Forum >> GTV-GTA
Seriff15-10-2008 12:50:45 // 61914
Nálam ült bent valaki J1en minkét menet alatt.
Seriff15-10-2008 12:50:03 // 61913
Nagyon elment az elején- mind3 ellenfelem- és hoztam be őket szép lassan. A 75americát és a 145 1.8TS-t le tudtam előzni, de a V6TB-hez csak közelebb kerültem- én így éreztem legalábbis, de a távolság nem maradt ugyanannyi az tuti
Ollah15-10-2008 12:34:42 // 61912
Bár ha Ravlik is nehezebb 15 kilóval Seriffnél (nem tudom!), akkor az már 30, ami viszont számíthat pár lovat. :P
Ollah15-10-2008 12:34:02 // 61911
24V = 1415 kg
TB = 1430 kg
Elhanyagolható.
TB = 1430 kg
Elhanyagolható.
Ollah15-10-2008 12:32:55 // 61910
Ez majdnem jó. Főleg a "2" a névben, az hűen tükrözné az újság rangját. :)))
Ollah15-10-2008 12:31:40 // 61909
Komolyan:
jöttél fel rá vagy ellépett egy autóval és ez a távolság megmaradt a végére? Csak azért érdekel, hogy ez alapján milyen teljesítményű lehet Ravlik gépe.
Apropó, a TB nehezebb, mint a 24V, ugye?
jöttél fel rá vagy ellépett egy autóval és ez a távolság megmaradt a végére? Csak azért érdekel, hogy ez alapján milyen teljesítményű lehet Ravlik gépe.
Apropó, a TB nehezebb, mint a 24V, ugye?
VaG15-10-2008 12:18:36 // 61908
Legyen mondjuk a neve: Japanese Performance Cars 2;-DDDDDDDDDDDDDDDD
Seriff15-10-2008 12:00:25 // 61906
Ollah15-10-2008 11:58:25 // 61905
Szerintem valami rövid, könnyen megjegyezhető, ugyanakkor figyelemfelkeltő, férfiak fülébe mászó, autókhoz természetesen mindenkor köthető, frappáns név kellene az újságnak. Mondjuk...hmmm...Pina? :DDDDDDDD
Ollah15-10-2008 11:56:35 // 61904
Nemá' lenyomott egy szaros TB? ;P
Ollah15-10-2008 11:55:23 // 61903
Rakok majd szárnyat az autóra, meg diffúzort is akár, de előbb elérném azt a gyenge 630 lojjerőt én is... :P
Seriff15-10-2008 11:55:12 // 61902
Aki rajtolt már életében GTVvel:DDD
Seriff15-10-2008 11:54:54 // 61901
Akkor legyen valami érthetetlen, zavaros és hosszú név, hogy utána se nézzenek, hogy mit jelenthet és automatikusan küldjék a verdákat;)
Ollah15-10-2008 11:53:13 // 61899
Mondom nejn.
Piros számlap téma:
valaki (leginkább Gt ;)) mondja meg, mennyit és hova utaljak, meg mit adjak hozzá meg mittomén, oszt tőlem mehet a játék. Illetve megköszönném. :P
Piros számlap téma:
valaki (leginkább Gt ;)) mondja meg, mennyit és hova utaljak, meg mit adjak hozzá meg mittomén, oszt tőlem mehet a játék. Illetve megköszönném. :P
TarP15-10-2008 11:53:09 // 61898
Különben nem kapunk olasz sportótókat, ha nem tudjuk aszondani, hogy pl a Rozsdaboglya című laptól vagyunk, kérünk szépen 7 darab F430-at, de legyen közte egy Scuderia is TarP-nak, mer' ő a sálycsökkentés felelős :)
Ollah15-10-2008 11:52:16 // 61897
Kikérem magamnak, munkaidőben nem faragok. :P
Seriff15-10-2008 11:15:52 // 61895
Név is kell neki?:D
Seriff15-10-2008 11:14:40 // 61894
Csak a szín stimmel;)
TarP15-10-2008 10:53:42 // 61893
Alapítsunk egy újságot és akkor megy minden gördülékenyen.
Megkapjuk a "szarokat" és lehet örömködni. A fotókat VaG készíti, a hangteszteket Koryy, neki a matrica után úgyis 345dB-t romlott a hallása.
Ollahnak lesz tunying rovata, meg olcsón adok-drágán veszek ügyletei...
Kod kezeli a kasszát és néha ír egy-egy fikázós cikket a BMW-ről, Porcséról, meg minden OFF-ról.
Ravlikék faragnak jó kis hátlapokat a fényképek elé. A Képfelelősnek is lesz munkája bőven.
No, induljak bejegyezni? Mi legyen az újság neve?
Megkapjuk a "szarokat" és lehet örömködni. A fotókat VaG készíti, a hangteszteket Koryy, neki a matrica után úgyis 345dB-t romlott a hallása.
Ollahnak lesz tunying rovata, meg olcsón adok-drágán veszek ügyletei...
Kod kezeli a kasszát és néha ír egy-egy fikázós cikket a BMW-ről, Porcséról, meg minden OFF-ról.
Ravlikék faragnak jó kis hátlapokat a fényképek elé. A Képfelelősnek is lesz munkája bőven.
No, induljak bejegyezni? Mi legyen az újság neve?
VaG15-10-2008 10:51:51 // 61892
mivel voltál?;-))) kék Gtv-re nem emlékszem.....
Seriff15-10-2008 10:40:34 // 61891
Szilágyi Erzsébet fasor;)
Seriff15-10-2008 10:20:37 // 61889
Megkaptam a kis GTV-met:))
Solido 1:43-hoz, zsír állapotban van, Olaszországból jött GT segítségével, grazie még1szer:)
Solido 1:43-hoz, zsír állapotban van, Olaszországból jött GT segítségével, grazie még1szer:)
Seriff15-10-2008 09:58:06 // 61888
Én is akarok ilyen sz.rokat tesztelni:-)~~~~~~~~~
BeeGee15-10-2008 09:56:15 // 61887
EVO magazin, novemberi szám :)
Kurva jó dolguk lehet a szerkesztőségben..
Kurva jó dolguk lehet a szerkesztőségben..
TarP15-10-2008 09:54:26 // 61886
Szóval ne a 300lojjerőre gyúrjál Ollah, hanem rendelj egy-két szárnyat a kocsidra előre-hátra :)
TarP15-10-2008 09:53:32 // 61885
Egy brit újság megunta a kardozást a köridőkkel, és kivitt öt szupersportkocsit a Nürburgring Nordschleife aszfaltjára, hogy kipróbálja, melyikkel lehet a leggyorsabban megtenni a hírhedt 20,8 kilométert.
A Ferrari Enzo, a Koenigsegg CCX, a Maserati MC12-es, a Pagani Zonda F és a Porsche Carrera GT vezetését egy jó nevű ALMS pilótára, Marc Bassengre bízták, aki ismét bizonyította, hogy a nyers teljesítmény versenypályán messze nem a leglényegesebb, sokkal fontosabb a jó tapadás. A legerősebb modell, a Koenigsegg bizonyult a leglassabbnak, 7'33,6" alatt ért körbe, majd a Porsche (7'28,7"), a Ferrari (7'25,2") és a Pagani (7'24,65") következett. A leggyorsabban azonban a második leggyengébb modell, a 630 lóerős Maserati MC12-es teljesítette a pályát, 7'24,29" alatt, ami egyáltalán nem meglepő. Ezt az autót ugyanis versenyzésre fejlesztették az olaszok, és csak a szabályok kedvéért készült belőle utcai kivitel, így - bár közeli rokona a Ferrari Enzónak - az aerodinamikája és a futóműve sokkal közelebb áll a telivér versenyautó-prototípusokéhoz, mint a vetélytársaié.
A Ferrari Enzo, a Koenigsegg CCX, a Maserati MC12-es, a Pagani Zonda F és a Porsche Carrera GT vezetését egy jó nevű ALMS pilótára, Marc Bassengre bízták, aki ismét bizonyította, hogy a nyers teljesítmény versenypályán messze nem a leglényegesebb, sokkal fontosabb a jó tapadás. A legerősebb modell, a Koenigsegg bizonyult a leglassabbnak, 7'33,6" alatt ért körbe, majd a Porsche (7'28,7"), a Ferrari (7'25,2") és a Pagani (7'24,65") következett. A leggyorsabban azonban a második leggyengébb modell, a 630 lóerős Maserati MC12-es teljesítette a pályát, 7'24,29" alatt, ami egyáltalán nem meglepő. Ezt az autót ugyanis versenyzésre fejlesztették az olaszok, és csak a szabályok kedvéért készült belőle utcai kivitel, így - bár közeli rokona a Ferrari Enzónak - az aerodinamikája és a futóműve sokkal közelebb áll a telivér versenyautó-prototípusokéhoz, mint a vetélytársaié.
Seriff15-10-2008 09:52:04 // 61884
Épp faragja magának:))
SKrisz15-10-2008 09:49:49 // 61883
Akkor jó! :) De akkor miért kussol ennyire? :)))
Seriff15-10-2008 09:25:19 // 61882
Én viszont láttalak Téged:D
A dugóban sztoikus nyugalommal figyelve, ahogy a bussávban pásszsátok előznek galádul:)
A dugóban sztoikus nyugalommal figyelve, ahogy a bussávban pásszsátok előznek galádul:)
VaG15-10-2008 09:19:23 // 61881
Szia kod!
Pont ma akartalak hívni, hogy mostanában nem látlak reggelente;-))))
Pont ma akartalak hívni, hogy mostanában nem látlak reggelente;-))))
Seriff15-10-2008 09:17:23 // 61880
Tetszik, mi?:P
Seriff15-10-2008 09:16:49 // 61879
Szilárd14-10-2008 22:18:49 // 61878
Nem is ígértem biztosra a dolgot...
Csöri14-10-2008 22:05:45 // 61877
Készülj fel. Qrva sokan lesznek.
Csöri14-10-2008 22:05:14 // 61876
Szerintem az már Ollahnál van.
Szilárd14-10-2008 21:10:19 // 61875
Esetleg érdekelhet.
A GTV-vel még úgysem mentem a Ringen...
A GTV-vel még úgysem mentem a Ringen...
Szilárd14-10-2008 21:06:18 // 61874
Mindig mulatunk:)))
Nagyon jó a kép...
Nagyon jó a kép...
GT Ɨ|ѯ14-10-2008 18:05:35 // 61873
380.-ig,az a tökös:-DDD
VaG14-10-2008 18:04:22 // 61872
az marad eredetiben;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
VaG14-10-2008 18:03:21 // 61871
szerintem legyen 360-ig;-))))
és utána azt mondjuk, majd mindenkinek, hogy ez a gyári alap!!!!! mi lenne még ha tuningolnánk;-DDDDD
360-nál levillognánk a Veyront;-DDDDD
és utána azt mondjuk, majd mindenkinek, hogy ez a gyári alap!!!!! mi lenne még ha tuningolnánk;-DDDDD
360-nál levillognánk a Veyront;-DDDDD
GT Ɨ|ѯ14-10-2008 17:53:30 // 61870
5 db?:-)
2 nagy 3 kicsi?
2 nagy 3 kicsi?
Seriff14-10-2008 17:38:26 // 61869
Nekem minden számlapból van "tartalék" a donor miatt... Max Kméten
GT Ɨ|ѯ14-10-2008 16:45:05 // 61868
GT Ɨ|ѯ14-10-2008 16:43:17 // 61867
lehet sárga alapon piros osztással,számokkal ( ferka feeling ):-)
GT Ɨ|ѯ14-10-2008 16:42:09 // 61866
2.megoldás:a matricát plexire ragasztani is lehet,majd ezt a gyári helyére..
GT Ɨ|ѯ14-10-2008 16:40:14 // 61865
nem csak a Gtv-nél-nem cumicecil:-)
mindegyiknél.ez nem gond,a számlapot ( feketét ) öntapadósan ragasztották fel-ezt le lehet venni-erre tettem rá a fehéret,masjd vissza mindent:-)
mindegyiknél.ez nem gond,a számlapot ( feketét ) öntapadósan ragasztották fel-ezt le lehet venni-erre tettem rá a fehéret,masjd vissza mindent:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
801
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?