![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00337/00337839t.jpg)
Forum >> Spider
Piritu - 1.000.00005-09-2012 07:03:20 // 3759
Arno16631-08-2012 19:17:54 // 3758
Robbie__29-08-2012 16:37:39 // 3757
ha majd oda jutok , akkor szétszedem,köszönöm ! De amúgy tényleg hol van a biztosíték tábla , nem árt ha tudom ?! :)
Wickey28-08-2012 23:03:56 // 3756
a pótféklámpának kretén csatlakozója van, vedd ki a lámpatestet és nézd meg, nem ott csúszott-e szét. Nekem pl. az volt a baja, és gyanítom, nem vagyok vele egyedül.
Robbie__28-08-2012 21:56:07 // 3755
Egy hülye kérdésem lenne, 97'es Sipiderban hol van a biztosíték tábla ? :) a pót féklámpát akarom megnézni ,hogy ott minden rendben van -e..
Kazes☻28-08-2012 19:43:53 // 3754
:))) Hátulról ez nem látszik! :)
Wickey28-08-2012 18:41:25 // 3753
ááá, a vizsla vállalhatatlanul infantilis. :-)))))
Kazes☻28-08-2012 15:02:11 // 3752
Jó kis 'társaság'! :)
AlfaBoy28-08-2012 10:18:14 // 3751
Sziasztok!
Új szerzeményemmel kapcsolatban kérném a segítségeteket:
Sajna a szélterelő el van szakadva; tud valaki ajánlani egy szakit, aki ki tudja cserélni a hálót?
A mélynyomó mekkora méretű benne? Ki lehet cserélni, vagy inkább tegyek rá egy erősítőt az eredeti hangszóróra? Ötletek/tapasztalatok ezzel kapcsolatban?
Előre is köszi! :-)
Új szerzeményemmel kapcsolatban kérném a segítségeteket:
Sajna a szélterelő el van szakadva; tud valaki ajánlani egy szakit, aki ki tudja cserélni a hálót?
A mélynyomó mekkora méretű benne? Ki lehet cserélni, vagy inkább tegyek rá egy erősítőt az eredeti hangszóróra? Ötletek/tapasztalatok ezzel kapcsolatban?
Előre is köszi! :-)
Wickey28-08-2012 09:27:20 // 3750
Voltunk hétvégén elfele bográcsolni a vityillóban.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00337/00337507t.jpg)
nem túl feltűnő, de visszakerültek a gyári 16-os kerekek finom kis Bridgestone Turanza papucsokkal. A Zender (és rajta a kiváló 4mm-es kínai Sonny gyártmányú abroncsok, aminek egyetlen jó tulajdonsága a fiatal életkora, tekintve hogy a "cég" csak 2007-ben alakult...) mandátuma csak a vizsga idejére szólt, lévén 1.) akkor még nem volt meg a Bridgestone és 2.) a 16-osokon levő gumik kopásjelzőn voltak.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00337/00337507t.jpg)
nem túl feltűnő, de visszakerültek a gyári 16-os kerekek finom kis Bridgestone Turanza papucsokkal. A Zender (és rajta a kiváló 4mm-es kínai Sonny gyártmányú abroncsok, aminek egyetlen jó tulajdonsága a fiatal életkora, tekintve hogy a "cég" csak 2007-ben alakult...) mandátuma csak a vizsga idejére szólt, lévén 1.) akkor még nem volt meg a Bridgestone és 2.) a 16-osokon levő gumik kopásjelzőn voltak.
Robbie__28-08-2012 08:22:17 // 3749
ez jó ötlet , köszi!!
Robbie__27-08-2012 21:58:54 // 3748
akkor azért nem megy nekem :) hogy néz ki az a műanyag cucc , nehéz beszereznem olyat és beletudom rakni ?
droberto27-08-2012 21:57:47 // 3747
Kérdezd meg a Főnix Autószőnyeget! Többféle patentje van, hátha ilyen is akad neki. Ha nem, akkor kérj bele olyan anya-apa párt amit bele tudsz applikálni!
Csöri27-08-2012 21:35:34 // 3746
A szőnyegen is kellene lenni egy kis műanyag cuccnak.:-)
Robbie__27-08-2012 20:41:25 // 3745
Piritu - 1.000.00021-08-2012 18:05:15 // 3744
Lenne valakinek fényképe a faceliftes scudettóról kiszerelt állapotban?
Robbie__20-08-2012 17:25:48 // 3743
Szereztem egy mustár színű gyári szönyeget a kis spidikébe. Lehet láma vagyok de , nem értem hogyan rögzítem bele.. :)
Piritu - 1.000.00016-08-2012 19:25:08 // 3741
Grando16-08-2012 18:26:16 // 3740
(Pont ma olvastam, hogy az osztrákoknál meg "szabvány fogyasztási adó" és "CO2 illeték" - vagy mi a rák - van a behozott autókra, ami simán verheti egy Spidernél az 1000 eurót akár. Pontosan nem tudom, mert pontos CO2, NOX és fogyasztási adatok kellenek a kiszámításhoz, számos egyéb mellett.
Ráadásul mindenek előtt kell az autóra hivatalos márkaszervizes igazolás, hogy eredeti állapotban van, és kell típusigazolás is a hivatalos márkakereskedéstől. Ez még plusz kb. 300 euró körüli összeg. Ez persze az egyszerűbb eset akkor, ha az autó az EU-ból származik. Ha nem, akkor durvul a dolog, és az összeg. Fincsi...
De legalább a kerítés kolbászból van állítólag. :DD )
Ráadásul mindenek előtt kell az autóra hivatalos márkaszervizes igazolás, hogy eredeti állapotban van, és kell típusigazolás is a hivatalos márkakereskedéstől. Ez még plusz kb. 300 euró körüli összeg. Ez persze az egyszerűbb eset akkor, ha az autó az EU-ból származik. Ha nem, akkor durvul a dolog, és az összeg. Fincsi...
De legalább a kerítés kolbászból van állítólag. :DD )
Piritu - 1.000.00016-08-2012 17:55:45 // 3739
Én meg ami a képen van :-((
Arno16616-08-2012 14:56:10 // 3738
Gratula! :)
(SK-ban is lesz regadó ősztől.... )
Az én ~1000EUR-os autóm is már egy vagyonban van, a legkevesebb volt belőle a regadó. :)
Egy darabig írtam a költségeket, de minek :)
500e-nel hagytam abba a szerviz+alkatresz irast + regado + atiras + nyomtavszelesito + kuplung munkahenger + folyamatban levo kozepkonzol foliazas + + + +
Nyeli a penzt rendesen. De kárpótol. :)
(SK-ban is lesz regadó ősztől.... )
Az én ~1000EUR-os autóm is már egy vagyonban van, a legkevesebb volt belőle a regadó. :)
Egy darabig írtam a költségeket, de minek :)
500e-nel hagytam abba a szerviz+alkatresz irast + regado + atiras + nyomtavszelesito + kuplung munkahenger + folyamatban levo kozepkonzol foliazas + + + +
Nyeli a penzt rendesen. De kárpótol. :)
Wickey16-08-2012 12:42:24 // 3737
munkagép3. Munkagépet meg nem fényképezgetünk, különben sincs rajta semmi olyasmi látványos, ami 12-ből 12 másikra ne lenne jellemző... Jó, mondjuk az, hogy sparmodell klíma meg minden nélkül, az nem annyira jellemző, tipikusan azért szokott bennük lenni klíma. :-) Most azon vakarózom, akarom-e én annyira szétépíteni ezt az autót, hogy belerakjak egyet.
Wickey16-08-2012 12:37:45 // 3736
Öreg EURO2-re egész kultúrált mostanság, én 148k-t fizettem regadóra.
Kazes☻15-08-2012 22:45:50 // 3735
Csak cukkol minket a cartárs! Bár már fent van, de igen szegényes albummal, egy kép! :)
Piritu - 1.000.00015-08-2012 22:39:09 // 3734
Azért lett kevesebb a "felár" a Cartársnál. Én három éve ügyeztem.
GTPeti15-08-2012 22:37:50 // 3733
Aztaq..... Nem úgy volt, hogy csökkentették a regadót?
Piritu - 1.000.00015-08-2012 22:35:36 // 3732
Wickey15-08-2012 22:21:56 // 3731
jobb később mint soha. :-) Az ezer eurós autóm mondjuk a végére háromezer lett, ezúton is szeretnék egy számot küldeni szeretett vezéreinknek, inkább ki se számolom hogy belga vagy szlovák rendszámmal ez mennyi lett volna...
Piritu - 1.000.00015-08-2012 22:15:16 // 3730
Gratula!
Akkor még egyszer légy üdvözölve a fedél nélküli csapatban :-))))
Akkor még egyszer légy üdvözölve a fedél nélküli csapatban :-))))
Wickey15-08-2012 22:11:49 // 3729
De. A CO miatt hiszti volt, de mivel nem kajál rosszul és tök jól megy, ezért csak megígértem a lambdaszonda cserét. :-))
Wickey15-08-2012 22:11:02 // 3728
mingyá, öregember nem gyorsvonat. :-)
Piritu - 1.000.00015-08-2012 22:08:57 // 3727
csak nem? :-))
GTPeti15-08-2012 22:07:51 // 3726
Az kizárt, hiszen nincs is fent az autóid között!! :/
Wickey15-08-2012 22:05:17 // 3725
nnyah. We are in business. Végre... :-)
Arno16613-08-2012 11:31:51 // 3724
Piritu - 1.000.00010-08-2012 21:42:58 // 3723
A Pókban nem láttam ilyesmit, csak az indítómotort látom ott, de holnap megsasolom jobban világosban is.
Arno16610-08-2012 18:14:37 // 3722
Középső képen a sárgaréz színű kalapos szokásos EGR szelep forma jó mélyen.
Ha kell akkor megjelölöm, de szerintem látni fogjátok, pont a kép közepe a benzin nyomásszabályzóval szinte egy vonalban kb. 20cm mélyen a valóságban.
Nagyon ritkán nyit, akkor is csak be-be pöffent egy kis kipuffgázt ha "ugralok" fordulaton a gázon.
Ha kell akkor megjelölöm, de szerintem látni fogjátok, pont a kép közepe a benzin nyomásszabályzóval szinte egy vonalban kb. 20cm mélyen a valóságban.
Nagyon ritkán nyit, akkor is csak be-be pöffent egy kis kipuffgázt ha "ugralok" fordulaton a gázon.
Arno16610-08-2012 18:10:57 // 3721
Piritu - 1.000.00009-08-2012 23:30:11 // 3720
Piritu - 1.000.00009-08-2012 22:48:37 // 3719
Negyed órája sasolom az epret, de nem látok ott semmit. Képed nincs róla?
Csöri09-08-2012 21:02:14 // 3718
Egy képpel sokat segítenél. Én TS motoron nem láttam még kipufgáz visszavezetést, még az ePerben sem.
Arno16609-08-2012 16:51:06 // 3717
blokk hatso falán jobb oldalt a hengerfej magasságában. De állítólag nem mindegyik EGR-es. (Enyem lehet svajci...)
Csöri08-08-2012 22:34:40 // 3716
Még én sem láttam.:-)
Fairlane08-08-2012 15:36:19 // 3715
Bárdinál elvileg tudnak hozni.
Ki kell túratni velük eperből, vagy talán még gyorsabb, ha te mondasz nekik cikkszámot ;)
Ki kell túratni velük eperből, vagy talán még gyorsabb, ha te mondasz nekik cikkszámot ;)
Piritu - 1.000.00008-08-2012 15:21:40 // 3714
Hol van ez az egr a TS-ben? Megnézném, de még sose volt dolgom vele.
Arno16608-08-2012 10:34:05 // 3713
Srácok, TS-hez a felső motorkitámasztó kutyacsontot hol lehet beszerezni újban? Köszi!
Vagy hol szilentezik meg megvárható felállásban? Köszi!
Vagy hol szilentezik meg megvárható felállásban? Köszi!
Arno16607-08-2012 22:53:08 // 3712
ltopolino.hu
-
Az EGR szelepet meg tudná nézni vki, hogy gázadásra mit csinál?
Enyém üzemmeleg motornál épphogy néha mozdul. (látszik ha ránéz az ember)
Ennek igy kell mukodnie? Anno Dedra-nal nagy gázra behúzott rendesen, nem csak "kamu" mozgásokat csinalt.
-
Az EGR szelepet meg tudná nézni vki, hogy gázadásra mit csinál?
Enyém üzemmeleg motornál épphogy néha mozdul. (látszik ha ránéz az ember)
Ennek igy kell mukodnie? Anno Dedra-nal nagy gázra behúzott rendesen, nem csak "kamu" mozgásokat csinalt.
Piritu - 1.000.00007-08-2012 14:13:12 // 3711
Honnan szerezted be a nyomtásszélesítőt?
Arno16606-08-2012 22:47:02 // 3710
Hibakódig nem jutottam még, adaptert kellene faragni.
De lehet inkabb azt kellene mint találgatni. :)
Az is érdekes, hogy 1-ben ha indulok húz egy darabig, majd torpan egyet egesz lent (1500-2000rpm korul), es huz tovabb.... akkusaru le-fel megvolt egyeb ok miatt.
Az a gyanum az említett megkerülő szelep valamiért határon dolgozik, vagy lehet szorul.
Nyomtávszélesítő közben megoldódott. 15mm-es Novitec került be pont a tehermentesítő igénye miatt. Nem mintha számítana a márka, de TÜV papír meg minden azért egy nyugalmat ad.
Viszont remélem futóműbeállítás megoldja: instabilabb lett a szélesítéstől, tolja az orrát, és riszálja a fenekét. Éppenhogy és csak forszírozott kanyarban, de a korábbi állapothoz képest visszalépés. :-/
De lehet inkabb azt kellene mint találgatni. :)
Az is érdekes, hogy 1-ben ha indulok húz egy darabig, majd torpan egyet egesz lent (1500-2000rpm korul), es huz tovabb.... akkusaru le-fel megvolt egyeb ok miatt.
Az a gyanum az említett megkerülő szelep valamiért határon dolgozik, vagy lehet szorul.
Nyomtávszélesítő közben megoldódott. 15mm-es Novitec került be pont a tehermentesítő igénye miatt. Nem mintha számítana a márka, de TÜV papír meg minden azért egy nyugalmat ad.
Viszont remélem futóműbeállítás megoldja: instabilabb lett a szélesítéstől, tolja az orrát, és riszálja a fenekét. Éppenhogy és csak forszírozott kanyarban, de a korábbi állapothoz képest visszalépés. :-/
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
597
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?