Forum >> Spider
GTPeti09-06-2012 20:25:34 // 3610
Amit Piritu írt az rubber bush (gumiszilent, fémpersellyel).
Wickey09-06-2012 20:24:42 // 3609
ez a febi cucc ez egy kutyaközönséges szilentnek tűnik. Ilyet pont le lehet sütni.
Wickey09-06-2012 20:22:39 // 3608
azt írja valamelyik szagirodalom, hogy a 3 literesek spherical joints (gondolom G-szem), a 2 literesek meg rubber bush. Na, majd meglátom, ha aláfekszem, ha igaz, akkor jó bele a PU. A gyanús az, hogy a powerflex katalógusban benne van, ha pedig az (a rohadt drága árával ellentétben) nem valami jó / tartós megoldás lenne, akkor egyszerűen kikerülne a listából... szvsz...
GTPeti09-06-2012 20:22:13 // 3607
Piritu - 1.000.00009-06-2012 20:17:15 // 3606
KGBMAN blogja is ír róla.
Piritu - 1.000.00009-06-2012 20:14:42 // 3605
Ha minden igaz ilyen kell bele:
"Gyártó: cikkszám:
Birth B2165
Lemförder LF10747
Febi FEBI2354 01303
Frap G2310"
"Gyártó: cikkszám:
Birth B2165
Lemförder LF10747
Febi FEBI2354 01303
Frap G2310"
Wickey09-06-2012 20:09:00 // 3604
Így összeáll. Akkor szilentről írtál, azt hittem, sima gumi szilent hiánycikk, amit PU-ból le lehet gyártani. Ezek szerint a G-szemre gondoltál, és abból kell valami merciét beletenni (?) :)
Piritu - 1.000.00009-06-2012 20:04:46 // 3603
Mint írtuk valamelyik w12x mergáé jó hozzá.
Wickey09-06-2012 20:01:07 // 3602
hajjajjj. Akkor csak remélni merem, hogy az jó benne. Még szerencse, hogy rendelhető a lengőkar, 100k/oldal. :-(
Totti (NagyVad)09-06-2012 19:59:28 // 3601
Oké akkor beszéljünk jövő héten!
Totti (NagyVad)09-06-2012 19:57:14 // 3600
Gl szem helyére nem lesz jó a pu ez tapasztalat 66 nál meg probáltuk ment is a szemétbe!
GTPeti09-06-2012 19:53:07 // 3599
Olyan csukló, amit a versenyautókban is alkalmaznak. No meg ipari gépekben. Gyakorlatilag mintha egy csapágyra hegesztenél egy menetes szárat.
Wickey09-06-2012 19:46:19 // 3598
fogalmam sincs, hogy mi az a G-szem, de mivel a Powerflex katalógusban szerepel az összes hátsó szilent, ezért nem hinném, hogy megoldhatatlan lenne egy köbméteres PU blokkból egy patent esztergával... :-)
Wickey09-06-2012 19:39:59 // 3597
persze, 125mm átmérőig vannak a szokásos méretek.
Piritu - 1.000.00009-06-2012 18:58:57 // 3596
Arra figyelj, hogy a rugótartó hátsóban G-szem van, nem sima szilent!
Totti (NagyVad)09-06-2012 17:50:32 // 3595
Na akkor ha van valami konkrét szólj rám légyszi mert valoszinű hogy érdekelne! Gondolom van nagyobb is mint 5 cm?!
Wickey09-06-2012 17:47:08 // 3594
Persze. Műanyagipari gyártócég. Most hétvége van, de hét elején nekifekszem rendesen. Per pillanat úgy néz ki, hogy a fél méteres 5 centi átmérőjű rúd 10ezer körül van, az meg legalább 10 nagyméretű szilent (POWERFLEX-ben legalább 7-8ezer/db), tehát úgy gondolom kábé 20ezer forint körüli összegből illene tudni kicserélni mind a 14 szilentet hátul a spiderben / gtvben poliuretánra. :-)) igaz szigorúan nyersanyagköltségben.
Totti (NagyVad)09-06-2012 17:32:28 // 3593
Ez a poliuretán rud érdekelne van beszerzési forrásod?
Totti (NagyVad)09-06-2012 17:29:29 // 3592
Most jön gyári TRW majd meg írom ha itt lesz!
Piritu - 1.000.00009-06-2012 12:32:46 // 3591
Akit érdekel a Tour 06.30-07.01-én, ne felejtse el jelezni!
Piritu - 1.000.00009-06-2012 12:09:44 // 3590
Piritu - 1.000.00009-06-2012 12:05:45 // 3589
A 225/45r17 több, mint egy centivel magasabbra emeli a kocsit az én 205/50r16-omnál.
A normál fekvőrendőrrel nincs gondom, csak van néhány abnormális. Volt hogy a küszöb ért le.
Az igazi problémám a nyomvályús utakkal van. A 84-es pl Sümegtől a Balcsiig több helyen komoly kihívást jelent, mert a bal kerékkel a szaggatotton kell menni. A nyomban haladva rendszeresen felül a középső púpon.
A normál fekvőrendőrrel nincs gondom, csak van néhány abnormális. Volt hogy a küszöb ért le.
Az igazi problémám a nyomvályús utakkal van. A 84-es pl Sümegtől a Balcsiig több helyen komoly kihívást jelent, mert a bal kerékkel a szaggatotton kell menni. A nyomban haladva rendszeresen felül a középső púpon.
gyml09-06-2012 10:39:30 // 3588
Nekem sem szokott leérni. Lehet hogy magasabb a 2. széria? Nekem télen 205/50 R16, nyáron 225/45 R17 gumi van fent, tehát ettől sem lehet magasabb, mint nektek.
BeeGee09-06-2012 10:29:56 // 3587
Bar nem mertem meg le, de talan egyszer, ha leert a gtv. Lehetseges, hogy az magasabban van? Fekvorendor meg nem volt problema pl, bar mindig lassan es ferden megyek at rajta.
Wickey09-06-2012 09:41:05 // 3586
ettől függetlenül azon gondolkodom, hogy veszek egy-két rúd poliuretánt, és legyártom a szilenteket magamnak esztergával. Kellő érdeklődés esetén esetleg összeállhatunk páran, mert 2-3 garnitúrát legyártani szinte semmivel nem kerül többe, mint egyet. Én a 80-as keménységű, gyárival kb. megegyező anyagra gondoltam.
Piritu - 1.000.00009-06-2012 08:50:04 // 3585
Halkan megjegyezném, hogy Ausztriában még sose ért le, pedig jártunk cifra helyeken :-))
Piritu - 1.000.00009-06-2012 08:48:57 // 3584
Az alját kis hasmagasság miatt csapod oda (meg gondolom a kakukk teló is közrejátszik), szerintem a keményebb szilent ezen nem segít. Max jobban ráz majd a magyar utakon :-(
Nekem is leér egy csomószor, pedig nem hajtom. Sokszor elég egy nyomvályú is. Fekvőrendőrön már többször is fennakadtam. Tiszta szerencse, hogy vaslemez a kartervédőm.
Nekem is leér egy csomószor, pedig nem hajtom. Sokszor elég egy nyomvályú is. Fekvőrendőrön már többször is fennakadtam. Tiszta szerencse, hogy vaslemez a kartervédőm.
Piritu - 1.000.00009-06-2012 08:45:27 // 3583
Bizony! Úgy eltettem a számát, hogy nem találom :-DD
Wickey09-06-2012 08:13:36 // 3582
az pont nem érdekel, hazafele egy ezerszer használt, teljesen ismert útvonalon jöttem, és vagy ötször odacsaptam az alját, pedig kifejezetten nem száguldoztam, magamban azon is röhögtem, hogy hogy lehet, hogy egy 150 lovas benzinessel másfélszer szarabb időt megyek mint egy 90 lovas turbódízellel. :-))) Szóval ha a keményebb felfüggesztés miatt esetleg még kevesebbet csapom oda, akkor inkább pattogok, mint a gumilabda. A gátlókat elküldöm Lindorhoz, és meghatározom neki a megfelelő felújítási paramétereket (sárgakoni középállásratekerve).
Totti (NagyVad)09-06-2012 07:49:09 // 3581
Ha emlékeim nem csalnak akkor abban is Gl szem van mint a 66 csonkbálványában!
Piritu - 1.000.00008-06-2012 23:15:38 // 3580
Hááát, attól lehet, hogy még keményebb lesz a felfüggesztés :-S
Wickey08-06-2012 23:09:13 // 3579
legrosszabb esetben berendelem powerflexből 150 fontért.
Piritu - 1.000.00008-06-2012 22:58:47 // 3578
Javaslom olvasgasd a blogomat, elég sok mindent cseréltem/javítottam én is a Spideren.
Piritu - 1.000.00008-06-2012 22:57:19 // 3577
Nem fér alá :-(
Ezért vettem egy rámpát, arra szoktam rájárni.
Ezért vettem egy rámpát, arra szoktam rájárni.
Piritu - 1.000.00008-06-2012 22:56:23 // 3576
A hátsó futómű elemei azért elég húzósak. pl a rugótartó lengőkar, bár állítólag szilentezni is lehet. Állítólag valamelyik W124 szilent jó hozzá. Ha megcsinálod érdekelne, hogy milyet sikerült beletenni.
Wickey08-06-2012 22:53:26 // 3575
a kérdés jó. A krokodil emelőt alá tudod tenni? Én pl. nem, csak ha ráparkolok egy 4centis deszkára. :-)
Csöri08-06-2012 22:52:16 // 3574
Klíma az enyémben sincs.:-))
Wickey08-06-2012 22:50:16 // 3573
2.0 TS, CF1-es tehát alu szelepfedeles, motorcserés volt 2005-ben, a motorban 100ezer km, a kasztniban 242ezer.
1995 évvégi, full fapad, szerintem ez az egyetlen spider az országban, amiben nincs klíma. Előéletről csak annyit tudok, hogy az elmúlt pár évben sokat állt, ez meglátszik rajta. Kipufogó hologramm, futómű hologramm, gátlók és fékek hologramm, de ezek pont olyan dolgok, amik rrohadtnagy kedvezménnyel kaphatóak a Unixban, és nem is túl macerás kicserélgetni őket.
Egyelőre olajcsere volt, meg feldobáltam a Zendereket, a szíjat megnéztem, azt "nemrégiben" cserélték (2005-ben 145ezernél biztosan, amikor motort cseréltek - rajta van a számlán -, és valszeg úgy 225ezer körül, állapotából kiindulva), tehát nem izgattam fel magam azon, hogy azonnal cseréljem, majd ha visszajöttem Sopronból. Vezmódosító nem szól, alul-felül jól húz, szóval alapvetően örülünk.
1995 évvégi, full fapad, szerintem ez az egyetlen spider az országban, amiben nincs klíma. Előéletről csak annyit tudok, hogy az elmúlt pár évben sokat állt, ez meglátszik rajta. Kipufogó hologramm, futómű hologramm, gátlók és fékek hologramm, de ezek pont olyan dolgok, amik rrohadtnagy kedvezménnyel kaphatóak a Unixban, és nem is túl macerás kicserélgetni őket.
Egyelőre olajcsere volt, meg feldobáltam a Zendereket, a szíjat megnéztem, azt "nemrégiben" cserélték (2005-ben 145ezernél biztosan, amikor motort cseréltek - rajta van a számlán -, és valszeg úgy 225ezer körül, állapotából kiindulva), tehát nem izgattam fel magam azon, hogy azonnal cseréljem, majd ha visszajöttem Sopronból. Vezmódosító nem szól, alul-felül jól húz, szóval alapvetően örülünk.
Piritu - 1.000.00008-06-2012 22:49:50 // 3572
Tuti, hogy ültetve van? Az enyém gyári mégis 7,5 centi a terheletlen hasmagassága :-DD
GTPeti08-06-2012 22:39:54 // 3571
Na. Ha az oldaladon nem, akkor itt mondj már vmit erről a szép rosso vasról! Motor, évjárat, felszereltség, előélet, stb... Thx. B)
Kazes☻08-06-2012 22:39:12 // 3570
Ééééés az első kép! Éljen-hurrá! Grat, fasza naon-naon-naon, jók a görgők is! :)))
Wickey08-06-2012 22:31:50 // 3569
egész jól hangzik. Meglátjuk hogy haladok, addig már "csak" át kell szilenteznem a futóművet (mindent! Az a sok állás megette a szilenteket, a gömbfejek viszont jók), ki kell cserélni a gátlókat (a bal hátsót pl. biztos), előre felteszem a 156-ról megmaradt fúrt-mart sporttárcsát, mert ezek a végét járják, valamint a kipufogó brutálisan kifúj.
De mindezeket leszámítva az első 100 km ... hogy mondjam. Tetszett, na. :-)
Mondjuk ezeket a botrányos ültetőrugókat is ki kéne dobálni belőle, és visszatenni gyáriakat, de olyanom mondjuk pont nincs.
De mindezeket leszámítva az első 100 km ... hogy mondjam. Tetszett, na. :-)
Mondjuk ezeket a botrányos ültetőrugókat is ki kéne dobálni belőle, és visszatenni gyáriakat, de olyanom mondjuk pont nincs.
Piritu - 1.000.00008-06-2012 20:52:35 // 3568
A fedél nélküli Cartársak részére újra meghirdetjük a
"Tour de Balaton 2012"
Június 30- július 01 (szombat-vasárnap)
- Piritu 2 fő - 2 nap
- Csöri 2 fő - 2 nap
A lehetséges program:
- találkozó délben Mauronál Zamárdiban, kaja,
- komp Tihanyba, ott "kultúrális" program,
- tovább az északi parton.
- mondjuk megálló Zánkánál a hadi parkban,
- Badacsony - vacsora, népdalok, alvás,
- reggel indulás Keszthely felé,
- majd végig a déli parton.
- valahol a parton kaja,
- elválás a kompnál.
Akit érdekel a dolog másolja át egy hsz-ba és írja magát oda!
Kéne még, hogy 1 vagy 2 fő jön, és hogy mindkét napra vagy csak egyre. 06.17-én szeretném lefoglalni a szállást és ahhoz pontos létszám kellene.
"Tour de Balaton 2012"
Június 30- július 01 (szombat-vasárnap)
- Piritu 2 fő - 2 nap
- Csöri 2 fő - 2 nap
A lehetséges program:
- találkozó délben Mauronál Zamárdiban, kaja,
- komp Tihanyba, ott "kultúrális" program,
- tovább az északi parton.
- mondjuk megálló Zánkánál a hadi parkban,
- Badacsony - vacsora, népdalok, alvás,
- reggel indulás Keszthely felé,
- majd végig a déli parton.
- valahol a parton kaja,
- elválás a kompnál.
Akit érdekel a dolog másolja át egy hsz-ba és írja magát oda!
Kéne még, hogy 1 vagy 2 fő jön, és hogy mindkét napra vagy csak egyre. 06.17-én szeretném lefoglalni a szállást és ahhoz pontos létszám kellene.
Wickey07-06-2012 23:03:20 // 3567
a gyári felni csavarjai túl hosszúak voltak a Zender Milanokhoz, szóval én még nem tettem fel a 215/45R17-et, de amúgy is csak ideiglenesen lesz rajta. A gyári felni fogja megkapni a 156ról maradt 205/55R16-os párt, kettő újat meg veszek hozzájuk. És akkor új nyárigumik vannak rajta. (Ha meg télen kell szervízautónak, a 156 téli szettje szintén /55-ös vacsi új Goodyear, csak jó lesz az). :-)
GTPeti07-06-2012 22:13:20 // 3566
Akkor Prost! :)
Piritu - 1.000.00007-06-2012 22:09:11 // 3565
A Löwenbräu se rossz :-DD
Piritu - 1.000.00007-06-2012 22:08:36 // 3564
Ráadásul az "előbbi" mintája nagyon hasonlít a mostani Uniroyal-omra :-)
GTPeti07-06-2012 22:06:27 // 3563
Kieg.: Jó ez a Beck's Ice. B)
GTPeti07-06-2012 22:05:43 // 3562
Ha eltűri a futómű ezt a méretet, akkor jó, mert így 3-400 ojróból kijön egy garnitúra gumi. (Hankook V12 vagy Mich. Pilot. Szerintem a Spider-re előbbi is megteszi, ott nem számít a hangerő.)
Piritu - 1.000.00007-06-2012 21:41:19 // 3561
Jéééé, tényleg! :-))
Sikerült elosztanom két felé a felét is.
Így meg még jobb, talán már nem is kell annyira az úthibákat lesni :-)
Sikerült elosztanom két felé a felét is.
Így meg még jobb, talán már nem is kell annyira az úthibákat lesni :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
635
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?