Forum >> MiTo
Belga07-08-2008 14:02:43 // 441
Magyar hangja: Mariska :)
GTPeti07-08-2008 13:39:39 // 440
1. Hol?
2. Valóban, ez a jobb, bár kétségtelenül drágább megoldás. :)
2. Valóban, ez a jobb, bár kétségtelenül drágább megoldás. :)
mesa07-08-2008 13:22:51 // 439
az ájgóhoz vannak más női hangok is. Azt cserélheted.
Vagy fox egy ilyen szöszit és beülteted ... a jobb1-re, térképpel a kezében! :)
Vagy fox egy ilyen szöszit és beülteted ... a jobb1-re, térképpel a kezében! :)
GTPeti07-08-2008 13:12:29 // 438
Na ezt viszont én is szeretném. Elegem van a neutrális 40+ női hangból! Szívesen lecserélném egy "lelkesebb fiatalra". :))
GTPeti07-08-2008 13:11:24 // 437
Nekem nem tetszik ez az utólag ráapplikált cucc. Az értelmesebbje úgyis Ájgós PDA-t fog ehelyett venni. :)
mesa07-08-2008 13:06:06 // 436
Ha át lenne méretezve, nem lászana a bőrözés finom megmunkálása... :)
Srácok! Én azt hittem mindenki a navit fogja minősíteni, és nem a kis hölgyet!
:)))
Srácok! Én azt hittem mindenki a navit fogja minősíteni, és nem a kis hölgyet!
:)))
Tedi07-08-2008 12:57:20 // 435
Némi felárért ő beszél majd hozzád a naviból :)
koz07-08-2008 11:25:55 // 433
A navigátorcsajt blokkolnám.
Halesz07-08-2008 10:59:38 // 432
Képméretezési szakembereink rövidesen felkeresik Önt!
:D
:D
Belga07-08-2008 10:26:42 // 431
Nemrossz, de mellben lehetne erosebb. :)
Gyöki07-08-2008 10:04:52 // 430
Én inkább vöröst rendelnék, ha lehet... :-P
mesa07-08-2008 09:57:40 // 429
Somez06-08-2008 23:30:24 // 427
1145 kilogramm az 1.4TB, az 1.6 JTD pedig 1205.
Ezzel szemben a 145 1.6 TS - 1165 kg, 2.0 TS - 1240 kg.
Ezzel szemben a 145 1.6 TS - 1165 kg, 2.0 TS - 1240 kg.
Belga06-08-2008 23:27:31 // 426
Egy ideje már benn figyel. :)
Tedi06-08-2008 22:04:35 // 425
Én ezzel úgy vagyok, mint a lánc- kontra szíjhajtással. Előbbi kuriózum és biztosabb, mint a szíj, de utóbbi elterjedtebb. És a hétköznapi népet egyik sem érdekli különösebben. Vagy legalábbis nem tudja értékelni, ha lánchajtása van. Hogy vannak olyan autóbuzik, mint mi az egy dolog, nem mi vagyunk a célközönség nagyobb része szvsz :)
Attie06-08-2008 22:03:57 // 424
Most nézem milyen 156-od van.
Belefaragtál Q2-t? :-O :-)
Belefaragtál Q2-t? :-O :-)
Attie06-08-2008 22:01:02 // 423
Hát inkább a presztizsértéke miatt érezném jobbnak az alut.
Belga06-08-2008 20:10:48 // 422
Hááát azért nekem kicsit sántít ez az analógia. :)
De, ha már igy rákérdeztél, akkor elsősorban Alfa, de például egy Fiat Bravoban sem köpném magam szembe. Egyébként valószinű hamarosan elalfátlanodom, de ez egy másik történet. :)
De, ha már igy rákérdeztél, akkor elsősorban Alfa, de például egy Fiat Bravoban sem köpném magam szembe. Egyébként valószinű hamarosan elalfátlanodom, de ez egy másik történet. :)
Tedi06-08-2008 20:06:11 // 421
Ha csak a súly miatt mondod, akkor azért túl sokat nem panaszkodhatunk. Alig több, mint 1200 kiló az 1.4 TB MiTo, nagyjából olyan nehéz, mint a 145. A 159 után ez azért nagy szám. De a többi kategóriatársához képest sem túlsúlyos.
Attie06-08-2008 19:57:59 // 420
Igen, de egy Ferrari blokkból kijön 2 Alfa motor :DD
Attie06-08-2008 19:57:20 // 419
Hát azért mert ugyanúgy ahogy nem kezdünk ismét 8V motorokat csinálni, ideje lenne ezt a visszalépést megcsinálni. Régen alublokkosok voltak az Alfák. A Fiat éra alatt jött be a vas a 16V-s TS-sel. Nehezebb tőle az autó...
Felolem aztan muanyag blokk is lehet, az a lenyeg, hogy benzin+turbo.
Akkor erre az analógiára: felőled VW is lehet, csak Alfa jel legyen az elején? ;-)))
Felolem aztan muanyag blokk is lehet, az a lenyeg, hogy benzin+turbo.
Akkor erre az analógiára: felőled VW is lehet, csak Alfa jel legyen az elején? ;-)))
Somez06-08-2008 17:01:30 // 418
Ferrari blokk lesz a Mi.To-ban, nem is tudom miért panaszkodtok! :-)
Belga06-08-2008 16:55:06 // 417
Az mazli, ha csak 10 eves. Miota is van Fire blokk, a 80-as evektol? :)
Tedi06-08-2008 16:44:58 // 416
Van abban valami, amit mondasz...
Ugye az 1.4 T-Jet-nek az alapja az 1.4-es motor 16 szelepes verziója, ami a kettes punteszben volt először. A nyolcszelepes talán még az egyesben is, de ez ugye hengerfej kérdése csak. Simán elképzelhetőnek tartom, hogy egy 10 éves blokkal dolgoznak :))
Ugye az 1.4 T-Jet-nek az alapja az 1.4-es motor 16 szelepes verziója, ami a kettes punteszben volt először. A nyolcszelepes talán még az egyesben is, de ez ugye hengerfej kérdése csak. Simán elképzelhetőnek tartom, hogy egy 10 éves blokkal dolgoznak :))
Belga06-08-2008 16:39:02 // 415
Miert olyan fontos egyebkent? :)
Felolem aztan muanyag blokk is lehet, az a lenyeg, hogy benzin+turbo. :)
Raadasul tok uj fejlesztes, bar lehet, hogy ezeknek az alapja is a jo oreg Fire blokk, csak tartottak egy uj keresztelot, es T-Jet lett. :)
Felolem aztan muanyag blokk is lehet, az a lenyeg, hogy benzin+turbo. :)
Raadasul tok uj fejlesztes, bar lehet, hogy ezeknek az alapja is a jo oreg Fire blokk, csak tartottak egy uj keresztelot, es T-Jet lett. :)
Attie06-08-2008 15:57:08 // 414
Igen, de a 159-ben GM blokk van. Ez meg Fiat lesz.
Remélem a legjobbakat :)
Remélem a legjobbakat :)
Tedi06-08-2008 15:43:22 // 413
A 159-ben is alublokkok vannak már, úgy tudom.
Hogy ezek azok lesznek-e...nemtom, szerintem igen.
Hogy ezek azok lesznek-e...nemtom, szerintem igen.
Attie06-08-2008 13:54:55 // 412
OK, de ez már alublokk lesz?
mesa06-08-2008 13:29:25 // 411
Én is úgy gondolom, hogy a vezethetősége lesz a legjobb a kocsinak, ami miatt már irígykedem is a leendő tulajokra. :o
Amit a youtube-on láttam manővert a kocsival, az engem teljesen meggyőzött...
Amit a youtube-on láttam manővert a kocsival, az engem teljesen meggyőzött...
Belga06-08-2008 13:20:15 // 409
Az ujgeneracios Fiat T-jet motorokat kapja. Illetve az 1.8 T-Jet meg fejlesztes alatt van.
Attie06-08-2008 13:15:10 // 408
A motorblokk honnan jön a MiTo-hoz?
Ugye már nem a Fiat féle vas lesz? Valami új alu esetleg? :)
Ugye már nem a Fiat féle vas lesz? Valami új alu esetleg? :)
Belga06-08-2008 13:07:13 // 407
En azt gondolom ez lesz az egyik legpozitivabb tulajdonsaga. Alapozom ezt arra amit a Mitoblogos videokon - ami lehet, hogy csak PR - lehetett latni. Ott azert eleg komolyan kihangsulyozta a ficko, hogy mennyire komoly oldaliranyu G-t kibir az auto csuszas nelkul. Raadasul az alap fapadban is coilover gatlok vannak, aminek a kemenyseget a DNA-val tudod szabalyozni. Legalabbis en igy ertettem.
Tedi06-08-2008 12:29:01 // 406
Asse szentírás, amit egy újságíró ír le. A többiek meg mind a vezethetősége miatt istenítették...
mesa06-08-2008 11:53:49 // 405
Vezethetőségre / kezelhetőségre kapta a legkevesebb pontot!
Most vagy hülyék az újságírók, vagy a DNA csak parasztvakítás...
Most vagy hülyék az újságírók, vagy a DNA csak parasztvakítás...
Kalex05-08-2008 21:37:03 // 404
Mito...élőben.
Most jöttem haza a digóktól és két szalonnál is láttam, hogy 3-4 db-t potyogtattak le a trélerekről. Szóval már ütik a vasat hozzá szorgosan.
Most jöttem haza a digóktól és két szalonnál is láttam, hogy 3-4 db-t potyogtattak le a trélerekről. Szóval már ütik a vasat hozzá szorgosan.
zolee14505-08-2008 20:42:22 // 403
De az mekkora ciki már. Hiába a matek hármas, mégsem vezetheted bizonyos km-ig az érte kapott M3-ast...
Belga05-08-2008 16:54:12 // 402
Mar csak a fekete tetokarpit kellene, es akkor jovo ev vegen johet is a GTA. :o)
Belga05-08-2008 16:51:52 // 401
Ez tok jo, koszi!
"Grey, the ultimate hi-tech colour, " -> nem veletlenul teccett nekem a lenti kepeken. :o))
A vegen meg kiderul, hogy minden egyes resze a MiTo-nak, amivel bajom volt teljesen testreszabhato. :o))
"Grey, the ultimate hi-tech colour, " -> nem veletlenul teccett nekem a lenti kepeken. :o))
A vegen meg kiderul, hogy minden egyes resze a MiTo-nak, amivel bajom volt teljesen testreszabhato. :o))
Somez05-08-2008 16:27:41 // 400
Na ezt jó tudni. Itthon is bevezethetnének valami hasonlót :-)
BeeGee05-08-2008 16:07:20 // 399
78 Le az, nem tévedés.
Az olaszoknál van próbajogsis korlátozás, nem vezethetnek bizonyos teljesítmény feletti autót.
Az olaszoknál van próbajogsis korlátozás, nem vezethetnek bizonyos teljesítmény feletti autót.
Somez05-08-2008 16:01:46 // 398
Alfaromeo.com-on 78 hp-t, tehát lóerőt írnak. Csak nem baltázták el...
Tedi05-08-2008 15:55:58 // 397
De az meg milyen már, hogy több, mint 10 éve nem csinálnak 8 szelepes motort, oszt most eccercsak lesz egy? Mi ez, fauvé konszern, hogy a legújabb autókba is nyócszelepes szarhatárokat tegyenek? :)
TarP05-08-2008 15:48:51 // 396
Én még mindig asszem, a 78 az kW, így az lojjerőben közel 100.
Értlemsebb lenne. Meg minek 16 szelep 78 lojjerőhöz? Akkor legyen csak 8...
Értlemsebb lenne. Meg minek 16 szelep 78 lojjerőhöz? Akkor legyen csak 8...
Somez05-08-2008 15:39:04 // 395
Tök jókat írnak róla. Viszont érdekes, hogy a szívó 1.4-est 94 lóerőnek írják 78 helyett.
TarP05-08-2008 15:19:13 // 394
Egyre jobb képek bújnak itt elő!
Mostmár látni akarom élőben! :)
Mostmár látni akarom élőben! :)
GTPeti05-08-2008 14:54:25 // 393
A német Auto Motor Sport aktuális számában van egy Mini-Mito összehasonlító teszt. Semmi rosszat nem tudtak felhozni a Mito ellen. (Pedig szerettek volna. :P) Sőt... Szerintük a formája sokkal időtállób lesz, mint a Mini "erőltetett-retro" külseje.
Attie05-08-2008 14:42:56 // 392
Eeeeee...
Azért itt elég fapadnak tűnik a hátsó üléssor...
Azért itt elég fapadnak tűnik a hátsó üléssor...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
440
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?