleg xar érzés összehasonlítani a GTV-t, de én is megtettem nem rég...
Ollah10-03-2008 10:03:47 // 56885
"jobb a futóműve"
Biztos? Tényleg csak kérdem, nemtom...
Biztos? Tényleg csak kérdem, nemtom...
Ollah10-03-2008 10:02:50 // 56884
Há' nemtom skacok, de én nem vagyok elájulva a TB gyári menetteljesítményétől és qrvára utálom, hogy családi dízelek, meg elb@xott formájú izomagyú poháralátétek a nagy "versenytársak". Ezért savanygok folyton... Tudom, demagóg vagyok, mer' állandóan ezzel a Szlovákiával példálózom... :)))
Miközben az a vicces, hogy nem versenyzem ezekkel a retkekkel (sem), szal elvileg hidegen kellene hagyjon, de ez olyan elvi dolog. Na... ;)
Meg ezek az ótógyártási trendek; böszme kasztni + böszme motor = elqrt nagy böszmeség. :)))
A 159-et meg könnyíthetik nyugodtan, de leginkább a Brera-t! Qrvaélet... :)
(Vigyorgok ám közbe' végig, ne tessék komolyan venni! A szar is le van szarva: nem érdekel, ki a gyorsabb meg ki nem. Csak jó lenne nem csak a legszebbnek, hanem a leggyorsabbnak is lenni. ;))))
TarP
Mesélj, kit/mit edukáltál a hétvégén! :)
Miközben az a vicces, hogy nem versenyzem ezekkel a retkekkel (sem), szal elvileg hidegen kellene hagyjon, de ez olyan elvi dolog. Na... ;)
Meg ezek az ótógyártási trendek; böszme kasztni + böszme motor = elqrt nagy böszmeség. :)))
A 159-et meg könnyíthetik nyugodtan, de leginkább a Brera-t! Qrvaélet... :)
(Vigyorgok ám közbe' végig, ne tessék komolyan venni! A szar is le van szarva: nem érdekel, ki a gyorsabb meg ki nem. Csak jó lenne nem csak a legszebbnek, hanem a leggyorsabbnak is lenni. ;))))
TarP
Mesélj, kit/mit edukáltál a hétvégén! :)
SKrisz10-03-2008 09:47:47 // 56883
Erről beszélek itten-e! :)))
SKrisz10-03-2008 09:47:30 // 56882
Azért a GTV sem könnyebb egy kicsit sem és abban 202/210 paci a V6TB... szóval azért annyira nem lesz a xar...
TarP10-03-2008 09:28:56 // 56881
Ja, és lehet, hogy már nem is 1480kg a 159... lehet, hogy -40...-70 bármi lehet...
TarP10-03-2008 09:28:00 // 56880
No azért, ha számolsz egy kicsit:
GTV-nk: 1430kg és 202 ló és most hétvégén azt kellett tapasztalnom, hogy még nem égőzünk az RS, ST, LE, TLX... mittudomén feliratú uccai sport autók között.
A 159 1480kg, de 230 lóval jobban fog menni, mint a GTV és ne feledd, hogy jobb a féke, jobb a futóműve...
A Junior viszont lehet vagy 1250kg max, szóval ott már egy Nissan 350Z is rosszul érezheti magát a rajtnál... na jó, sokkal utána talán nem :)
Szóval "don't panic", várjuk meg, kipróbáljuk és majd utána büszkélkedünk, vagy siránkozunk...
GTV-nk: 1430kg és 202 ló és most hétvégén azt kellett tapasztalnom, hogy még nem égőzünk az RS, ST, LE, TLX... mittudomén feliratú uccai sport autók között.
A 159 1480kg, de 230 lóval jobban fog menni, mint a GTV és ne feledd, hogy jobb a féke, jobb a futóműve...
A Junior viszont lehet vagy 1250kg max, szóval ott már egy Nissan 350Z is rosszul érezheti magát a rajtnál... na jó, sokkal utána talán nem :)
Szóval "don't panic", várjuk meg, kipróbáljuk és majd utána büszkélkedünk, vagy siránkozunk...
Ollah10-03-2008 09:12:30 // 56879
Lófaxnit fog menni, ha beleteszik a 159 másfél tonnás ruhájába...
Egy puttóban viszont impresszív lehet; az talán nem sokkal nehezebb, mint volt egy 156 1.8 TS. :PPP
Jaja, kell nekem az optika, de hisz' tudod, milyen vagyok. Ha nincs sok maréknyi kék led az autóban, rosszul érzem magam benne. :PPP Meg neon... :DDD
Egy puttóban viszont impresszív lehet; az talán nem sokkal nehezebb, mint volt egy 156 1.8 TS. :PPP
Jaja, kell nekem az optika, de hisz' tudod, milyen vagyok. Ha nincs sok maréknyi kék led az autóban, rosszul érzem magam benne. :PPP Meg neon... :DDD
VaG10-03-2008 09:10:03 // 56878
jól van na:)) ezt nem lehetett kihagyni!!;PPP
TarP10-03-2008 09:01:46 // 56877
Háát, azt is felejtsed el egy időre.
De örülni kell az 1.8T-nek, mert legalább menni fog. Azokat a műanyag csöveket meg ne polírozzad, hanem körömlakkal fessed mattpirosra, mintha izzana. Hidd el jó kis optikai tunying! :)
De örülni kell az 1.8T-nek, mert legalább menni fog. Azokat a műanyag csöveket meg ne polírozzad, hanem körömlakkal fessed mattpirosra, mintha izzana. Hidd el jó kis optikai tunying! :)
TarP10-03-2008 08:58:36 // 56876
Nagyon helyes!
Végre már felvettek egy racionalistát a Fiat koncernhez? :) De ez a 230 ló elég jól hangzik, pláne, hogy a regi adó sem 3,2millióFt, hanem csak 1,2 körüli.
Így 2 millóval máris olcsóbb az autó, amibe teszik + gyártási költségek, hogy a tömegkülönbséget ne is említsem.
Ez a Lancia legyen, sebaj, ha ez kell a népnek, legyen, de ne DELTA néven. Legyen pl Lancia Szaurusz... vagy Luxulusz, mittudomén, de a Delta nevet rátenni egy ilyen csapatszállítóra, az má' tróger dolog ám!
Ála F40. Nem jó, mer' niccsen csomagtere, meg ugye a Skodri 2,2litert fogyaszt, ez a rozsdagomolyag meg megeszi még az ionizáló sugarakat is az égről!
Szóval haggyad ott pixába, nem jó semmire :)
Végre már felvettek egy racionalistát a Fiat koncernhez? :) De ez a 230 ló elég jól hangzik, pláne, hogy a regi adó sem 3,2millióFt, hanem csak 1,2 körüli.
Így 2 millóval máris olcsóbb az autó, amibe teszik + gyártási költségek, hogy a tömegkülönbséget ne is említsem.
Ez a Lancia legyen, sebaj, ha ez kell a népnek, legyen, de ne DELTA néven. Legyen pl Lancia Szaurusz... vagy Luxulusz, mittudomén, de a Delta nevet rátenni egy ilyen csapatszállítóra, az má' tróger dolog ám!
Ála F40. Nem jó, mer' niccsen csomagtere, meg ugye a Skodri 2,2litert fogyaszt, ez a rozsdagomolyag meg megeszi még az ionizáló sugarakat is az égről!
Szóval haggyad ott pixába, nem jó semmire :)
Ollah10-03-2008 08:53:03 // 56875
És mikó' lesz megen polírozott szívócsöves V6 3,5 literrel és 300 lóval Alfa-országból? :PPP
Remélem, jól sikerülnek ezek a motorok; azért mondom ezt, mert pl. a fócvágen új 2.0, akár 270 lovas újdonságairól olvastam, hogy ahogy jöttek, cserélik is majd le őket, olyan "jól" sikerültek. Remélem, az olaszok jobban dolgoznak. (Már ha valóban nem a technika csúcsa a német aggregát.)
Bár gondolom, annak a kornak vége, hogy pl. olyan 2.0 V6 blokkok guruljanak le egy gyártósorról, amik nagy testvérei akár 4.2 literesek is lehetnek...
Remélem, jól sikerülnek ezek a motorok; azért mondom ezt, mert pl. a fócvágen új 2.0, akár 270 lovas újdonságairól olvastam, hogy ahogy jöttek, cserélik is majd le őket, olyan "jól" sikerültek. Remélem, az olaszok jobban dolgoznak. (Már ha valóban nem a technika csúcsa a német aggregát.)
Bár gondolom, annak a kornak vége, hogy pl. olyan 2.0 V6 blokkok guruljanak le egy gyártósorról, amik nagy testvérei akár 4.2 literesek is lehetnek...
Ollah10-03-2008 08:46:59 // 56874
Há' nemtom, én egy zsírúj ótót nem cserélnék le egy vén szarra. Csak a gond van vele ennyi idősen. Különben is olasz, biztos rohad már. Úgy is mondhatnám, egy rohadék az egész. :PPP
Ollah10-03-2008 08:46:01 // 56873
Mekkora batár! :O
SKrisz10-03-2008 08:38:49 // 56872
Erre nem is gondoltam... Indulok is vissza, hátha tényleg. A Csoda mégiscsak 3 éves, ez az F40 meg már 23! :)))
SKrisz10-03-2008 08:27:57 // 56871
SKrisz10-03-2008 08:22:01 // 56870
Az imáink meghalgattattak! :)))
Ugyan nem 2.0T "csak" 1.8T, de az legalább 230 pacisban is kapható lesz!!!
Új Fiat motorok
Ugyan nem 2.0T "csak" 1.8T, de az legalább 230 pacisban is kapható lesz!!!
Új Fiat motorok
Ollah10-03-2008 07:48:33 // 56869
Demagóg. :P
Azé' híttalak szombaton kevéssel dél után, mert a sportcsarnoknál és a buszmegállóban is mértek. Gondoltam, szólok az érdekedben. ;P
Nem akartam már beugrani, hátha csak feltartottam volna a zárást vagy mittomén.
Azé' híttalak szombaton kevéssel dél után, mert a sportcsarnoknál és a buszmegállóban is mértek. Gondoltam, szólok az érdekedben. ;P
Nem akartam már beugrani, hátha csak feltartottam volna a zárást vagy mittomén.
Ollah10-03-2008 07:46:54 // 56868
Nem mondod, hogy beszámították a csodába és el is hoztad!? ;DDD
Ollah10-03-2008 07:46:13 // 56867
Fú, de rosszindulatú vagy! ;PPP
Seriff meg má' nagyon akar valamit. ;)))
Seriff meg má' nagyon akar valamit. ;)))
Ollah10-03-2008 07:43:45 // 56866
Igen. Na ő az, aki látatlanban is igen szimpatikus fiatalember. :PPP
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
547
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?