Forum >> GTV-GTA
Blade05-02-2020 12:51:02 // 100164
Szerintem az Autodigit is meg tudja javítani, legalábbis nekem olyat is meg tudtak csinálni, amire mindenki azt mondta hogy nem javítható.
Csöri04-02-2020 12:32:42 // 100163
Van egy Boschnál dolgozó ismerősöm. Utána nézett az ECU-nak. 2007-ig gyártották, sajnos már nem tudják reprodukálni. A gyártó szerszámokat is kivonták a termelésből.
Amúgy a GTA ECU Bosch száma, legalábbis az enyém 0261207967.
Van egy cég, ahol elvileg javítanak ilyet rövid határidővel.
Katt ide
Amúgy a GTA ECU Bosch száma, legalábbis az enyém 0261207967.
Van egy cég, ahol elvileg javítanak ilyet rövid határidővel.
Katt ide
Csontdaráló04-02-2020 12:08:38 // 100162
VV630-01-2020 21:20:41 // 100161
Volt már kb 10 Fiat-féle autóm a 90-es évekből, meg van is, és soha, egyiknek az ecujával se volt gond. Egyébként más autókkal sem, kivéve a MItsubishiket, azokon mindig cserélni kellett a kondenzátorokat.
GT Ɨ|ѯ30-01-2020 20:30:34 // 100160
nem, de csepp töltve nincs meglepi:-)
liusz30-01-2020 18:29:16 // 100159
Kicsit megbillent bennem a korábbam jónak tartott elmélet mióta megtudtam, hogy a 156 1.9 jtd ecu az A oszlop utastėr felöli részen van és azokkal is akad gond. Forrás: autodigit honlap.
Pixelfix.hu arról ír, hogy a korabeli fiat csoport ecu-k gyenge feszültségédelme általános jelenség.
Pixelfix.hu arról ír, hogy a korabeli fiat csoport ecu-k gyenge feszültségédelme általános jelenség.
liusz30-01-2020 18:04:04 // 100158
Pont ezen járattam az agyam. Az akku saru bekötése nem akkora rúgás az ecunak feszültség szempontból mint a bikázás?
GT Ɨ|ѯ30-01-2020 16:49:09 // 100157
Csepptöltő és nincs gond.
frusciante30-01-2020 14:48:40 // 100156
Van otthon fatertol kapott kb 50eves ruszki bikazo a számokat értem rajta de a sok viccesbetut" nem ...😀 Anno buszokat is be lehetett vele bikazni. A kábel olyan rohadt forró volt rajta H nem lehetett megfogni de a mínusz 28 fokban is poccre berantott bármekkora motort teljesen lemerült akkuval is... Tavasszal ha inditom a gtat hiába zsír új az akku azért rateszem...😉😂 Viccet félretéve ezt tavaj miután mondtad nekem olvasgattam utána és egy GTA csoportban beszélgettem egy litván arccal aki japanbol hordja euba a jó állapotú gtakat. Ő is mesélte H ment már úgy gtaert H a tulaj mondta hogy hibátlan de már két éve nem indítottak be mire odaért a kocsi már járt. Leállították a probakor után aztán mire újra indítottak volna az ecu bedobta a karácsonyfát és a sok hibakodot.. persze nem indult...aztán megkérdezte a tulajt H ugye nem bikaztatok a kocsit? A tulaj válasza. Miért? Nem kellett volna?... Ő is azt mondta hogy a legtöbb hibás ecus GTAt lemerült akkus gtakbol szedte ki...
Csöri29-01-2020 20:52:10 // 100155
Én eddig két motorvezérlőhibás GTA-val találkoztam. Mindkettő akkor szállt el amikor a gyenge akkumulátor miatt rábikáztak egy másik autóról. Szóval erre is érdemes figyelni.
frusciante28-01-2020 20:53:48 // 100154
Autolusso autodelta szilikon orokelet....😀😉
[k i z z o]28-01-2020 18:59:16 // 100153
Ki kell huzalozni egyet és megmérni.
frusciante28-01-2020 14:25:36 // 100152
Nem tudom h a motorról való leszedes a tuzfalra való átépítés mennyit segít a problémákon( a hő kérdésen nyilván semmit a rezonancia viszont kérdés marad számomra mert a motorkabelkoteg az a motortol érkező rezgést a kábelen keresztül szerintem így még átviszi, talán ezért lenne a legjobb a kabinba vinni és ott a kabelkoteget úgy rögzíteni hogy azon rezonancia az ecuig már ne jusson el) itt egy megoldás..
liusz28-01-2020 13:53:37 // 100151
Néztem én is a motorvezerlo.hu-t, meg a friss cikket az AutoDigit-ről, de ide mind donor ecu-k kellenek, meg elérhető cseredarabok. Terveztem, hogy veszem a fáradtságot és megkérdezem őket, hogy látják a távolabbi jövőt ecu ügyben. Azoknak mit mondanak, akik már spájzolják ezeket az autókat és akkor is mozgásban akarják tartani őket, amikor nem lesznek jó donor ecu-k.
Szerintem a hosszú távú (értsd15+ év, igen akkor én még meghajtanám a V6-ot is, meg az öregebbet is) üzemben tartás csak a VEMS-szel és hasonló megoldásokkal jöhet szóba.
Szerintem a hosszú távú (értsd15+ év, igen akkor én még meghajtanám a V6-ot is, meg az öregebbet is) üzemben tartás csak a VEMS-szel és hasonló megoldásokkal jöhet szóba.
liusz28-01-2020 13:44:05 // 100150
Ha szerencsés a helyzet az amúgy is a bódéból jövő kábel korbács elég hosszú és az új helyre is elér. Ennek a tűzfali átvezetését, ami gyári vízálló megoldás (grommet) fel lehetne használni.
Igen, az a kérdés mi a kisebb munka/kockázat.
1. toldani a motoroldali vezetékeket eltolva, ahogy javaslod, át a tűzfalon, régi csatit felhasználva a végén
2. 1-1 új apa és anya csatival toldani és átvezetni
Mennyi hőt termel magában egy ilyen ecu? Hova érdemes ezt helyezni, kell-e kényszer konvekció a hűtéséhez (pl láb hűtés/fűtés áramlása) vagy elég egy hűtőbordás alaplap, vagy magában? Mi a tapasztalat/vélemény?
Igen, az a kérdés mi a kisebb munka/kockázat.
1. toldani a motoroldali vezetékeket eltolva, ahogy javaslod, át a tűzfalon, régi csatit felhasználva a végén
2. 1-1 új apa és anya csatival toldani és átvezetni
Mennyi hőt termel magában egy ilyen ecu? Hova érdemes ezt helyezni, kell-e kényszer konvekció a hűtéséhez (pl láb hűtés/fűtés áramlása) vagy elég egy hűtőbordás alaplap, vagy magában? Mi a tapasztalat/vélemény?
Poló28-01-2020 13:07:07 // 100149
GTA-nál a fojtószelepre menő gumicső mennyire beszerezhetetlen?
Kócosw28-01-2020 07:21:15 // 100148
https://www.autodigit.hu/
nemtom ha minden kötel szakad ök tudnak e segiteni ha valakinek baj vaj az ECU val...
nemtom ha minden kötel szakad ök tudnak e segiteni ha valakinek baj vaj az ECU val...
[k i z z o]25-01-2020 07:35:40 // 100147
Lemaradt a lehetséges lehetőség:
https://hu.rs-online.com/web/c/csatlakozok/nyak-csatlakozok/jarmuipari-csatlakozok/?applied-dimensions=4294265464
De van a Link által is használt AMP34, abból 4 pár kell, de könnyebb kötni.
https://hu.rs-online.com/web/c/csatlakozok/nyak-csatlakozok/jarmuipari-csatlakozok/?applied-dimensions=4294265464
De van a Link által is használt AMP34, abból 4 pár kell, de könnyebb kötni.
[k i z z o]25-01-2020 07:30:24 // 100146
https://en.wikipedia.org/wiki/Variable_reluctance_sensor
A két konnektor 2 x 64pin. Vagy egy ilyenbe kötném át a homlokfalon egy "kötődobozban" a dobozra szerelt belül leforrasztott konnektorokat használva, vagy simán megtoldanám és bevinném, mint ahol az én ECUm van lábtérig. Az első megoldást támogatja a szerelhetőség, a másodikat a kevesebb átmeneti ellenállás beiktatása. A második is igényelne egy kötőcsövet vagy ilyesmit, amiben el lehetne rendezni a dolgokat, de lehet nem egy helyen vágnék, hanem 8 x 15 -öt eltolva, és azokat lehetne jobban bandázsolni, egy kötegként tartani, nem lenne belőle egy nagyság.
A 75 kötegéhez egy ECUból nyertem ki konnektort, azt dobozoltam be, így a gyári köteggel használható piggyback lett.
A két konnektor 2 x 64pin. Vagy egy ilyenbe kötném át a homlokfalon egy "kötődobozban" a dobozra szerelt belül leforrasztott konnektorokat használva, vagy simán megtoldanám és bevinném, mint ahol az én ECUm van lábtérig. Az első megoldást támogatja a szerelhetőség, a másodikat a kevesebb átmeneti ellenállás beiktatása. A második is igényelne egy kötőcsövet vagy ilyesmit, amiben el lehetne rendezni a dolgokat, de lehet nem egy helyen vágnék, hanem 8 x 15 -öt eltolva, és azokat lehetne jobban bandázsolni, egy kötegként tartani, nem lenne belőle egy nagyság.
A 75 kötegéhez egy ECUból nyertem ki konnektort, azt dobozoltam be, így a gyári köteggel használható piggyback lett.
Csontdaráló25-01-2020 03:30:05 // 100145
Semmi sem tart örökké, egyszer minden ecu megdöglik, amit használnak. Majd lesznek élelmes zsenik, akik viszont ennek ellenére életben tartanak pár ilyen kocsit. Kicsit kevesebb lóerővel, kicsit darabosabb működéssel, de menni fog.
liusz23-01-2020 08:44:09 // 100144
Az jó hír, hogy a toldás nem tűnik elvileg nagy feladatnak, ha van megfelelő csati. Egyébként mi a VR?
Azt még nem vágom, hogy mi alapján lehet azt mondani, hogy a hőterhelés hatásával ne foglalkozzunk.
Persze 185fokon volt jóváhagyva (amit valószínűleg sosem kap meg), mert az felelt meg a mondjuk 10 év vagy 300000km élettartam követelménynek x hónapig a gyorsított labor teszt során.
Ismereteim szerint az ecu HW-t két dolog tudja tönkre tenni. A forrasztás megszakadása, amit a forrasz anyag elöregedése, repedése, repedés terjedése okoz. Az anyag öregedésében, rideggé válásában a hőmérséklet és az üzemidő együtt játszik szerepet. A repedés elindulásában és terjedéséében a rezgés és az ecu felfűtések száma (azaz hidegindítások száma) játszik szerintem lényegi szerepet.
A másik gyenge pont a kondenzátorok és azok kiszáradása. Ennek hátterében leginkább a hőn tartást látom fontosnak, a hő és idő együtt öregíti ezt is. Magasabb hőmérséklet gyorsabb öregedést okoz. És a dolgok természetéből adódóan kicsit magasabb hőmérséklet gyorsított ütemű (jelentősebb) öregedést okoz. Ezzel tudnám indokolni, hogy a GTA-ban már döglenek az ecu-k, míg az euro3 2.5-ben ez még egyáltalán nem jellemző. A rezgés terhelés nagyjából ugyanaz lehet mindkettőnél, azonos típusú motor, ecu , azonos ráépítés a légbeömlőre stb.. Az akár 25%-kal nagyobb teljesítmény miatt a kipufogón is 25%-kal nagyobb fűtőteljesítmény jelenhet meg. Tehát gyorsabban öregedik az ecu forrasztása, kondenzátora a GTA-ban.
Az alacsony és magas feszültség problémáját már mint következmény látom, mert a HW konstrukció eredetileg tartalmazza a feszültség védelmet. Ezen elemek elöregedése szünteti vagy gyengíti meg a védelmet és dögleszti meg egy bikázás az ecu-t.
Azt nehéz megmondani, hogy a lent tárgyalt trükközéssel években mérve mit ér el az ember. Lehet, hogy a visszamaradt 2 év élettartamot tudja 4 évre változtatni, vagy csak 3-ra vagy 15-re. Az irány viszont szerintem akkor a legmegnyugtatóbb, ha rezgés és magas hőmérséklettől mentes helyre kerül az ecu.
Azt még nem vágom, hogy mi alapján lehet azt mondani, hogy a hőterhelés hatásával ne foglalkozzunk.
Persze 185fokon volt jóváhagyva (amit valószínűleg sosem kap meg), mert az felelt meg a mondjuk 10 év vagy 300000km élettartam követelménynek x hónapig a gyorsított labor teszt során.
Ismereteim szerint az ecu HW-t két dolog tudja tönkre tenni. A forrasztás megszakadása, amit a forrasz anyag elöregedése, repedése, repedés terjedése okoz. Az anyag öregedésében, rideggé válásában a hőmérséklet és az üzemidő együtt játszik szerepet. A repedés elindulásában és terjedéséében a rezgés és az ecu felfűtések száma (azaz hidegindítások száma) játszik szerintem lényegi szerepet.
A másik gyenge pont a kondenzátorok és azok kiszáradása. Ennek hátterében leginkább a hőn tartást látom fontosnak, a hő és idő együtt öregíti ezt is. Magasabb hőmérséklet gyorsabb öregedést okoz. És a dolgok természetéből adódóan kicsit magasabb hőmérséklet gyorsított ütemű (jelentősebb) öregedést okoz. Ezzel tudnám indokolni, hogy a GTA-ban már döglenek az ecu-k, míg az euro3 2.5-ben ez még egyáltalán nem jellemző. A rezgés terhelés nagyjából ugyanaz lehet mindkettőnél, azonos típusú motor, ecu , azonos ráépítés a légbeömlőre stb.. Az akár 25%-kal nagyobb teljesítmény miatt a kipufogón is 25%-kal nagyobb fűtőteljesítmény jelenhet meg. Tehát gyorsabban öregedik az ecu forrasztása, kondenzátora a GTA-ban.
Az alacsony és magas feszültség problémáját már mint következmény látom, mert a HW konstrukció eredetileg tartalmazza a feszültség védelmet. Ezen elemek elöregedése szünteti vagy gyengíti meg a védelmet és dögleszti meg egy bikázás az ecu-t.
Azt nehéz megmondani, hogy a lent tárgyalt trükközéssel években mérve mit ér el az ember. Lehet, hogy a visszamaradt 2 év élettartamot tudja 4 évre változtatni, vagy csak 3-ra vagy 15-re. Az irány viszont szerintem akkor a legmegnyugtatóbb, ha rezgés és magas hőmérséklettől mentes helyre kerül az ecu.
[k i z z o]22-01-2020 19:31:23 // 100143
Jó a gondolkodás. Az ECUt a szivósorról kell levenni, nem a hőmérséklet az ellensége. Homlokfalon kell elhelyezni valahol. Kerámia hibrid technológiával gyártódott, 185 celsius fokon volt anno validálva, a vibrációt nem bírja: egy ami a kötegen jön, a másik a konnektorok saját rezgése. Sok hőt üzem közben a szívósor felé nem nagyon tud leadni, nem túl jól illesztett termikusan.
A hosszabb kábel az induktív szenzoroknál lehet baj (VR szenzor), az árnyékolást profin meg kell csinálni. Egyéb kapcsolt kimenete nincs az ME7.3.1 nek, ami 200Hz felett menne, a kábelek nem okoznak problémát, de én nem raknám utastérbe az ECUt e miatt.
A hosszabb kábel az induktív szenzoroknál lehet baj (VR szenzor), az árnyékolást profin meg kell csinálni. Egyéb kapcsolt kimenete nincs az ME7.3.1 nek, ami 200Hz felett menne, a kábelek nem okoznak problémát, de én nem raknám utastérbe az ECUt e miatt.
liusz22-01-2020 10:25:55 // 100142
Én is bekapcsolódom, mert beleültettétek a bogarat a fülembe. Ha a GTA-k kezdenek dögleni az ecu miatt, az euro3 2.5 kis fáziskéséssel fogja követni. Szerintem az ECU HW ugyanaz mindkettőben csak mások a program paraméterek. Ugye? Ebben nem vagyok biztos, de miért lenne másmilyen.
A hőmérsékletet lehetne még azzal is csökkenteni, hogy a motorfedél kédert ki kell venni, azzal tud a szélvédő felé is szellőzni a motortér nem csak a sárvédők felé. Az egy jelentős keresztmetszet lesz, így nem kell vagdosni a motorfedelet. Igaz zajosabb is lesz a gép, de az lehet nem is baj...
Vibráció ügyben a tűzfal mögé vezetést látom én is a legjobb megoldásnak és egyben a hőügyeket is orvosolja. A hosszabb vezeték nem lesz elektromos zaj érzékenyebb? Mit kell ez ellen tenni szerintetek?
Rugalmas ecu felfüggesztés nem jó megoldás szerintem, mert a szívócsonk az egyetlen komoly hőelvonó, ha azt leszigetelném vibrációra, az hőszigetelne is egyben.
A hőmérsékletet lehetne még azzal is csökkenteni, hogy a motorfedél kédert ki kell venni, azzal tud a szélvédő felé is szellőzni a motortér nem csak a sárvédők felé. Az egy jelentős keresztmetszet lesz, így nem kell vagdosni a motorfedelet. Igaz zajosabb is lesz a gép, de az lehet nem is baj...
Vibráció ügyben a tűzfal mögé vezetést látom én is a legjobb megoldásnak és egyben a hőügyeket is orvosolja. A hosszabb vezeték nem lesz elektromos zaj érzékenyebb? Mit kell ez ellen tenni szerintetek?
Rugalmas ecu felfüggesztés nem jó megoldás szerintem, mert a szívócsonk az egyetlen komoly hőelvonó, ha azt leszigetelném vibrációra, az hőszigetelne is egyben.
frusciante22-01-2020 09:15:13 // 100141
Ezen már gondolkodtam én is korábban. Viszont legbe-kiomloket faragni a GTAra nem lenne szívem.. egyszerűbb bevinni az ecut a kabinba. Illetve le fogom bandazsolni a leomloket. Sok kinti tulaj a leomlokben lévő katalizátorok megszüntetésére esküszik(ezzel is csak a hő probléma van kipipalva). elméletileg a gázok gyorsabb kiaramlasa miatt kissebb lenne a hő a motortérben viszont én egyenlőre felnek kiolni a katicat a kipubol egyrészt az esetleges szelepeges miatt másrészt meg az ecu megírása miatt... Most próbálok kitalálni vmit arra hogy csinaltassak vhol egy olyan csatit ami az ecunak van és azzal csinálni egy motorkabelkoteg hosszabbítót" és akkor nem kéne hebrakolni semmit a kabelkoteg is maradna gyári csak lenne rajta egy köztes rész
GT Ɨ|ѯ22-01-2020 07:35:07 // 100140
Selénia Racing 10w60, Mann, Ufi, stb. légszűrő amelyik szimpatikus, gyertya:NGK
pdenes21-01-2020 19:56:12 // 100139
Sziasztok!
Lassan hangolódok a tavaszi nagy felkészítésre, ezzel kapcsolatosan lenne pár kérdésem, és nézzétek el nekem, mert tudom ez a legelcsépeltebb gyökér kérdések egyike,de muszáj feltennem :D 2.0 TS motorral szerelt GTV, 2004-es évjárat. Melyik olajat javasoljátok bele? Ha jól tudom alfánál a Selénia olajra szoktak esküdni, de lehet vakon repülök. Olajszűrőből, légszűrőből nagyjából mindegy melyiket, vagy ott is van konkrét bevált márka? Illetve szükséges lesz a gyertyákat is cserélnem, érdekelne ebből is a javaslatotok, melyiket érdemes, melyiket ne. Alfából még noob vagyok, szóval minden egyéb a témával kapcsolatos tanács is jöhet :)
Előre is köszönöm!
Lassan hangolódok a tavaszi nagy felkészítésre, ezzel kapcsolatosan lenne pár kérdésem, és nézzétek el nekem, mert tudom ez a legelcsépeltebb gyökér kérdések egyike,de muszáj feltennem :D 2.0 TS motorral szerelt GTV, 2004-es évjárat. Melyik olajat javasoljátok bele? Ha jól tudom alfánál a Selénia olajra szoktak esküdni, de lehet vakon repülök. Olajszűrőből, légszűrőből nagyjából mindegy melyiket, vagy ott is van konkrét bevált márka? Illetve szükséges lesz a gyertyákat is cserélnem, érdekelne ebből is a javaslatotok, melyiket érdemes, melyiket ne. Alfából még noob vagyok, szóval minden egyéb a témával kapcsolatos tanács is jöhet :)
Előre is köszönöm!
[k i z z o]21-01-2020 19:40:03 // 100138
Ebbe még melegebb van, mintha lenne konvekció. Az ECU ellensége a vibráció (saját és kábelen vezetett), nem a hőmérséklet.
VV621-01-2020 17:13:25 // 100137
Láttam, hogy többféle olasz autóhoz is van belőle.
Csontdaráló21-01-2020 17:06:43 // 100136
Ugye ez a flexicsövet helyettesíti. A harmonika része, ami mindig kiszakad, az nincs, ellenben elég rugalmas az egész, mivel szilikonból van. Meglátjuk. Ha beválik még az sem kizárt, hogy importálok pár darabot, hátha másnak is kell.
VV621-01-2020 16:54:00 // 100135
Eléggé atombiztosnak látszik!
Csontdaráló21-01-2020 16:23:17 // 100134
GT Ɨ|ѯ21-01-2020 08:41:34 // 100133
hát ez ki sem hűlt...:-)
ennyiért nem csoda
ennyiért nem csoda
frusciante21-01-2020 08:25:36 // 100132
Már eladták... 60yuroert hirdettek új wiechers első felső merevitot. Valszeg az acél verzió volt de az is olcsó volt annyiért 47-56-gthez
VV621-01-2020 01:06:02 // 100131
Hol van, nem látni...
Poló20-01-2020 17:38:16 // 100130
GT Ɨ|ѯ20-01-2020 15:19:46 // 100129
Csontdaráló20-01-2020 11:22:39 // 100128
valaki cserélt már tükörlapot GTV 916-on? Ahogy látom egy kerek alaplapra kell rápattintani az újat. De hogyan pattintom ki a régit? Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni
Csontdaráló18-01-2020 00:10:20 // 100127
Lehet, hogy hülyén hangzik, de vágni egy légbeömlőt a géptetőre és egy hűtőventilátort odacsavarozni alulról? Mint a vízhűtőé. Egy hőmérséklet jeladó vezérléssel megtámogatva. Az ECU alá lehetne tenni valami zselépárna megoldást és akár egy folyadékhűtéssel ellátni, mint a PC házakban. Elméletben működhet.
frusciante17-01-2020 21:47:05 // 100126
Egyébként a hő problémával az a gond H az egész motortérben iszonyat hő van főleg a hátsó hengersoron. A meleg levegő ezt a hopajzsot is körbeveszi és körülötte ott marad főleg ha mondjuk nagyobb dugoba állsz egy 30-40percet...
frusciante17-01-2020 21:43:09 // 100125
Ez egy jó megoldás de ezzel csak a melegedés problémáját oldod meg a rezonancia és az esetleges negvesseg ott marad. Szerintem be kell vinni a kabinba. Tudok műhelyt akik megoldják a kesztyűtarto alá beviszik. A motorkabelkoteget meghosszabbítjak és beviszik. Nekem van egy tarcsi kabelkotegem most annak járok utána H a fent lévő kabelkoteg végére hol tudnék csináltatni egy olyan anya csatit mint amilyen az ecun van és akkor a tarcsi kabelkoteggel megoldom úgy a hosszabbítást H a motoron lévő kabelkoteget nem kell hebrakolni ... Az a megoldás is jó amit a műhely csinál de ez igényesebb szerintem.
Huracan00717-01-2020 21:00:13 // 100124
Csontdaráló17-01-2020 09:18:08 // 100123
gratula! Élvezd ki minden percét :)
GTA_Laci16-01-2020 23:12:41 // 100122
Köszönhetően egy tökéletes bontott motorvezérlőnek és egy tényleg hozzáértő szakinak újra életre kelt a GTA!!!! Öt hónap kényszerpihenő után -4 fokban pöccre indult!!!!
Kócosw14-01-2020 19:22:11 // 100121
kűggyed, igy darabokban is jo. 😎
Kazes☻14-01-2020 17:16:14 // 100120
Alfás felnőtt legó?! :)
Kócosw14-01-2020 16:29:23 // 100118
komoly ember vagyok ujabban 😁🤣
GT Ɨ|ѯ14-01-2020 16:16:38 // 100117
mostmivan? övmagasságot állították be:-)
Kócosw14-01-2020 15:44:01 // 100116
meg nem is a Buksi akarom mondani csajos topic :D
Csontdaráló14-01-2020 14:04:48 // 100115
102,5 euro, hogy pontos legyek
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
536
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?