Mondjuk ha kcisit belegondolsz, jogsi 17-18 évesen, 20-21 éves korodig nem vezhetnél SEMMIYLEN alfát amit valah gyártottak, legfeljebb a 70LE mitót vagy amit a gyerekeknek vehetnek műanyagból. Egy dolog az M3 de azért 100KW nyugodtan beleférne. Ezen felül, én már kacsáztam az országúton a félig a füvön max 40 nel menni képes Ligier-k miattm. SZerintem nagyobb veszélyt jelentenek a fölösleges előzést provokáló csigák, mint aki mondjuk 120szal megy országúton belátható szakaszon és jó időben...
Mellesleg az olaszoknál nem csak a kis felelőtlen tinik veszélyesek. Amit Pl Lombardiában tapasztaltam (belétáhatatlan kétirányú alagútban! előzve, autópályatépítésénél kamiontól 7es bmwig midnenki a megengedett +20-50km/h.val ment), nem felelőtlen tinik csinálták.
Forum >> MiTo
Zool07-09-2008 22:43:34 // 741
Tom1207-09-2008 20:39:05 // 740
Biztos van, én pl. nem adnék 150 LE-s autót az asszony kezébe, a 75 lovassal is 1000-el szedi a kanyarokat...:-DD
Majd, ha kialakul a teljes paletta itt is /Alfa/, mint pl. a németeknél és lehet 70-től 700 lóerőig "válogatni", akkor majd mindenki megnyugszik. Nem akar mindenki versenyautót, sokaknak elég, hogy "szép legyen" és guruljon, aki meg "vérben forgó szemű bivalyt" akar meglovagolni, az is megtalálja a magáét...
Majd, ha kialakul a teljes paletta itt is /Alfa/, mint pl. a németeknél és lehet 70-től 700 lóerőig "válogatni", akkor majd mindenki megnyugszik. Nem akar mindenki versenyautót, sokaknak elég, hogy "szép legyen" és guruljon, aki meg "vérben forgó szemű bivalyt" akar meglovagolni, az is megtalálja a magáét...
Ricoe15607-09-2008 20:00:24 // 739
Támogatom! Itthon is bekellene vezetni,plusz megemelném 21 évre a jogsiszerzést is...... Persze ez az én véleményem.... :)))
Mike.07-09-2008 19:08:13 // 738
Ez nem mások véleménye mögé bújás mert én megnéztem és ez az én véleményem is, ami persze éppen egyezik sok más emberével. Persze igazad van, ezért kár vitázni, viszont én nem is akartam vitázni csak elmondtam az én véleményem a külsőről.
Mike.07-09-2008 19:05:35 // 737
Végül is igazad lehet. Biztos meg van a miértje, már csak abban bízom, hogy ez be is válik. :-)
Tedi07-09-2008 19:02:22 // 736
Mike, ne legyél már lökött, könyörgöm. Miért ne mutogassam a 150 lóerőset, amikor legnagyobb valószínűség szerint úgyis ez lesz a legkelendőbb verzió?! Nekem sem tetszik, hogy van 78 lovas vezió, de a gyériak biztos okosabbak, mint én és láttak benne fantáziát.
Egy szóval nem mondtam, hogy a 78 lovas jobb, mint az 1.6 TS meg az 1.9 dízel. Én csak annyit mondtam, hogy azok is gyengék voltak abba a kasztniba.
Hogy azt írod nem Alfás a külseje, ezzel nem vitatkozom (ízlésről ugye a hülyék vitatkoznak), szóval nem kell mások véleménye mögé bebújva mondani a sajátodat :)
Egy szóval nem mondtam, hogy a 78 lovas jobb, mint az 1.6 TS meg az 1.9 dízel. Én csak annyit mondtam, hogy azok is gyengék voltak abba a kasztniba.
Hogy azt írod nem Alfás a külseje, ezzel nem vitatkozom (ízlésről ugye a hülyék vitatkoznak), szóval nem kell mások véleménye mögé bebújva mondani a sajátodat :)
Somez07-09-2008 16:52:16 // 735
Gondolom náluk is sok az önjelölt autóversenyző balfasz, akik azt hiszik hogy ha a friss jogsijukkal már nem fulladnak le a lámpánál, akkor az M3-as BMW sem fog ki rajtuk.
Zool07-09-2008 12:54:09 // 734
Itt a vonatkozó cikk:
http://www.autoblog.it/post/14138/alfa-romeo-mito-14-80cv-per-i-neopatentati
Ezek a digók nem normálisak: az első 3! évben a friss jogsisok nem vezethetnek 60Kwnál erősebb autót. Ez azért elég meredek...
http://www.autoblog.it/post/14138/alfa-romeo-mito-14-80cv-per-i-neopatentati
Ezek a digók nem normálisak: az első 3! évben a friss jogsisok nem vezethetnek 60Kwnál erősebb autót. Ez azért elég meredek...
Zool07-09-2008 12:45:59 // 733
Firss - diploma - Friss jogsi. Így jár az ember ha F1nézés közben másra is kell figyelnie...
Zool07-09-2008 12:40:34 // 732
Mike, ha nem tetszik a 70LE vedd a 150LE-t. Nem kötelező mindenkinek lomha autóal járnia. Vagy mégis? Ahogy olvastam, az olaszoknál IGEN! Ugyanis a tervek nszerint friss diplomával nem lehet erősebb járművet vezetned. Tahát ha nem készítene ilyet az Alfa, elesne a fő piacának egy jelentős részétől. Nézd meg az A klasse gyengébb változatainak adatait. 0-100 16mp? A Mininek is van ilyenje. Akkor miért lenne necces az Alfának? Én ezen a téren speciel nem látok okot az aggodalomra.
koz07-09-2008 12:19:38 // 731
Nisszán mongyon le! :))
A hátsó lámpája viszont a Ferka 599-é! :)
A hátsó lámpája viszont a Ferka 599-é! :)
Mike.07-09-2008 11:43:25 // 730
Nem merek berakni ide egy Nissan micra képet, hátha eltiltást adnak érte. :-))
koz07-09-2008 11:39:05 // 729
Mike.07-09-2008 11:29:36 // 728
De ne a 150 lovast mutogasd hanem a 70 lovast. Na az mennyire gyorsul? Van olyan mint az 1,6 TS vagy az 1,9-es dizel? Szerintem nem.
Elhiszem, hogy ez az új trend meg minden. Kell egy kis fogyasztású (remélem legalább az lesz) divatos autó, de most is tartom azt a véleményem, hogy nem Alfás a külseje. Ez megint csak nem egyedi vélemény mert rengeteg hasonló kritikát olvastam itt is erröl.
Azt is írtam, hogy nem próbáltam még, de volt aki igen és annak volt ez a véleménye a teljesítményről.
Elhiszem, hogy ez az új trend meg minden. Kell egy kis fogyasztású (remélem legalább az lesz) divatos autó, de most is tartom azt a véleményem, hogy nem Alfás a külseje. Ez megint csak nem egyedi vélemény mert rengeteg hasonló kritikát olvastam itt is erröl.
Azt is írtam, hogy nem próbáltam még, de volt aki igen és annak volt ez a véleménye a teljesítményről.
Don Gombóc07-09-2008 06:30:01 // 727
A GEORGE az elégedetlen talán a menetteljesítményével, én ilyet nem írtam :) Nekem az árával van a bajom. Meg a kalocsaai bemutatója nem tetszett, ezt az elégedetlenséget én kezdtem az igaz. De ha már teljesítmény akkor szerintem a 150 lovas 1,4 TB bőben elég lenne. Megkockáztatom hogy én nem is csinálnék ebből 230 lovas GTA verziót, ugyanis ez kimondottan egy nőcis kisautó lett. Szerintem. A végén még égő lesz hogy a legkisebb autó lesz a legerősebb és leggyorsabb az Alfánál. :)
Somez06-09-2008 20:52:35 // 726
Nem értem ezt a sírást. Az autó 8 másodperc alatt van százon, és csak egy sima 1.4T-ről van szó. Nem sport meg racing meg type r meg abarth meg tököm tudja még miről :-)
Megígérték, hogy jön majd az 1.8T is 230 lóerővel, és sztem egy nagyobb dízeltől sem fosztják meg a kocsit. Egyelőre én úgy látom, hogy az 1.4T Mi.To remekül egyensúlyozik a sportos menettulajdonságok, a szép külső és az alacsony fogyasztás között.
Megígérték, hogy jön majd az 1.8T is 230 lóerővel, és sztem egy nagyobb dízeltől sem fosztják meg a kocsit. Egyelőre én úgy látom, hogy az 1.4T Mi.To remekül egyensúlyozik a sportos menettulajdonságok, a szép külső és az alacsony fogyasztás között.
BadBoy06-09-2008 19:53:04 // 725
Pl. szerinted miért me lehet nyerő?!?!?!?! A Mini sem V8-as motorral van szerelve, és a vw rabbit sem, és még lehetne példálózni. Ha azok sikeresek lehetnek, akkor ez miért nem? És ne ragadjunk le mindig az 1.4 78LE-s változatnál!
GEORGE06-09-2008 13:25:00 // 724
A németnek inkább a kisebb biztosítás miatt kell adott autóból egy gyengébb verzió...annak idején a Tipo 1,6-ot lebutitották 76 lóerőre a 90-ről mert a német 1,6-os fosok is 75 lóerősek voltak...és nem fogyott a Tipo mert arra magasabb lett volna a biztosítás.....
GEORGE06-09-2008 13:22:00 // 723
Lesz nagyobb diersel és lesz 1,8T is csak nem győzzük kivárni...
Amugy mikor megnézhettem élőben ugy döntöttem nem lesz Mitom, főleg új nem lesz inkább egy 2 éves 159 2,4 mjet mint egy új Mito.....
Amugy mikor megnézhettem élőben ugy döntöttem nem lesz Mitom, főleg új nem lesz inkább egy 2 éves 159 2,4 mjet mint egy új Mito.....
GEORGE06-09-2008 13:18:48 // 722
a német skót nép persze hogy kell nekik a kis lóerős autó...
GEORGE06-09-2008 13:18:04 // 721
Nézhetjük akár honnan 1,4-ből 150-180 lóerőt kihozni csak ugy lehet hogy ki vannak "hegyezve".....nem baj, hogy az Alfa 1,4 T gyárt, csak azt írtam kevés "tartalék" maradt a motorban, mivel ilyen pici ezért csak forgatva él stb stb.....
GT Ɨ|ѯ06-09-2008 12:41:40 // 720
még a végén az USA-ban is kapkodni fogják:-))
BadBoy06-09-2008 12:38:56 // 719
Itt is a marketing viszi a primet, itt pedig az úgynevezett árérzékeny piac szindróma jelenik meg és ez az egész közép-európai régiót érinti, és sjanos a MOi regadó, és a többi költség, ami előnyösebb egy ilyen kis lökettérgfogatú aut esetében.
Akár honnét nézzük marketinges szemmel a kérdést, a kis lökettérfogató gyenge motor, mindenhová kellett, még a németeknél is árulják.
Akár honnét nézzük marketinges szemmel a kérdést, a kis lökettérfogató gyenge motor, mindenhová kellett, még a németeknél is árulják.
BadBoy06-09-2008 12:34:57 // 718
És ha az olasz és német háztartásbeliek igényét nézzük, akkor meg kell a 78LE-s motor, mert hát nekik az is elég a bevásárló központig elmenni, és még trendik is :)).
BadBoy06-09-2008 12:33:53 // 717
A Grande Punto Abarth SS 180LE ugyan ezzel a motorral. Modjuk lehet, hogy erre a szintre ezzel a motorral is el lehet jutni.
Inkább úgy látom, hogy azok akik az erősebb autókhoz vannak szokva, mint te GEORGE, vagy Don Gombóc, kicsit meg vannak/vagytok rökönyödve, hogy az Alfa ilyen kis lökettérfogatta akar tarolni. De sajna ezek a trendek, és ha az Alfa nyereséget akar produkálni, muszály követni a többi gyártót, és az üzemanyag fogyasztást is belekelkulálni az eladás sikerébe, mert egyre fontosabb szempont a vásárlók számára. De mondjuk én is hiányolom a nagyobb lökettérfogató motrokat. Remélem a benzin fronton az 1.8T-Jet több féle kivitelben üde szinfolt lesz, és reménykedem egy nagyobb lökettérfogatú dizlben is.
Inkább úgy látom, hogy azok akik az erősebb autókhoz vannak szokva, mint te GEORGE, vagy Don Gombóc, kicsit meg vannak/vagytok rökönyödve, hogy az Alfa ilyen kis lökettérfogatta akar tarolni. De sajna ezek a trendek, és ha az Alfa nyereséget akar produkálni, muszály követni a többi gyártót, és az üzemanyag fogyasztást is belekelkulálni az eladás sikerébe, mert egyre fontosabb szempont a vásárlók számára. De mondjuk én is hiányolom a nagyobb lökettérfogató motrokat. Remélem a benzin fronton az 1.8T-Jet több féle kivitelben üde szinfolt lesz, és reménykedem egy nagyobb lökettérfogatú dizlben is.
Somez06-09-2008 11:56:21 // 716
Vagy csak a sofőr nem nyomja annyira a gázt. Ha megfigyeled, a motor hangja is elcsendesül. Lehet elvette a lábát...
GEORGE06-09-2008 10:34:15 // 715
Nem kevés a kisturbos csak már nagyon ki van hegyezve....
GEORGE06-09-2008 10:33:40 // 714
Akkooooo magyarországra nem küldtem volna :-))) Te marketing felelős :-)
Don Gombóc06-09-2008 10:24:22 // 713
Márpedig kiadtad volna, ugyanis egy kezdősofőrös kis teljesítményű autó kell akkora piacra mint Olaszország. A külcsíny ott számít a legjobban, mivel ronygyrázós egy népség, és ott be is fog jönni ez a verda a kezdőknél. Hülye lenne a cég ilyen szegmenst kihagyni. Ezt híjják marketingnek öcsém! :)
Belga06-09-2008 10:18:15 // 712
Jó, hát az is lehet, hogy majd csak 168-ra lehet chippelni. A régi Punto Gt-ből a SEB3-as chippel is hasolnó teljesítményt csikartak ki.
A nagyobb ccm-el egyetértek, az 1.8assal lesz az igazi, de a kis turbós teljesítménye sem kevés.
A nagyobb ccm-el egyetértek, az 1.8assal lesz az igazi, de a kis turbós teljesítménye sem kevés.
GEORGE06-09-2008 09:39:22 // 711
Hamár új model meg váltás meg a sok hozzáfüzött remény...nos én az Alfa helyében nem adtam volna ki a 7x lóerős verziót belöle........
Tedi06-09-2008 09:33:25 // 710
A 156-ból sem volt rakéta az 1.6, meg az 1.9 dízel, ugyanúgy, ahogy 145/6-ban sem, és a 166-ban a 2.0-es, sem...és akkor mivan? Emiatt talán nem kéne fanyalogni.
Van a youtubeo-on egy videó a 150 lovas MiTo gyorsulásáról, kb. 160-ig elég szépen szedi a lábait, aztán előjön a kis löket, meg a kis köbcenti szindróma és utána már visszafogttabb a gyorsulás. Ami mondjuk nem meglepő.
Ímhol a videjó
Van a youtubeo-on egy videó a 150 lovas MiTo gyorsulásáról, kb. 160-ig elég szépen szedi a lábait, aztán előjön a kis löket, meg a kis köbcenti szindróma és utána már visszafogttabb a gyorsulás. Ami mondjuk nem meglepő.
Ímhol a videjó
Mike.06-09-2008 09:26:31 // 709
A 150 az jó, na de nem mindegyikben van ennyi.
Én nem próbáltam az igaz, de mint itt lett már írva, van aki próbálta és nem volt elájulva a teljesítménytől.
És nincs itt ellenszenv. Ha visszaolvasol én azok egyike vagyok akiknek legalább a belső tetszett, bár az is igaz, hogy a külseje meg nem.
Én nem próbáltam az igaz, de mint itt lett már írva, van aki próbálta és nem volt elájulva a teljesítménytől.
És nincs itt ellenszenv. Ha visszaolvasol én azok egyike vagyok akiknek legalább a belső tetszett, bár az is igaz, hogy a külseje meg nem.
GEORGE06-09-2008 07:17:46 // 708
Ez így van, mindegyik motorral nem lehet "rakéta" a Mito sem....
GEORGE06-09-2008 07:12:10 // 707
170?
Azért ez csak egy 1,4-es moci a végletekig nem lehet tuningolni, mert az már a motor rovására megy.....szerintem majd a nagyobb cm3 mocival lesz az igazi a Mito.
Azért ez csak egy 1,4-es moci a végletekig nem lehet tuningolni, mert az már a motor rovására megy.....szerintem majd a nagyobb cm3 mocival lesz az igazi a Mito.
GEORGE06-09-2008 07:10:22 // 706
Ez a szín valóban jól áll neki4
Eddig ebben tec a legjobban...
Eddig ebben tec a legjobban...
Halesz06-09-2008 05:11:20 // 705
Ízlések és pofonok, szerintem marha jól áll neki :)
Xixo06-09-2008 02:51:27 // 704
Ez még mindig a legszebb szín, de neki nem áll jól...
Halesz05-09-2008 23:49:28 // 703
150 ló ebben a könnyű autóban igenis jó szerintem! Mi ez a nagy ellenszenv? A 78 lóerő miatt vagy kibukva?
Belga05-09-2008 21:57:42 // 702
1.4 T-Jet megcsippelve simán lesz 170Le, az már bőven elég. Sztem. :o)
Mike.05-09-2008 21:48:45 // 701
Ha csak a színen múlna. :-) Mert gondolom ettől nem növekszik meg benne a lovak száma.
Belga05-09-2008 21:26:41 // 700
BadBoy05-09-2008 19:54:39 // 699
Meglepődtem én is. Én ezt a hozzáállást vártam tőled, amit te mondtál, és ő erre: "Már többször beszélgettek erről Torinoban, hogy kell e vagy sem, de nincs egybenhangzó döntés, de ha rajta múéna lenne ilyen verzió".
Ha azt nézzük, a Grandfeba belefért, akkor a MiToban is elférne, és lenne Cuore Sportivo, de igy nincs.
Ha azt nézzük, a Grandfeba belefért, akkor a MiToban is elférne, és lenne Cuore Sportivo, de igy nincs.
BadBoy05-09-2008 19:52:37 // 698
Én nme csodát vártam, hanem többet. Ha csodát várnék, akkor nem autóba ülnék, hanem keresném a megfelelő csodaseprűt.
GT Ɨ|ѯ05-09-2008 17:52:03 // 697
akkor nyomod az sms-t?:-))
Tommi05-09-2008 17:09:10 // 696
A 120 lóval nem lenne gond, csak a menetkész tömeg sok hozzá :)))
Mike.05-09-2008 17:04:27 // 695
És mit mondott az észrevételedre?
Gondolom hümmögött és húzogatta a vállát. :-)
Gondolom hümmögött és húzogatta a vállát. :-)
Tedi05-09-2008 16:45:56 // 694
Ez van, ha valaki csodát vár 120 lóerőtől...
Competizione05-09-2008 16:10:47 // 693
Na és a 147-es eleje az bakfitty?
Csaba-neblázníííííííííííííííí.
Csaba-neblázníííííííííííííííí.
BadBoy05-09-2008 15:36:35 // 692
Én is féltem, hogy hogy fog ezekkel a lámpákkal kinézni, nekem élőben pozitiv csalódás volt, de igazat kell adni neked is, és sokaknak, akiknek nem tetszik, mert azért ezekkel a nagy lámpákkal letértek arról a kislámpás, vagyis inkább egyedi lámpás útvonalról, ami az alfák elejét vaditóvá tették (értem én 156, 166,159 és még sorolhatnánk, melyek eleje, tiszteletet parancsol, ha valaki meglátja a visszapillantóban)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
473
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?