Én is ezt feszegettem. Szar olasz vas. Az emberek 70%-a a véleménye az Alfáról hazánkba. Beszélhetsz nekik autó történelemről meg technikai újításról, egyedül álló megoldsról műszakiag formailag, leszarják. Lényeg mennyi krumpli fér bele, meg a német minőség páratlan, stb. Meg a wvgenya milyen szép :-O Izlés ficamos emberek.
Most hogy begurultam futóműveshez, hogy csattantam a mire lesz kész kérdésre a válasz: "1 Alfánál sose tudni!" Mi ez a lenézés? Értitek?!
Forum >> MiTo
HátvédRomeo17-09-2008 22:10:06 // 939
Attie17-09-2008 22:09:28 // 938
Itt limitáltként van. Biztos ezért emlékeztem rá így. De van mellette nem limitált is.
BeeGee17-09-2008 22:07:35 // 937
Limitáltnak indult, 10 db-ra. Ezért van a nevében az X :)
HátvédRomeo17-09-2008 22:03:01 // 935
Bocsesz, de alapáron lemezfelnit kapsz MITO-ból is. Igaz 16 Colt olvasam. Árlistában. Ha szeretnéd átdobom az Excelt.
BeeGee17-09-2008 22:01:25 // 934
Ott nem limitált az 1.8
A Gt-ben volt az.
A Gt-ben volt az.
count M17-09-2008 22:01:05 // 933
Ezt még nem árulták el... de én is tippelek, szerintem inkább 4.7. :)
Attie17-09-2008 21:56:53 // 932
Ja most jut eszembe. A 159-ben az 1.8 is limitált széria.
Már vagy 2 éve... :)) Így lesz a Mitonál is vajon?
Már vagy 2 éve... :)) Így lesz a Mitonál is vajon?
Attie17-09-2008 21:55:09 // 931
Ez nem rossz, de mennyi lesz vajon az ára? A tippem: 4.8 milla.
Attie17-09-2008 21:53:05 // 930
Ez igaz :)
Mondjuk arról lövesem se volt hogy mennyire fogy.
Mondjuk arról lövesem se volt hogy mennyire fogy.
Szilárd17-09-2008 21:51:30 // 929
Csak nem te voltál az??:)))
Mike.17-09-2008 21:49:06 // 928
.... szóval már csak pár ezret kell. :-))
Tedi17-09-2008 21:39:45 // 927
Hát az elsőt máris eladták, szóval...:)
Mike.17-09-2008 21:32:03 // 926
Legyen igazad és döljön meg vele a Magyar eladási rekord! :-)
Majd egy év múlva visszatérünk rá. :-)
Majd egy év múlva visszatérünk rá. :-)
BeeGee17-09-2008 21:28:04 // 925
A MiTot én nem féltem annyira. Eddig jó sajtója van, magyarok sznobok, az autó nem rossz, nem okoz csalódást. Az idei eladásokat meg fogja fejelni jövőre, szerintem +50% teljesíthető.
Mike.17-09-2008 21:25:47 // 924
A 159 szerintem alul maradt. Az új kicsike meg még nagy talány, de szerintem itthon ez sem jön be. Az Olaszoknál lesz ez sláger... szerintem.
Csöri17-09-2008 21:23:10 // 922
Ma végre én is tesztközelből megnéztem a MiTo-t. A veszprémi szalonba egy fehér áll a tesztautójuk pedig egy piros 18-as Supersport jellegű felnikkel. Nekem jobban tetszik élőben mint a képeken, viszont valóban kis autó. A jövő héten majd elhozom és kipróbálom.:)
Mike.17-09-2008 21:21:05 // 921
Azért kíváncsiságból megnézném a tervezett 159- es eladásokat és a témylegesen eladott db számot. És ezt egy év múlva a Mitoról is meglesném.
Halesz17-09-2008 21:18:17 // 920
Uhh basszus, tényleg :D
BeeGee17-09-2008 21:15:09 // 919
Az 159 1.8 MPI is eléggé "vicces" kombó, mégis fogyik :)
count M17-09-2008 21:12:02 // 918
Ja, és köztesnek meg jön a 120LE-s 1.4T... a lényeg, hogy nem kell 78LE-s venni. ;)
BeeGee17-09-2008 21:11:49 // 917
Erre lenne való a marketing, többek között..
count M17-09-2008 21:11:14 // 916
Pontosabban, a nyomatéka romlik, ha nem kapcsolod át. Nekem ez a bajom a DNA-val, amúgy...
Bckk17-09-2008 21:09:27 // 915
vagyis a lebuditott 78as ugyanaz mint a németeknél kaphato 95os, csak olcsobb es lassubb, de van benne DNA es a nyomatoka vajmit javul ha atkapcsolod
Bckk17-09-2008 21:08:07 // 914
igazat adok. de sajnos ha korulnezel az emberek nagyon sokmindenben - beleertve az Alfa-t is - nem tudjak mit mivel kell hasonlitani, mit hova kell besorolni
count M17-09-2008 21:08:06 // 913
A sajtájon két dolgot mondtak el a low-end MiToról, mégpedig:
- a 78LE-s változat limitált széria lesz itthon
- a motorban benne van a 100+ LE: egyszerűen a középső fodulatszámtartományra lőtték be a teljesítményt, viszont letilt magas fordulatnál, ahol megjönne a maradék huszonakárhány ló
- a 78LE-s változat limitált széria lesz itthon
- a motorban benne van a 100+ LE: egyszerűen a középső fodulatszámtartományra lőtték be a teljesítményt, viszont letilt magas fordulatnál, ahol megjönne a maradék huszonakárhány ló
Attie17-09-2008 21:01:12 // 911
Az biztos :) De az mondjuk legyen 2.5 milla :-P
Attie17-09-2008 21:00:31 // 910
Igen, de nekem ma egy 1.4 78 LE-s autó ne legyen drága.
És engem nem érdekel, hogy az olaszoknál milyen szabály vonatkozik a fiatalokra, ha nálunk vagy Német-, Francia-, stb országban ez nincs.
Gyanítom csak az elektronikán kéne egy kicsit variálni, hogy legalább 100 LE közelében legyen az a motor.
Miért nem csinálnak az olaszok a külföldi piacokra erősebb autót?
Amúgy meg mi a Mito? Egy más köntösbe bújtatott Grande Punto :-P
És engem nem érdekel, hogy az olaszoknál milyen szabály vonatkozik a fiatalokra, ha nálunk vagy Német-, Francia-, stb országban ez nincs.
Gyanítom csak az elektronikán kéne egy kicsit variálni, hogy legalább 100 LE közelében legyen az a motor.
Miért nem csinálnak az olaszok a külföldi piacokra erősebb autót?
Amúgy meg mi a Mito? Egy más köntösbe bújtatott Grande Punto :-P
Halesz17-09-2008 20:55:38 // 909
Akkor a VW Polóért max 2-t szabadna kérni :D
Halesz17-09-2008 20:52:43 // 908
Srácok, milyen fika lenne már itt, ha fapados alfát is lehetne kapni??? Tekerős ablakkal, klíma nélkül, lemezfelnivel???
GTPeti17-09-2008 20:27:32 // 907
3-at?? Dehát kb. annyi a Punto!
Mike.17-09-2008 20:27:15 // 906
Ez így van. Azéé', hogy itt jól érezzük magunkat sikerült megtoldani egy adóval még.
Attie17-09-2008 20:26:27 // 905
Én is a 4 millát tartanám reálisnak érte, és 3-3.2-t a szívó 1.4-re.
Attie17-09-2008 20:25:18 // 904
Ez tuti? Pedig annak még aránylag jó ára is lett volna.
HátvédRomeo17-09-2008 20:23:46 // 903
Ez részlet kérdésre csöpörödik a lényeg, azon van amit épp mondasz, hogy ennek ellenére :-(
GTPeti17-09-2008 20:22:36 // 902
Ezzel egyetértek. Ugyanakkor szívom a fogam, hogy nem tudok 159est venni, mert nem ötmillió...
Kis megnyugvást jelent, mikor összehasonlítom pl. a négykarikások áraival. (A 88ezer eurós A4es 3.0 dízel továbbra is sokkol. Felextrázva, de akkoris.)
Kis megnyugvást jelent, mikor összehasonlítom pl. a négykarikások áraival. (A 88ezer eurós A4es 3.0 dízel továbbra is sokkol. Felextrázva, de akkoris.)
kalizsoli17-09-2008 20:20:57 // 901
Amióta az EU-hoz tartozunk nem import....elvileg olyan mintha itthon gyártanák :-(
kalizsoli17-09-2008 20:18:28 // 900
Teljesen igaz sőt, a luxus termékek árazásánál direkt szempont az hogy drágább legyen mint a középkategória, nem azért mert jobb, hanem azért, hogy kevesebben vegyék meg, és aki megvette aról mindenki tudja hogy van mit a tejbe aprítania....szóval lehet hogy menne 3.5 is a MITO, de nem az a cél, hogy mindenki azt vegyen mint például POLO-t, hanem az hogy aki meghvette egy kicsit úgy érezze, hogy valami különlegeset vett.....persze ez csak illuzió :-)
GTPeti17-09-2008 20:15:11 // 899
Érdekes adalék: A múltkor egy műsorban tesztelték a márkakereskedéseket. Konkrétan Fiat Bravo-ra alkudoztak. KP esetén 15%-ot is engedtek volna a listaárból.
No-ban ui. verseny van.
No-ban ui. verseny van.
GTPeti17-09-2008 20:09:38 // 898
Erre azt szokták mondani a magyar márkakereskedések (illtve a Fiat Mo.), hogy a kisebb darabszám miatt ők csak rosszabb árat tudnak kialkudni a gyártól. A fene tudja...
HátvédRomeo17-09-2008 19:56:18 // 897
1 példa. Mikor a 156 megjelent. Németbe a 2.5 V6 annyiba került, mint nálunk a 2.0 TS. Az ADAC műsorban néztem. A németnek is import verda az Alfa. Nekünk is import, akkor hányadán is állunk?? És ott is talán nem egy TATA márkának fogják fel, vagy valami népautónak. Ott is kicsit kitüntetettebb a kategorián belül, jelzem motor variáns függvényében.
HátvédRomeo17-09-2008 19:51:48 // 896
Mondjuk abban van nagy igazság, hogy a drága kis országunk adói is ludasak benne.
GTPeti17-09-2008 19:51:08 // 895
"Ha a szomszéd ország áraihoz akkor megint csak sok."
És ez ráadásul autó és kategória független. Nem értem mi magyarok miért szivatjuk egymást... De tényleg.
És ez ráadásul autó és kategória független. Nem értem mi magyarok miért szivatjuk egymást... De tényleg.
Mike.17-09-2008 19:44:28 // 894
Minden relatív. Ha a mostani anyagi helyzetem nézem akkor nagyon sok. Ha egy hasonló felszereltségű más típusú autóhoz hasonlítom, és számolom, hogy az Alfa az egy jó márka akkor nem sokallom. Ha a szomszéd ország áraihoz akkor megint csak sok.
BeeGee17-09-2008 19:33:24 // 893
Tény, hogy a dízel modellek valóban túl vannak árazva..
BeeGee17-09-2008 19:32:16 // 892
Mond neked valamit a prémium autó?
Leszámítva a nagy adóterheket, amiről nem az Alfa tehet, egyszerűen nem lehet Punto áron adni egy Alfát, mégha neked ez a reális ár is.
Tudod, van kisató kategória (fabia, 206, clio, polo, Punto) ami árérzékeny és van prémium kisautó kategória (mini, 206 CC, A merga, beetle) ahol nem az ár számít, hanem az élmény. És a MiTo itt versenyzik.
Az Juniort meg ne csórómagyar változatnak tekintsd (úgy télleg drága), hanem egy kiskapu az olaszoknál.
A 147es kifutó árát meg ne hasonlítsátok egy új modelléhez.
Leszámítva a nagy adóterheket, amiről nem az Alfa tehet, egyszerűen nem lehet Punto áron adni egy Alfát, mégha neked ez a reális ár is.
Tudod, van kisató kategória (fabia, 206, clio, polo, Punto) ami árérzékeny és van prémium kisautó kategória (mini, 206 CC, A merga, beetle) ahol nem az ár számít, hanem az élmény. És a MiTo itt versenyzik.
Az Juniort meg ne csórómagyar változatnak tekintsd (úgy télleg drága), hanem egy kiskapu az olaszoknál.
A 147es kifutó árát meg ne hasonlítsátok egy új modelléhez.
ChEff17-09-2008 18:54:58 // 890
Ki jön holnap a Mito VIP bemutatóra? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
444
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?