Forum >> GTV-GTA

SKrisz16-11-2010 07:45:15 // 88364
Bizony itt van az ősz... :)

Szilárd16-11-2010 07:30:52 // 88363
Neked is!
Nálunk is helyenként alig lehet látni valamit:((
GT Ɨ|ѯ16-11-2010 07:22:51 // 88362
'reggelt!

A köd monnyonle..:-P
Szilárd15-11-2010 20:17:15 // 88361
Én is így gondolom....:))))
SKrisz15-11-2010 16:11:30 // 88360
semeddig... :D
Szilárd15-11-2010 15:00:15 // 88359
Pedig megnézném,hogy meddig bírnád ki és ne piszkálj hozzá!:)))
Ollah15-11-2010 13:58:05 // 88358
Na jó, de gondolom, nekem is segítenél előbányászni azokat a lovakat, nem? Persze jó pénzért... ;)
Ollah15-11-2010 13:57:36 // 88357
Nem cserélünk (gondolom... :P), úgyhogy ezt nem fogjuk látni. :)
VaG15-11-2010 13:48:30 // 88356
ahhoz, hogy ez a 350 ló kijöjjön, mondjuk én is kellettem;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Szilárd15-11-2010 13:36:47 // 88355
Akkor nosza rajta!:))
Ollah15-11-2010 13:34:39 // 88354
Miért is? Ott van Koryy példája; 350 ló simán benne van abban a motorban komoly belenyúlás nélkül. ;PPP
Szilárd15-11-2010 12:42:40 // 88353
Mondjuk amennyi esze van néha!:)))
KGBMAN15-11-2010 12:37:46 // 88352
Úgy ismered??? Sztem nem bírná ki.. És miért is ne tenné a gyári legjobbat még jobbá?? :))) Nem bírná ki :)
Szilárd15-11-2010 12:36:36 // 88351
Remélem nem nyúlna hozzá!:))
Szilárd15-11-2010 12:36:00 // 88350
Mert csak:)))
KGBMAN15-11-2010 12:34:02 // 88349
neki nem tudom...
Neked? Lesz mit tuningolni a nulláról :DDD
Ollah15-11-2010 12:07:18 // 88348
És az neki miért jó? :)
És nekem? :)
Szilárd15-11-2010 11:44:43 // 88347
Cseréljetek!:))
Ollah15-11-2010 11:17:45 // 88346
Kezded hasonlóan érdekesen kezelni az autóidat, mint Giovanni. :P
A szükség nagy úr; egyéb indokot nem értek meg.
Szilárd15-11-2010 08:09:12 // 88345
Ha te írod!:))
Szilárd15-11-2010 08:08:01 // 88344
'reggelt!
KORYY14-11-2010 23:34:19 // 88343
nem bonyolult. :-)
Szilárd14-11-2010 23:30:58 // 88342
Azért az nem lesz olyan egyszerű!
KORYY14-11-2010 23:29:21 // 88341
azzal csak még át kell szerelni hátsó kerekesre is addig :D
Szilárd14-11-2010 23:24:46 // 88340
Akkor gondolom még ütősebb lesz vele a matrica!

Jövőre már azzal mennél?
KORYY14-11-2010 23:22:12 // 88339
van még tarcsiban 3l v6 24v motorom kettő. azokból lesz turbós
KORYY14-11-2010 23:20:33 // 88338
igen, most az volt de eladom mert sajnálom ezt turbósitani mert annyira jól sikerült. a motor teteje bauer, az alja meg az összerakás szamosi. az ecu gyári vészprogram + e85 comp, 360as injektorok 4bár nyomáson, +35-40% e85.
Szilárd14-11-2010 23:15:04 // 88337
És milyen motor lesz helyette?
Vagy az autó sem marad?
BeeGee14-11-2010 23:14:28 // 88336
Ő az a tojotás srác? :)
BeeGee14-11-2010 23:12:20 // 88335
Neked most 3.2-es van Matricában?
BeeGee14-11-2010 23:08:47 // 88334
I 3.500:1
II 2.235:1
III 1.520:1
IV 1.156:1
V 0,971:1
VI 0,818:1

final: 3.733:1

Ez a váltóm, ez a 3.0sé is?
Én a GTA váltóját találtam hasonlónak ehhez.

Érdekes, most megnéztem az gyári katalógust, ott Bosch 3.1 ME MPI-t ír, a 2.0 TS hez írja a 7.3.1-et, kompresszióhoz viszont 10,5-öt. Hüjék ezek.. :)
KORYY14-11-2010 23:07:04 // 88333
majd jön a Vag és majd ö jól igaszságot tesz.... :D
Szilárd14-11-2010 22:51:28 // 88332
Sejtem...
KORYY14-11-2010 22:48:18 // 88331
a miki persze hogy keresgélt, mivel gta 3.2es ecut eddig még nem is látott. persze ezt nem mondhatja el neked.
BeeGee14-11-2010 22:46:58 // 88330
Jó, hát ennyi erővel el lehet írva a gta-é is, meg a tömeg is csak ránézésre lett megsaccolva.
BeeGee14-11-2010 22:44:08 // 88329
Szerintem van.
Kompresszió GTA-nak 10,5 GTV és 166ban 10,0.
Ecura ME7.3.1et ír mindenhol, úgyhogy nem tudom mi volt a különbség, de fél napi nyomozásra jutott Bauer oda, hogy ez egy 3. fajta, mint a többi 3.2esben van..
KORYY14-11-2010 22:23:30 // 88328
na akkor sima 3l v6 24v váltód van. a gyorsulási adata tuti nem frankó, viszont ténylegesen magasabb a végsebessége.
KORYY14-11-2010 22:20:01 // 88327
szerintem nincsen különbség sem az ecuban sem a kompresszióban.
KORYY14-11-2010 22:17:47 // 88326
a gyorsulási gyári adatok biztosan csak hasra ütés szerüek, nem lehet ugyan az mivel a gtv minimum 100kilóval nehezebb. a 156gta a kupé forma miatt vmaxra gyorsabb mint 147gta, ugyan igy a gtv kb egy tizessel gyorsabb a gyári gördeszka szárnyal mint szárny nélkül. azon kivül a gtv ék alakja is szerintem kedvezőbb a 47es nél
BeeGee14-11-2010 22:17:16 // 88325
Googlizz rá, csapj fel egy gta és egy gtv katalógust, nézd meg ezeket az adatokat és láss csodát. pöccre ugyanazok az adatokat találod.

Egyébként más lehet a váltó akkor, mert ha ki tudnám forgatni addig, akkor ez 280nál tiltana le 7200nál. De más a compi is, más a sürítés is, más a fogyasztás is, pedig nem logikus :)
KORYY14-11-2010 22:10:29 // 88324
a gta váltónak az áttételezése rövidebb 1,2,3,4,5ben a 6. ugyan az, viszont a végáttétel is rövidebb. igy a gtv nagyobb vmaxra képes. az enyémmel 289et mentünk gps-el még a 3literes motorral, aztán a gta váltóval kb 260at ment csak mert ott már betiltott 7200nél.
BeeGee14-11-2010 22:07:53 // 88323
Ezt csak 6 gangossal gyártották, ha az a kérdés. Az pedig gondolom ua.
KORYY14-11-2010 22:03:21 // 88322
a tiédben gtv vagy gta váltó van?
BeeGee14-11-2010 21:59:47 // 88321
147 GTA: 0-100: 6,3, vmax 250
GTV: 0-100: 6,3, vmax: 255
gyári adatokról beszélek.
gyorsulás ugyanannyi, végseb nagyobb. most akkor milyen szempontból gyorsabb a gta sofőrt leszámítva? :)
KORYY14-11-2010 21:53:00 // 88320
nem mehet jobban mert nehezebb
SKrisz14-11-2010 20:35:19 // 88319
Ja... az bizony... :)
Csöri14-11-2010 20:26:54 // 88318
Másképp nem megy. Nehéz az élet.:-)
BeeGee14-11-2010 20:26:03 // 88317
Gyári adatok szerint az :)
BeeGee14-11-2010 20:25:26 // 88316
Ez nem szerelem kérdése..
SKrisz14-11-2010 20:24:25 // 88315
Neked volt igazad... Jól be kell nyesni ilyenkor :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.