Forum >> MiTo

Tom1215-11-2008 15:30:58 // 2739
Még kevés a szponzor a versenyzéshez...:-))
Seriff15-11-2008 15:14:09 // 2738

Tom1215-11-2008 15:02:30 // 2737
Persze lehet olyan "mezei" oka is, hogy pl. olcsóban adták, mint a golfot, stb...
Mindegy, jobb /hatásosabb/ így, mint egy rakás kidibott pénz olyan reklámra, ami süket fülekre talál...
GTPeti15-11-2008 14:56:47 // 2736
Ha tényleg nem az általam vázolt okai vannak, akkor rájöhettek, mennyivel vonzóbb egy MiTo, mint egy Polo v. Golf.
Tom1215-11-2008 14:54:35 // 2735
Lehet, hogy meglátták az ultra unalmas új golf ultra unalmas reklámját és azon a ponton úgy gondolták, hogy kell egy kis dinamika, friss "vér" /stb/ a cégbe...;-))
Tom1215-11-2008 14:50:28 // 2734
Csak gratulálni tudok hozzá, annak, aki/k/ ezt összehozta/k/, egyébként, nincs ott "tagunk"? Talán az ő kleze lenne benne? :-))
GTPeti14-11-2008 12:48:58 // 2733
(Lehet még egy zseniális húzás is a Fiat Deutschland részéről... Asszem a VW-nél a földön fetrengenek és a hajukat tépik. :)
GTPeti14-11-2008 12:47:10 // 2732
Ilyen nincs (*), ez vagy áprilisi tréfa, vagy a DB-nél vkinek elgurult a gyógyszere. :))))

(*: Látom, a jelek szerint van, mégis hihetetlen.)
Balázs156SW14-11-2008 12:38:39 // 2731
Javaslom, hogy a német vasúttársoság regisztrálhasson az alfaamore.hu-ra. És megjelenjen az új tagok között. Százszor.....
Balázs156SW14-11-2008 11:42:43 // 2730
http://hvg.hu/cegauto/20081114_alfa_romeo_mito_db_deutsche_bahn.aspx
Erre varjatok gombot!
Attie13-11-2008 23:33:24 // 2729
Ja így OK :)
Asszem én értettem félre.
BeeGee13-11-2008 23:18:33 // 2728
Úgy értem, h egy kisautóba ne várjon az ember olyan minőséget, mint egy nagyobb kategóriában.

Vagy félreértettem :)
Attie13-11-2008 23:14:08 // 2727
Ezt a dehogyisnemet most hogy érted? :)

Ha jobb a minőség, akkor egy kategóriával feljebb lép az autó?
Szerintem hiába rakok bőrt meg autómata váltót meg ezer légzsákot stb egy Suzuki Altoba, Seicentoba, Matizba, akkor sem lesznek több mint egy kis kategórás autó.
BeeGee13-11-2008 22:56:12 // 2726
"A minőség nem befolyásolja, hogy melyik méretkategóriában van egy autótípus."

Dehogyisnem. Még a felszereltsége is változtatja a minőséget. A török belépő lineában más anyagok vannak, mint a német fullosban, ami még így is futkosós autónak számít :)

És pont a kispénzű, de nagyreményű vásárlók vannak ezzel átverve.

De gondolom Te érted, csak azért írtam Neked, mert nem átsiklottam ezen a mondaton. :)
Attie13-11-2008 22:49:16 // 2725
A minőség nem befolyásolja, hogy melyik méretkategóriában van egy autótípus.

Én értem ezt, de akkor miért a 145 minőségéhez hasonlítod a Mitot?
A 145 alsó közép kategória, a Mito meg kis autó kategória. Egy nagyobb kategóriájú autóban általában jobbak az anyagok és jobb az összeszerelés is.

Hasonlítsd egy jól felszerelt GPuntohoz. Megkapod ugyan azt a minőséget csak a nevet nem kapod hozzá.
GT Ɨ|ѯ13-11-2008 21:51:14 // 2724
igen,+értem,de sokan nem....:-)
Somez13-11-2008 19:07:17 // 2723
Én azt vártam, hogy a 145-ösöm anyagainál nem lesz rosszabb a beltere. Így kicsit csalódás, de talán csak ebben az egyben csalódtam. Viszont az autó belterét látja a sofőrje a legtöbbet, szóval fontos tulajdonság.
BeeGee13-11-2008 18:56:01 // 2722
Azért mondom, másnál még silányabb a helyzet. A 2-2,5Mes kisautókról ne is beszéljünk..
Sztem van benne szép részlet is, és van benne sok nagyon gagyi is, de ha a kategóriáját nézzük nem kell szégyenkeznie.
Somez13-11-2008 18:46:16 // 2721
Gpuntót belülről nem láttam, de én úgy feltételeztem, hogy a 145-ös anyagait azért nem múlják alul a Mi.To-val. Arról nem is beszélve, hogy sokkal drágább a Puntónál. Ha valami jó minőségű, akkor úgy vélem megéri az árát, de ennyi pénzért a beltér egy fokkal jobb kéne legyen.
Seriff13-11-2008 18:41:41 // 2720
Ez a minimum, sokkal jobban mutatnak így:)
BeeGee13-11-2008 18:26:13 // 2719
Beszarok, még középre is igazítod a képeket.. :D
BeeGee13-11-2008 18:25:28 // 2718
Hát ez tudtuk, és rá is világítasz a lényegre. Csak egy pontot hagysz figyelmen kívül, a MiTo a puntohoz, és a többi kisautóhoz mérten próbál prémium lenni, nem a többi alfához képest.
Ami egy 47esben már gagyi, az a MiToban elmegy, mert egy Gpuntoban még nem találod meg.
Seriff13-11-2008 18:21:30 // 2717
..............
Somez13-11-2008 15:00:49 // 2716
A minőség nem befolyásolja, hogy melyik méretkategóriában van egy autótípus.

Fiatnál jelenleg így néz ki a szitu növekvő sorrendben: Panda, Punto, Bravo, stb
VW-nél ugyanez: Lupo, Polo, Golf, stb

Alfánál nincs Panda méretű autó, a 147 meg Golf kategória, csak mivel 2000-ben bejött modell, ezért azóta a kategóriájában versenyző típusok megnőttek. Ezt a hátrányt majd a 149 fogja ledolgozni.

A Mi.To méret tekintetében nem Bravo/Golf kategória, hanem Punto. És most a méretéről beszélek, mert az egy teljesen más téma, hogy az autógyártók között vannak minőségbeli különbségek. Prémium kategóriára gondolok. Szóval méret tekintetében a Mi.To-t lehet hasonlítani a Puntóhoz, de a Fiat nem prémium márka. Emiatt nem ugyanaz a célközönségük.
Attie13-11-2008 14:33:19 // 2715
Lehet hogy egy méret a 145-tel, de egy kategóriával lejjebb van.

Nekem pl a régebbi 75-öm nagyságrendekkel jobban össze volt rakva és mnőségben is magasabb volt, mint az újabb 33-am.
BeeGee13-11-2008 14:23:34 // 2714
De ugyanakkora a méretük..
Somez13-11-2008 14:22:59 // 2713
Miért nézném? Azokat nem az Alfa Romeo gyártja.
BeeGee13-11-2008 14:18:48 // 2712
No de a GPuntót, és jópár offost, fiestát, polót, rommstert méirt nem nézel annak? :)
Somez13-11-2008 14:15:00 // 2711
Én azért nézem, mert ugyanakkora méretű és tömegű. A 147 bár a 145 utódja, egy mérettel nagyobb autó.
Stef13-11-2008 13:41:37 // 2710
Pedig jobban megy ;)
BeeGee13-11-2008 13:30:26 // 2709
Miért nézitek a MiTo-t a 145/146 utódjának? :)
Köze sincs hozzá..
BeeGee13-11-2008 13:29:12 // 2708
Ez komolytalan kijelentés volt...
Kau13-11-2008 12:53:36 // 2707
Akkor is ez a véleményem ;)
Jobban nem megy, mint az én 1.6-osom. Nincs benne nagyobb hely, nem is tetszik. A 2-vel még sokat is mondtam, ha figyelembe veszem, hogy az enyém már csak 1-et ér ;)
Tom1213-11-2008 12:18:56 // 2706
"Sportcsomagos" mutyukit...:-DDD
Tom1213-11-2008 12:17:53 // 2705
"Jól ment, de valószínűleg a szigetelés miatt és amiatt, hogy a karosszéria eléggé körül ölel, nem éreztem annyira durvának a tempónkat. Aztán amikor ránéztem az órára, akkor feltűnt, hogy többet mutat, mint amit várnék."

Az már húzósabb, mikor levélben, fényképpel bizonyítják, hogy mennyi is volt az valójában.:-)

Tehát: a GTA /MiTo/ lesz az ideális - ilyen szempontból...;-)
GT Ɨ|ѯ12-11-2008 21:38:09 // 2704
húú,mitfox kapni a 2 milkáért:-)))
engem lebass..k a 4-ért is.....
dfg (Tanárúr)12-11-2008 20:03:54 // 2703
sejtettem :)
dfg (Tanárúr)12-11-2008 20:03:38 // 2702
na én arra tartogatom a próbautamat :)
Somez12-11-2008 16:27:48 // 2701
Kicsit autóztam a belvárosban a sajátommal. Nos át kell értékeljem a véleményem a Mi.To-ról, érzetre is sokkal jobban megy, mint az 1.6 TS 145 :-)
Viszont a beltér műanyagjaival továbbra sem vagyok kibékülve.
Tedi12-11-2008 12:41:53 // 2700
Teddy gépével semmi baj nincs :) Csak nagyon bejött neki a MiTo :)
Kau12-11-2008 12:13:17 // 2699
Majd a 230 lovas verziónál minden klaffolni fog ;)
Nem lőhetnek el minden puskaport az 1.4-esbe. :)
Kau12-11-2008 12:11:10 // 2698
Izé. Negatív vélemény.
Somez12-11-2008 12:10:45 // 2697
Cimbim Seat Leonja 4 misibe került és az is ilyen olcsó anyagokból van belül. És valamivel talán jobb az ülése. Csak hogy az egy kategóriával nagyobb autó, és sokkal olcsóbb is. Igaz csak 110 paci. Halesznak mondtam MSN-en, hogy az Alfa helyében a Mi.To-hoz többféle minőségű műszerfalburkolatot adnék, hogy a vásárló választhasson.
Somez12-11-2008 12:09:04 // 2696
Minden ilyen összehasonlítás komolytalan, mert a két sofőr másképp vezethet. Plusz nem hozhatsz ki mindent a kocsiból, mert össze is törheted...
Kau12-11-2008 12:08:58 // 2695
Én kb. ugyanezt gondolom róla, csak nekem a külseje sem tetszik :))
A váltóhoz pedig annyit, hogy valószínűleg azért megy simán a váltás magas fordulaton, mert még új. Az én 146-osomban is olyan volt, mint a vaj. A másodperc tört része alatt tudtam váltani. Most már nem olyan, akadozik. Igaz 150K van benne.
A hely pedig számomra is fontos, mert nem mindegy, hogy a gyerekülésben ülő gyerekek szétrúgják a hátam egy hosszabb úton :))
Biztosan van akinek nem tetszik a pozitív vélemény, de én se adnák érte még 2 milkát sem :) (Szigorúan saját vélemény). Pont úgy nem jön be, mint pár offos.
dfg (Tanárúr)12-11-2008 12:08:32 // 2694
Tisy barátom vezette a gyöngyösi 1,4T mitot, és ő is azt mondta, hogy nem dobta el magát a motorerőtől, pedig neki is 1,6 TS-e van. Lehet Teddy gépével van a baj? ;)
dfg (Tanárúr)12-11-2008 12:06:10 // 2693
ez komolytalan összehasonlítás volt. a mito-nak sokkal jobban kellene mennie egy gt dieselnél....
Somez12-11-2008 12:03:40 // 2692
Nem nagyon néztem az órát, de 80-90 volt a max :-)
Halesz12-11-2008 12:02:10 // 2691
De ugye Ti sem mentetek 50-nél többel? :D
Somez12-11-2008 11:48:14 // 2690
Mi a pusztaszeri úton hajtottuk meg, az aztán kanyargós. Igaz nem én vezettem, hanem a vezess.hu-s kolléga. Ugyanitt haver 320d BMW-jét is teszteltük fél éve. Mindkettőben megvolt a halálfélelem, de a BMW még hátba is csapott gyorsításnál. A Mi.To annyira nem passzírozott az ülésbe, de beszartam, hogy felborulunk :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.