Höjj... Jól láttam az autón az Alfa Amore matrinyát? :P
Itten e? :D
Na akkor ki vett ilyet? :DDD
Forum >> MiTo
Vikking 31116-09-2008 09:33:03 // 793
Tedi16-09-2008 09:11:55 // 792
Persze. Az 1.4-es blokktól azért csodát nem kell várni. De pont a turbó miatt 2800-tól majdnem 6000-ig ez is húz. A QV annyiban más, hogy 2000 alatt is van benne némi nyomaték, pont annyi, amennyi a városi tötymörgéshez kell és 6000 felett is él még egy kicsit. De egy 2 literes motort elég nehéz egy 1.4-eshez hasonlítani mégha el is telt 12 év...
Xixo16-09-2008 01:32:56 // 791
Nekem tecc, a matricát majd biztos megköszöni nektek a kereskedés!! :))))
Xixo16-09-2008 01:29:28 // 790
Gondolom csak a turbó miatt!?! Mert engem pl lenyűgözött a QV minden tartományban mutatot gyorsulása. Nem bánnám, ha lenne még egyszer egy olyanom is....
Kazes☻16-09-2008 01:25:21 // 789
Építő jellegű kritika! :D
Tedi16-09-2008 01:20:38 // 788
Imádjuk a szőrszálhasogatást így éjjel fél2-kor :D
Kazes☻16-09-2008 01:20:17 // 787
Király! A 44-es már-már profi. :D
Jól áll "neki" a híd kivilágítva. :)
Jól áll "neki" a híd kivilágítva. :)
Halesz16-09-2008 01:19:31 // 786
Nem győztük hangsúlyozni, na :)
Kazes☻16-09-2008 01:17:11 // 785
Köszi! És bocsesz ha szőrszálat hasogatok, de akkor ezt is: "A motor erejéről és vehemenciájáról annyit, hogy három emberrel az Istenhegyi úton felfelé szépen présel az ülésbe, meglepően nagy vehemenciával." :)))
Alfa Amore16-09-2008 01:16:45 // 784
Elkészült a teszthez a képgaléria is, a jó olvasgatás mellé jó nézelődést! :)
Halesz16-09-2008 01:09:42 // 783
Höhö, majd pontosítjuk! :P :)
Kazes☻16-09-2008 01:04:52 // 782
" Minden kapcsoló a helyén, az autó kezelése semmi megszokást sem igényel."
"az indexkar kicsit magasra került, a vészvillogót túl közel rakták a központizár gombjához, a ködlámpák és a fényszórómagasság-állító gombjait, illetve az ülésfűtések kapcsolóit nagyon elrejtették – előbbieket balra le, utóbbiakat a könyöklő alá."
"Furcsa az ablaktörlőkar is – nem tologatni kell le-fel, hanem tekerni, ami rettentő idegesítő tud lenni, amíg meg nem szokjuk."
Ez kicsit fura. Igen vagy nem? :)))
Bocsi.
"az indexkar kicsit magasra került, a vészvillogót túl közel rakták a központizár gombjához, a ködlámpák és a fényszórómagasság-állító gombjait, illetve az ülésfűtések kapcsolóit nagyon elrejtették – előbbieket balra le, utóbbiakat a könyöklő alá."
"Furcsa az ablaktörlőkar is – nem tologatni kell le-fel, hanem tekerni, ami rettentő idegesítő tud lenni, amíg meg nem szokjuk."
Ez kicsit fura. Igen vagy nem? :)))
Bocsi.
Tedi16-09-2008 00:40:45 // 781
Dizájnban nem :) Viszont simán otthagyja Alfonzt. Eléggé belehabarodtam, de még megvárom a GTA-t.
Az a fura, hogy tényleg egy alattomos dög, mert úgy szeretteti meg magát, hogy észre sem veszed és máris a szívedbe zártad.
Az a fura, hogy tényleg egy alattomos dög, mert úgy szeretteti meg magát, hogy észre sem veszed és máris a szívedbe zártad.
Tedi16-09-2008 00:27:58 // 779
Nekem spec magasan volt, nem is használtam, a sportos váltásokat, autózást nem támogatja :)
Xixo16-09-2008 00:13:23 // 778
A könyöklő az most túl magasan van vagy túl alacsonyan? Mert mindkettőt írtátok!! :)))
Xixo16-09-2008 00:11:20 // 777
És én olvastam elsőként!! :)))
Alfa Amore16-09-2008 00:10:48 // 776
Georgee15-09-2008 22:06:46 // 775
Ez a Tjet motor nincs abszolút kihegyezve,mindössze 1 bar a töltőnyomás a 155 lovasnál,nagy tartalékok vannak még benne.300 Eu ért A usztriában 3o lóval megtoldják a ménest ,arra mondták,hogy tovább nem érdemes tolni neki.
Poló15-09-2008 21:34:43 // 774
Én is regeltem aztán se semmi.
Fiatéknál regeltem a Ferrari jegyek miatt, pár nappal később felhívtak telón (Riegler Győr), hogy időpontot egyeztessünk.
Fiatéknál regeltem a Ferrari jegyek miatt, pár nappal később felhívtak telón (Riegler Győr), hogy időpontot egyeztessünk.
Szilárd15-09-2008 21:33:43 // 773
Szerintem mi is megyünk...
Alfati15-09-2008 21:32:23 // 772
Én/mi biztosan ott leszek/leszünk a bemutatón!
Attie15-09-2008 15:28:58 // 771
Basszus volt kint Mito?
Én még nem láttam élőben :(
És lehet hogy most hétvégén se lesz időm :(
Én még nem láttam élőben :(
És lehet hogy most hétvégén se lesz időm :(
koz15-09-2008 15:21:26 // 770
Még anno regisztráltam a csikibegénél tesztvezetésre, azóta semmi. Se ímél, se telefon, sesemmi. Tehetnek egy szívességet...(bő nyállal). Szombaton elmegyek Budaörsre, megnézem mizu, aztán úgyse veszek. Azé egy velnessz 7vége jól jött volna
mesa15-09-2008 13:00:26 // 769
bakker, az tök sötét... Mekkora festékpatron pazarlás.. :(
Sporter15-09-2008 12:58:49 // 768
Nekem azt mondták küldjünk 1 válasz e-mail h tuti ott leszel-e, + azt az e-mailt amit már megkaptál nyomtasd ki és azt kell vinni magaddal.
mesa15-09-2008 12:54:22 // 767
Talán ... Csak nem értem milyen meghívóról vakkerálnak a kiküldött Emailben, meg regisztrációról, mikor már eleve regisztráltakanak küldték az Emaileket... Olyan FAM-osan szétszórt az egész! :(
Sporter15-09-2008 12:50:49 // 766
És csütörtökön megy valaki a hivatalos bemutatóra?
Tedi15-09-2008 10:56:03 // 765
Na, akkor írok gyorsan egy cikket a 169-ről, meg a sportkupéról, oszt holnap már az is lesz hm? :))
Halesz15-09-2008 08:48:24 // 764
Feketében szerintem tökéletes! :) Nálam ez a szín hozza ki legjobban a vagányságot belőle.
Xixo15-09-2008 02:43:25 // 763
Ha már cikket írtatok róla, igen!!! :)))
Szilárd14-09-2008 19:34:49 // 762
Hol próbáltad ki?
Cselentano14-09-2008 19:30:36 // 761
keményen megy a kis turbós :-D
és még a hangja is szép
a többit majd később
és még a hangja is szép
a többit majd később
Tedi14-09-2008 16:54:33 // 760
A legtöbb piacon még be sem mutatták, mit vártál, hogy egyből nagyobb turbo, új lámpák, befecskendező rendszer, fékek st.b stb lesz hozzá? :)
Tom1214-09-2008 08:54:09 // 757
Én csütörtökön / pénteken néztem át közelebbről "Bckk - éknál" /márkakereskedés/. Egy roso és egy majdnem fehér /ez lesz a tesztautó, csak még nem volt rendszáma - 150 ló/ van náluk. Nekem így "kapásból" nagyon tetszik, kívül és belül is, az elejére inkább azt mondanám, hogy "forradalmi". Talán teljesen szemből lehetne egy picit szélesebb /-nek ható/, de ettől az apróságtól eltekintve nincs a MiTo-val semmi gond, + hát tartogatni kell valamit a "faceliftre" is, ja és határozottan ALFA, nem "mostohagyerek". ;-) Még azt is meg merném kockáztatni, hogy tényleg van "valami köze" a 8C-hez /volt szerencsém élőben mindkettőhöz/, legalább is optikailag...:-) ...ha teljesen "hideg fejjel" kéne döntenem /mindenféle elfogultság nélkül/ a Mini és a MiTo, közt, biztos, hogy a MiTo-t választanám...
ystuc14-09-2008 08:02:36 // 756
Belga14-09-2008 04:40:02 // 755
Adj még egy kis időt neki. Ha népszerű modell lesz, akkor sorban megjelennek hozzá a különböző tuningok.
Xixo14-09-2008 01:36:29 // 754
Most nem azért, de ez a MiTo-s tuningcsomag elég szegényes még. Egy felni, egy rugó meg egy kipuff nem egy nagy csoda...
Somez13-09-2008 13:58:42 // 753
Itt nálunk is van Budán a Zsigmond térnél egy kis utcában. Hozzáteszem, jó szar a hely, mert autósként épp hogy észrevettem. Mi.To megy most rajta, de a Delta is rajta volt korábban.
Tedi13-09-2008 10:22:23 // 752
A Haller meg a Soroksári sarkán is van egy. Mondjuk azt elég régóta bérli az FAM, mert felváltva van rajta Lancia, vagy Alfa reklám.
ystuc13-09-2008 08:11:12 // 751
Én a XVIII. kerületben a nagybani piacnál láttam ugyanilyet. Értékelem, hogy végre megint van Alfa Romeo plakát. A 159-es megjelenésekor láttam utoljára.
ystuc13-09-2008 08:08:33 // 750
Én a XVIII. kerületben a nagybani piacnál láttam ugyanilyet. Értékelem, hogy végre megint van Alfa Romeo plakát. A 159-es megjelenésekor láttam utoljára.
Xixo13-09-2008 00:15:18 // 749
Ma én is láttam egy fekete MiTo-t, "P"-s rendszámmal. Valszeg ez is a Börsi kereskedésé, mert a teszinél kanyargott előttem.
GT Ɨ|ѯ08-09-2008 18:04:15 // 748
majdcsakberobbanmárvégre:-)
Makita08-09-2008 16:43:18 // 747
griff08-09-2008 16:22:14 // 746
BadBoy08-09-2008 13:26:41 // 745
Hát mondjuk az ár egy subjektiv dolog, kinek mi, de ha az egyenes konkurenciát nézem (Mini, jobban áll) de szerintem a német és japán konkurenciát nézve, hasonló teljesitményű motor és felszereltség esetén sincs nagyon túllőve az ár.
Hát mondjuk a bemutató ahogy olvastam, elég nagy elégedetlenségre ad okot, de erről nem szegény autó tehet :)).
A GTA verzió érdekes dolog lesz, de szerintem szükség van rá. Kassán beszélgettem egyik szlovák alfással, neki Breraja van, és azt mondta, hogy nagyon is gondolkodik rajta, hogy vegyen egy Mito GTA-t jövőre hétvége szórakozásra. És ezt az után mondta, hogy látta a Mitot élőben, pedig elsődleges kiszemletje egy 996-s Porsche volt.
Szerintem nem lesz a Mito GTA hosszú ideig a leggyorsabb gyártásban lévő alafa, csak már jönnének ki a turbos 6 hengeres motorok és a biturbo dizelek. Csak nagyon elaludt ilyen fronton az alfa. :(((((
Hát mondjuk a bemutató ahogy olvastam, elég nagy elégedetlenségre ad okot, de erről nem szegény autó tehet :)).
A GTA verzió érdekes dolog lesz, de szerintem szükség van rá. Kassán beszélgettem egyik szlovák alfással, neki Breraja van, és azt mondta, hogy nagyon is gondolkodik rajta, hogy vegyen egy Mito GTA-t jövőre hétvége szórakozásra. És ezt az után mondta, hogy látta a Mitot élőben, pedig elsődleges kiszemletje egy 996-s Porsche volt.
Szerintem nem lesz a Mito GTA hosszú ideig a leggyorsabb gyártásban lévő alafa, csak már jönnének ki a turbos 6 hengeres motorok és a biturbo dizelek. Csak nagyon elaludt ilyen fronton az alfa. :(((((
BadBoy08-09-2008 13:14:08 // 744
Valahol megértem, mert a 146-od és a motani autód is nagyobb mint a Mito, alapban neked szerintem a térkinálattná az autó nme az igazi, vagyis kicsi. Én mondjuk azért elkacérkodtam a gondolattal, hogy a 147 után én ha lesz 1.9JTDm Mito abba beleülnék. De nálam az autó funkcionalitása is más mint nálad. Ez is más követelményekkel jár.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
485
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?