Seriff06-10-2008 19:42:40 //
1849
GEORGE06-10-2008 19:41:36 //
1848
Szuszaaaa koma :-)
Az 5.-et te is csak a városon kivül használod....és ha 100 alá esik a tempod tuti visszanyulsz a 4,-ért :-))
GEORGE06-10-2008 19:40:22 //
1847
Nézd koma, 160-as tempomattal haladva hogy lehet nem "óvatosan" taposni???
ott nekem 12,2 öt evett akárki akármit is mond ez nagyon sok......
GTPeti06-10-2008 19:39:30 //
1846
OK, kapcsolgasd. Tudod mit, egy 6 sebességesnél még meg is értem. Ott van a spórolós hatodik fokozat, talán ott tényleg kevesebb az erő. Mint írtam az enyém 140-nél 3000-et pörög és az tulajdonképpen optimális nyomaték szempontból. Részemről téma befejezve. Ha szándékosan kitekeritek amit a másik ír, az a ti bajotok...
GEORGE06-10-2008 19:39:16 //
1845
Oks, de ha kikapcsolod hogy ne lásd a csevegést akkor nem fog zavarni :-))
Az egész vita alapja, hogy senki nem tudja, mit mivel hasonlítson. Kezdhetnénk benzines 8v-16v vitát is, vagy karbi/befecskendezés, vagy kompresszor/turbo. Csak semmi értelme, valaki úgyis überel mindíg, mert neki kurvasoklóerőshűdefaszakocsija van, ami lenyomja a kis szart. Magyar mentalitás :-)))
Az egész onnantól lenne korrekt vita, ha azonos súlycsoportba eső verdákat tennénk egymás mellé. Úgy értelmesen el lehet dönteni, hogy egy-egy modellből dízelt, vagy benzinest érdemesebb. De véletlenül sem azt, hogy A dízel jobb, vagy A benzines úgy általában.
Én a 146 megvétele előtt nyomatékgörbéket váltóáttétellel korrigálva pakolgattam egymásra hetekig, és úgy döntöttem. 1.6Ts, vagy JTD? Ezek egy kategória. 120 ló vs 105 ló.
De BMW-ből pl simán venném az új benyás motorokat, mégha híresen jók is a dízeleik. Fordból csak dízelt és 1.8 vagy afelettit. Soroljam? Minden kategóriának és márkának megvan az ésszerű választása.
147Smz06-10-2008 19:38:01 //
1843
Asszem a 145 topicban kiszámoltuk, hogy a 147 2.0 TS és az 1.9 JTDm között elég hamar visszajön a dízel verziót sújtó árkülönbség.
147Smz06-10-2008 19:36:45 //
1842
Akkor tőled bizonyára félnek a belső sávban rendszeresen villogó X5, Q7, A8, S8, 335i, és társai. :-)
Benőke06-10-2008 19:35:42 //
1840
A traktor kevesebbet fog enni mindig is. Vagy is egy jó darabig még így lesz. Bár a T-jet ha nem taposod neki annyit eszik mint a normál szívó. Mito -ban nem tom mennyit eszik ha lájtosan normál módon használják. Viszont a traktorért jókora felárat kell kifizetni. Hosszú távon visszajön, csak van aki nem tartja meg olyan hosszú távon...
A szuper takarékos motorok azért el vannak túlozva. Lehet alapjáraton kevesebbet fogyaszt :D
Seriff06-10-2008 19:34:25 //
1839
Ezt a diesel topicban folytassátok, pls:)
GEORGE06-10-2008 19:33:02 //
1838
Miért?
44ezer mentem egy év alatt a diesellel és bizony kapcsolgatom a váltot rendesen....
hehe! Így felülről még nem láttam. :))))))
Mondjuk talán jobb is. :DDDDD
Seriff06-10-2008 19:31:31 //
1836
A fordított méretezésű, avagy inverz-szélvédők esete:

GTPeti06-10-2008 19:31:02 //
1835
Reakciód meglepett.
Seriff06-10-2008 19:29:29 //
1834
Mághogy a GTV-nek tepsisegge van?:)))

Wickey06-10-2008 19:27:27 //
1833
Most mit csodálkozol? Tolsz egy ötöst a kivezetőn, és ha csurig van a tank, meg nem sietsz, akkor 130 utazóval elmegy 900km-et az autó. Annyiból meg kinnvagy a célterületen. Én egyszer szoktam megállni az 1300km-es belga etapon: az osztrák/német határon tankolni meg hugyozni. Utána gyite tovább.
Halesz06-10-2008 19:26:14 //
1831
De remélem csak csajokat vittetek :)
Ha tudnád mennyit kerestünk...:))))
GEORGE06-10-2008 19:25:01 //
1829
??????? erre azért kiváncsi lennék....
Seriff06-10-2008 19:25:00 //
1828
Cool-MiTo:
Avagy LOL a kínai étteremben:D
Benőke06-10-2008 19:24:44 //
1827
Hatodikat kivetted belőlle? :D
Hát bármilyen hihetetlen ez benzinesnél is pontosan ugyan így van.
Seriff06-10-2008 19:23:07 //
1826
Szokás szerint lemaradt mögülem a két másik maki, ott vártam őket, meg a mekiben is dobtam egy sárgát, ha mind áron tudni szeretnéd:D
Seriff06-10-2008 19:22:04 //
1825
Ősz.
Elmúlás.
MiTo?:)
(csak telefonos képek, de nem olyan rosszak szvsz)
Halesz06-10-2008 19:21:36 //
1824
Mi ez, taxi? Mit keresnek a Moszkva tér taxisdrosztjában? :)
GEORGE06-10-2008 19:21:20 //
1823
Itt többen nekem estek anno mikor beharangozták, hogy jönnek a szuper erős és szuper takarékos T-jet mocik...én mondtam, hoghy nem hiszem, hogy keveset fognak enni, mert a teljesitményt elő kell állitani valamiből....nos én most a mások álltal reklámozott és állitott takarékos fogyasztást hiányolom :-))
Seriff06-10-2008 19:18:13 //
1822
Legyen egy kis ON topic is:)
Jófogásá kormány:
Szilárd belenéz az oszlopba, avagy taxiMiTok?
Gombóc Artúr:
Nagy a csomi:



GTPeti06-10-2008 19:07:22 //
1821
OK, elhiszem. Én nagyon nem szoktam autópályán kapcsolgatni... 140-150-nel nyomom végig, és ott van bőven elég nyomaték. (3000 1/p)
Bocs a flame-ért.
Seriff06-10-2008 18:51:26 //
1820
Hát nemt'om, én a Te kocsid ikertesójával voltam Horvátországban nem oly' rég, és azért kellett kapcsolgatnom emlékeim szerint, pedig van Novityekk is. Párizsba meg Bécsbe menet már kevesebb váltás volt vele, ez tény, de a V6 után kib.szott nyomatékszegéknynek éreztem emelkedőn, alacsony fordulaton- folyamatosan veszítettem a sebességből, ezért visszaváltottam...sokszor:D
GTPeti06-10-2008 18:42:03 //
1819
Émmá látom: Új flame van születőben... :)))
A lényeget akartam érzékeltetni: Az, hogy dízelnél "állandóan" kapcsolgatni kell tévhit...
Halesz06-10-2008 18:40:06 //
1818
Hajnali 2-kor való induláskor esetleg :)
GTPeti06-10-2008 18:37:28 //
1817
Senkit. Tapasztalat... :P
BeeGee06-10-2008 18:02:38 //
1816
Kit akarsz átverni? :)
GTPeti06-10-2008 17:59:30 //
1815
Cartárs, a dízelt annyit kell kapcsolgatni, hogy Bp-n beteszem 5ösbe, Németországban pedig kiveszem... És ebben benne vannak az előzések is. :PP
Nem sok dízelt vezethettél :-))
Kb. ugyanannyit kell kapcsolgatni, mint egy azonos teljesítményű
szívó benzinesnél. A váltó úgy van kiosztva általában, hogy ugyanazt
a tartományt fogják át az azonos fokozatok. A különbség annyi, hogy a
dízel ezen tartomány elején indul meg, míg a benzines a másik felében. Próbálgattuk elég sokat haverommal.
Ezért van az, hogy egy autót előzni dízellel sokkal könnyebb, sorelőzésnél kiegyenlítődik, nincs nagy különbség. Autópályán ugyanez, csak példaként 120-ról 160-ig körbeautózom a szintén 105 lovas Mareát, majd 170-nél megáll a különbség, és szépen zárkózik, végsebességben lehagy. Városi lámpás gyorsulásnál a benzines jött ki jobban, szerpentinen a dízel.
Persze turbos benzines az igazi, de annak is vannak kompromisszumai.
Benőke06-10-2008 16:04:34 //
1813
Hát én nem szoktam 110 nél pályán visszalökni 4 - be az autót előzéshez pedig csak 1.4. jó nem horpadok az ülésbe de elégséges. Persze ha F1 -et játszol akkor inkább 3 -ba kéne :) Dizelnél kell kapcsolgatni állandóan mert 4000 nél már elfogy gyorsításnál folyton kapcsolgatni kell. A turbó miatt ugye pályás haladásnál ha megjön a a nyomaték nem kell kapcsolgatni. De ugyan ezt tudja a turós benzines is csak 4000 nél nem fogy el :)
Egyébként kinek a pap kinek a papné. A dizelesek soha nem fogják meggyőzni a benzin pártiakat és fordítva akárhogy pedálozik a másik banda. Illetve nem is látom sok értelmét a győzködésnek :)
GTPeti06-10-2008 15:28:52 //
1812
Sztem nem. Erősen ráncolnám a szemöldököm, ha új autóm 10nél többet enne pályán...
2008at írunk, a nafta az Alfásoknak sem kerül kevesebbe, mint másoknak...
Seriff06-10-2008 15:23:09 //
1811
Egy Ferrariban?:)
mesa06-10-2008 15:22:29 //
1810
Igazi élvezkedéshez a füleket kell 'húzigálni' :)))
Seriff06-10-2008 15:08:17 //
1809
Maximum, ha élvezkedni akar valaki;)
Seriff06-10-2008 15:07:29 //
1808
Metrózz:)
mesa06-10-2008 15:06:10 //
1807
mesa06-10-2008 15:04:42 //
1806
Kicsit elüt a kaszni fényezésétől a lökhárítóé ...

mesa06-10-2008 15:01:43 //
1805
Ez a több nyomaték egy UL. Főleg ha turós benzinest hasonlítunk turós dízelhez :P
A turbodieselek optimális működése 2300-3800 köött van. Úgyhogy igen csak kell kapcsolgatni! Ráadásul a nyomatékggörbéje a turbós benzineseknek a legjobb. Nem mellesleg 1800-6000 ig forgathatók. Szerintem velük sokkal kevesebbszer kell a váltókarhoz nyúlni!
Tom1206-10-2008 15:01:10 //
1804
"nem kell folyton kapcsolgatni a fokozatokat"
Többször kell, mert ugye 4000-nél már követeli a köv. sebességfokozatot, nem lehet 7000-ig pörgetni váltás nélkül, de a többi igaz...;-)
147Smz06-10-2008 14:42:18 //
1803
Ja, de a kis körúton megyek végig, plusz a bnőmhöz járkálok 3 kilométerre, úgyhogy a motor épp bemelegszik mire odaérek :-)
A lényeg, hogy fogyi szempontjából elég rossz útvonalaim vannak.
Seriff06-10-2008 14:38:12 //
1802
Az nem túl sok szvsz:)
147Smz06-10-2008 14:26:40 //
1801
Mindennap járok olyan 15-20 kilométert kb.
Seriff06-10-2008 14:06:45 //
1800
Mennyit jársz a kocsival? Mert ha nem sokat, V6...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.