Forum >> MiTo
Somez12-11-2008 11:43:07 // 2689
A motorjával igazából nem volt gondom, csak nagyon megszoktam a 145 nyers feelingjét. A Mi.To kulturáltabb, ami nekem tetszett, mert városban jobban használható. Leginkább ott csalódtam, hogy sokkal jobb minőségű beltérre számítottam a 145-höz képest. Erre még gagyibb lett...
Tedi12-11-2008 11:43:05 // 2688
Viszont a 145-öm belül jobb anyagokból van, és jobban is össze van rakva.
Na ezt viszont készségesen aláírom. Monnyuk az összerakás nálam már neccesebb, mer 1996-os :)
Na ezt viszont készségesen aláírom. Monnyuk az összerakás nálam már neccesebb, mer 1996-os :)
Halesz12-11-2008 11:42:37 // 2687
Én csak arra emlékszem, hogy Teddyvel alig bírtam tartani a tempót az Istenhegyin felfelé. Ő ment a MiTo-val, én meg üldöztem a GT-vel. Jól megy az.
Halesz12-11-2008 11:40:24 // 2686
Amúgy én ültem 1-es BMW-ben párszor. Egy 147-es tulaj (lány) cserélt arra, és hát a belsejétőn nagyon nem voltam elájulva. Kb. dögunalom belülről. Átlátható meg minden, de semmi extra. És még azt sem éreztem, hogy különlegesek lennének az anyagok.
Somez12-11-2008 11:35:28 // 2685
Ezt akartam írni: "Konkrétan nem ezt, de ilyet."
Somez12-11-2008 11:34:16 // 2684
Nem konkrétan ezt, de ilyet. Nem volt rajta matrica.
Halesz12-11-2008 11:34:10 // 2683
A lényeg ebben van:
Most, hogy leírtam a fentieket, már egyre jobban vágyom vissza a kocsiba.
Alattomosan szeretteti meg magát a kicsike...
Most, hogy leírtam a fentieket, már egyre jobban vágyom vissza a kocsiba.
Alattomosan szeretteti meg magát a kicsike...
Somez12-11-2008 11:33:57 // 2682
Basszus, nem tudtok olvasni, vagy nem olvastátok el a kritikám? :-)
Jól ment, de valószínűleg a szigetelés miatt és amiatt, hogy a karosszéria eléggé körül ölel, nem éreztem annyira durvának a tempónkat. Aztán amikor ránéztem az órára, akkor feltűnt, hogy többet mutat, mint amit várnék. De hát 15 percnyi vezetésből ennél jobban nem tudtam megítélni.
Az 1-es BMW lehet nem egy kategória, de az a legkisebb BMW, és abban már ültem. Innen jött az összehasonlítás, ami talán nem volt korrekt. Viszont a 145-öm belül jobb anyagokból van, és jobban is össze van rakva.
Jól ment, de valószínűleg a szigetelés miatt és amiatt, hogy a karosszéria eléggé körül ölel, nem éreztem annyira durvának a tempónkat. Aztán amikor ránéztem az órára, akkor feltűnt, hogy többet mutat, mint amit várnék. De hát 15 percnyi vezetésből ennél jobban nem tudtam megítélni.
Az 1-es BMW lehet nem egy kategória, de az a legkisebb BMW, és abban már ültem. Innen jött az összehasonlítás, ami talán nem volt korrekt. Viszont a 145-öm belül jobb anyagokból van, és jobban is össze van rakva.
Tedi12-11-2008 11:26:20 // 2681
Vagy all weather módban volt :D
Nade komolyan, mindenhez lehet hasonlítani, de egy 1.6-hoz ziher, hogy nem. Normal módban is elsőre nagyon durva volt, Dynamicban meg főleg. A turbó azért kellemesen hátba tud vágni.
Nade komolyan, mindenhez lehet hasonlítani, de egy 1.6-hoz ziher, hogy nem. Normal módban is elsőre nagyon durva volt, Dynamicban meg főleg. A turbó azért kellemesen hátba tud vágni.
Tom1212-11-2008 11:20:19 // 2680
...hát, ha nem ment jobban, mint az 1.6 TS...? ...csak valami gond volt vele...:-)
Tedi12-11-2008 11:18:20 // 2679
Tom1212-11-2008 11:14:26 // 2678
Biztos "szelelt" a turbo, vagy az "újságírók" gyúrták már salátává...:-))
Tedi12-11-2008 11:12:46 // 2677
Na, azért erz az egyes BMW-s dolog nekem fura :) Árban is meg kategóriában is a MiTo felett van, hozzá én annyira nem hasonlítanám.
Hogy érzésre nem egy jobban, mint az 1.6....hát Te tudod, én Alfonzból egyből a MiToba ültem át és a legelső benyomásom az volt, hogy húdemegy bazdmeg. :) Dehát tudod...ízlések és pofon... :D
Hogy érzésre nem egy jobban, mint az 1.6....hát Te tudod, én Alfonzból egyből a MiToba ültem át és a legelső benyomásom az volt, hogy húdemegy bazdmeg. :) Dehát tudod...ízlések és pofon... :D
Tom1212-11-2008 11:11:14 // 2676
Akkor most jó, vagy nem jó, vagy inkább egy BMW? :-))
Somez12-11-2008 10:38:31 // 2675
5 perce szálltam ki egy fehér, FEKETE KERETES fényszóróval szerelt Mi.To-ból :-)
Kb 10 percet tudtam csak vezetni, és még 10-et utasként töltöttem benne. Szóval tényleg csak az első benyomásaimat tudom leírni, de legalább nem offtopic :-)
Összehasonlítási alapom 145 2001, 1.6 TS.
KÜLSŐ
Isten a gép, tényleg mint egy mini-8C! Nekem egy az egyben bejön a formája minden szögből. Napokig tudnám nézni, ahogyan elhajt előttem. Az ajtók viszont meglepően rövidek, és nem olyan súlyosak, mint amit elvárnék egy háromajtós kocsitól. A keretnélküliség feelingje annyira nekem nem jött át, de ez az én saram :-)
A csomagtartóban ugyanolyan anyagok vannak, mint a 145-ösömben, pedig előrelépésre számítottam. Cserébe mélyebb a raktér, viszont rövidebbnek is tűnt. Jó, hogy végre elég benyomni az alfa emblémát a fedél nyitásához.
BELSŐ
Talán túlságosan nagyok voltak az elvárásaim, de elöl nagy szar az egész. Az ajtók belső burkolata több centit benyomódik, a könyöklőnél is nagyon be tudom nyomni. Arról nem is beszélve, hogy az anyaga borzalmasan kemény, egyáltalán nem olyan gumis, mint a 145-nél. Szerintem pár év alatt ezek a burkolatok durván elkezdenek majd zörögni, annál pedig nincs rosszabb egy autóban.
A kézifékkarja lötyög oldalirányba, és a fogantyúja sem tűnt bőrnek, csak utánzatnak. A kormány bőrözése elmegy, de a közepén lévő vajszínű műanyag rendkívül gagyi. Ugyanez van a középkonzolon is a rádió környékén, ami még a dizájnra sem lehet túl büszke.
Az ülések elég jók, de ilyen rövid idő alatt nem találtam meg a kényelmes pozíciót bennük. Baromi magasra került az indexkar, először nem is találtam. A DNA kapcsoló minősége elmegy, de a szénszálas utánzatú műszerfalburkolat tetszett. Nem túl szépek a légbeömlők sem, olyan japánosan gagyi az anyaguk.
Kicsi a kesztyűtartó, még a 145-höz képest is. De legalább magas a rekesz, tehát nem csak vékony tárgyakat lehet belepakolni.
Hátra sajnos nem tudtam beülni, de szemre kevesebb a hely, mint a 145-ben és a tető is durván elvesz a fejtérből. Az ereszkedő tetőív miatt hátrafelé alig lát ki az ember, elsőre nagyon idegesítő. Én tutira vennék tolatóradart hozzá.
FUTÓMŰ
Dynamic módban sem rázza szét a belünket, ami a 145-nél nagyon gáz. Normál módban is megfelelően komfortos számomra, de azért a buckákra vigyázni kell. Ha nem tud kirugózni egy úthibát, akkor hatalmasat üt a futómű.
Sportos vezetésnél dynamic módban azt hiszed, hogy mindjárt felborulsz és ezt a kanyart nem éled túl. Aztán meglepődsz, hogy mégis sikerült. Érzésre magas a súlypontja az autónak, és eléggé billeg, de végül rácáfol a kanyar után.
MOTOR
A 155 lovasat próbáltam ki, nem ment rosszul. Érzésre alig megy jobban a 145 1.6 TS-emnél, de csak azért, mert nem néztem a kilométerórát :-) Ez végül is pozitívum, mert azt jelzi, hogy elég jól elszigeteli a külvilágot a karosszéria. A motor nagyon könnyen felpörög, meg is lepődtem, hogy már 6500-nál jártunk. Érzésre szépen, egyenletesen húz. Nincsen a dízeleknél ismert hirtelen megjött nyomaték, ami miatt szintén gyengébbnek érezzük. Szerintem a 8 másodperces gyorsulásával úgy szembesülnénk igazán, ha az előtte használt autónkkal versenyeznénk egyet. Különben nem tűnik fel a motorerő. Alapjáraton teljesen halott, de ennek ellenére csak első indulásnál fulladtam le vele.
Hang szempontjából a TS nekem jobban bejön, de egy 1.4-es motortól ez így is nagyon szép. Volt, hogy kicsit karcos morgás jött elő, de lehet azért, mert a tesztautót már sok újságíró megkínozta. Ezzel együtt azt mondom, hogy remek a motor.
Kulturált vezetésnél sem volt vele gond, rajtunk múlik, hogy melyik fokozatban megyünk vele a gyorsítási igénytől függően. A váltó sokkal jobb, mint a 145-ben. Magas fordulaton is lazán beveszi a fokozatot, nem kell rá figyelni, hogy ne daráljanak a fogaskerekek. Jó a hátramenet is, mert van felhúzható gyűrűje, ami szerintem százszor jobb, mintha csak közvetlenül áthúznánk R-be a kart.
A kormány normálban nekem túl könnyű volt, dynamicban pedig nem sikerült annyira éreznem az utat rajta keresztül. Rossznak nem nevezném, inkább csak szokatlan volt. Parkoláshoz nem tudom mennyire kell tekerni, mert nem próbálgattam. Egyszer álltam vele félre, akkor úgy tűnt, hogy jobban kanyarodik, mint a 145.
VÉLEMÉNY
Most, hogy leírtam a fentieket, már egyre jobban vágyom vissza a kocsiba. Pedig amikor kiszálltam úgy gondoltam, hogy nem rossz, de sokkal jobbat vártam. Szerintem a beltérre ráfér egy facelift vagy special edition verzió már most, mert ez így kritikán aluli. A külseje a 145-höz hasonlóan szerintem még 10-15 év múlva is egyedi lesz, én imádom. Ha lenne 6 misim rá, akkor kétszer is meggondolnám, hogy megéri-e ezt az árat. Sajnos a gagyi beltér számomra lesújtó, mert ez egy prémium kategóriás autó. Ültem 1-es BMW-ben is, és az bizony sokkal komolyabb volt belül.
Kb 10 percet tudtam csak vezetni, és még 10-et utasként töltöttem benne. Szóval tényleg csak az első benyomásaimat tudom leírni, de legalább nem offtopic :-)
Összehasonlítási alapom 145 2001, 1.6 TS.
KÜLSŐ
Isten a gép, tényleg mint egy mini-8C! Nekem egy az egyben bejön a formája minden szögből. Napokig tudnám nézni, ahogyan elhajt előttem. Az ajtók viszont meglepően rövidek, és nem olyan súlyosak, mint amit elvárnék egy háromajtós kocsitól. A keretnélküliség feelingje annyira nekem nem jött át, de ez az én saram :-)
A csomagtartóban ugyanolyan anyagok vannak, mint a 145-ösömben, pedig előrelépésre számítottam. Cserébe mélyebb a raktér, viszont rövidebbnek is tűnt. Jó, hogy végre elég benyomni az alfa emblémát a fedél nyitásához.
BELSŐ
Talán túlságosan nagyok voltak az elvárásaim, de elöl nagy szar az egész. Az ajtók belső burkolata több centit benyomódik, a könyöklőnél is nagyon be tudom nyomni. Arról nem is beszélve, hogy az anyaga borzalmasan kemény, egyáltalán nem olyan gumis, mint a 145-nél. Szerintem pár év alatt ezek a burkolatok durván elkezdenek majd zörögni, annál pedig nincs rosszabb egy autóban.
A kézifékkarja lötyög oldalirányba, és a fogantyúja sem tűnt bőrnek, csak utánzatnak. A kormány bőrözése elmegy, de a közepén lévő vajszínű műanyag rendkívül gagyi. Ugyanez van a középkonzolon is a rádió környékén, ami még a dizájnra sem lehet túl büszke.
Az ülések elég jók, de ilyen rövid idő alatt nem találtam meg a kényelmes pozíciót bennük. Baromi magasra került az indexkar, először nem is találtam. A DNA kapcsoló minősége elmegy, de a szénszálas utánzatú műszerfalburkolat tetszett. Nem túl szépek a légbeömlők sem, olyan japánosan gagyi az anyaguk.
Kicsi a kesztyűtartó, még a 145-höz képest is. De legalább magas a rekesz, tehát nem csak vékony tárgyakat lehet belepakolni.
Hátra sajnos nem tudtam beülni, de szemre kevesebb a hely, mint a 145-ben és a tető is durván elvesz a fejtérből. Az ereszkedő tetőív miatt hátrafelé alig lát ki az ember, elsőre nagyon idegesítő. Én tutira vennék tolatóradart hozzá.
FUTÓMŰ
Dynamic módban sem rázza szét a belünket, ami a 145-nél nagyon gáz. Normál módban is megfelelően komfortos számomra, de azért a buckákra vigyázni kell. Ha nem tud kirugózni egy úthibát, akkor hatalmasat üt a futómű.
Sportos vezetésnél dynamic módban azt hiszed, hogy mindjárt felborulsz és ezt a kanyart nem éled túl. Aztán meglepődsz, hogy mégis sikerült. Érzésre magas a súlypontja az autónak, és eléggé billeg, de végül rácáfol a kanyar után.
MOTOR
A 155 lovasat próbáltam ki, nem ment rosszul. Érzésre alig megy jobban a 145 1.6 TS-emnél, de csak azért, mert nem néztem a kilométerórát :-) Ez végül is pozitívum, mert azt jelzi, hogy elég jól elszigeteli a külvilágot a karosszéria. A motor nagyon könnyen felpörög, meg is lepődtem, hogy már 6500-nál jártunk. Érzésre szépen, egyenletesen húz. Nincsen a dízeleknél ismert hirtelen megjött nyomaték, ami miatt szintén gyengébbnek érezzük. Szerintem a 8 másodperces gyorsulásával úgy szembesülnénk igazán, ha az előtte használt autónkkal versenyeznénk egyet. Különben nem tűnik fel a motorerő. Alapjáraton teljesen halott, de ennek ellenére csak első indulásnál fulladtam le vele.
Hang szempontjából a TS nekem jobban bejön, de egy 1.4-es motortól ez így is nagyon szép. Volt, hogy kicsit karcos morgás jött elő, de lehet azért, mert a tesztautót már sok újságíró megkínozta. Ezzel együtt azt mondom, hogy remek a motor.
Kulturált vezetésnél sem volt vele gond, rajtunk múlik, hogy melyik fokozatban megyünk vele a gyorsítási igénytől függően. A váltó sokkal jobb, mint a 145-ben. Magas fordulaton is lazán beveszi a fokozatot, nem kell rá figyelni, hogy ne daráljanak a fogaskerekek. Jó a hátramenet is, mert van felhúzható gyűrűje, ami szerintem százszor jobb, mintha csak közvetlenül áthúznánk R-be a kart.
A kormány normálban nekem túl könnyű volt, dynamicban pedig nem sikerült annyira éreznem az utat rajta keresztül. Rossznak nem nevezném, inkább csak szokatlan volt. Parkoláshoz nem tudom mennyire kell tekerni, mert nem próbálgattam. Egyszer álltam vele félre, akkor úgy tűnt, hogy jobban kanyarodik, mint a 145.
VÉLEMÉNY
Most, hogy leírtam a fentieket, már egyre jobban vágyom vissza a kocsiba. Pedig amikor kiszálltam úgy gondoltam, hogy nem rossz, de sokkal jobbat vártam. Szerintem a beltérre ráfér egy facelift vagy special edition verzió már most, mert ez így kritikán aluli. A külseje a 145-höz hasonlóan szerintem még 10-15 év múlva is egyedi lesz, én imádom. Ha lenne 6 misim rá, akkor kétszer is meggondolnám, hogy megéri-e ezt az árat. Sajnos a gagyi beltér számomra lesújtó, mert ez egy prémium kategóriás autó. Ültem 1-es BMW-ben is, és az bizony sokkal komolyabb volt belül.
mesa11-11-2008 10:54:15 // 2674
Túl kozervatívak vagytok! Nekem bejönnek az EMOs lányok :) 1 szavazat a fekete teflon keretre. Plusz 1 voks a Biancora. Minusz 1 pont a gyöngyházra. Azt meghagyni Csonka Bandi részére... :D
Tedi11-11-2008 10:08:45 // 2673
Én úgy hívom, hogy emós szűzkurva, de kb ugyanarról van szó :D
Somez11-11-2008 06:16:14 // 2672
Azért ez a fogalom már önmagában elég érdekes :-)
Attie10-11-2008 21:23:32 // 2671
Ugye? :)
A feketével olyan mint egy betépet tinikurva :)
A feketével olyan mint egy betépet tinikurva :)
Somez10-11-2008 20:20:25 // 2670
Gyere ide takarodj! :-)
Tedi10-11-2008 16:53:17 // 2668
Ízlések és pofonváglak :DD
Somez10-11-2008 16:48:03 // 2667
Nekem a fekete kerettel jobban bejön, mint a krómmal...
Seriff10-11-2008 16:18:27 // 2666
Mert úgy látszik, hogy cserélgethető:)
Tedi10-11-2008 16:17:04 // 2665
Nem tudom miért erlőtették a gyári sajtófotókon azzal a fekete kerettel, szerintem ezzel a krómmal, meg a matt ezüsttel sokkal jobban néz ki.
Seriff10-11-2008 15:56:42 // 2663
de ez nem ugyanaz :)
GT Ɨ|ѯ10-11-2008 11:31:59 // 2660
nemrosszebbenaszínbensem:-)
Seriff10-11-2008 09:24:20 // 2659
Ez az új hibridmito :P
Seriff10-11-2008 09:23:54 // 2658
A Toyotások már csak ilyenek:D
GT Ɨ|ѯ10-11-2008 09:20:23 // 2657
jó a háttér..:-DDD
Xixo10-11-2008 01:31:04 // 2656
Baszki a Lexus egy az egyben ellopta a MiTot!! :)))))))))
Seriff09-11-2008 18:14:02 // 2655
GT Ɨ|ѯ06-11-2008 15:45:03 // 2654
egész pontosan így történhetett minden esetben...:-))))
Xixo05-11-2008 02:35:08 // 2653
Gondolom!! :))
Biztos mindig mindenki megvárta, hogy bemelegedjen a motor, de utána se pörgették agyon, hogy mitbír?, meg leállítás előtt is vártak picit, hogy kihüljön...
Biztos mindig mindenki megvárta, hogy bemelegedjen a motor, de utána se pörgették agyon, hogy mitbír?, meg leállítás előtt is vártak picit, hogy kihüljön...
Seriff04-11-2008 10:29:21 // 2652
Na az fix, soha, semmilyen körülmények között!!
Azzurro04-11-2008 10:27:48 // 2651
Abban én is reménykedek!!
GEORGE04-11-2008 10:26:07 // 2650
Biztos lesz egy példány aminek halálán lesz a turbo de azt meg gariba kell cserélni egy 1 éves auón. De szerintem nagyon kevesen lesznek azok akik kinyírják az 1 éves autójukat........ha meg 1 év alatt elvéreznek majd a MiTo-k az elég szomorú dolog lesz és nagy bukás az Alfának.....
NGC04-11-2008 09:25:49 // 2649
nekem is, de remélem ezt a lámpaformát hanyagolni fogják a jövőben:)
GT Ɨ|ѯ04-11-2008 09:20:01 // 2648
Mé'??szípen be lettek járatva:-DDD
Azzurro04-11-2008 05:55:37 // 2647
Nekem nagyon tetszik a Mito!Remélem befutó lesz.Hajrá!!!
Xixo04-11-2008 02:51:53 // 2646
Mondjuk a tesztautókat nem venném meg!! :))
Xixo04-11-2008 02:49:21 // 2645
És hogy lásd, milyen rendes vagyok: annyiért átveszem a 45ösödet, amennyiért beszámítanák a MiTo-d ba!!! :))))
Vagy ha mégse jönne majd be, akkor szőrénszőr visszacserélem veled!!
Na??
Vagy ha mégse jönne majd be, akkor szőrénszőr visszacserélem veled!!
Na??
Szilárd03-11-2008 21:47:17 // 2644
A "népautókba" megáll max. 400-ból bármelyik modellbe.
Seriff03-11-2008 19:54:44 // 2642
Lassan mennék kötelező szervízre;) illetve vinném a szejátot- hátha turbót kell cserélni:D
BeeGee03-11-2008 19:50:30 // 2641
Nem-e?
Túró - 500, új csövek - 100, új bizbasz - 150, munkadíj - 200...
fogadni mernék rá, hogy ha nem is, de biztos kacolná az egy millát :)
Túró - 500, új csövek - 100, új bizbasz - 150, munkadíj - 200...
fogadni mernék rá, hogy ha nem is, de biztos kacolná az egy millát :)
Szilárd03-11-2008 18:09:24 // 2640
Még ott sem kerül annyiba...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
478
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?