tennap én is Balin voltam!
egésznapHawwwaj volt:)))
megyek este a vashoz, há látom, h full leengededett a B1 kerék!!:(((
nálam persze se pumpa, se emelo, és a mankokerek is laposka....DDD
Forum >> GTV-GTA
Csabee04-08-2008 12:46:06 // 59914
BeeGee04-08-2008 12:01:40 // 59913
hát a globális felmelegédéstől :)
TarP04-08-2008 12:00:39 // 59912
Bár termosztátusz is lehet, ha 1-ben ragadt, má' hogy az informatematikusok is értsék :)
TarP04-08-2008 11:56:53 // 59911
Hengerfejelés?
Mi a paszé' nem a GTV-vel mentél?
El ne kezdj nekem itt a fogyasztásról hadobálni :)
Mi a paszé' nem a GTV-vel mentél?
El ne kezdj nekem itt a fogyasztásról hadobálni :)
Ollah04-08-2008 11:49:25 // 59910
Mester Mesterovics, erről jut eszembe, hogy mitől lehet, hogy a hűtővíz szintje okés, a motornak meg mégis melege van, miközben nyilván nem 120-130-ra terveztek egy fénykorában 130 lóerős blokkot...
(De egyébként is mintha jobban felmelegedne az utóbbi időben.)
(De egyébként is mintha jobban felmelegedne az utóbbi időben.)
Ollah04-08-2008 11:46:37 // 59909
Há' persze, hiszen GT autó nem vonalról erős. ;)
Apropó most, hogy megjártam Balit és volt szerencsém ótópályázzani picinkét, hmmm... Dejójisasz, amikor az embör GTV-vel gurulhat!
A mászkálós mondejóval voltam, ami a kib@ melegben elkezdett felforrni, úgyhogy 120-130 volt a vége szegénkémnek. (De legalább nem lett hengerfejes vagy mittomén.)
Volt egy marhanagy balfaszááálat, aki úgy döntött, 125 kőkemény km/h-val a helye a középső sávban van az autópályán. Nyilván nagyon rosszul esett neki, hogy én 130-as sátáni sebességgel a külső sávban cammogtam el mellette, hisz' nem akartam ilyen tempótalansággal a merci-ódi-bimmer sávban vitézkedni (azok tényleg elég alacsonyan repültek tegnap), merasztán visszaoktatott később azzal, hogy nem engedett be maga elé a középsőbe egy 100 körül vonuló akármicsodát kikerülendő. Láttam, hogy a faszfej közeledik balról, meg előttem is egyre közelebb lett az akármicsoda, úgyhogy nagy merészen nyomtam egy telitalpat a 300ezret futott mondejónak, és... Nem történt semmi. Illetve ahogyan azt már korábban megfigyeltem, szegény páránál annyi a különbség a félgáz és a telitalp között, hogy utóbbinál jobban üvölt, viszont akkor sem gyorsul. Szóval maradtam helyemen, faszfej el balra, nekem meg az jutott eszembe, hogy ha a GTV-vel ilyesmi van...
Tonképpen ennyi volt a lényege ennek a hosszú unalmasságnak. :)
Apropó most, hogy megjártam Balit és volt szerencsém ótópályázzani picinkét, hmmm... Dejójisasz, amikor az embör GTV-vel gurulhat!
A mászkálós mondejóval voltam, ami a kib@ melegben elkezdett felforrni, úgyhogy 120-130 volt a vége szegénkémnek. (De legalább nem lett hengerfejes vagy mittomén.)
Volt egy marhanagy balfaszááálat, aki úgy döntött, 125 kőkemény km/h-val a helye a középső sávban van az autópályán. Nyilván nagyon rosszul esett neki, hogy én 130-as sátáni sebességgel a külső sávban cammogtam el mellette, hisz' nem akartam ilyen tempótalansággal a merci-ódi-bimmer sávban vitézkedni (azok tényleg elég alacsonyan repültek tegnap), merasztán visszaoktatott később azzal, hogy nem engedett be maga elé a középsőbe egy 100 körül vonuló akármicsodát kikerülendő. Láttam, hogy a faszfej közeledik balról, meg előttem is egyre közelebb lett az akármicsoda, úgyhogy nagy merészen nyomtam egy telitalpat a 300ezret futott mondejónak, és... Nem történt semmi. Illetve ahogyan azt már korábban megfigyeltem, szegény páránál annyi a különbség a félgáz és a telitalp között, hogy utóbbinál jobban üvölt, viszont akkor sem gyorsul. Szóval maradtam helyemen, faszfej el balra, nekem meg az jutott eszembe, hogy ha a GTV-vel ilyesmi van...
Tonképpen ennyi volt a lényege ennek a hosszú unalmasságnak. :)
Ollah04-08-2008 11:35:19 // 59908
A rajtot nem láttam, csak felvételről, de meg kell valljam, nem túrót kapott a massza, hanem nitrótot. Vagy -tat. Mittomén. Nietzsche má' nekem turóm egy darab se'. A polcon. :P
De a vége volt a lényeg, hogy a rozsda...LOL! Megette a rozsda a digó verdát 300 km alatt, loller. :)
De a vége volt a lényeg, hogy a rozsda...LOL! Megette a rozsda a digó verdát 300 km alatt, loller. :)
Halesz04-08-2008 08:58:36 // 59907
Próbáltam a kedvetekben járni :) Bár SKrisz mióta nem gyorsul már a verdájával :D
TarP04-08-2008 08:39:52 // 59906
Papó, jó ötlet volt Massának köccsönadni a túrnyót a pócodról, mert legyorsulta vele a Merdzsókat a rajtnál, viszont a verseny végére megette a rozsda basszamek!
És a drága Selénia 10W40-et kifúttta magábul bele a nézők dekoltázsába...
Na ennyit a Forma1-rőh'
És a drága Selénia 10W40-et kifúttta magábul bele a nézők dekoltázsába...
Na ennyit a Forma1-rőh'
Ollah04-08-2008 08:36:41 // 59905
Jiháááá! :)))
No comment. Egyéb kérdés? Nincs. Nnnna. :)))
No comment. Egyéb kérdés? Nincs. Nnnna. :)))
Ollah04-08-2008 08:33:48 // 59904
Keine Ahnung...
(Ha már Baliról jöttem...) :)
(Ha már Baliról jöttem...) :)
Ollah04-08-2008 08:31:47 // 59903
Én már visszavonhatatlanul Tibor lettem; kaptam páromtól Balin egy pandás :P kulcstartót "Tibor" felirattal. :)
Tengermély diszdelled a k. kartácsoknak a festői nyolcadik kerületből, amelynek szépsége és komfortja nyilvánvalóan magasan túlszárnyalja Baliét. :)
Tengermély diszdelled a k. kartácsoknak a festői nyolcadik kerületből, amelynek szépsége és komfortja nyilvánvalóan magasan túlszárnyalja Baliét. :)
Csöri03-08-2008 23:42:08 // 59902
Láttátok a gyorsulásos tali főképét.
Végre rendes verdákkal is lehet talit hírdetni.:)))))
Végre rendes verdákkal is lehet talit hírdetni.:)))))
AdamV603-08-2008 21:19:10 // 59901
hy! vki nem akar cserélni GTV-t ,156SW------------------------re?????????????????
KORYY03-08-2008 20:32:22 // 59900
sziasztok, akiknek v6 tb-je van az meg tudná mondani hogy az 5-ös váltót ha kettesbe elforgatjátok 6ezerig akkor mekkorát ejt amikor beváltjátok a hármast, illetve ugyan igy hármas leforog 6-ig és szintén mekkorát ejt négyesben. volt ötös váltóm nekem is csak már nemigazán emléxem. fontos lenne hogy kinlódjam e még tovább a gyenge 6-os váltóval vagy cseréljem le egy ötösre, de nagyban függ az áttételezéstől.
Szilárd03-08-2008 12:11:03 // 59899
Jó nyaralást!!
GT Ɨ|ѯ02-08-2008 09:16:22 // 59898
Részemről ok,ha beszámítja valaki a ti-met:-)
Seriff01-08-2008 21:46:03 // 59897
GT!
Most nézegettem az előző verdáidat és arra jutottam, hogy Q4 ide, Q4 oda, kellene Neked egy V6, mielőtt kihalnának a földről.
Ennyit akartam mondani, kérlek fontold meg:))
Most nézegettem az előző verdáidat és arra jutottam, hogy Q4 ide, Q4 oda, kellene Neked egy V6, mielőtt kihalnának a földről.
Ennyit akartam mondani, kérlek fontold meg:))
Seriff01-08-2008 21:42:33 // 59896
Bár a kocsi attól még lehet jó, ez igaz... A hülye előítéletek, ejnye, bocsánat:)
Indulok is horvát földre, Miki javaslatára nem holnap a legnagyobb dugóban:) Thx Miki
Indulok is horvát földre, Miki javaslatára nem holnap a legnagyobb dugóban:) Thx Miki
Seriff01-08-2008 21:22:50 // 59895
Én arról a piacról nem vennék semmit, még dísztárcsát se:D
GT Ɨ|ѯ01-08-2008 15:00:41 // 59894
Én még nem csalódtam benne,annak ellenére,hogy szinte mindenki fikázza:-))
EngineCoffeeTables01-08-2008 14:58:53 // 59893
Én csak Skóciából Magyarországra és visszamentem két hét eltéréssel problémamentesen, igaz elötte volt nagyszerviz és végig elenörizve volt az olaj, hütőviz.
Lehet csak figyelni kell a TS-ekre kicsit és az első jelentkező probléma fellépésénél orvoslni azt. Igy remélhetőleg nem hagy cserben.
Lehet csak figyelni kell a TS-ekre kicsit és az első jelentkező probléma fellépésénél orvoslni azt. Igy remélhetőleg nem hagy cserben.
GT Ɨ|ѯ01-08-2008 14:50:44 // 59892
na,aakor 1 kicsit utánnanéztem:
2.0 TS Budapest,Nagykőrösi úti autópiac
110 ezer km,német import ,az ár tartalmaz mindent,csak az átírás költsége marad..
csere,beszámítás műxik....
vélemény?
2.0 TS Budapest,Nagykőrösi úti autópiac
110 ezer km,német import ,az ár tartalmaz mindent,csak az átírás költsége marad..
csere,beszámítás műxik....
vélemény?
GT Ɨ|ѯ01-08-2008 14:27:42 // 59891
dokumentálva van a vas végig,valamint a cserénél direkt ezt kérdeztem én is:-)
még a gyári volt...
van ez így ,néha:-)
még a gyári volt...
van ez így ,néha:-)
count M01-08-2008 14:25:59 // 59890
Ne kekeckeggyé, Tibor! :)
Seriff01-08-2008 14:23:10 // 59889
És honnan veszed, hogy addig nem cserélték?:)
GT Ɨ|ѯ01-08-2008 14:14:26 // 59888
Na jó 80-at,
( 87ezernél cseréltettem én is:-)
( 87ezernél cseréltettem én is:-)
Seriff01-08-2008 14:07:42 // 59887
100.000km-t? Persze:P
GT Ɨ|ѯ01-08-2008 13:55:20 // 59886
no,no! azért ne becsüld le:P
gyári ( Lancia ) vez.móddal tudnia kell:-)
gyári ( Lancia ) vez.móddal tudnia kell:-)
TarP01-08-2008 13:13:36 // 59885
Ne má' Japó statisztikák serint 6ezer km-et sem mehet egy Alfa problémamentesen :)
Seriff01-08-2008 12:06:33 // 59884
Ha 100at nem is, de 60at talán:)
GT Ɨ|ѯ01-08-2008 09:29:25 // 59883
Vez.mód csere,szíjak,görgők-aztán 100ezret megint szalad,ennyi:-)
TarP01-08-2008 09:23:21 // 59882
Nemtom, ők pl a vezérlésmódosítót szidalmazták...
GT Ɨ|ѯ01-08-2008 09:13:41 // 59881
BizToS így is van,de mi az ami +bíz6atlan 1 TS motorban,ha a szokásos cserék megvoltak?:-))
3 éve tolom a TS mocimat,az égvilágon semmi baja nem volt....
3 éve tolom a TS mocimat,az égvilágon semmi baja nem volt....
TarP01-08-2008 08:55:54 // 59880
Hmmm, én kezdetben TS-t akartam, mert minden okostjás kioktatott, hogy a turnyó az szétrottyan, meg hogy a V6 az leeszi a gatyámat, meg a sok szervízkőccség...
Most meg beviszem a 100ezres szervizre és mondják a sok Alfát látott szakik, hogy
"Eh, végre egy normális motor. Ezek nagyon jók műszakilag, a TS-ek nem is hasonlíthatóak az öreg V6TB-hez megbízhatóságban..."
Szóval jó motor ez. Csumidáré-hajj!
Most meg beviszem a 100ezres szervizre és mondják a sok Alfát látott szakik, hogy
"Eh, végre egy normális motor. Ezek nagyon jók műszakilag, a TS-ek nem is hasonlíthatóak az öreg V6TB-hez megbízhatóságban..."
Szóval jó motor ez. Csumidáré-hajj!
GT Ɨ|ѯ01-08-2008 08:45:31 // 59878
Igen,az rengeteg,..felejős:-)
Szilárd31-07-2008 21:46:51 // 59877
Nem is bírnak ki többet...
EngineCoffeeTables31-07-2008 21:03:26 // 59876
A TS-eknél problémás hogy a gyári kiadás után megfelezték a vezérmüszij csere periodusát. Mérföldben: 72ezer helyett 36 ezer
farki31-07-2008 19:43:20 // 59875
háhá!
Elnöki fláááááád rulla! :-DDD
Elnöki fláááááád rulla! :-DDD
farki31-07-2008 19:42:55 // 59874
farki31-07-2008 19:40:09 // 59873
köcce!
Örültem a futó talinak, csak sajna időre kellett mennem, pedig szívesen dumcsiztam, volna veled egy kiTSit. ;-))
Örültem a futó talinak, csak sajna időre kellett mennem, pedig szívesen dumcsiztam, volna veled egy kiTSit. ;-))
farki31-07-2008 19:38:11 // 59872
pssssssssssz..... :-D
kod31-07-2008 13:49:27 // 59871
elado skoda a vateran....:-)
Kalapács alá kerül a csehszlovák autóipar egyik utánozhatatlan remekműve, egy 198-ös évjáratú Skoda 120L típusú személygépkocsi.
Az autó néhány kisebb, és számos nagyobb invesztíció árán játszi könnyedséggel szalonállapotúvá varázsolható. Az elmúlt évtizedben karosszériája máig divatos, bicolor (gyanúsokker-pézsmabarna) fényezést kapott. A dukkózás egyhangúságát antikolt foltok oldják, melyek mind megjelenésükben, mind anyagszerkezetükben rozsdafoltokra emlékeztetnek. A jobb első-oldalsó irányjelző sporadikus működése inkább biztonságtechnikai, mintsem esztétikai szempontokat figyelembe véve okozhat múló hiányérzetet. Sajnálatos módon az elmúlt napokban egy megszállott gyűjtőtárs a jobboldali visszapillantó tükröt eltulajdonította, ennek pótlására az árverés lezártáig feltételezhetően már nem lesz mód.
A jármű enteriőrjének kialakítását a kor követelményeinek megfelelően - mindenféle hivalkodó nagyzolást mellőzve - egyszerre jellemzi a puritanizmus és a praktikusság. A mindkét irányba több száz fokkal elforgatható bakelit kormánykerék, vagy a márka védjegyévé nemesedett pálcaváltó, amellett, hogy a rendszerirányítás nélkülözhetetlen részei, divatos retro atmoszférát teremtenek. Az egyszerűségében is ízléses, fekete, polivinyl üléshuzatok tisztítása és karbantartása különleges szakértelmet nem igényel.
Az autó, meglett kora ellenére igen kiváló motorikus jellemzőkkel bír. A városi közlekedésben való részvételhez nélkülözhetetlen 50 km/h-s sebességet még csapadékos napokon is játszi könnyedséggel éri el néhány perc alatt, 112 km/h-s végsebessége pedig nem csak a lakott területen kívüli közlekedésre teszi alkalmassá, de a hozzáértő autóbarátok elismerő csettintését is kiváltja. A menetkész állapot elérése a nemrégiben cserélt akkumulátornak köszönhetően még gyakorlatlan úrvezetők számára sem jelent kihívást. A típusra jellemző motorhűtési probléma megoldását ízlésesen implantált marmonkanna teszi könnyed ujjgyakorlattá.
Mivel az autó egyes alkatrészeinek kidolgozása során – igen előrelátó módon –önmagától
lebomló alapanyagok is felhasználásra kerültek, ezért a benzintank bekötő csövén sóhajnyi hiátus keletkezett. Bár ez a jelenség – a kakaóvaj, illetve az etilvanilin kicsapódásához hasonlóan – az autó élvezeti értékéből semmi nem von le, az önerőből történő elindulásnak adhoc jellegű gátját jelenti.
A gépjármű forgalmi engedélye bizonyos adminisztratív lépések elmaradásának következtében pillanatnyilag csak dekorációs szereppel bír, ám a zöldkártya további fél évig tartó érvényessége ékes bizonyítékát szolgáltatja annak, hogy a jármű napjaink igen szigorú környezetvédelmi előírásainak is maradéktalanul megfelel.
Kalapács alá kerül a csehszlovák autóipar egyik utánozhatatlan remekműve, egy 198-ös évjáratú Skoda 120L típusú személygépkocsi.
Az autó néhány kisebb, és számos nagyobb invesztíció árán játszi könnyedséggel szalonállapotúvá varázsolható. Az elmúlt évtizedben karosszériája máig divatos, bicolor (gyanúsokker-pézsmabarna) fényezést kapott. A dukkózás egyhangúságát antikolt foltok oldják, melyek mind megjelenésükben, mind anyagszerkezetükben rozsdafoltokra emlékeztetnek. A jobb első-oldalsó irányjelző sporadikus működése inkább biztonságtechnikai, mintsem esztétikai szempontokat figyelembe véve okozhat múló hiányérzetet. Sajnálatos módon az elmúlt napokban egy megszállott gyűjtőtárs a jobboldali visszapillantó tükröt eltulajdonította, ennek pótlására az árverés lezártáig feltételezhetően már nem lesz mód.
A jármű enteriőrjének kialakítását a kor követelményeinek megfelelően - mindenféle hivalkodó nagyzolást mellőzve - egyszerre jellemzi a puritanizmus és a praktikusság. A mindkét irányba több száz fokkal elforgatható bakelit kormánykerék, vagy a márka védjegyévé nemesedett pálcaváltó, amellett, hogy a rendszerirányítás nélkülözhetetlen részei, divatos retro atmoszférát teremtenek. Az egyszerűségében is ízléses, fekete, polivinyl üléshuzatok tisztítása és karbantartása különleges szakértelmet nem igényel.
Az autó, meglett kora ellenére igen kiváló motorikus jellemzőkkel bír. A városi közlekedésben való részvételhez nélkülözhetetlen 50 km/h-s sebességet még csapadékos napokon is játszi könnyedséggel éri el néhány perc alatt, 112 km/h-s végsebessége pedig nem csak a lakott területen kívüli közlekedésre teszi alkalmassá, de a hozzáértő autóbarátok elismerő csettintését is kiváltja. A menetkész állapot elérése a nemrégiben cserélt akkumulátornak köszönhetően még gyakorlatlan úrvezetők számára sem jelent kihívást. A típusra jellemző motorhűtési probléma megoldását ízlésesen implantált marmonkanna teszi könnyed ujjgyakorlattá.
Mivel az autó egyes alkatrészeinek kidolgozása során – igen előrelátó módon –önmagától
lebomló alapanyagok is felhasználásra kerültek, ezért a benzintank bekötő csövén sóhajnyi hiátus keletkezett. Bár ez a jelenség – a kakaóvaj, illetve az etilvanilin kicsapódásához hasonlóan – az autó élvezeti értékéből semmi nem von le, az önerőből történő elindulásnak adhoc jellegű gátját jelenti.
A gépjármű forgalmi engedélye bizonyos adminisztratív lépések elmaradásának következtében pillanatnyilag csak dekorációs szereppel bír, ám a zöldkártya további fél évig tartó érvényessége ékes bizonyítékát szolgáltatja annak, hogy a jármű napjaink igen szigorú környezetvédelmi előírásainak is maradéktalanul megfelel.
Seriff31-07-2008 11:02:29 // 59870
Ez zsír- állítólag... De nagyon sokáig hirdette Mzzzz... meg aztán a kereskedés 1.85ért, kiváncsi vagyok, milyen a mostani állapota- gyönyörű gép szerintem:)
Seriff31-07-2008 11:00:50 // 59869
Nagyon sok = 180ezer? muhaha:)) Mondjuk a kétliteres TS tényleg hajlamos meggyengülni 150K fölött:S
Seriff31-07-2008 11:00:06 // 59868
Így van, sőt le is maradtam:))
EngineCoffeeTables30-07-2008 21:37:28 // 59867
A pécsiben nagyon sok a km.(180ezer).
Szilárd30-07-2008 17:44:20 // 59866
Minek hiányozna???
Így is mögöttem jöttél:))))
Így is mögöttem jöttél:))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
667
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?