Forum >> GTV-GTA

KORYY07-03-2010 19:47:58 // 81764
az új motor a Vag kocsijából lesz kiszedve csak várom hogy mikor alszik már el :D
KORYY07-03-2010 19:36:58 // 81763
a régi. de az új pont így fog kinézni csak erősebb lesz
EngineCoffeeTables07-03-2010 17:24:23 // 81762
Ez a matrica régi vagy új motorja?
GT Ɨ|ѯ07-03-2010 07:08:45 // 81760
'reggelt!:-)

Seriff07-03-2010 00:00:01 // 81759
Ezzel zárom a napot :)
Szilárd06-03-2010 20:15:17 // 81758
'estét!

Ma aztán tényleg nem sok történt...:(
GT Ɨ|ѯ06-03-2010 05:23:47 // 81757
'reggelt!:-)

Szilárd05-03-2010 16:29:29 // 81756
Azt megnézném:)))
TarP05-03-2010 13:18:46 // 81755
Tényleg gyönyörű, nekem is teccik! Egyik minitalin majd bepróbálkozok, hátha... :)
Szilárd05-03-2010 12:32:09 // 81754
Gyönyörű vagy!!:DDD
VaG05-03-2010 12:26:55 // 81753
Miért nem mondod, hogy Te olyan vagy, mint Obelix, aki beleesett kiskorában a csoda elixírbe;-DDDDDDDDDDDDDDD
Ollah05-03-2010 12:07:59 // 81752
Nem hamarabb kezdem, hanem időben folytatom!
TarP05-03-2010 11:36:08 // 81751
Pixába, ma hamarabb kezdted az ivást, mint én :(
Ollah05-03-2010 11:30:14 // 81750
1. Ha 485-öt mondanak, akkor az közelebb van a 900-hoz.
2. Csipkebokor vessző.

Asz enyimé simmán mekeszi méga duppláját is a triplállyának benzlinbő! Gázoljabó! Eeenyócvantöbő! Nitrobbó! Ésközbe lecophat a öszess béjemvé mek audi mek porse mek mester! Ojje-ájjeee!
TarP05-03-2010 11:26:02 // 81749
Számoltam ezt az M4-et: 485Milliárd Forintba kerül, vagy többe.
Ez kb 1600 Millió liter benzin!

Te ennyit még egy tuningolt V6 sem eszik ugye ? :)
TarP05-03-2010 08:59:40 // 81747
4-es metrón? Az a SZOPÁS! :)
Ollah05-03-2010 08:53:35 // 81746
Tévedés; mi bennfentesként a homokszekszualitásról tudunk sokat. De metrón is szoktuk csinálni. Vagy az nem az? :P
TarP05-03-2010 08:46:19 // 81745
Meg a metroszexuálisok! De utóbbi témáról Kod és Ollah többet tud :)
Seriff05-03-2010 08:36:00 // 81744
Csak a fejlődés? :P
TarP05-03-2010 08:35:35 // 81743
Az előző beírásom miatt ez kötelező volt, bocsi. :)
TarP05-03-2010 08:34:35 // 81742
Nem érdekel ez most. :)
GT Ɨ|ѯ05-03-2010 07:42:46 // 81741
'reggelt!
Szilárd05-03-2010 07:27:29 // 81740
'reggelt!
TarP04-03-2010 13:29:12 // 81739
Engem az mindenképpen érdekel, hogy van-e fejlődés, nemtom, miért bele van kódolva a génjeimbe, hogy ezt keressem, ha van értelme, ha nincs.

Hmmm, a "nem érdekel" kifejezés tán' benne sincs az aktív szókincsemben.
Ollah04-03-2010 13:15:00 // 81738
Nekem soha nem evett a GTV-m 10-11 litert; 12 volt az alja. Persze vegyes (70-30 város-országút) fogyasztásról beszélek.
Tehát én az alacsony fogyasztásos érzést nem ismerem az autóval kapcsolatban. :)

A tuning dobott rajta sok lovat, meg 2-3 litert a fogyasztáson. Reális. (Illetve ebből a 225-ös gumik önmagukban hoztak 1 litert. Izé, vittek... :P)
De sem tuning előtt, sem azóta nem versenyzek vele én sem, mert nem arra készül(t). A plusz póver arra van, hogy ha muszáj, az ember oda tudjon vágni púposkodó kis köcsögöknek.

Mondjuk nekem 1430+sofőr kg-hoz és 250 lojjerőhöz nem sok a 14 literes városi fogyasztás, de biztos csak azért, mert már megszoktam. Feltételezem, Yaris 1.0 és elgázosított Matyizz tulajok (mármint az autó, nem a tulaj...) haja kihullana, ha ezt olvasnák. :P

Az új T-motorok pedig biztos faszák és sokkal gazdaságosabbak, de olyan nekem nem mostanában jut. :P
Mert nem is annyira hiányzik... ;P
Ollah04-03-2010 13:09:14 // 81737
Nem, nem ilyen szar lesz, mert ennél sokkal szarabb élesz... :P
Kb. mint minden Alfának. :P

Ja, a GTV és az 1.8TS kombót nem láttam még; érdekes, de nincs vele gond.
A bicolore fény meg volt már itt is téma, bár asszem nem egészen így képzeltük el... :P
Szilárd04-03-2010 12:19:55 // 81736
Azért reméljük nem lesz ilyen xar az értékvesztése...
Szilárd04-03-2010 12:18:07 // 81735
Nekem még sajnos nem volt tapasztalatom vele...
TarP04-03-2010 12:17:56 // 81734
8.5 millió? Újonnan?
4.5 Milió 1 évesen?
2.5 Millió 3 évesen?

:)
TarP04-03-2010 12:16:51 // 81733
Én is úgy láttam, hogy minden tesztelő odavan érte, de én tartok tőle, hogy az újságírós példányok véletlenül nem 200lóerősek, hanem 230 körüliek, ezért jól mennek, de többet is esznek.

Ja másik: Attól, hogy GTV-m van, nem versenyzek folyton mindennel. Városban meg pláne nem. OK, lendületesen haladok, lámpától szépen hörgök el, hogy halljam a V6-ot, de ehhez nem kell 10-11liternél több/100km, hiszen 3000 körül elváltok, mert különben csak beleszaladok a köveltkező piros lámpába, azt meg minek?

6 fokozatú váltó viszont nygyon jó egy ilyen turbós autóba. mert akkor a jó nyomatékú tartományban lehet tartani a motort hosszabb etapokon.
Szilárd04-03-2010 12:15:36 // 81732
Én azért bevállalnék egy ilyet simán magamnak...
Még fizetnék is érte,de biztosan olyan áron lesz,hogy számomra teljesen elérhetetlen lesz:(
TarP04-03-2010 12:10:19 // 81731
Jaja, Belgiumban láttam többet is 1.8TS-sel.
SKrisz04-03-2010 11:48:40 // 81730
Ha az 1.8TS a kérdés, akkor, igen láttam már ilyet! :) Olasz belpiacra készültek ilyen darabok.
Ollah04-03-2010 11:39:38 // 81729
Ollah04-03-2010 11:04:01 // 81728
De amennyi péncér' átépítették + a GTA ára, minden normális ember inkább vesz egy M3-at, ami gyári, és nincs vele szopás. És nagy ívben szarik rá, hogy egy versenypályán, ahol feltehetőleg sosem találkoznak majd, az épített GTA esetleg gyorsabb lesz 5 tizeddel egy 1:30-as csíkon.

Rám nézve persze a fentiek nem igazak, mert ugye normális emberekről beszéltem. :P
Blade04-03-2010 10:31:14 // 81727
A gyári m3-nál is gyorsabb:) De szerintem spéci autodeltás difi van benne:)
Ollah04-03-2010 10:25:16 // 81726
Kee venni nagyobb turót rá, oszt az majd később tölt be, ergo tovább is forog a gíp izombú, és mivel több lesz a póver, enni is még többet fog. Az lesz az igazi Alfa érzés! :P
Ollah04-03-2010 10:23:40 // 81725
Nekem volt a GTV 250-260 ló és 400+ Nm első keréken, és tök jól tudtam haladni vele. Pedig a totálkárban is megmondták pár éve, hogy már a GTA is elmebetgség FWD-vel. (...)
Minden attól függ, mire használja a júzer. Szerintem 500 LE is tök jó elsőkeréken, ha mondjuk autópályán levillant egy Ferrari, és jól oda kell b@szni neki.
Lámpától elrajtolni szar. Kanyarogni pályán megint szarabb, mit egy RWD vagy 4WD (feltételezve, hogy ugyanannyi póvert tesznek le az aszfaltra!). Bár egy RWD valszeg kevesebb póverrel is sokkal jobb pályán.
De arra, amire pl. nekem kell (közlekedni...), pont hogy qrva jó az elsőkerék és ezeöccáh' lojjerő páros.
Seriff04-03-2010 10:22:30 // 81724
Nem elég, hogy úgy viselkedik mint egy dízel, de nem evett 12-13 alatt egyáltalán...
Ollah04-03-2010 10:17:43 // 81723
Érdekes, a tesztekben imádják...
count M04-03-2010 09:58:36 // 81722
Csak azt szeretném közbeszúrni, h az 1750 moci (legalábbis a 159-ben, ottani hajtásléccal) a legfosabb karakterisztikájú alfa-motor amit valaha vezettem. Remélem a Juliskához változtatnak rajta valamit. Köszönöm a figyelmet.
Seriff04-03-2010 09:51:00 // 81721
Persze, csak azt akartam jelezni, hogy a képesség egy fogyasztási értékre egy dolog, az viszont egy teljesen más téma, hogy aki vesz egy 235 lovas verdát, nem úgy fogja használni, országúton 90-es tempóval, városban kényelmesen, 2000-2500-as fordulatig pörgetve. GTV-vel is lehet keveset fogyasztani, simán 10 (akár 9) alatt, de akkor nem úgy mész, mint amiért megvetted. Szerintem. Nekem mondjuk akkor sem kell az új csodaalfa, ha ingyen adják és nem fogyaszt semmit, mert nem tetszik a pufi alakja neki. Élőben még nem látom, ezt hozzá kell tenni, de nem hiszem, hogy lenyűgözne. Na jó, ingyen kéne, persze :D
TarP04-03-2010 09:45:49 // 81720
Az átlagfogyasztást nem 235 lovat kihasználva mérik Te Te Te!

De azt gondolom elfogadja mindenki, hogy egy 1750-es Sor4 turbó jobb hatásfokú, mint egy 3.2 V6. Még MultiAir nélkül is, azzal meg pláne, további kb 12%-kal.
Seriff04-03-2010 09:36:59 // 81719
8 liter alatti átlag 235lóerőhöz? Cruising üzemmódban? Gondolom, ha kihasználja a user a 235 lovat soha nem eszik 8 alatt :)
TarP04-03-2010 09:29:55 // 81718
Itt a "JOBB" kifejezés több oldalról vizsgálható.

Valószínű, hogy nem fogyasztásban, tömegben, hatásfokban, károsanyag kibocsátásban jobb a V6. Sőt, asszem a 340m-es nyomaték a Giulietta új motorjánál már egész baráti lesz, de ezt majd tesztelés után.

Hangban elismerem, a V6 utólérhetetlen egy S4-gyel.

Nem bántani akartam a Brerát, vagy a GTA-kat, de szerintem ez a jó irány, hightech turbók, MultiAir technika, relatíve könnyű doboz és remélem 8 liter alatti átlagfogyi a 235 lóhoz.
TarP04-03-2010 09:25:42 // 81717
Télleg, tudja valaki, hogy honnan jönnek ezek aszámok?
Sok félét láttam már, pl 200ló fölött nem "lehet" vezetni az elsőkerekeseket (Ez amolyan városi legenda a BMW talikon...), láttam 250 lovat, meg 260 lovat most...

Aztán látom, hogy a 328 lovas Alfa 147 AutoDelta egy kanyargós pályán még gyorsabb, mint a Micsu EVO IX. (Igaz, az csak 300 ló...)

Akkor most van ilyen határ, vagy mégse-nemse van?
SKrisz04-03-2010 08:45:34 // 81716
'Napot! :)
GT Ɨ|ѯ04-03-2010 07:58:26 // 81715
'reggelt!:-)

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.