Engem sem hagyott még cserben 1-ik Alfám sem,de nem is nagyon hívtak még vissza Alfákat:-)))
a MiTo-ba vakon bele mernék csöppenni,1.4TB-csak az 5 milla hiányzik:-DDD
Forum >> MiTo
GT Ɨ|ѯ01-08-2008 15:32:59 // 341
Kuzma01-08-2008 15:20:21 // 340
Szerintem nem olyan nagy gáz a visszahívás. Az a gáz, ha lerohad alattad az autó, vagy kigyullad, amikor benne ülsz.
Az mondjuk azért ijesztő, hogy pár éve azért hívtak vissza többezer, a 90-es évek közepén gyártott 5-ös BMW-t, mert a kormányzár menet közben lezárhat. Na, ha ilyen okból hívják vissza, az már nem annyira megnyugtató, de azért a legtöbb esetben "csak" szoftverproblémák szoktak lenni.
Az én Alfámmal sosem volt még olyan, hogy nem indult, vagy megállt, de ha előfordulna ilyen, akkor biztos kiszeretnék belőle. (Ezért félnék is új modellt venni)
Az mondjuk azért ijesztő, hogy pár éve azért hívtak vissza többezer, a 90-es évek közepén gyártott 5-ös BMW-t, mert a kormányzár menet közben lezárhat. Na, ha ilyen okból hívják vissza, az már nem annyira megnyugtató, de azért a legtöbb esetben "csak" szoftverproblémák szoktak lenni.
Az én Alfámmal sosem volt még olyan, hogy nem indult, vagy megállt, de ha előfordulna ilyen, akkor biztos kiszeretnék belőle. (Ezért félnék is új modellt venni)
GT Ɨ|ѯ01-08-2008 13:52:15 // 339
itt nem lesz visszahívás..giovannik rendesen dolgoznak már:-))
mesa01-08-2008 10:46:54 // 338
Szerintem nem.
Ha valami hasonlít az Y-ra, aza Delta, Musa :) Egyébként ezek bármelyike jobban néz ki szemből, mint a MiTo.
Ha valami hasonlít az Y-ra, aza Delta, Musa :) Egyébként ezek bármelyike jobban néz ki szemből, mint a MiTo.
Somez01-08-2008 10:41:47 // 337
A hátsó lámpa engem lenyűgöz, imádom minden egyes milliméterét :D
DJ01-08-2008 09:59:59 // 336
Ha teljesen előlről és alacsonyan-motorház magassága-nézzük, van hasonlóság....
De teljesen mások az arányok, a Mi.To-nak laposabb a szélvédője, nagyobb ívekkel vannak az elemek szerkesztve...
Sztem csak hasonló, de nem az Y-ból csinálták a Mi.To-t. ...Már ha erre akar vki célozni.:)
De teljesen mások az arányok, a Mi.To-nak laposabb a szélvédője, nagyobb ívekkel vannak az elemek szerkesztve...
Sztem csak hasonló, de nem az Y-ból csinálták a Mi.To-t. ...Már ha erre akar vki célozni.:)
Cselentano01-08-2008 09:13:21 // 335
most mondja egy barátom , hogy lancia Y-os az első lámpa és a kocsi eleje
ez eddig ne is jutott eszembe :-)
na erre ki mit mond?
ez eddig ne is jutott eszembe :-)
na erre ki mit mond?
TarP01-08-2008 08:58:59 // 334
A hátsó lámpa meg eccerűen fenomenális!
Én sokat szeretnék látni belőle az utakon. Nekem nincs olyan gondom, hogy jajj ne legyen sok Alfa, mert az milyenmááá.
Legyen sok. Had lássak szép autókat is a világban, ne csak qrva Totyotákat mindenhol :(
Én sokat szeretnék látni belőle az utakon. Nekem nincs olyan gondom, hogy jajj ne legyen sok Alfa, mert az milyenmááá.
Legyen sok. Had lássak szép autókat is a világban, ne csak qrva Totyotákat mindenhol :(
Axl Trans01-08-2008 07:52:17 // 333
Ha alám tolnának egyet, hogy "nesze öreg, akkor barátkozz a lámpákkal", valószínűleg nem tiltakoznék túl hevesen...
Somez31-07-2008 18:04:37 // 332
Nem ismerem az öreg Alfákat, ezért nem tudok egyetérteni veled ebben, de én ettől függetlenül is szeretem a Mi.To-t. Persze úgy, hogy nem próbáltam ki testközelből, de ahhoz hogy élőben megutáljam valami nagy hibájának kell lennie. Én azt látom, hogy próbáltak csinálni egy méretben 145-össel egyező, stílusos, fiatalos, de minél szélesebb rétegeknek szóló autót. Nem érzem hibának azt, hogy nincs belőle brutális szörnyeteg motorral szerelt változat, és hogy nem olyan mint egy rakéta. A 8 másodperces gyorsulás így is teljesen korrekt, ráadásul a beltér és a küllem is rendben van. Nekem például nagy pozitívum a Blue&Me, mert nem kell majd külső bluetooth kihangosítókkal babrálni, ugyanígy tetszik, hogy picike, és a lámpájával sincs bajom :-)
koz31-07-2008 15:57:01 // 331
Szeretném megvédeni egy kicsit a Mitot. Kicsit túlsiklottunk ezen a mítosz-dolgon. Meg kell nézni egy csomó régi Alfát, és utána a Mitot. Most vannak friss képek az oldtimer topicban, de a Keresztapában is van egy 6C pl. Kicsit más érzés lesz ránézni az újra, és érthetőbb, mit is akarnak. Tényleg a régi értékekre támaszkodnak. Nem kell 50 millió, hogy vegyél egy veterán 6C-t, elég 5, és megkapod ugyanazt "az autó"-t. Szuggesztív lámpák, harcsaszáj a pajzzsal, domború kerékjáratok, kupéforma - ez az Alfa Romeo száz éve. Ne is legyen más, legalábbis a centenárium idején ne. Ha szem előtt tartjuk, hogy a Mitoval nem a 159, a 145, a 8C Comp. vagy bármelyik korunkbeli típust akarja továbbvinni, hanem a 8C-vel kéz a kézben képviselik a cég száz éves történelmét, akkor az a párhuzam sem stimmel, amikor a Volvo egyen-típuspalettájához hasonlítják. Szerintem nagy ívben tesznek a minire is. Ez a két autó most sokat képvisel, és nem a mai autók dimenziójában kell elhelyezni őket. Ezt azért hozzá kell venni a megítéléshez szerintem, és így azért büszkébben lehet majd "viselni" a Mitot. Amúgy meg kevés autógyártó vállalna be ilyet, ez önmagában tiszteletreméltó.
Belga31-07-2008 15:18:15 // 330
Igenis fonok ertettem! Ehh....
Alfati31-07-2008 14:58:09 // 329
Persze! A gyáriaknak biztosan az volt a terve hogy egy borulékony autót alkossanak! Jól meg "szakértettétek" a témát! Szerintem az hogy nem tetszik az autó, azt eléggé kivesézted már, ha alkotó módon nem tudsz hozzászólni, akkor inkább legyél csöndben! Szerintem nyissunk egy külön témát, amibe mindenki leírhatja, hogy mit miért utál, és stílszerűen adjuk neki a "fikázás" címet! Voltál már próbaúton vele? Jaaa, csak a szalonban láttad??
Belga31-07-2008 14:03:53 // 328
Jaja, ez igy van! Ha jon egy kis oldalszel akkor siman 2 kerekre loki.
mesa31-07-2008 09:24:14 // 327
Köszi! Egy ideje fenn van már ez a video a youtube-on is.
Felhívnám a figyelmet az aprócska csalásra:
A képernyő arány nem 4:3-as nyújtva szélesvásznúra, így akik most e video láttán fellelkesültek vegyék figyelembe, hogy a valóságban sokkal magasabb és egyben keskenyebb is a MiTo, mint ahogy itt kelleti magát! :(
Felhívnám a figyelmet az aprócska csalásra:
A képernyő arány nem 4:3-as nyújtva szélesvásznúra, így akik most e video láttán fellelkesültek vegyék figyelembe, hogy a valóságban sokkal magasabb és egyben keskenyebb is a MiTo, mint ahogy itt kelleti magát! :(
Somez30-07-2008 22:31:33 // 326
Hagyjuk, nem akarok belemenni a témába. Szerintem Halesz DNS alapján fog bannolni minket :DD
zolee14530-07-2008 22:12:01 // 325
Jogi esetek --->
Mielőtt életem végéig tartó személyiszám ban-t kapok.:D
Mielőtt életem végéig tartó személyiszám ban-t kapok.:D
Somez30-07-2008 22:05:51 // 324
Jó videó, csak az a Drum n Bass muzsika nem illik hozzá. Viszont nekem egyre inkább tetzik a gép. Eddig is nagyon bejött, de minél többet látom., annál jobban .-)
Somez30-07-2008 22:00:37 // 323
Én úgy tanultam, hogy a faktoring a követelés megvásárlása. Amit te mondasz, az nekem inkább kezesség vállalásának tűnik.
zolee14530-07-2008 21:35:32 // 322
OFF
Ez nem faktoring, csak "Gazdag cég" kihasználja "Csődbe ment cég" nehéz helyzetét.:)
A faktoring egész más. Adott "A" versenyző (monnyuk Te), aki üzletet köt "B" versenyzővel. A szerződés része a faktoring, melyet egy bank megvizsgál, és úgymond áldását adja a dologra, persze papíron. Ez alapból biztonság, hiszen tutira megvizsgálják annak a hitelképességét akivel üzéletelni készülsz.
Ezután te teljesíted a szerződés tárgyát, majd számlázol. "B" versenyző szarik fizetni, te pedig egyből mégy a bankhoz a számlával, ők pedig gondolkodás nélkül fizetnek neked, nyilván egy kicsivel kevesebbet, és a továbbiakban ők fognak verekedni "B" versenyzővel. Persze ha "B" versenyző rendesen fizet akkor a bank nem kerül képbe.
Én így tudom.
ON, és bocsi:)
Ez nem faktoring, csak "Gazdag cég" kihasználja "Csődbe ment cég" nehéz helyzetét.:)
A faktoring egész más. Adott "A" versenyző (monnyuk Te), aki üzletet köt "B" versenyzővel. A szerződés része a faktoring, melyet egy bank megvizsgál, és úgymond áldását adja a dologra, persze papíron. Ez alapból biztonság, hiszen tutira megvizsgálják annak a hitelképességét akivel üzéletelni készülsz.
Ezután te teljesíted a szerződés tárgyát, majd számlázol. "B" versenyző szarik fizetni, te pedig egyből mégy a bankhoz a számlával, ők pedig gondolkodás nélkül fizetnek neked, nyilván egy kicsivel kevesebbet, és a továbbiakban ők fognak verekedni "B" versenyzővel. Persze ha "B" versenyző rendesen fizet akkor a bank nem kerül képbe.
Én így tudom.
ON, és bocsi:)
Somez30-07-2008 17:31:58 // 320
Reméljük azért lesznek majd előbb is beszámolók a szalonok próbaútjairól, stb. Én 1 éven belül tutira nem engedhetem meg magamnak a 145 lecserélését, ráadásul meg is éri várni azért 1-2 évet egy új modellnél. Tudjátok, típushibák, visszahívások...
Kuzma30-07-2008 17:18:31 // 319
Igen, ilyen esetben engem azért nem háborít fel az offolás, mert ellenkező esetben fél-egy év is eltelhet még, amíg beindul a topik. (Talán addigra lesznek Mitosok)
Somez30-07-2008 16:43:20 // 318
Na de a faktoring egy teljesen legális tevékenység. Csődbe megy a bank, akinek csomóan tartoznak, ezért egy külsős cég (akinek van elég tartaléka) megveszi ezeket olcsóbban, mert majd neki kifizetik az adósok, és hosszútávon így nyeresége lesz. Ebben semmi visszás nincs. Na de tényleg off, nem is akarom feszegetni a témát, csak úgy láttam félreértés van. Viszont amíg senki sem vesz innen az Amoréról Mi.To-t addig nincs min csámcsognunk :-)
GTPeti30-07-2008 16:37:30 // 317
(Nem értek ehhez. Mármint ahhoz, hogy kell ügyesen csődbe vinni egy céget... Attól meg, hogy vmi megszokott dolog még lehet, hogy visszás. Bocs az offért.)
mesa30-07-2008 14:48:39 // 316
tegnap jött egy mögöttem tartósan. Kvajól néz ki a LEDes első lámpáival! Nagyon morcos! :)
Xixo30-07-2008 14:09:02 // 315
Nekem bejön, de én nem ezt a nevet adtam volna neki. Köze nincs hozzá, egyszerűen nem méltó rá. Értem én, hogy kell a jólcsengő név a vásárlók felé, de akinek egy kis köze is van hozzá, vágja, hogy ég és föld a kettő...
Somez30-07-2008 11:28:55 // 314
Ne izgulj! Majd a Seat ezt is jól lekoppintja, csak kicsit szarabbul, és máris felértékelődik a Mi.To fényszórója :-)
Somez30-07-2008 11:27:59 // 313
Nem tudom mi ebben neked olyan furcsa, a faktoring egy teljesen megszokott dolog.
Axl Trans30-07-2008 10:02:11 // 312
Nekem tetszik a kisautó, de ezt a békaszem első lámpát nem tudom megbocsájtani. Beálltak vele a sorba a többi halszemű közé. Pláne a 159 után!
GTPeti30-07-2008 09:59:04 // 311
Még 1 mondat:
"megveszi a becsődölt követelés állományát jó pénzért"
Vazz, aki kitalálta a kapitalizmust..
"megveszi a becsődölt követelés állományát jó pénzért"
Vazz, aki kitalálta a kapitalizmust..
Kuzma30-07-2008 09:50:08 // 310
Nekem a Delta nagyon nem jön be, sajnos. Köze nincs a régi Deltához, de kicsit túl is dizájnolták (az én ízlésem szerint). Annak idején a Multiplánál és a Citroen C3-nál éreztem ezt.
Viszont a Bravo és a MiTo tetszik.
Viszont a Bravo és a MiTo tetszik.
Xixo30-07-2008 01:42:06 // 309
Szerintem akkor is hasonló!! :))) (és ide tartozik még a Delta is)
Legalábbis sokkal hasonlóbb, mint bármely eddigi típusokat összevetve...
Legalábbis sokkal hasonlóbb, mint bármely eddigi típusokat összevetve...
Alfa Amore29-07-2008 22:10:00 // 308
Kéretik a témát az erre megfelelő topicban (Jogi esetek topic) folytatni és az offolást abbahagyni. :)
Kuzma29-07-2008 21:58:13 // 307
Érdekelnek a részletek, DE
így elsőre ez nekem nem igazán tetszik.
Úgy tetszene, ha én fizetném ki az egész összeget egyben (persze milliós nagyságrendű megtakarítással) és egy havi fix összegért rendes szerződéssel üzemeltetné nekem valaki. (Vagy lehet mondani, hogy bérlem, de akkor ne törlesztés legyen az, csak üzemeltetés. - Bár lehet, hogy ez így már nem lenne törvényes)
Vagy a másik lehetőség az lenne, hogy van egy fix havidíj, amiért mondjuk minimum 1 évre kibérelhetem az autót. Viszont ebben az nem túl csábító, hogyha elszegényednék, akkor nem lesz autóm.
így elsőre ez nekem nem igazán tetszik.
Úgy tetszene, ha én fizetném ki az egész összeget egyben (persze milliós nagyságrendű megtakarítással) és egy havi fix összegért rendes szerződéssel üzemeltetné nekem valaki. (Vagy lehet mondani, hogy bérlem, de akkor ne törlesztés legyen az, csak üzemeltetés. - Bár lehet, hogy ez így már nem lenne törvényes)
Vagy a másik lehetőség az lenne, hogy van egy fix havidíj, amiért mondjuk minimum 1 évre kibérelhetem az autót. Viszont ebben az nem túl csábító, hogyha elszegényednék, akkor nem lesz autóm.
Attie29-07-2008 21:51:28 // 306
de ha tönkremegy a cég akkor ki tartja fennt rá a jogot?
Ne félj, ilyenkor van mindig egy másik bank vagy faktor cég, aki megveszi a becsődölt követelés állományát jó pénzért, és utána neki fogsz tartozni :))
Ne félj, ilyenkor van mindig egy másik bank vagy faktor cég, aki megveszi a becsődölt követelés állományát jó pénzért, és utána neki fogsz tartozni :))
Attie29-07-2008 21:49:54 // 305
Igen, ez a dolog akkor érdekes, amikor kifizeted az utolsó bérleti díjat is. Akkor ha megkapod az autót, regisztrálnod kell itthon. Igaz az már olcsóbb lesz, mint ha újonnan vetted volna.
Kuzma29-07-2008 21:31:47 // 304
Az ÁFA akkor igényelhető vissza, ha magyar cég bérli az autót a németektől, vagy ha magánszemély, aki vállalkozó.
Az oké, hogy ez a bérlet hogy működik, de az nem tiszta, hogy mi történik, ha kifizettem a teljes árat. Új autót kapok és újraindul minden, vagy átiratják a nevemre ingyen? (ezesetben lesz egy autóm, amit el tudok adni, viszont vagy ott adom el németországban, vagy itt német papírokkal, vagy regisztrálnom kell itt megintcsak)
Nincs valami árlista, hogy milyen autó mennyibe kerül ennél a cégnél?
Az oké, hogy ez a bérlet hogy működik, de az nem tiszta, hogy mi történik, ha kifizettem a teljes árat. Új autót kapok és újraindul minden, vagy átiratják a nevemre ingyen? (ezesetben lesz egy autóm, amit el tudok adni, viszont vagy ott adom el németországban, vagy itt német papírokkal, vagy regisztrálnom kell itt megintcsak)
Nincs valami árlista, hogy milyen autó mennyibe kerül ennél a cégnél?
Erhard 242 (Pure Energy)29-07-2008 20:48:02 // 303
mind1 is ez egy MiTo fórum :)))) szóval nem láttam még élőben de szerintem nekem nem kéne ez a kicsi kocsi...
Erhard 242 (Pure Energy)29-07-2008 20:46:34 // 302
jelzálog van a lakáson pontosan de ha tönkremegy a cég akkor ki tartja fennt rá a jogot? :) viszont a banknak van saját tulajdona lásd lízing akkor az ugrik....ennyi..
Trombozis29-07-2008 20:41:52 // 301
Hát a lakást se adhatod el. Még akkor se, ha nem azon van a fedezet. :-) Mert valami elidegenesítési bigyóka van rá. Mondjuk el adni el lehet. Persze mindent meg lehet oldani. :-)
Szóval azt akartam ezzel mondani, hogy a bank tart rá ígényt a lakásra is. Ez hülyeség nem akartam mondani semmit. :-D
Szóval azt akartam ezzel mondani, hogy a bank tart rá ígényt a lakásra is. Ez hülyeség nem akartam mondani semmit. :-D
Mike.29-07-2008 20:11:50 // 300
Pedig most akartam erről leírni a véleményem, de akkor bele sem kezdek. :-))
Gondolom ez a cég azért jött létre, hogy a Magyar csórók autóhoz jussanak. Inkább buknak csak nekünk jó legyen. :-))
Gondolom ez a cég azért jött létre, hogy a Magyar csórók autóhoz jussanak. Inkább buknak csak nekünk jó legyen. :-))
Erhard 242 (Pure Energy)29-07-2008 20:08:19 // 299
jah csak a lakást nem lízingeled azaz ha a bank csődbe megy csak jó :)) az autó lízingnél a cég tulajdonában van...az kicsit más
GTPeti29-07-2008 19:45:18 // 298
Más egy autókat meglepően jó kondíciókkal bérbeadó cég és más egy milliárdos tőkével rendelkező bank. Utóbbit mellesleg jobban is ellenőrzik.
GTPeti29-07-2008 19:44:18 // 297
"A szkeptikusok kerüljenek el messziről, mert nem állok le vitatkozni!"
Kérdezni, azért szabad, nem?
Kérdezni, azért szabad, nem?
Kamile29-07-2008 19:37:24 // 296
Akkor ne vegyen senki fel lakáshitelt, mert ki tudja hogy az a bank a 20-25 év alatt nem csődöl-e be és nem veszik el a házát vele együtt :D
Kamile29-07-2008 19:34:55 // 295
Persze ez egy lehetőség amit én kihasználtam, mert ennyi pénzből itthon egy GT-t tudtam volna venni a magyar konstrukcíókkal.
Szerencsére megtaláltam ezt a céget aki ezzek a módszerrel tud behozni autókat és próbálok segítteni rajtatok!
A szkeptikusok kerüljenek el messziről, mert nem állok le vitatkozni!
Nekem épp elég érv hogy egy 19000€ autó mindennel együtt 5 év alatt 6,2millámba kerül!!!!!
Míg itthon ebbe a felszerelésbe 6,3-ért tudtam volna beleülni, az 1.7m-es kezdőrészlethez felvettem volna a hitelt 5 évre és fizettem volna a biztosítást és a cascot akkor 9.500.000.- ftból jöttem volna ki!!!!!! Nekem ez már nemmindegy!
Szerencsére megtaláltam ezt a céget aki ezzek a módszerrel tud behozni autókat és próbálok segítteni rajtatok!
A szkeptikusok kerüljenek el messziről, mert nem állok le vitatkozni!
Nekem épp elég érv hogy egy 19000€ autó mindennel együtt 5 év alatt 6,2millámba kerül!!!!!
Míg itthon ebbe a felszerelésbe 6,3-ért tudtam volna beleülni, az 1.7m-es kezdőrészlethez felvettem volna a hitelt 5 évre és fizettem volna a biztosítást és a cascot akkor 9.500.000.- ftból jöttem volna ki!!!!!! Nekem ez már nemmindegy!
GTPeti29-07-2008 19:33:50 // 294
"Több ingatlan és kb. tízezer autójuk van bérbe kiadva, nem magyar cég nem IlFerró :) Nem fog csődbe menni"
Én hiszek neked, de idekint is hallani elképesztő esetekről... Az, hogy német cég, meg 10k autó, még nem garancia.
Én hiszek neked, de idekint is hallani elképesztő esetekről... Az, hogy német cég, meg 10k autó, még nem garancia.
Kamile29-07-2008 19:25:23 // 292
Igen német rendszámmal futok én is, pedig nincs kint se cégem se lakcímem és még kettős állampolgár sem vagyok, csak béreltem egy autót németországban!
Ez kint már bevett szokás, egyre nagyobb a százaléka az autót bérlőknek.
Angliában már 40%-az aki bérli és nem hitelezi vagy magánszemélyként vagy cégként vásárolja!
Regadó azért nincs, mert nem ha pl. olaszba kirepülsz és bérelsz ott egy autót amivel hazajössz akkor te nem tartozol a magyar államnak semmivel, mivel kint fizeted a bérleti díjat! Persze olaszba egy autóbérlés mint itthon is csillagászati ha huzamosabb ideig van nálad az autó :)
Te mitn németeknek külföldi cég visszaigényelheted az áfát az autóbérlés után is!!!
Nem hitel, az autó nem bank nevén van, egy külföldi cég tulajdona az autó, míg ki nem fizeted az utolsó havi díjat!
Több ingatlan és kb. tízezer autójuk van bérbe kiadva, nem magyar cég nem IlFerró :) Nem fog csődbe menni :)
Ez kint már bevett szokás, egyre nagyobb a százaléka az autót bérlőknek.
Angliában már 40%-az aki bérli és nem hitelezi vagy magánszemélyként vagy cégként vásárolja!
Regadó azért nincs, mert nem ha pl. olaszba kirepülsz és bérelsz ott egy autót amivel hazajössz akkor te nem tartozol a magyar államnak semmivel, mivel kint fizeted a bérleti díjat! Persze olaszba egy autóbérlés mint itthon is csillagászati ha huzamosabb ideig van nálad az autó :)
Te mitn németeknek külföldi cég visszaigényelheted az áfát az autóbérlés után is!!!
Nem hitel, az autó nem bank nevén van, egy külföldi cég tulajdona az autó, míg ki nem fizeted az utolsó havi díjat!
Több ingatlan és kb. tízezer autójuk van bérbe kiadva, nem magyar cég nem IlFerró :) Nem fog csődbe menni :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
444
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?