Forum >> GTV-GTA
Seriff04-01-2007 15:32:25 // 45814
Szerintem eddig is ezt csinálta minden olyan orvos aki nem akarta hogy amiatt baszogassák hogy hány percet beszélt havonta az orvosibol/műtőből stb. Röhej a magyar egészségügy, de ez nem újdonság:( Akinek nincs magánrendelése vagy nem dolgozik legalább 2-3helyen(!) az szinte éhenhal:((
Seriff04-01-2007 15:30:35 // 45813
Max a sportkormány felé kérlek:)
Ollah04-01-2007 15:29:30 // 45812
Ez jó ötlet, a kormány elé terjesztem. :))) ...
Ollah04-01-2007 15:28:49 // 45811
:)
Krisz
Az a szpíííder naon jól néz ki valóban, mármint a színe. A kereke nem kéne... :P
kod04-01-2007 15:28:36 // 45810
hat kb az van mert azt mondtak vegyen maganak mobil telefont ha beszelni akar... hivatalos ugyben???? vazze ....
Seriff04-01-2007 15:26:50 // 45809
Már csak az lenne vicces ha a bejövő hívásokat megadóztatnák:) :(
Seriff04-01-2007 15:26:00 // 45808
Édesapámnak eddig is ki kellett fizetnie a Jánosban:S
Szilárd04-01-2007 15:25:54 // 45807
Ez így nem fair...:))
kod04-01-2007 15:18:52 // 45805
Udvozlet Mindenkinek!
Koszonjuk a koszono szavakat! Mi is nagyon jol ereztuk magunkat es remeljuk kozosen hagyomanyt teremtunk. Tudom mar soxor elmondtam de vegtelenul orultem hogy mindenki tiszteletet tette az esemenyen!
Azt aminek meg orultem de nagyon azt meg nem irom le... ;-)))))
Viszont amit most mondtak el attol dobtam egy hatast.... x.y budapesti korhaz .. minden kimeno hivas magan hivasnak minosul es dokiknak ki kell fizetni a hivast + 9Ft kapcsolasi koltseget... ha beteget hiv ha az antszt a lelet miatt ha masik dokival akar konzultalni az mind mind magan hivas.... a tobbi finomsagot nem irom le.... van meg ....
hova merre meddig??????
legalabb mi tudjuk hogy V6al....
Szilárd04-01-2007 15:16:29 // 45804
És az S hol marad?:))
SKrisz04-01-2007 15:02:56 // 45803
SKrisz04-01-2007 14:55:30 // 45802
Na mi van V6 társaság? Itt már a fű sem nő???
Legalább a nyálcorgatás induljon be! :)))
...és hogy a dácsia lándzsa se maradjon ki...





IuliusCaesar04-01-2007 12:00:55 // 45801
ugyeugye
az egész gtv belefér :D
és ekkor tényleg a világ legszebb autójában érezheti magát a gétévédrájver
SKrisz04-01-2007 11:54:54 // 45800
"...cépcép de a lancsa segg mindent visz :))) ..."
Há' persze... Nagy kufferbe jó pakolni... :DDDD
IuliusCaesar04-01-2007 11:40:49 // 45799
130-140 :) csak a pontosság kedvéért :)
de így van, a lényeg a plusz 20 paci
ami azért kijön már ha megindul a vas
nagyob sebességnél meg már a lancsának sokkal nagyobb a légellenállása
tehát utólér a gtv (előbb utóbb..., ha a szélárnyékomban marad... :PPP)
és a 4. pont miatt tiltakozom...!!!
cépcép de a lancsa segg mindent visz :)))
Ollah04-01-2007 10:57:01 // 45798
Csöri
A fotókat ne felejtsd el lécci, fontos lenne.
Ide küldd lécci: ulakcsai.g@se-efk.hu
Köszi előre is!
TarP04-01-2007 10:00:44 // 45797
Pont ez volt a 4. pontban :)
Ollah04-01-2007 09:48:00 // 45796
A 4. pont a legmeggyőzőbb. ;)))
Skacok, nemá'. A lancsa keréken 130 ló, a GTV meg 150-160. Ez a különbség. Pont.
TarP04-01-2007 08:51:15 // 45795
Illyen Böszmeségeket! :)
A 80-120adatból látszik az általam említett gyorsulásbeli különbség, ami csak ezen dolgok miatt lehet:
1 Más váltóáttétel (nagy különbség nem lehet)
2 Az intercooler mégis fonos
2.5 Speer diffi hozza az 1-es beli jó gyorsulásodat
3 A fénysebesség közelében megnövekszik a tárgyak tömege. (És a Te zsebedben voltak tárgyak :) )
4 A GTV a világ legszebb ótója :)
IuliusCaesar03-01-2007 21:57:27 // 45794
...egyébként mint tuggyuk az erő a birodalommal van,
...a római birodalommal... :)
és ez az erő "királyi" verdákkal is felveszi a versenyt... :)
max nem jól gondolom az előbbieket... (sem)
és az erő áttér a sötét oldalra...
IuliusCaesar03-01-2007 21:51:38 // 45793
IuliusCaesar03-01-2007 21:47:01 // 45792
Üdv Uram!
Az hogy jobban megindulok az a speer miatt van
na meg hát láb is kell hozzá :PPP
és persze a fő ok ez utóbbiban keresendő :)))
jovanna
Az okai hogy ennek ellenére jobb időt futottál, a három bekarikázott részben van
1. meggurított start... (kb 1 tizeddel hosszabb a gurulás "nullával" :))
2. rendesen túlforgatott egyes (...mijafaszrafigyelszvaze...!?:) )
3. rendesen csúszó kuplung (tejjesen mintha csúsztattam volna...)
úgyhogy ha jól sikerül minden akko simán nyerne a lancsa :PPPPP
+minden váltásnál min 1 tizeddel de lehet hogy 2 vel gyorsabb a gétévé váltója (látszik a diagramon is, de tapasztaltam a csab verdájával is hogy igencsak gyorsabb az a váltó mint a lancsaé)
de ez nem is ok, ezen nemnaon lehet változtatni :(((
van helyette speer aminek nagyonörülünk és szeressüknagyon :)))
...a kanyarokbais ottfőleg :))
Longman03-01-2007 14:49:09 // 45791
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Csöri03-01-2007 14:25:01 // 45790
Ollah motorszáma:
AR16202007460
SKrisz motorszáma:
AR16202001849
Csöri03-01-2007 14:23:39 // 45789
A motorkod az első 5, csak néha hátra szokták beírni.
TarP03-01-2007 14:21:48 // 45788
Akkor eccerűen velem volt az ERŐ :)
TarP03-01-2007 14:20:47 // 45787
Gyorsabb voltál :)
TarP03-01-2007 14:20:12 // 45786
Ez az utolsó 5 számjegy: 04902
SKrisz03-01-2007 14:10:55 // 45784
Sajnos nincs nálam a forgalmim...
SKrisz03-01-2007 14:10:36 // 45783
Te csak a magad nevében beszélj, jóva? :PPPPPPPP
Ollah03-01-2007 14:06:00 // 45782
Ne feledd, hogy a lancsában van sperr, szerintem attól indul meg jobban. Utána meg kevés a kraft, hogy erőből húzzon.
Az IC valóban akkor jó elsősorban (utcai felhasználásról beszélünk), ha viszonylag hosszabb ideig van komoly terhelés alatt az autó. Tudtommal...
Jó, mondjuk egy gyorsulási versenyen biztos sokat számít az az 5%, amikor 3-4-500 lovas autókról beszélünk és századmásodpercekről, de a magunkfajta ordinary userek esetén...
Longman03-01-2007 13:33:22 // 45781
Motorszám utolsó 5 számjegye.
SKrisz03-01-2007 12:25:41 // 45780
Nem beszéltem vele... sorry...
TarP03-01-2007 12:23:25 // 45779
DCS említette a multkoriban, hogy a +60-70C°-s levegőhöz képest a +30C°°-s akár 5%-ot is jelenthet, ami nálunk akár 10 ló is lehet.
Ugyanakkor lehet, hogy picit más a váltó áttételezése és máris megvan a válasz (Ha azonos lenne, nem lenne 1-esben gyengébb a gyorsulásunk 2-3ban meg már jobb).
Ez az intercooler dolog sem 0-ról való gyorsuláshoz van kitalálva, hanem folyamatos túrázáshoz. Akkor van igazi előnye.
Ollah03-01-2007 11:56:39 // 45778
Nekem nem megy most, sorry...
IC? A lökös mögé. Máshova nem tudod elpakolni. Persze levegőt nem kap sokat (bár meg lehet vagdosni a lököst, jóllehet én nem tenném...), de attól még hűt az.
Krisz
Csörivel beszéltél arról, mekkora a hely az orrában?
Ollah03-01-2007 11:54:30 // 45777
Ekkora szerepe lenne az IC-nek? Főleg 1 gyorsulás erejéig? Hmm, Te vagy a mérnök-fizikus-okos :) embör, de én vmiért szkeptikus vagyok.
Nem lehet, hogy szimplán arról van szó, hogy a miénk erősebb? Oszt ennyi...
Longman03-01-2007 11:11:39 // 45775
Sziasztok! Tudnátok nekem mondani egy GTV V6 TB motorkódot? Köszönöm!
TarP03-01-2007 10:52:34 // 45774
Tetőcsomagtartóra fogja monjdani :)
SKrisz03-01-2007 10:49:02 // 45773
Tőlem ilyet ne kérdezz! Majd Ollah jól megmondja! :PPP
TarP03-01-2007 10:36:21 // 45772
Igazad lehet! De hová lehet elrakni egy big IC-t úgy, hogy levegőt is kapjon ? Az eredeti helyen eléggé el vagyon rejtve...
SKrisz03-01-2007 10:20:18 // 45771
Nem a DC-t kell ketrecbe zárni! Nagy (baromi nagy:))) IC kell a vasra! :)))
TarP03-01-2007 10:05:07 // 45770
Azt néztem, hogy a gyorsulás meredekséged 1-esben jobb, mint nekem, aztán 2-3masban már a GTV kezdi átvenni a meredekségben a stafétát.
Ilyen sokat jelenthet, hogy az intercooler ott már hűt rendesen, mígy 1-esben még meleg levegőt nyel a motor? Érdekes.
Így akkor még inkább fontos, hogy nyára elzárjuk a direkt szűrőt a motorhőtől...
IuliusCaesar03-01-2007 09:06:10 // 45769
Üdv, azaz, kimásé... :)
de sajna guruló rajt és csúszó kuplung... :(
TarP03-01-2007 08:53:43 // 45768
Hali, Te 2.4-es KappaCope mérésed van a Timeslp.hu-n ugye?
IuliusCaesar03-01-2007 08:41:44 // 45767
...jaja öthenger... mijjez? ...csaknnem lándzsa kupé...? :)
TarP03-01-2007 08:39:47 // 45766
Ajjaj, legyen inkább 120-240, mert szerintem IGAZI 250-et egyik említett traktor sem tud, még bahajtott tükörrel sem.
Én meg nem mondom, mint sokan az 1.6, 1.8-as ótójukra, hogy 230-nál még nem volt padlón...én 160 fölött már csak padlón vagyok hajlandó gyorsítani.
Úgy vagyok látványos : )
farki02-01-2007 20:37:39 // 45765
Nyugi, simán mekkkreggelized!
Ha mégse jön össze a 0-100, akkor fogadj vele egy 100-200-ba!
150-250-nél mekk Rád teszek egy naon kolmoly összeget!!! ;-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
530
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?