Forum >> GTV-GTA

TarP04-05-2011 09:00:08 // 92214
Kis módosítás kel csak, Giovanni szerintem megoldja seperc alatt. :)
SKrisz04-05-2011 08:51:41 // 92213
GTV letekert hátsó ablakkal? Érdekes kép :)))
TarP04-05-2011 08:49:03 // 92212
Jah, nekem egy BlauPunkt van benne, de csak akkor használom, ha várakozni kell, vagy ha totyogás van. Valahogy haladós menetben nem jut eszembe bekapcsolni...

Kislányom meg elnézegeti hátul a Bogyó és Babócát palmtopon, vagy mi a csudán... ejh, ezek a mai gyerekek! Bezzeg mi azzal játszottunk, hogy letekertük! az ablakot és kilógtunk a kocsiból, próbálgatva, hogy milyen sebességnél nem tudunk már levegőt venni :) Most meg Ricaro ülés 5 pontos öv, Bogyó és Babóca... :) :) :)
Ollah04-05-2011 07:59:56 // 92211
Egyetértek a többiekkel: hagyd a francba.
Engem anno Csöri 147-ese úgy lenyűgözött, hogy majdnem elkezdtem ilyesmivel foglalkozni, de aztán egy közepes fejegységnél meg is álltam. :)
Az idejét nem tudom megmondani, mikor kapcsoltam be utoljára... Mondjuk a többi mod miatt nálam a zene egyébként is hátrányból indul. :)
GT Ɨ|ѯ04-05-2011 07:59:26 // 92210
jó az 10-nek is:-)

'reggelt!
Ollah04-05-2011 07:56:27 // 92209
Az én V6-omnak kell kb. 10-12 km. Az a 6-7 nem rossz.
(Bezzeg a boxernek kell kb. 1,5...)
Szilárd03-05-2011 21:36:39 // 92208
Az enyémbe még tök gyári minden,de tényleg nem nagy szám!:(
Szilárd03-05-2011 21:35:18 // 92207
Kell kb. 6-7 km mire bemelegszik teljesen...
Arno16603-05-2011 21:22:52 // 92206
(ALPINE SXE-5725S ahogy olvasom előre jó, sokan beletettek. )
Arno16603-05-2011 20:18:20 // 92205
Régóta akarom kérdezni, a 2.0TS tényleg ennyire lassan melegszik fel, vagy a V6 után furcsa? :)

(Termosztát új, venti rendben kapcsol, hőfok gomba sztem jó, mert amúgy felmelegszik, emisszió rendben.)

Illetve van egy kis torpanás mikor indulok 1500 körül, illetve indítózáskor beröffen rendesen rögtön utána megrázza magát, majd rendesen alapjáraton ketyeg. Mindez kb 1 sec-en belül. Vmi retkelődés?
Arno16603-05-2011 20:13:57 // 92204
Ajtóban maradt a gyári? Elég vacakul szól, pedig ránézésre egyben van.
Vagy az is lehet a rádióm ennyire tré.... (még vmi kazis őskövület Sony...amivel vettem)
Csöri03-05-2011 20:02:27 // 92203
Nekem a Spiderben a gyári mély helyére bekerült egy Apine mély + egy Audison 2 csatis erősítő. Nem olyan rossz, kifelé is jól szól
BeeGee03-05-2011 19:56:43 // 92202
Pontosan.
Spiderben lehet egy kulturált dobozt építeni, ami elnyel mélyet, erősítőt, GTV-ben ott ülés van :)
Arno16603-05-2011 19:56:30 // 92201
Aszittem az egész esélytelen... (elég szar helyen vannak az ajtóban a hangszórók, kicsik is, kretén alakjuk is van, nekem az volt az érzésem, nem a mélyen vérzik el a dolog... :)
Totti (NagyVad)03-05-2011 19:53:14 // 92200
Azért mert közvetlen mögötted középen ott van a helye "mély"-nek!
Arno16603-05-2011 19:51:13 // 92199
Spiderben miért könnyebb?

Szétfurkálni, keretezni én spec. nem akarom a gépet. (Spider)
Egyszerűen olyasmi kellene amit kellőképp fel tudok hangosítani, és még nem recseg. :)))
Arno16603-05-2011 19:47:01 // 92198
:) Detto.

Az ajtóhangszóró rácsot már leszedtem, de elég kretén alakja/mérete van...

A mélynyomó meg jól látom, hogy vmi duplatekercses őrület? Nagyon nem mélyedtem bele.... nem akarok én sem nagy hifituning & kékneon-os rettenetet csinalni a kocsiból, de ami benne van az valami rém szarul szól...
SKrisz03-05-2011 19:41:17 // 92197
Felesleges pénzt tenni GTV zenébe. Vagy ha teszel, akkor nagyon komoly belenyúlás és zseton kell... Nekem ott a Clarion fej, a JBL hanszórók elöl - hátul, (elöl kerettel) mégis egy kalap xar... Élvezd továbbra is a V6 - kipuff kombót! :)))
GT Ɨ|ѯ03-05-2011 19:27:03 // 92196
kb 3x kapcsoltam be 3 év alatt a cd-t:-)

motorhang sokkal szebb:-)
kalizsoli03-05-2011 19:25:16 // 92195
Pont ezt akartam mondani, a motorhang úgyis mindent visz :-)
W.03-05-2011 19:19:55 // 92194
Nem akarok tuc-tuc verdát belőle, de ami benne van az sz@r...:) Egyébként mióta megvan inkább a motor meg a kipuff hangját élvezem. :)
BeeGee03-05-2011 19:16:59 // 92193
Hátra 16,5ös kell, abból könnyű jót találni. Elől béna egyedi méret van, oda szinte lehetetlen. Az 5x7es ovál nagy, a 4x6os már kicsi. Vagy keret kell hozzá. Ha azzal megbarátkozol, akkor átadom a szót a szakértőknek :)

Szvsz GTV-be zenét építeni kidobott pénz, mert az autó felépítése alkalmatlan rá. Spiderben eggyel könnyebb, de a kúpéban egyszerűen nem tudsz hova pakolni. Mélynyomót csomiba felesleges, mert fémmel van elválasztva az utastértől, hatása 0.
Ezért én a legolcsóbb MacAudiót tettem hátra, elől gyárit voltam kénytelen hagyni. Ez most annyira jó, hogy 130ig még hallom a zenét úgy, hogy nem recseg a hangtól :)
W.03-05-2011 18:51:29 // 92192
Urak! Muzsika upgrade elé nézek. Cserés az első hangszórópár és hátra is kell 2 mélyközép. Tud valaki jó rendszert ajánlani? Kinek milyen szolgál a gépben?
GT Ɨ|ѯ03-05-2011 18:14:44 // 92191
Korrekt:-)
BeeGee03-05-2011 15:50:17 // 92190
Én is csíptem a TS-t, jó hangú, fürge kis moci. Nem értem azokat akik szétesősnek mondják. Törődni kell velük, de ez igaz mindegyikre. Vezérlés? Na bumm, 2-3 évente 3-40K-t elkölteni vezmódra nem lehet probléma.
Csak hát az ember gyarló és telhetetlen :)
GT Ɨ|ѯ03-05-2011 15:42:34 // 92189
ilyen benyaárak mellett hobbiautóvá válik...:-)

ismét,,,PP
Arno16603-05-2011 15:28:59 // 92188
V6 egy más világ, de nekem ez a vezérlésmódosítós TS nagyon bejön. Nem gondoltam, hogy ennyire élettel teli kis motor.... :) Meg azért dupla gyertya, vezérlésmódosító stb. Anno ez nem volt semmi.... szeretem, barátom. :)
Arno16603-05-2011 15:26:22 // 92187
Szerintem simán kompenzálja. Elég nagy az üzemanyagok gyári szórása is.

TS-ről én azt hallottam, hogy a főtengely spricni olajfúvókák be tudnak kokszolódni, és ez okozza jellemzően a gondot. Nomeg ha nincs időben cserélve a vezérlés szükséges része. S2000-res Honda is megy elég rendesen. :) Szivó is meg megy is. :)

Ellenállás tippet köszi! Azon túl még az is számít, hogy peak&hold-os injektor van-e benne, de ahogy tudom nem, azt ki kellene mérni. (Nagy árammal gyorsan nyit, utána egy kisebbel kitartja. )

Ez a kúton mókolás viszont az E85-tel elkeserítő... sajnos higroszkópikus, jol felszedi a vizet, es ezt meg is lovagolják ezek szerint. Mondjuk alapban a víz nem tesz rosszat a belső égésű motornak. Egy másodlagos termodinamikai folyamat (kvazi gozgep) is lezajlik azon túl, hogy a felrobbanó vízcseppekre feltapadt üzemanyag jobban porlad.
Ami javítja a hatásfokot, és kíméli a motort. (hűti a gőzzé válás) De ha nincs "lekezelve", akkor kinlodas van....

Mind1, egyelőre 100-as benyával megnézem mennyit hoz rajta+ felső tartományban egy kis többlet benzin. Ha impressziv, akkor folytatom E85 felé, ha nem, akkor marad.
(2.5V6-nal nagyon sokat lehetett ezzel húzni, de a 3.0-nal mar kevesbe volt erezheto.)
Ollah03-05-2011 15:00:58 // 92186
Nem; nekem V6 lesz a következő GTV-m is. :P
TarP03-05-2011 14:26:58 // 92185
Na Ollah, most sarokbaxorultál, mert azt kellene írni, hogy neked a következő is V6 lesz!!! :)
GT Ɨ|ѯ03-05-2011 14:08:58 // 92184
Teljesen igazad van, áradozni nem, csak hibamentesen használni lehet:-)

a véhat az respect, 2001-ben 1 egész napon át 3.0 24V-ben mentem a ring melletti ( kb 6km-es kör)-teszt körpályán, dalol a fülemben a mai napig ez tény:-)

19lityi volt az aznapi fogyija:DDDD

Nem volt sértő a lenti mondat, a következőm is TS lesz:-)
Ollah03-05-2011 13:58:26 // 92183
Nekem is volt, én is szerettem, semmi bajom nem volt vele.
De erről még nem hallottam azt, amit a V6-okról szoktak áradozni.
Bocsánat, ha sértő volt a lenti mondat...
GT Ɨ|ѯ03-05-2011 12:48:58 // 92182
LOL...bivalyharagja..:-)

semmi gond nincsen a TS motorral, ha megkapja a nyóc gyertyáját, az olajat,vezérlés és szíjcseréket görgőstül, kimegy a világból.

( 95-ös benyával természetesen )

már másodikat koptatom, hibátlan:-)
SKrisz03-05-2011 12:02:52 // 92181
OK. Ha van update jelentkezz :)
Ollah03-05-2011 12:01:30 // 92180
Melóhelyi bakira shittingelj. Előfordul mindenkivel. Egyszer velem is majdnem megesett. ;PPP
RS-ért meg ne fájjon a szíved; most jobb van. ;)

Én meg vagy ezen a héten vagy jövő héten jelentkezem a telefonbeszélgetés témájában.
Ollah03-05-2011 11:59:50 // 92179
A kopogásérzékelő simán(?) kompenzál 5 oktánt? Illetve ha megírod 105-re és tankolsz bele 98-as oktánú E85-öt, akkor azt is kompenzálja?
(Nekem a programozó annyit mondott, hogy ha 95-öst tankolok bele (98-ra írta a progit), akkor csak lassan és óvatosan, és nyomás nélkül menjek vele. Bár Nálad a T-nyomás nem játszik. :))

Múlt héten hallottam, hogy a Motronicot meg lehet csinálni dual epromosra; kétségkívül elegáns és jó megoldás lehet. Hajrá!

Én nem ismerem a TS motorokat azon kívül, hogy szerelőtől jót még nem hallottam róluk. A 2 literes szívó motorból kinyerhető + lovak miatt kétkedem, hogy érdemes -e belefogni.

Ha meg tudod csinálni/csináltatni dual epromosra a gyári computert, az egyik gyári szoftver a másik pedig E85, akkor az jól hangzik. Bár mondom, én rettegnék a vizezett szesztől.
Illetve ha nagyobb befecsiket teszel bele, akkor a gyári program sem maradhat gyári...

Egyébként az injektorok túlméretezésével óvatosan; nekem gondot jelent hidegindításánál és alacsony fordulaton a nagy befecsik "mínuszolása"; egy bizonyos szintnél lejjebb nem lehet csökkenteni a nyitási időt a gyári computerben, ezért dús keverékkel járok a fentiek esetén. Bár E85-nél állítólag nem nagy gáz.
Tudomásom szerint a gyári befecsik közül a legnagyobb is kb. 260 cc/min@3 bar (3.0 24V-ből), azzal még nem lehet gond.

És ha van rá lehetőséged, akkor arra is figyelj, milyen ellenállású a befecsi, és a szórásképe is hasonló legyen a gyárihoz. Állítólag ez is számíthat.

Az E85 durva vizezése pedig úgy hallottam/olvastam, hogy sajnos az AGIP-nál is előfordul némelyik kúton, bár ez a lánc kétségkívül inkább megbízható, mint a Baszdelőre Bt. kútja Bivalyharagja külsőn. :)
Arno16603-05-2011 11:26:22 // 92178
Márkásabb (AGIP pl.) kutakon is vizezik, vagy csak a noname konténerből árulom a benzint "kutak"? Vagy nincs összefüggés a tapasztalat szerint?
Arno16603-05-2011 11:24:02 // 92177
Injektor nem gond, 166-bol maradtak szépszámmal :)

Átalakító helyett pedig egy dupla akkora epromot tervezek a felső címvezetéken egy "kapcsolóval". Eredeti gyári progi az alsó feleben / etanol üzem a felsőben.
Igy nincs kábelrengeteg a motortérben, nincs gányolás, a kocsi saját komputere tudja.

Egyelőre csak terv persze. De eddig nincs igazán nyomós ellenérv.
SKrisz03-05-2011 11:21:42 // 92176
Kis melóhelyi baki, + még ma reggel vitték el az RS-t... Azért jó volt az a vas 3 évig na :)
Arno16603-05-2011 11:19:06 // 92175
Kopogásérzékelő elvileg erre hivatott...

Eddig 3 autóm lett átírva 100-as benyára, és semmi gond nem származott belőle ha pl 95-öst tankoltam. Egyszerűen rosszabbul ment, kopogásérzékelő elkezdte elpakolni a gyujtást. De a hangja normális, fogyasztás normális stb.

2.0TS motort miért félti mindenki ennyire?
Mi a szar benne amitől ennyire mumus? :)
GT Ɨ|ѯ03-05-2011 11:08:52 // 92174
napsütéseset:-)
Ollah03-05-2011 10:53:38 // 92173
No, vászisztlósz?
SKrisz03-05-2011 10:52:49 // 92172
Szebbet...
Szilárd03-05-2011 10:22:33 // 92171
Szép napot mindenkinek!
Ollah03-05-2011 09:33:21 // 92170
Viszont mekkora tutiság vízzel közlekedni...
TarP03-05-2011 08:30:46 // 92169
Hát bizony, van ahol úgy vizezik, hogy szerintem 40liter alkoholban 10liter víz volt.
Autópályán nem gond, mert kifújja az autó, mint a bálna, de alacsony fordulaton fulladozik...
Meg hát mekkora szarháziság 300Ft/literér csapvizet árulni...
Ollah03-05-2011 08:21:00 // 92168
Harmadik:
- 100% E85 használatához nagy valószínűséggel kellenek nagyobb injektorok és/vagy emelt benzinnyomás; nem 2 Ft átállni a rendszerre
(Vagy marad minden gyáriban, viszont 4000 fölé nem forgatod a motort.)
Ollah03-05-2011 08:19:23 // 92167
Két észrevétel:
- 2.0 TS-t szerintem békén kell hagyni
- E85-re azért ne írass programot, mert rossz esetben lenullázod vele a motort
(Sajnos sokak - köztük programozó - tapasztalata, hogy igen nagy szórás van a hazai E85-ök minőségében. Van, ahol tényleg vastagon 100 oktán fölötti a minősége, viszont vannak helyek, ahol annyira vizezik, hogy a 98-at is alig érik el. Tehát ha megírnak Neked egy chipet mondjuk 105 oktánra - mert ennyit tudnia kell az E85-nek -, és tankolsz valahol 98-as minőségűt, abból baj lehet.)
Ollah03-05-2011 08:16:09 // 92166
Köcsög Alfás! ;P
VaG02-05-2011 22:09:39 // 92165
Rohanok!!!;-))) Már itt sem VaG-ok;-DDDDDDDDDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.