Forum >> MiTo

Vikking 31116-09-2008 09:57:04 // 797
Helyes :DDD Már csak neki kell megerősítenie az információt :DDD
Bagee16-09-2008 09:41:29 // 796
akkor nem PS :DDD még a kép galériát csak most láttam :) Akkor igazad van Halesz visszaállt :DDD
Vikking 31116-09-2008 09:36:50 // 795
No és ezen? :DDDD




A Galériában találhatsz még olyan képet amin rajta van az Amore matrinya :DDDD

Szerintem Halesz visszaállt a sötét oldalról... És vett egy benzines Mitot.
Mivel Teddy már mondta, hogy lenyomja az övét, ezért gondolom neki még megvan. De Halesz... Gyanúúús... :DDDD
Bagee16-09-2008 09:34:30 // 794
ez csak Photoshop szerintem :) Sőőőtt.... :)
Vikking 31116-09-2008 09:33:03 // 793
Höjj... Jól láttam az autón az Alfa Amore matrinyát? :P





Itten e? :D

Na akkor ki vett ilyet? :DDD
Tedi16-09-2008 09:11:55 // 792
Persze. Az 1.4-es blokktól azért csodát nem kell várni. De pont a turbó miatt 2800-tól majdnem 6000-ig ez is húz. A QV annyiban más, hogy 2000 alatt is van benne némi nyomaték, pont annyi, amennyi a városi tötymörgéshez kell és 6000 felett is él még egy kicsit. De egy 2 literes motort elég nehéz egy 1.4-eshez hasonlítani mégha el is telt 12 év...
Xixo16-09-2008 01:32:56 // 791
Nekem tecc, a matricát majd biztos megköszöni nektek a kereskedés!! :))))
Xixo16-09-2008 01:29:28 // 790
Gondolom csak a turbó miatt!?! Mert engem pl lenyűgözött a QV minden tartományban mutatot gyorsulása. Nem bánnám, ha lenne még egyszer egy olyanom is....
Kazes☻16-09-2008 01:25:21 // 789
Építő jellegű kritika! :D
Tedi16-09-2008 01:20:38 // 788
Imádjuk a szőrszálhasogatást így éjjel fél2-kor :D
Kazes☻16-09-2008 01:20:17 // 787
Király! A 44-es már-már profi. :D

Jól áll "neki" a híd kivilágítva. :)
Halesz16-09-2008 01:19:31 // 786
Nem győztük hangsúlyozni, na :)
Kazes☻16-09-2008 01:17:11 // 785
Köszi! És bocsesz ha szőrszálat hasogatok, de akkor ezt is: "A motor erejéről és vehemenciájáról annyit, hogy három emberrel az Istenhegyi úton felfelé szépen présel az ülésbe, meglepően nagy vehemenciával." :)))
Alfa Amore16-09-2008 01:16:45 // 784
Elkészült a teszthez a képgaléria is, a jó olvasgatás mellé jó nézelődést! :)
Halesz16-09-2008 01:09:42 // 783
Höhö, majd pontosítjuk! :P :)
Kazes☻16-09-2008 01:04:52 // 782
" Minden kapcsoló a helyén, az autó kezelése semmi megszokást sem igényel."

"az indexkar kicsit magasra került, a vészvillogót túl közel rakták a központizár gombjához, a ködlámpák és a fényszórómagasság-állító gombjait, illetve az ülésfűtések kapcsolóit nagyon elrejtették – előbbieket balra le, utóbbiakat a könyöklő alá."

"Furcsa az ablaktörlőkar is – nem tologatni kell le-fel, hanem tekerni, ami rettentő idegesítő tud lenni, amíg meg nem szokjuk."

Ez kicsit fura. Igen vagy nem? :)))


Bocsi.
Tedi16-09-2008 00:40:45 // 781
Dizájnban nem :) Viszont simán otthagyja Alfonzt. Eléggé belehabarodtam, de még megvárom a GTA-t.
Az a fura, hogy tényleg egy alattomos dög, mert úgy szeretteti meg magát, hogy észre sem veszed és máris a szívedbe zártad.
Xixo16-09-2008 00:33:52 // 780
És jobb mint a QV? :))
Tedi16-09-2008 00:27:58 // 779
Nekem spec magasan volt, nem is használtam, a sportos váltásokat, autózást nem támogatja :)
Xixo16-09-2008 00:13:23 // 778
A könyöklő az most túl magasan van vagy túl alacsonyan? Mert mindkettőt írtátok!! :)))
Xixo16-09-2008 00:11:20 // 777
És én olvastam elsőként!! :)))
Georgee15-09-2008 22:06:46 // 775
Ez a Tjet motor nincs abszolút kihegyezve,mindössze 1 bar a töltőnyomás a 155 lovasnál,nagy tartalékok vannak még benne.300 Eu ért A usztriában 3o lóval megtoldják a ménest ,arra mondták,hogy tovább nem érdemes tolni neki.
Poló15-09-2008 21:34:43 // 774
Én is regeltem aztán se semmi.
Fiatéknál regeltem a Ferrari jegyek miatt, pár nappal később felhívtak telón (Riegler Győr), hogy időpontot egyeztessünk.
Szilárd15-09-2008 21:33:43 // 773
Szerintem mi is megyünk...
Alfati15-09-2008 21:32:23 // 772
Én/mi biztosan ott leszek/leszünk a bemutatón!
Attie15-09-2008 15:28:58 // 771
Basszus volt kint Mito?
Én még nem láttam élőben :(

És lehet hogy most hétvégén se lesz időm :(
koz15-09-2008 15:21:26 // 770
Még anno regisztráltam a csikibegénél tesztvezetésre, azóta semmi. Se ímél, se telefon, sesemmi. Tehetnek egy szívességet...(bő nyállal). Szombaton elmegyek Budaörsre, megnézem mizu, aztán úgyse veszek. Azé egy velnessz 7vége jól jött volna
mesa15-09-2008 13:00:26 // 769
bakker, az tök sötét... Mekkora festékpatron pazarlás.. :(
Sporter15-09-2008 12:58:49 // 768
Nekem azt mondták küldjünk 1 válasz e-mail h tuti ott leszel-e, + azt az e-mailt amit már megkaptál nyomtasd ki és azt kell vinni magaddal.
mesa15-09-2008 12:54:22 // 767
Talán ... Csak nem értem milyen meghívóról vakkerálnak a kiküldött Emailben, meg regisztrációról, mikor már eleve regisztráltakanak küldték az Emaileket... Olyan FAM-osan szétszórt az egész! :(
Sporter15-09-2008 12:50:49 // 766
És csütörtökön megy valaki a hivatalos bemutatóra?
Tedi15-09-2008 10:56:03 // 765
Na, akkor írok gyorsan egy cikket a 169-ről, meg a sportkupéról, oszt holnap már az is lesz hm? :))
Halesz15-09-2008 08:48:24 // 764
Feketében szerintem tökéletes! :) Nálam ez a szín hozza ki legjobban a vagányságot belőle.
Xixo15-09-2008 02:43:25 // 763
Ha már cikket írtatok róla, igen!!! :)))
Szilárd14-09-2008 19:34:49 // 762
Hol próbáltad ki?
Cselentano14-09-2008 19:30:36 // 761
keményen megy a kis turbós :-D
és még a hangja is szép
a többit majd később
Tedi14-09-2008 16:54:33 // 760
A legtöbb piacon még be sem mutatták, mit vártál, hogy egyből nagyobb turbo, új lámpák, befecskendező rendszer, fékek st.b stb lesz hozzá? :)
Tom1214-09-2008 09:36:25 // 759
Szép bizony...;-)))
GT Ɨ|ѯ14-09-2008 09:24:49 // 758
még szép..:-)
Tom1214-09-2008 08:54:09 // 757
Én csütörtökön / pénteken néztem át közelebbről "Bckk - éknál" /márkakereskedés/. Egy roso és egy majdnem fehér /ez lesz a tesztautó, csak még nem volt rendszáma - 150 ló/ van náluk. Nekem így "kapásból" nagyon tetszik, kívül és belül is, az elejére inkább azt mondanám, hogy "forradalmi". Talán teljesen szemből lehetne egy picit szélesebb /-nek ható/, de ettől az apróságtól eltekintve nincs a MiTo-val semmi gond, + hát tartogatni kell valamit a "faceliftre" is, ja és határozottan ALFA, nem "mostohagyerek". ;-) Még azt is meg merném kockáztatni, hogy tényleg van "valami köze" a 8C-hez /volt szerencsém élőben mindkettőhöz/, legalább is optikailag...:-) ...ha teljesen "hideg fejjel" kéne döntenem /mindenféle elfogultság nélkül/ a Mini és a MiTo, közt, biztos, hogy a MiTo-t választanám...
ystuc14-09-2008 08:02:36 // 756
Én tegnap a szlalomversenyen láttam egy MiTo-t. :-)

Most néztem meg először közelebbről. Szerintem nem csúnya. Az eleje furi, de amúgy nincs vele baj.
Belga14-09-2008 04:40:02 // 755
Adj még egy kis időt neki. Ha népszerű modell lesz, akkor sorban megjelennek hozzá a különböző tuningok.
Xixo14-09-2008 01:36:29 // 754
Most nem azért, de ez a MiTo-s tuningcsomag elég szegényes még. Egy felni, egy rugó meg egy kipuff nem egy nagy csoda...
147Smz13-09-2008 13:58:42 // 753
Itt nálunk is van Budán a Zsigmond térnél egy kis utcában. Hozzáteszem, jó szar a hely, mert autósként épp hogy észrevettem. Mi.To megy most rajta, de a Delta is rajta volt korábban.
Tedi13-09-2008 10:22:23 // 752
A Haller meg a Soroksári sarkán is van egy. Mondjuk azt elég régóta bérli az FAM, mert felváltva van rajta Lancia, vagy Alfa reklám.
ystuc13-09-2008 08:11:12 // 751
Én a XVIII. kerületben a nagybani piacnál láttam ugyanilyet. Értékelem, hogy végre megint van Alfa Romeo plakát. A 159-es megjelenésekor láttam utoljára.
ystuc13-09-2008 08:08:33 // 750
Én a XVIII. kerületben a nagybani piacnál láttam ugyanilyet. Értékelem, hogy végre megint van Alfa Romeo plakát. A 159-es megjelenésekor láttam utoljára.
Xixo13-09-2008 00:15:18 // 749
Ma én is láttam egy fekete MiTo-t, "P"-s rendszámmal. Valszeg ez is a Börsi kereskedésé, mert a teszinél kanyargott előttem.
GT Ɨ|ѯ08-09-2008 18:04:15 // 748
majdcsakberobbanmárvégre:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.