Forum >> GTV-GTA
TarP17-01-2006 13:18:14 // 30864
Akkor Novitec GT!
Azt vegyél, 337ló, 5.4sec 0-100.
Most nincs annál jobb házon belül.
SKrisz17-01-2006 13:13:47 // 30863
Hívjál, de a háborúban tudod hogy jár a rossz hírek hozojának... :PPP
kod17-01-2006 13:12:10 // 30862
az a haboru... :-PPPP
figya hiv6lak most lehet hogy van egy kis gaz.....
SKrisz17-01-2006 13:11:37 // 30861
mintha ugyanarról beszélnénk... sajnos:((
kod17-01-2006 13:11:20 // 30860
Alfa vagy semmi... ;-)))
igaz meg varnom kell ra 2 evet.. :-(( vagy 6 honapot ha jol alakulnak a dolgok... ;-))))
SKrisz17-01-2006 13:10:49 // 30859
A túrós motorok fejlesztésénél 2 gond van az Alfa háza táján:
1. Nem teljesítik azokat a normákat amit megkövetel a jelenlegi környezetvédelmi szabvány.
2. ahhoz, hogy teljesítse ezeket, 3 dologra lenne szükség és ez nem a megfelelő tudás (felejtés) hiánya: Pénz! Pénz! Pénz! Na most ez a 3 dolog az ami nincs az olasz ótógyártásnak ebben a szegmensében...
Ollah17-01-2006 13:08:54 // 30858
Jajjmá' Kodmá'! :PPP Ez nem ilyen eccerű. Kifejleszteni egy új mocit nem occó. Tudod, nem csak a lojjerőket kell hajhászni, hanem az EURO4 meg 5 normát. Egy valag dellát bele kellene feccölni a fejlesztésekbe.
A németek most jutottak el oda, hogy egy 2literes T mociból kihoznak 200 lovat. Ja, de közben EURO 4-es besorolású...
Az Alfa haldoklott még pár éve, most épp' nemtom, mi a helyzet, de gondolom nem Kánaán. Ergo miből fejlesztettek volna/fejlesztenének motort? Ott a JTS renccer, ráapplikálják mindenre, oszt boldogok a lelki szegények. Eszi, nem eszi, nem kap mást. Occó...
Az S2 meg S4 meg RS4 meg STI meg EVO meg hasonló mocik nemtom, hogyan állnak össze, és leginkább azt, hogy mennyit bírnak. De valszeg nem 2 filléres játékok, azért nem gyártja a fél világ a hasonló motorokat.
Meg mittomén.
Vegyél Maseratit. ;PPP
TarP17-01-2006 13:01:21 // 30857
Csöri, és a JTS-ek szelepvezérlése megbízhatóbb lett, mint a TS-eké volt?
Hallottál erről? Fejlesztették?
TarP17-01-2006 12:48:40 // 30856
No, pillanat. Honda 120ló/liter nem jó másba, csak kis-motorbicikli tömegű autóba, mert ha egy Legend-be betennéd 8500-as fordulaton kéne járatni autópályán 160-nál, hogy egyáltalán elcipelje.
Tehát nem a lóerő/liter a cél.
Hanem a jó nyomatékgörbe, lehetőleg alacsony fordulatú maximummal, majd onnan végig konstanssal.
Erre jók a nagy ccm motorok, látsd, a 3.2V6 betehető 147. GTV...Lanci Kappa, 166...Mindent elvisz, probléma nélkül. Mikor tudna az S2000 motorja elvinni jól egy luxusautót???
Szóval van csúcsgép: 8C Competizione. 38 millió Forintért...SEM tudod megvenni, mert nem a húgod a Montezimolo.
Az Alfa most szerintem azt rontja el, hogy mindent egy platformra akar építeni. A BRERA tényleg értelmét veszíti a 159 miatt, mert azonos platform, azonos arc.
Tényleg nem értem ezt a 1.6TS, 1.8JTS 1.9JTS 2.0JTS 2.2JTS... motorkjiosztást sem. Honnnan tudjam, melyiket akarom venni?
Ja, egyiket sem, mert az év motorja a 2.0TFSI. Baze, 200lovas túrómotor. Ami már 1989.ben is könnyen ment az Olaszoknak.
Most csak a 3.2V6 jöhet számításba, ami 12-13millóért kerül be akármibe. Ennyit meg nem adok. Akkor már inkább Maserati Ghibli és bassszzák meg!
kod17-01-2006 12:48:05 // 30855
szoval noi? :-PPPPPPP
Csöri17-01-2006 12:44:08 // 30854
Már egyik JTS motor sem dupla gyertyás.
Csöri17-01-2006 12:43:22 // 30853
Hát ez eléggé, khmkhm....
Inkább le sem írom.:)
kod17-01-2006 12:31:45 // 30852
errol dumalok:
turot ra! (na ilyet sem hallottal meg tolem!)
ha ment a 60as evekben akkor miert nem megy most
320 lo keves turoval vagy nelkule legalabb 360 lo kell
fejleszteni fejleszteni.. nem felejteni! ne mond mar nekem hogy akkora az elteres a 2.0V6TB meg a sima 2.5V6 kozott hogy akkora nagyot fejlesztettek.. ja kepzelem ott csucsultek Lujdzsiek egy jo segafredo mellett es tortek a fejuket.. szerintem inkabb a jo olasz bortol batrak lettek es azt mondtak: turot neki... :-)))
Maserati? na jo ertem amit irsz.. de ha ott sem megy a fejlesztes akkor mar az AR-nel sem lehet? :-))))))
Poló17-01-2006 12:28:51 // 30851
Hondáéknak megy a liter/120Le is :((
Ollah17-01-2006 12:24:46 // 30850
Mondom, azt a vezérgépet úgy hívják, hogy Maserati. Kápíse? Amíg van Maserati, az Alfa nem gyárthat erős, ööö, gyors autót. Szerintem. És valszeg nem is tudna...
A 3.2 egy szívómotor. Az STI-é meg turbós. Másak. Külön kellene egy túrósat kifejleszteni vagy űrtechnikával a 3.2-ből 320 lovat kiszedni szívóként. Hondáéknak ment a liter/100LE, csak valszeg nem 2 fillérből.
Illetve nekünk is ment még a 60-as években, de azóta úgy tűnik, sok mindent elfelejtettünk. :)
kod17-01-2006 12:16:33 // 30849
vazze ne mond mar nekem hogy a V6 motor nincs rendesen kitesztelve tobb mint 10 ev alatt? meg a versenyek alatt? nehogy mar ne legyen legalabb olyan eros mint a subaru 2.0as mocija? akkor nyuljanak bele es kesz... :-))) es ez pont arra rimel amit irtal! azt mondjuk AR presztizs vas (az ara mar az es ezt kevesen tudjak mert lat egy bimmert es hanyat vagja magat Julika a motorhazteton egybol aztan egy hasonlo Alfaert hova vagna magat szerinted? ) akkor legyen egy olyan vezer vas ami valoban az es bunteti a nepet!
Ollah17-01-2006 12:11:43 // 30848
Versenypályán pedig kerek 1 sec-el volt gyorsabb a full gyári GTA-nál...
Ollah17-01-2006 12:10:57 // 30847
Ez nem ilyen eccerű. Nem csak egy 500.000 Ft-os túróról van szó. Azt a motort úgy is kell megépíteni, hogy elfusson generálok között min. 200.000 km-t. És ilyen tömeg mellett nagyon sok ló kell egy faszás gyorsuláshoz, ergo bele kell nyúlni a motorba nem kicsit. Szerintem...
Ollah17-01-2006 12:08:55 // 30846
Well, igaza van TarP-nak is meg nekünk is. TarP-nak azért, mert ugye az olasz autóipart globálisan kellene szemlélni, tehát van a VW=Fiat, az Alfa=Bimmer, Audi, a Maserati=Bimmer, Merdzsó, Audi izomgépek, meg a Ferrari=semmi mással. ;PPPPPPPPP
De komolyan. Csak ugye mi elfogultak úgy vagyunk vele, ha már ugyanúgy presztízs márkának állítják be az AR-t, mint a béjjemvé-ódi duót, akkor az AR is megérdemelne egy olyan csúcsmodellt, ami fel veheti a versenyt egy M3-mal vagy egy RS4-el. (Most árulnak egy 95-ös (vagy 97-es?) RS4-est a használtautón, valami 9 millerre tartják...)
Erre TarP meg aszongya, hogy nekünk az 1.6-3.0 Bimmerrel meg Audival kell versenyezni, a többit meg majd megoldják a nagytesók.
Ki tesz igazságot? (Én érzem, hogy TarP-nak van igaza, de elfogult vagyok és önző, ergo ezt nem ismerem be.) :P
Poló17-01-2006 12:06:48 // 30845
A 2.5-re tett a Novitec két darabot. Azzal lett 270 ló körül a gép és 5.8-at goyrsult.
kod17-01-2006 12:06:27 // 30844
ah ilyet en csunya nonek nem szoktam mondani... meg a vegen tapadni fog mint a csiga... :-)))
na jo igazad van mint mindig... :-PPPP
kod17-01-2006 12:04:57 // 30843
tenyleg ha a 3,2es mocira raknak egy turot abbol miert ne lehetne 4,8as gyorsulast kicsikarni? es egy turo 20 millcsibe kerul? na ne....
Ollah17-01-2006 12:04:00 // 30842
Nem. A csúnya nőre sosem mondod, hogy szépek a szemei. Arra azt mondod, hogy okos. Vagy tehetséges a munkájában. Meg azt, hogy kedves. Aranyos. Amikor mellébeszélsz, tudod. ;)))
A 156 nem szebb. A 156 a GTA-ban teljesedett ki és lett igazi fenevad. Ez meg az 1.9 JTD-ben is ugyanolyan fenevad, ha nem feneébb vadabb :P, mint a GTA. Szerintem.
De a 156 GTA valóban hasonlóan könyörtelenül g*ci kinézetű. :)
kod17-01-2006 12:03:15 // 30841
vagy a subarunak... nekem az is jo ha a gyorsula 4.8 azt kesz... ha lehet ipari hulladekoknak ilyen gyorsulasa miert ne lehetne egy igazi vasnak is?
kod17-01-2006 12:00:40 // 30840
milyen 38 millcsi? nem hiszem el hogy nem lehetne csinalni egy vasat amiben nincs benne ez a sok hulyeseg viszont van benne: jo futomu jo motor valto egy 4x4 hajtas egy klima meg bor es keves kgt nyom...
mi volt regen? voltak az alfak amik kicsit tobbe kerultek de jobban mentek mint a tobbi fostalicska.. most mi van? van az alfa ami kicsit dragabb a fos meg jobban lep... ez nem igazsagos!
TarP17-01-2006 11:55:44 // 30839
38 millóért meg minek?
Egy 2.2JTS Brera már 10 milló lesz. Ki fogja megvenni?
Lassan minden OFF olcsóbb :(
kod17-01-2006 11:55:08 // 30838
errol beszelek!! koszonom!
kod17-01-2006 11:54:45 // 30837
igy van es a nagyobb baj hogy a tobbi off-os fos markanak (mar ami szamit rancsing ugyileg) mindnek van csucs vasa.. es legyunk oszintek azt nem nyomjuk le most semmivel... :-(((
szoval nekem ez a bajom... jonnek az uj vasak es sehol nem latom hogy na Franci apatok 2007ben ezzel fogja alazni a nepet... 260 lovacska keves azt tudjuk....
Poló17-01-2006 11:52:36 // 30836
Valami nagyobbacska motort télleg gyárthatnának. Mondjuk egy 4.2 BiTurbo nem lenne rossz. Legalább Alfában is lenne ellenfele az S4-S6, M3-M5 stb. OFF-nak.
kod17-01-2006 11:52:18 // 30835
nekem a 156 jobban tetszik... de lehet hogy mas bajom van vele.. pl hogy nekem most nem ilyenem van... :-PPPP de valoban mas a problemam a 159el...
a szemei? hat igen azok szepek de tudod ez olyan mint amikor a csunya not kell dicserni: szepek a szemeid... :-PPPPP
TarP17-01-2006 11:51:28 // 30834
4.0-tól már legyen Maserati, majd Ferrari...
Ne keverjük. 3.0V6 TB, pl 330 lóval már jó csócsmodellnek. Szerintem.
Ollah17-01-2006 11:50:49 // 30833
Ááá, hagyjad, nem tudja, mit beszél. Maki 2literes meg ilyen hasonló fűnyíró játékmotorokkal jön. :PPP
Nagyköbcenti, nagyfeltöltés. Eccerű, minta zecceregy. :DDD
Szilárd17-01-2006 11:50:48 // 30832
Van 1.8 JTS és van 1.9JTS is.
Szerintem a GT-t nem váltja le a Brera.
kod17-01-2006 11:50:07 // 30831
akkor megnyugodtam hogy nem vagyok puha p@cs... :-))))
Ollah17-01-2006 11:49:37 // 30830
Nem. Kell 3-4 dízel a jónépnek, úgyis mindenki azt veszi.
Nekem meg dobjanak össze Mázerátiékkal egy 6 literes V8-ast két bazinagy túróval.
A többi meg csak játékos bolondozás. :PPP
Kod!
Nemondmá, hogy nem tecc a 159 egy picit sem? Legalább a szemei, hmmm? Hisz' a Breranak is olyan van. :)
kod17-01-2006 11:47:18 // 30829
fraszt! meg kell 3.2 3.5 es 4.0 es mindre kompi vagy turo es 4x4 hajtas! neked elgurult ma a gyogyszered hogy 3.0ig teker az agyad!! :-PPPPPP
Ollah17-01-2006 11:47:01 // 30828
99% ;PPPPPPPPPPPPPPPPP
kod17-01-2006 11:45:30 // 30827
az Alfa jel hany szazalek? :-PPPPPPP
TarP17-01-2006 11:43:25 // 30826
Én értem. Aszondod puhapöcs, csak más szavakkal :)
Mellesleg, most mi a future plan az Alfánál?
A GT-t leállítják a Brera miatt, vagy egymás mellett gyártják a kettőt?
Illetve mindenhol 1.9JTS (160ló) motorokat láttam, most meg 1.8JTS (140ló) lesz?
Ez ugye GM motor, tehát nem is duplagyertyás?
Émmár nem nagyon tudom követni...
Eltűnik a 2.0JTS...lesz 2.2JTS...
Minek ezt ennyire bonyolítani? Kell egy 1.5, 2.0, 2.5 és egy 3.0 motor.
Aztán TD-ben ugyanez.
NEM?
Ollah17-01-2006 11:38:41 // 30825
Erről annyit, hogy a reggel látott bordó 159-et egy 35 év körüli kis törékeny anyuka vezette, vitte a gyerkőcöket suliba.
Ez az autó nem férfias, ez az autó a legkeményebb durva, ami valaha gyártósorról lejött. Vad. Azok a "szemek" ölnek. Vazze', teljesen beleszerettem... Isssszonyat fíling lehet egy ilyenből kibámulni. Egy ilyen vasban az amúgy is eltúlzott Alfás öntudatom és felsőbbrendűségi érzésem még gusztustalanabb méreteket öltene.
Hol a Brera?!? [sír][sír][sír]
Ollah17-01-2006 11:35:24 // 30824
Félreértés vanik embörök! Nem azt mondtam, hogy mindenkinek hegyeset kell vizelnie, ha meglátja. Nem. Van rengeteg ízlésficamos ... hogyismongyam ... szóval ízlésficamos... izé, akinek nem jön be annyira, hogy hegyeset vizeljen tőle. OK, valahol ők is emberek, hajlandó vagyok elfogadni. Ők másak, émmeg nem, ergo elfogadom.
De hogy valaki aszongya, ez az autó úgy randa, ahogy van, és ebben semmi szép vagy vonzó vagy dögös vagy állatias vagy mittomén se nietzsche, na az egy holdkóros buzeráns, nekem mondhat bárki bármit. Tehát: akinek legalább 1%-ban sem tetszik, arról nyilatkozom ilyen durván(?).
Wehhehe...
Ollah17-01-2006 11:31:50 // 30823
Dr. Csörgő!
Bátorkodnék érdeklődni, van -e fejlemény gumi-ügyben?
Köszi!
TarP17-01-2006 10:18:34 // 30822
Jaj, most Kod-nál szereztem egy pár mínusz pontot...
Hogy lesz így Q4 teszt? :)
TarP17-01-2006 10:16:09 // 30821
Émmeg arra lennék kíváncsi, hogy 1.8 motorral hogy bír menni a 159.
Monnyuk nappapának az köll, hogy luxus legyen, nem az, hogy jól gyorsuljon, de ha 1600kg és 140 ló, akkor elég lomha lehet.
Viszont legalább megfizethetőbb kategória lesz, mint a 8+++millósok.
Ollah, a 159 elég férfias megjelenésű és sok puhapöcsnek nem teccik, de attól még nem buzeráns, hogy puhapöcs, vagy DE ? :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00031/00031773t.jpg)
Monnyuk nappapának az köll, hogy luxus legyen, nem az, hogy jól gyorsuljon, de ha 1600kg és 140 ló, akkor elég lomha lehet.
Viszont legalább megfizethetőbb kategória lesz, mint a 8+++millósok.
Ollah, a 159 elég férfias megjelenésű és sok puhapöcsnek nem teccik, de attól még nem buzeráns, hogy puhapöcs, vagy DE ? :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00031/00031773t.jpg)
kod17-01-2006 10:15:48 // 30820
nekem nem tetszik annyira... na mondod vagy meg azert atgondolod a dolgot??? :-PPPPPPP
kod17-01-2006 10:14:45 // 30819
:-DDD
van a matyizban delej... tolja le a tobbi vasat es kozben nem torik... :-))))
kod17-01-2006 10:11:21 // 30818
a ronyoban mar volt ilyen igaz az nem nyitott.... :-))))
kod17-01-2006 10:10:45 // 30817
Jo reggelt Mindenkinek!
Ollah17-01-2006 10:09:31 // 30816
Ezt is mondja:
"My reserve is a fraction of what it cost."
Angoloknál meg amcsiknál láttam már olyat, hogy "reserve not met", ergo van egy minimum összeg, amit elkér érte. Tehát 1 júróért valszeg nem lehetett volna elhozni.
Azér' a karbiknak már a látványa is sírásra fakaszt. :)
Ollah17-01-2006 10:07:37 // 30815
Ööö, a lényeg nem az volt, bár most, hogy mondod, ez igenis egy lényeges részlet. :)
Legközelebb ráutazom. Nem baj, ha van egy cseremoci a garázsban. :P
Ma láttam először 159-et élőben, egyből kettőt is. Egy bordót meg egy argentot. Hihetetlen kib@ szép az az autó. Akinek ez nem tetszik, az buzeráns. És ezt a szemébe is belemondom a buzeránsnak. :P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
545
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?