Forum >> MiTo

Satti29-10-2008 20:57:53 // 2438
Hiába az, nem csupa nagy betűvel kell írni.
Satti29-10-2008 20:56:44 // 2437
Csak annyi, hogy a BMW-t, azt mindig is így kellett írni, csupa nagy betűvel, ( Bayerische Motor Werke), viszont az Alfa Romeo, ill. a Honda, az telejs nevek, ott csak a kezdőbetű nagy természetsen, ennél fogva, úgy a helyes, mégha nem is teccik, ahogyan a cikkben is van, tehát kis kezdőbetűvel.:-)
Halesz29-10-2008 20:51:19 // 2436
Mennyi helyesiras szakertonk lett hirtelen ;) kerdezzuk meg
Magoot es Akit is ;)
GTPeti29-10-2008 20:47:01 // 2435
És akkor még te azt mondod, hogy én elveszek a részletekben. :))
Nézd meg miről megy itt a postolás egész este... :)))
Seriff29-10-2008 20:45:15 // 2434
Gyáááááááááááááááár!

Miért?:)
Attie29-10-2008 20:44:34 // 2433
Szerinted a mellékneveket nagybetűvel kell írni? Nyelvtan 1-es, leülhet :-PP
Tedi29-10-2008 20:40:21 // 2432
Igen, de hivatalosan nem ez a neve és nem így írják. Kérdezd meg a gyárat, hogy mér :)
Tibe29-10-2008 20:40:04 // 2431
Ha nyelvtanilag vizsgáljuk, akkor az Alfa és Honda szót is nagy kezdőbetűvel kellett volna írja! :)
Attie29-10-2008 20:38:49 // 2430
Durván sok az Alfa a mostani Autó-Motorban :))
Seriff29-10-2008 19:54:43 // 2429
Az ALFA is mozaikszó Anonima... :PP
Seriff29-10-2008 19:46:49 // 2428
Ezt leírtam én is, csak finomabban:P
Tedi29-10-2008 19:40:08 // 2427
Ez egy picit belemagyarázás, sőt. Nyelvtanilag így helyes, ahogy írta. Mivel a BMW mozaikszó és feloldása csak úgy lehetésges, hogy Bayerische...., így kötőjellel kell a toldalékot hozzá rakni, a mozaikszavakat pedig csupa nagy betűvel kell írni ugyebár...

Grétsy Tivadar előadását hallhatták :)
Tibe29-10-2008 19:36:28 // 2426
Halesz nézd meg figyelmesebben ezt a részt :

"Ők a BMW-sek, a hondások és az alfások."
Ezzel akaratlanul is elárulta magát. Észreveszitek? :) csak a bmw-t írta nagy betűvel a Hondát, Alfát nem. Ergo innentől amit ír az autóról nem mérvadó... mert elfogult egy másik márka irányában.
Junior29-10-2008 18:28:01 // 2425
a kereskedő helyében (és mint Alfa-fanatikus) egy ilyen tettért cserébe a vérét követelném, de a minimum egy egekig magasztaló cikk lenne!!!
Seriff29-10-2008 18:27:30 // 2424
"the new – and even more boring – Golf" ;)
GTPeti29-10-2008 18:24:29 // 2423
Én nem lepődök meg rajta. Hibás (lehúzott) szenzorral megértem, hogy nem működik. Visszadugva pedig vagy magához tér vagy max. hibakód törlésre vár.
Junior29-10-2008 18:22:38 // 2422
mennyire igaz :)))
Seriff29-10-2008 18:22:37 // 2421
Persze, róla mindenki tudja, hogy két anya szülte:D
Tedi29-10-2008 18:20:49 // 2420
Bár hozzáteszem meglepődnék, ha emiatt mondana csődöt a DNA kapcsoló. Bill Gates módszer lehet segít rajta.
GTPeti29-10-2008 18:20:30 // 2419
"édesanyák kezdenek heves csuklásba"
Neki ezekszerint több is van...
Tedi29-10-2008 18:18:19 // 2418
A FAM biztos díjazza, hogy elbaszta a DNA kapcsolót :D És még le is írja, amilyen barom :) Simán kifizettetném az arccal, mert direkt volt a történet, nem véletlen hiba. És még bizonyítani is lehet.
Zool29-10-2008 18:15:09 // 2417
Alig használt szalonautók nagy kedvezménnyel ? :)
Junior29-10-2008 18:04:14 // 2416
Az is a szakértelmét tükrözi, hogy képes volt kinyírni a DNA-ját egy vadonatúj autónak, csak azért, hogy valóban megvan-e a 155 LE benne.
"Ilyenkor aztán megindul a levelek árja, édesanyák kezdenek heves csuklásba, egész klubok kiáltanak ki új közellenséget."
Leírja és még csodálkozik rajta.
Junior29-10-2008 17:59:51 // 2415
Teljesen igazad is volt!
Tudom hogy milyenek és az a szörnyű, hogy mégis mindig megveszem annak ellenére, hogy tudom mekkora köcsög Fritz-bérenc egy társaság az egész, de szeretek képben lenni az autók terén.
Selmak29-10-2008 17:39:42 // 2414
Ráczra és cikkeire nem érdemes szót vesztegetni, dácia lóganéról örömódákat zengett utána meg volt sértődve hogy szaré'-hugyé' nem adták oda neki a tartós tesz végén. Csórikámnak nincs rá pénze, így savanyú a szőlő. Szakértelméhez tartozik az is mikor a Voyager V-Motori dieseléről legőzborotvázta a holtponti jeladót. Grande punto 1.4 T-Jet is lehúzta pinalogós kiló 1,2Thez képes.
Tedi29-10-2008 17:36:57 // 2413
Szerinted miért fogalmaztam úgy az Év autójás cikkben, hogy minden idők legunalmasabb Golfja? :) Szánalmas. Az Auto Bilden meg ne húzd fel magad, Te is tudod, hogy milyen gyökerek. A magyar Auto Bild nemkülönben.
Junior29-10-2008 17:05:07 // 2412
elolvastam a német Auto Bildben a tesztet, de majdnem széttéptem az újságot!
bár mondjuk nem vártam sokat tőle
3 nő tesztelte Mitot, a minit, meg már nem emlékszem, melyik fostalicskát, de a Mitónál olyan hibákat róttak fel: kicsi a csomagtartó(a mininél meg sem említik),grande puntós a belseje, külön felhívták a figyelmet arra, hogy a kormányoszlopnál az a bőr lebernyeg hogy néz már ki, ja és amire tényleg kiakadtam! az egyik okostojás azt mondta, hogy abból a kriksz-krakszból a hátulján ő mindent ki tud olvasni csak a MITO szót nem! NORMÁLIS???
a következő számban a beérkező levelek mindegyikében német Cartársaink úgy elküldik a halál f****-ra a csajt is meg az újságot is hogy nagyon!
Rohadt Fósvágenjeikről bezzeg semmi rosszat nem lehet hallani! a hőn áhított Góf VI is ugyanúgy néz ki mint az V-ös!
Na kidühöngtem magam!
Junior29-10-2008 16:56:09 // 2411
le kell ültetni a p****-ba, aztán akkor nem rakja a seggét sehova!
Zsolesz29-10-2008 16:53:36 // 2410
Gondolom azért tűnik neki rosszul adagolhatónak mert fog mint a satu és lehet ők ahhoz vannak szokva hogy taposni kell mint az állat mert nem áll meg.
Szerintem ezekkel a bazi fékekkel brutális.
Tom1229-10-2008 16:48:44 // 2409
Gratula, rátapintottál a lényegre! ;-)
Pont erre gondoltam, csak másképp...:-))
Junior29-10-2008 16:46:46 // 2408
ha neki nem jön be a risza az azért lehet, mert vagy fél tőle, mert nem tudja kezelni a helyzetet, vagy nem folyik igazából benzin az ereiben, csak úgy tesz mintha... akkor meg miért megy autósújságírónak?
Az istenített BMW-je, a hátsókerék hajtásával nem áll keresztbe?
Tom1229-10-2008 16:21:45 // 2407
Meg azt se felejtsük el, hogy "emberek" tesztelnek, ez 1 vélemény volt. Van, akinek egy kis riszálás csak "vörös posztó" és gázzal + adrenalinmámorral oldja meg az adott helyzetet, meg, hát olyanok is akadnak szép számmal, akik a legenyhébb "riszától" is frászt kapnak és már nyomnák is a "katapult - gombot". Ja + még a 2 véglet közötti számtalan árnyalat, azt már nem is említem... Neki pont nem jött be a "risza". :-)
GTPeti29-10-2008 13:35:35 // 2406
Gyerekek lehet, egy kérdésem. Tényleg nincs a motorháztető oldalsó szélei alatt "ereszcsatorna"? Szóval a víz csak úgy folyik be amerre lát? Hülyeség, de akkoris. :)
Seriff29-10-2008 13:29:19 // 2405
Akko kabbe akko :D
Halesz29-10-2008 13:28:11 // 2404
Az Alfa Romeo, mint márka viszont nem mozaikszó, még akkor sem, hogy ha azt írod, hogy alfás.

A BMW-st meg nem tudod máshogy írni, max: bimmeres :)
Seriff29-10-2008 13:19:21 // 2403
Azt, hogy Te, vagy Téged is kis betűvel kell írni, de ha meg akarom adni a kellő tiszteletet, nagy kezdőbetűvel írom:)

Akkor meg bmw-s:P, vagy ha nem, akkor ALFÁ-s, mert az ALFA ugyanúgy mozaikszó, mint a bajor motor műveké:P
Halesz29-10-2008 13:17:05 // 2402
Azt hogy alfás, hondás, kisbetűvel kell írni, bármily meglepő :) Még akkor is, ha rólunk van szó. (Az, hogy rólunk, az sem Rólunk amúgy :)
Seriff29-10-2008 13:10:48 // 2401
Ha a fékkel annyi bajuk van, próbálják ki az 500as fityóból a 100lovas változatot:D Azt teszteltem a nyílt hétvégén a MiTo előtt, az sokkal inkább pattogot, siklott ide-od a kis tengelytáv miatt
Seriff29-10-2008 13:09:35 // 2400
Alfás kis betűvel grrr :))
Seriff29-10-2008 13:09:03 // 2399
Ez alap:)) Hányan írtak már neki az Amoréról?:D
Tedi29-10-2008 13:09:00 // 2398
Túloznak azért. Annyira nem szar a helyzet, mint ahogy a TC leírja. Az Auto-motorban meg odáig vannak az autótól, meg vissza, tetszik nekik (szívük joga, ebbe nem kötök bele), viszont a futóműről írottakról inkább az ő véleményükkel értek egyet. nem azért, mert nem húzzák le, hanem, mert szerintem reálisabb, amint írnak.
"...egészen nagy tempóban is garantálja a stabilitást. Nem kell lemondanunk az örömautózásról, kanyarkokban, provokálva bizony riszálásba kezd, de jóindulatúan irányítható marad."

Ha összevetem saját tapasztalataimmal, akkor a kettő kb. ugyanaz.
Satti29-10-2008 13:03:25 // 2397
Emléxel az Üvegtigris első részre? :-)) " Nekem...ne!!" :-)))
Tedi29-10-2008 13:02:02 // 2396
Nem gond :) Csak passzív nevelést folytatok :DD
Halesz29-10-2008 13:01:17 // 2395
Nekem ez a kedvenc részem a cikkben:

"Sok kisebb vérszomjas szabadcsapat mellett három igazán félelmetes, hatalmas, könyörtelen hadsereget ismerünk az autóbuzéria világában. Ők a BMW-sek, a hondások és az alfások. Minden újságíró kezében megremeg a penna, ha olyasmit készül leírni, hogy „a vezetés élménye ennél több kellene hogy legyen”, hogy „a műszeregység burkolata rettentő gagyi műanyag”, esetleg hogy: „nekem a Mito nem tetszik”. Ilyenkor aztán megindul a levelek árja, édesanyák kezdenek heves csuklásba, egész klubok kiáltanak ki új közellenséget. "
Belga29-10-2008 12:34:49 // 2394
Van benne igazság.
Bár szerintem, ha "csak" kanyarodni kell, vagy akár forszírozott tempóban, gázzal kanyarodni, akkor azt profin adja elő, nagyszerű kanyarsebesség érhető el vele. Hihetetlen módon tartja magát az íven, fékezéskor viszont valóban nagyon idegessé válik.
Buksi29-10-2008 12:19:30 // 2393
Kapott a MiTo egy szavazatot tőlem is! ;-))
raga29-10-2008 12:10:17 // 2392
Hát azt nem tudom, hogy a hátulja mennyire ideges,mert a tesztvezetés alkalmából nem autóztam annyira határon, hogy el tudjam dönteni, de hogy azt írja a fékről, hogy rosszul adagolható azt nem értem, mert a fék szerintem mesterien jó benne.
Seriff29-10-2008 11:40:11 // 2391
Satti29-10-2008 11:32:20 // 2390
Jólvanna, nincs ilyenkor erre időm, most láttam a cikket, és gondoltam belinkelem, bocsi, ha ez ekkora gond lenne.:-)
Tedi29-10-2008 11:09:01 // 2389
1) olvass vissza
2) néz be a hírek rovatba

csak ennyi :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.