Forum >> GTV-GTA
kod21-04-2005 20:41:33 // 6264
Na itt van megjott apatok is!
SKrisz21-04-2005 20:39:05 // 6263
A tőcsavarozás szvsz nagyon sovány... attól még a dugók szépen elolvadnak az első vadabb tempó után:(
TáDé21-04-2005 20:37:25 // 6262
Mindent lehet az egekig reszelni, csak a végén lehet hogy a motor élettartam egy kövég gáz lesz ... :))))
Szerintem az 1,5bar stabil nyomásnál már illik tőcsavarozni a hengerfejet ... sajnos nem szokták megcsinálni, mert nem költséghatékony.
SKrisz21-04-2005 20:37:12 // 6261
Aha persze hogy nem lenne rossz. Cseréld kia turbódat mondjuk egy T3/T4-re, kovácsoltvas dogók, hengerfej, hengerfejtömítés(réz), hajtókarok, kipuff, chip és mindjárt 7 számjegyről beszélünk... tényleg nem lenne rossz, csak ennek a töredékéért veszel egy annál is sokkal brutálisabb vasat, a GTV meg megmarad elég jó autónak és egy gyönyörű vas lesz akkor is ha épp nem 280Le!:)
atis21-04-2005 20:32:50 // 6260
Azért kérdeztem mert a multkor láttam a neten egy gtv-t ami 280Le volt!Azt irta hogy 1,5 bar turbónyomás 5,6os gyorsulás!!!Nem lenne rossz!
SKrisz21-04-2005 20:28:51 // 6259
Nemtom, mert azt nem akarom kipróbálni, de szvsz tartósan belenyúlás nélkül az 1.3 bar töltést simán elviszi, csak kapjon hozzá üzemanyagot is!:)
Nekem eddig csak a motorelektronyika van egy kicsit tupírozva a töltőnyomás még várat megoldásra...
SKrisz21-04-2005 20:27:22 // 6258
Asztalcsapkodás eredmény? Kicsit olvass vissza, mert ma írt róla Ollah!:)
atis21-04-2005 20:26:04 // 6257
mennyi a max amit elbír a motor?Neked meg van emelve a nyomás?
TáDé21-04-2005 20:23:40 // 6256
Azt tudom, hogy nem igazán teljesült (ott voltam amikor meglettek az adatok), csak arra lennék kiváncsi, hogy van-e eredménye az asztal csapkodásnak?
SKrisz21-04-2005 20:20:17 // 6255
Ollah most veri az asztalt,mert amit ígértek szvsz nem igazán teljesült... De majd ő többet mond a dologról!
TáDé21-04-2005 20:18:48 // 6254
Ollahnak sikerült valamit intéznie?
SKrisz21-04-2005 20:16:31 // 6253
De lehet és érdemes is!:)))
TáDé21-04-2005 20:14:23 // 6252
Attól függ mire akarod használni az autót ...
atis21-04-2005 20:10:21 // 6251
És nem lehet valahogy növelni a nyomást?Vagy nem érdemes?
SKrisz21-04-2005 20:07:16 // 6250
Padlógázas kigyorsításnál overboosttal 1.2, de a stabil az 1.0 bar!
atis21-04-2005 20:03:10 // 6248
de kb?Mennyi a legnagyobb amit a V6 TB esetében mutat?
TáDé21-04-2005 20:01:12 // 6247
Mikor mit ... :))))))
atis21-04-2005 19:49:47 // 6245
menyit mutat a nyomásmérő?
feszti21-04-2005 19:47:12 // 6244
Helló!!
Nem vagyunk itt!! :)
SKrisz21-04-2005 19:45:20 // 6243
Hello!
Úgysincs itt senki!:DDDDD
atis21-04-2005 19:44:09 // 6242
Sziasztok!Üdv mindenkinek!
SKrisz21-04-2005 19:34:47 // 6241
Na az így már mingyá' más!:))
TáDé21-04-2005 19:28:46 // 6240
Honnan és mennyiért sikerült nyomásmérőt venned?
TáDé21-04-2005 19:28:13 // 6239
Dehogy hívom el ... inkább letanyázok én is itt ... ;)
Ollah21-04-2005 19:24:33 // 6237
Szilárd! Krisz 7k-ért akarja vállalni a boost-mérőm beépítését. Vállalod 6-ért? :)))
Szilárd21-04-2005 19:22:29 // 6236
Nem tudok,mert ezen a gépen nincsen telepítve...
SKrisz21-04-2005 19:21:25 // 6235
Na f@sza! Végre ittvan valaki azt azonnal elhívod! Nem szép dolog!:PPPPP
SKrisz21-04-2005 19:20:51 // 6234
Király! Akkor mégsem kell egyedül éreznem magam? :)))
Még mindig melóban vagyok:(
TáDé21-04-2005 19:20:18 // 6233
Akkor gyere föl ICQ-ra is ... ;)
Szilárd21-04-2005 19:14:43 // 6232
Itt vagyok én is...
SKrisz21-04-2005 19:02:34 // 6230
Sehol senki??? ...
SKrisz21-04-2005 17:33:53 // 6229
Még valami! Onil! Te nem informatikus vagy? Azok szotak megvalósítani valamit egy horribilis rendszerrel olyan dolgot amit más megold egy számológéppel is! Neked ilyen méricske olyan méricske, ide műszer oda műszer, amit normál esetben egy 0.3mm-es mazag is megold!:DDDDDD
SKrisz21-04-2005 17:30:57 // 6228
Várgyá má' !!!! Én vállalom 7K-ért is! Na? Deal? :DDDDD
Ollah21-04-2005 17:28:53 // 6227
Jaaaj, Onil, há' mit érdekel Téged a megvalósíthatósági terv? Engem sem érdekel! "Vákumcső, elvágni, beszerel, iderakom, bevezetem" stb., há' asszed, én értek belőle egy fél muffot is? Izé, mukkot. :P
Vegyé' egy olyan izétot, oszt majd valahol belövetjük a gépbe, oszt minket lámereket majd levágnak 10 pénzre beszerelési költség gyanánt. Ha akarsz 15öt fizetni a beszerelésért, tudok ajánlani egy klassz tuningműhelyt. :P
:DDDDDDDDD
SKrisz21-04-2005 17:19:12 // 6226
Hát kedves bahátom ez má' biza' nem rajtam múlik! Hanem az idő! Az bizony múlik... :DDDD
SKrisz21-04-2005 17:18:15 // 6225
Ezt most te sem gondolod komolyan ugyE? :-O :))))
Onil21-04-2005 17:13:28 // 6224
Arra gondoltam, hogy egy műszer megméri még valahol a motortérbe a nyomást, és elektromos impulzusok formájában továbbítja eredményeit egy vékony elektromos vezetéken egy megjelenítő eszközhöz az utastérbe. :)
...és spórolnék egy vákumcső vezetgetést... :))
kod21-04-2005 17:04:49 // 6223
igy jo de aztan maradjon vasarnapig !!!
SKrisz21-04-2005 16:55:44 // 6222
Hát tudod, lehet, hogy én vagyok lámer, de vákumot és nyomást szvsz csak manuális eszközökkel lehet ebben az esetben mérni. Vannak elektrongyos ketyerék is erre, csak azok nem nekünk készültek!:))) Vákumos óránál bizony nyisszatani kell!:)
Mióta bennt van az óra még nincs képem a motortérről, de én a kék madzagot vágtam el, amit már amúgy is én tettem be a lefújó szelep miatt, így nincs rizikó sem. Szóval nem kell ettől félni, nyugi!:)))
Mióta bennt van az óra még nincs képem a motortérről, de én a kék madzagot vágtam el, amit már amúgy is én tettem be a lefújó szelep miatt, így nincs rizikó sem. Szóval nem kell ettől félni, nyugi!:)))
Onil21-04-2005 16:51:15 // 6221
Tudod valamelyik mérőt (márkát) ajánlani?
Ez a vákumcső az, amelyiken keresztül az intercoolerbe nyomja a levegőt a turbó?
Ez a nyisszantás nem hangzik túl jól, ez nem lehet egy újabb hibaforrás?
Mekkora az óra vákumcsöve, amit az óráig be kell vezetni?
Olyan mérő nincs ami helyben a turbónál megméri a nyomást, egy elektromos vezetéken keresztül az óra csak megjeleníti ezt?
SKrisz21-04-2005 16:46:13 // 6220
Ja hogy nem szóltam? Fene a feledékeny formámat... akko' most szóltam! Jó így?:))))
kod21-04-2005 16:44:18 // 6219
Jo van na .. itt meg szakadt az eso.. szolhattal volna hogy legyek kul mert jon a napsutes... :-(((
SKrisz21-04-2005 16:42:29 // 6218
Mi ebben a hír? Itt reggel óta verőfényes napsütés van!:)))
kod21-04-2005 16:39:35 // 6217
DRAGA TEZSVEREIM A VERALKOHOLBAN!!!!!!
SUT A NAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VAZZE CSAK A HETVEGEN IS ILYEN LEGYEN LEGALABB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SKrisz21-04-2005 16:35:39 // 6216
Miva'? Te most hozzám beszész? Hö? ;DDDDDDDD
SKrisz21-04-2005 16:34:40 // 6215
T.nyomásmérő van ezer féle, 5K-tól a csillagos égig árban. A bekötés nagyon eccerű. A T vákumcsövét valahol könnyen hozzáférhető helyen elnyisszantod, az órához adott T elágot beilleszted, az óra vákumcsövét bevezeted az utastérbe, ott kitalálsz neki egy helyet, bekötöd a villanyt és a vákumcsövet, azt már megy is a méricske!:)))
Nekem ott van bal középen az A oszlopn!:)
Nekem ott van bal középen az A oszlopn!:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
387
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?