Forum >> MiTo

Benőke07-10-2008 09:31:01 // 1938
A Carfolion 7.9 van :o) A többi autó amiket felsoroltál azok meg ott nem is szerepelnek :o)
Attie07-10-2008 09:28:45 // 1937
A dízeles topicban válaszolok rá :)
Wickey07-10-2008 08:20:56 // 1936
a carfolio máris 8.1-ről tud (S5, 2387ccm, 1600 kg, 200LE@4000, 400Nm@2000), de mutatok én 7,5-ös autót: (S4, 1995ccm, 1615 kg, 204LE@4400, 400Nm@2000-2250) meg 7,9-est is (S4, 1995ccm, 1505 kg, 177@4000, 350Nm@1750-2500). Kár, hogy németek. :-)

ps.: a carfolio szerint a 75 America is 7.9. Lehetett újkorában. Mostanság a gyári 182-ből jó ha 140-150-et tudnak a futó példányok, az meg legalább 1 sec bukta (gtv6 156bhp: 8.8)
Wickey07-10-2008 08:06:38 // 1935
Énse, még a végén visszatolod az m-jet vti-t négyezernél háromba, nekem meg elkezd vergődni a turbós bengás 5ezernél és csúnyavilág lesz akkor... :-)

mellesleg mivan, nem tudsz aludni? :)
GEORGE07-10-2008 04:02:38 // 1934
A nehéz Brera 7,9 alatt van százon, no az azért igen csak jó adat!!!
Nézzél szét mik gyorsulnak 7,9 alatt evvel a sullyal....
GEORGE07-10-2008 04:01:11 // 1933
Veled nem vitatkozom.....
Wickey06-10-2008 23:53:34 // 1932
vegyé micsut, abból már 20 éve is volt 1.5 túró. Nem is ment szarul :PPP
WarbiRunner (Gyuri)06-10-2008 23:37:23 // 1931
A végére csak kiderül, hogy az Alfa csupa hulladék autókat gyárt, egyik hangos, másik kicsi, a harmadik meg csúf...Még szerencse, hogy kurvajó v6-ot gyártottak, mer az legalább jó. Amikor működik. Bakker megyek, oszt veszek Mitsubishi-t....Kösz, hogy felnyitottátok a szemem. :-))) Bár még a fiatalfalancsaalfa téme be se izzult...
Kell valakinek egy gyenge, traktorhangú, lomha, állandóankapcsolgatós, kicsi, csúnya kopottemblémás ezüstszínű hulladék? Szép, megbízható, pörgős, nemfogyasztós, stílusos, egyedi hitelmentes (bruhaha) Jappánra cserélhető.
:-))))))))))))
Wickey06-10-2008 23:35:03 // 1930
nem rossz az a 7.9s alapvetően, de a kurvaannyát, akkor se jutna eszembe mjet gtv-t építeni. Inkább egy biturbó GTA motorra vágyom bele vazze :-PPP

hogy is mondta a don? Olajnak a kályhában, gáznak a kazánban, alkoholnak a gyomorban a helyet. A tüzelőanyag neve benzin :-PPP
Wickey06-10-2008 23:33:17 // 1929
ki ne találd már, hogy ebből a szempontból szarabb a turbós benzines mint az m-jet mert röhögőgörcsöt kapok. :-))))
Benőke06-10-2008 23:17:12 // 1928
Vezettem igen ilyen Brerat. Hát őő a hangja ha van egy kis fordulat mondjuk úgy hogy jobb mint amikor csak ketyeg :o) (NEm teccik magasabb fordulaton sem, de ez egyéni szoc problem :D)

Nem érezni a 200 lovat mert ugyan hátbavág mint egy jó dizeles csak épp nem megy. A 2,5 V6 ehhez képest hát mondjuk őő ég és föld. A dizel gyári adat szerint 7,9 hát ettől se hidaltam le...

Nem rossz autó félre értés ne essék, és valóban inkább ilyen GT és nem sport autó.

A hátsó ülésre még keresztbe is csak nehezen férnék be! :D Sty kolléga próbálkozott vele de a kínok kínját élte át :D
Benőke06-10-2008 23:11:38 // 1927
Azért mondtam a 3k -t mert ott a nyomaték csúcs az meg nem duplája a 2k nak :)

De ha ennyire bepörögsz rajta akkor legyen inkább 4k :)

Sör? Le vagy maradva, azon már túlvagyok :) Meg kell inni mert a végén rámromlik...
GEORGE06-10-2008 23:09:33 // 1926
Csalódást kell okozzak neked a MiTo szépen elfogy 5-5,5 ezer után. utána már csak a hangja van teljesitmény semmi!
GEORGE06-10-2008 23:07:14 // 1925
Ha azt veszem mekkora csalódás a Brera a 2.4 Kerregővel... Kényelmes utazó autó, de egyáltalán nem érezni a 200 lovat...

Vezettél már ilyen Brerát?? Abban nem kerreg a motor hanem morog...szerintem nagy különbség. Sőt mivel öt hengees kimondottan frankó a hangja, és szépen szedi a lábait!
Amugy miért nem érezni benne a 200 lovat?????
De kérdezz csak rá G-MANN cartársnál, hogy milyen a Brera 2,4 Mjet mocival
Wickey06-10-2008 22:59:13 // 1924
PONTOSAN! :-DDDDD
Wickey06-10-2008 22:58:54 // 1923
te voltál az egyetlen aki itt 3k-ról beszélt. Én világéletemben 4k-ról pofáztam. Méghozzá azért, mert onnan vidáman elforog még közel 7k-ig.
Hogy 3k-nál van nyomatékcsús? ÉS? :-) A T-jet nem dízel, nem konyul le mint a pornósztár fasza forgatás után, nem ijed meg egy kis fordulattól, ráadásul mivel turbós szinte biztos vagyok benne, hogy 4k-nál is 210 és 230Nm között van a nyomatéka. Igyál egy lehúzós sört. :-PPP
Benőke06-10-2008 22:50:23 // 1922
A fülesnél rejtvény készítést válallhatnál :D

Amúgy a 4000k az 3000k...

2 -t szerintem feküdjél le audni ha már a viccet sem érted :)
zolee14506-10-2008 22:49:26 // 1921
Ja úgy..akkor 42...:D
Wickey06-10-2008 22:43:49 // 1920
nem, az eggyel lejjebb a műszaki-szakmai topicok között. Ez itt a mito offtopic :-P
Wickey06-10-2008 22:43:07 // 1919
jajj, most ne áltudományoskodjunk. Nem kell nyomatékgörbe. Tegyük fel, hogy a vázolt fordulatszámhoz tartozó nyomatékokat adtam meg, és a padlógáz pillanatában fennálló állapotok érdekelnek :)
Csak semmi diffegyenlet. :-D
Ádi_390006-10-2008 22:34:37 // 1918
Ez itt mégis a dízelmánia topic? :)
zolee14506-10-2008 22:29:54 // 1917
"Adott az Á motor, forog kétezret. Forogjon el négyezerig. Az első kérdés ezer forintért. Duplája-e a 4000rpm a 2000rpm-nek?"

B..szerintem:)

A másodiknál is B a helyes.:)

"A bónusz kérdés: ha egy 200Nm-t tudó motort 4krpm-en járatok, míg egy 300Nm-et tudó motort 2krpm-en, azonos tempót feltételezve hogy viszonyulnak egymáshoz a keréken mérhető forgatónyomatékok padlógáz esetén?"

Hol adják le azt a maximális nyomatékot? (nyilván főtengelyen, de úgy értve, hogy milyen fordulatszámnál?)
Mellékelhetnél a kérdéshez nyomatékgörbét segítségnek.:)
Wickey06-10-2008 22:27:50 // 1916
há hogy ne tötymörögjön sokat, amíg felpörög.
Igaz, a lendkerékből is le van drehálva vagy öt kiló, szóval a villanymotor kutyafasza az Americához képest. Az első V6-osom, amivel képes voltam lefulladni, annyira durva darab a lendkereke :-))))
Seriff06-10-2008 22:26:30 // 1915
ROTFL ROTFL ROTFL ROTFL ROTFL :DDDDD Rég röhögtem ekkorát vazze, sírok:DDDD
Wickey06-10-2008 22:23:18 // 1914
Átmegyek vágó pityuba. A népművelőbe.

Adott az Á motor, forog kétezret. Forogjon el négyezerig. Az első kérdés ezer forintért. Duplája-e a 4000rpm a 2000rpm-nek?
A: nem
B: igen
C: litér
D: kérem kacccsojjaki

Adott a hangsebesség. Adott a V6-os motorom alapjárata. A második kérdés négyezerért. Mi köze a kettőnek egymáshoz?
A: it's my life
B: Nemmindegy, úgyis annyit fogyaszt, mint billenős Zil hegymenetben
C: Semmi. Az 1300 a picit pöckölt alapjáratomra vonatkozik, km/h-t meg még a szövegkörnyezetben sem találni.
D: Hejrigorigóó terééészegeslóóó eliitttukazabáááráááát....


A bónusz kérdés: ha egy 200Nm-t tudó motort 4krpm-en járatok, míg egy 300Nm-et tudó motort 2krpm-en, azonos tempót feltételezve hogy viszonyulnak egymáshoz a keréken mérhető forgatónyomatékok padlógáz esetén?

itt nem adok megoldásokat, lehet találgatni. :-))

:-))

Az utánégetőről meg annyit, hogy ülj be mögém, és megtudod, milyen az amikor az ülés ülőlapja és háttámlája között begyújtom a rakétát :-PPPP
Seriff06-10-2008 21:55:22 // 1913
1300fordulat/perc az alapjárata, ezt írta.
WarbiRunner (Gyuri)06-10-2008 21:53:26 // 1912
Mert megint mit hasonlítassz mihez? Én két 105 lóerős autóról beszéltem...
Eleinte nekem is gondot okozott amúgy a szerpentinezés, após Caddyjével tanultam a Tátrában. Mindíg 3000-ren tartottam, ami tök fölösleges volt, csak többet evett, és tényleg rengeteget kellett kapcsolni.A dízelt nagyon szokni kell, bár látom Neked is az van. 2000 bőven elég neki induló fordulatnak. Egyesbe ne kelljen tenni és akkor a váltásokkal sincs vész. A kettest igen, kicsit meg kell pörgetni, de ha csak 3e-ig elforgatod se esik béna helyre vissza, kb 2e-re huppan a mutató, ahonnan lehet tolni. Mondjuk az lehet, hogy a 146-ban kissé abnormálisan rövid az áttételezés, nem tudom.
Benőke06-10-2008 21:53:18 // 1911
Amúgy katalógus szerint a t-jet 230nm -e 3000 -en jelentkezik :) Az a dupla akkora az azért meglehetsen erős csúsztatás ;o)

Azért az az 1300km/h nem rossz egy kis 4 kerekűtől hogy földön alapjáraton megfutja a hangsebességet :D Vajon utánégetővel mit tudhat? :DDDD
Seriff06-10-2008 21:48:48 // 1910
1300-ra?:O Aztmeghogyésmiért?:D
Wickey06-10-2008 21:44:24 // 1909
Namost, ha valaki számolgatja a nyútonmétereket, az úgyis kétezer körül fogja forgatni a dízelt (300Nm körül) és négyezer körül meg a T-Jetet (230Nm). A váltóáttételek meg fogják enni azt a +100-at. Igaz, hogy a dízel képes majd' duplaakkora tempóra gyorsítani (4krpm-ig sőt talán tovább is ha muszáj), míg a T-Jet nem fog 8ezerig leforogni, váltani kell. Viszont az a plusz egy váltás is megéri, annyival jobban megy.
Kultúremberként vezetni persze, hogy a dízel lesz a jobb, de én nem vagyok kultúrember, nálam a 3.0 V6 alapjárata is 1300-ra van belővel :-P
Benőke06-10-2008 21:42:15 // 1908
Hát az lényegtelen.
Benőke06-10-2008 21:40:55 // 1907
Ez inkább programozás kérdése hogy azért ne egyen 80 nál 12 -t hanem 160 nál :D
Viszont ha eléri az öröm zónát akkor vége lesz a dalnak :o)
Ha azt veszem mekkora csalódás a Brera a 2.4 Kerregővel... Kényelmes utazó autó, de egyáltalán nem érezni a 200 lovat...
Benőke06-10-2008 21:37:16 // 1906
Az is számít persze, de az is hogy Más a váltó áttétele a 2 járműnek tehát közel sem ilyen nagy a különbség. Azonos áttétel és azonos fordulatszám tartományok esetén lenne releváns az hogy a +100nm az plusz ennyi és az ki is jönne. Persze számít de valszleg nem eleget. A Dizelnél ott a súlyfelesleg is. Hétvégén ki akartam próbálni őet de megint nem jött össze :o(
Somez06-10-2008 21:27:48 // 1905
Alfaromeo.com 8-at és 9,9-et ír. Nem mintha számítana az az 1 tized :-)
Attie06-10-2008 21:12:50 // 1904
Lehet... :)
Seriff06-10-2008 21:09:52 // 1903
Szerintem elérhette volna pont. Azért is gondolom, mert 8.0 nem lehetne a gyorsulása, ha a második váltás is benne van, szerintem.
GEORGE06-10-2008 21:09:09 // 1902
Jól látod a 0-100-ra való "tudás" az csak egy dolog...a valós helyzetekben meg igen csak szépen fog ugrani a kerregő MiTo is :-)
Sőt a kerregő valószinüsithetően alacsonyabb temporól fog már nyulani mig a benyásnak magasabb fordulat kell ahoz hogy elkezdjen dolgozni a turboja....
Attie06-10-2008 21:08:06 // 1901
A video szerint nem éri el 2-ben a 100-t. Általában az 1.4-es autók nem is szokták. Gondolom a Mitonak se tolták ki emiatt a redline-ját.
GEORGE06-10-2008 21:06:17 // 1900
Mindenesetre a diesel MiTonak is tuti lesz vevőköre...második autónak evvel a motorral a legjobb "szerintem".....
Seriff06-10-2008 21:05:33 // 1899
Mondjuk egy 80-120 és vagy egy 40-80 is érdekelne- ezek inkább valós helyzetre utalnak, mint a 0-100:)
GEORGE06-10-2008 21:04:20 // 1898
Majd kiderül.......
Seriff06-10-2008 21:02:52 // 1897
Akkor viszont egy 0-80-nál tök egálban lehet a T-JET és az M-JET
GEORGE06-10-2008 21:02:16 // 1896
Nem feledem és azt sem hogy majd 100Nm-el több van a dieselben....
Seriff06-10-2008 21:02:02 // 1895
Hihi, pedig az enyém is hivatalos- Fiat Press általi:)
GEORGE06-10-2008 21:01:32 // 1894
Igen ugy lesz! Amugy álltalában így szokott lenni....az én 2,4 mjet 20V-es 156-om 8,3 alatt van 100-on de a 100-at 3.ban éri el....
Attie06-10-2008 21:00:59 // 1893
Na ez érdekes összehasonlítás lenne...
A tippem az hogy a fogyit leszámítva mindenben a kis benzines nyerne :)
Benőke06-10-2008 21:00:54 // 1892
Azt azért ne feledd hogy a Benzines is Turbós :)
Seriff06-10-2008 21:00:34 // 1891
Az milyen kemény, hogy a 78lovas szívóbenyás 12.3 alatt van százon... Mondjuk kiskocsik között nem kiemelkedően gyenge, csak a T-jet után lenne nagyon furcsa:)
GEORGE06-10-2008 21:00:19 // 1890
Én is linkedre mutató helyről írtam ide :-)
GEORGE06-10-2008 20:59:50 // 1889
3-an 3 féle helyről 3 különböző adattal álltunk elő :-))))

na szép :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.