Kicsit körülnéztem, nekem nincs ott semmi.
Forum >> Spider
Piritu - 1.000.00016-08-2012 19:25:08 // 3741
Grando16-08-2012 18:26:16 // 3740
(Pont ma olvastam, hogy az osztrákoknál meg "szabvány fogyasztási adó" és "CO2 illeték" - vagy mi a rák - van a behozott autókra, ami simán verheti egy Spidernél az 1000 eurót akár. Pontosan nem tudom, mert pontos CO2, NOX és fogyasztási adatok kellenek a kiszámításhoz, számos egyéb mellett.
Ráadásul mindenek előtt kell az autóra hivatalos márkaszervizes igazolás, hogy eredeti állapotban van, és kell típusigazolás is a hivatalos márkakereskedéstől. Ez még plusz kb. 300 euró körüli összeg. Ez persze az egyszerűbb eset akkor, ha az autó az EU-ból származik. Ha nem, akkor durvul a dolog, és az összeg. Fincsi...
De legalább a kerítés kolbászból van állítólag. :DD )
Ráadásul mindenek előtt kell az autóra hivatalos márkaszervizes igazolás, hogy eredeti állapotban van, és kell típusigazolás is a hivatalos márkakereskedéstől. Ez még plusz kb. 300 euró körüli összeg. Ez persze az egyszerűbb eset akkor, ha az autó az EU-ból származik. Ha nem, akkor durvul a dolog, és az összeg. Fincsi...
De legalább a kerítés kolbászból van állítólag. :DD )
Piritu - 1.000.00016-08-2012 17:55:45 // 3739
Én meg ami a képen van :-((
Arno16616-08-2012 14:56:10 // 3738
Gratula! :)
(SK-ban is lesz regadó ősztől.... )
Az én ~1000EUR-os autóm is már egy vagyonban van, a legkevesebb volt belőle a regadó. :)
Egy darabig írtam a költségeket, de minek :)
500e-nel hagytam abba a szerviz+alkatresz irast + regado + atiras + nyomtavszelesito + kuplung munkahenger + folyamatban levo kozepkonzol foliazas + + + +
Nyeli a penzt rendesen. De kárpótol. :)
(SK-ban is lesz regadó ősztől.... )
Az én ~1000EUR-os autóm is már egy vagyonban van, a legkevesebb volt belőle a regadó. :)
Egy darabig írtam a költségeket, de minek :)
500e-nel hagytam abba a szerviz+alkatresz irast + regado + atiras + nyomtavszelesito + kuplung munkahenger + folyamatban levo kozepkonzol foliazas + + + +
Nyeli a penzt rendesen. De kárpótol. :)
Wickey16-08-2012 12:42:24 // 3737
munkagép3. Munkagépet meg nem fényképezgetünk, különben sincs rajta semmi olyasmi látványos, ami 12-ből 12 másikra ne lenne jellemző... Jó, mondjuk az, hogy sparmodell klíma meg minden nélkül, az nem annyira jellemző, tipikusan azért szokott bennük lenni klíma. :-) Most azon vakarózom, akarom-e én annyira szétépíteni ezt az autót, hogy belerakjak egyet.
Wickey16-08-2012 12:37:45 // 3736
Öreg EURO2-re egész kultúrált mostanság, én 148k-t fizettem regadóra.
Kazes☻15-08-2012 22:45:50 // 3735
Csak cukkol minket a cartárs! Bár már fent van, de igen szegényes albummal, egy kép! :)
Piritu - 1.000.00015-08-2012 22:39:09 // 3734
Azért lett kevesebb a "felár" a Cartársnál. Én három éve ügyeztem.
GTPeti15-08-2012 22:37:50 // 3733
Aztaq..... Nem úgy volt, hogy csökkentették a regadót?
Piritu - 1.000.00015-08-2012 22:35:36 // 3732
Wickey15-08-2012 22:21:56 // 3731
jobb később mint soha. :-) Az ezer eurós autóm mondjuk a végére háromezer lett, ezúton is szeretnék egy számot küldeni szeretett vezéreinknek, inkább ki se számolom hogy belga vagy szlovák rendszámmal ez mennyi lett volna...
Piritu - 1.000.00015-08-2012 22:15:16 // 3730
Gratula!
Akkor még egyszer légy üdvözölve a fedél nélküli csapatban :-))))
Akkor még egyszer légy üdvözölve a fedél nélküli csapatban :-))))
Wickey15-08-2012 22:11:49 // 3729
De. A CO miatt hiszti volt, de mivel nem kajál rosszul és tök jól megy, ezért csak megígértem a lambdaszonda cserét. :-))
Wickey15-08-2012 22:11:02 // 3728
mingyá, öregember nem gyorsvonat. :-)
Piritu - 1.000.00015-08-2012 22:08:57 // 3727
csak nem? :-))
GTPeti15-08-2012 22:07:51 // 3726
Az kizárt, hiszen nincs is fent az autóid között!! :/
Wickey15-08-2012 22:05:17 // 3725
nnyah. We are in business. Végre... :-)
Arno16613-08-2012 11:31:51 // 3724
Piritu - 1.000.00010-08-2012 21:42:58 // 3723
A Pókban nem láttam ilyesmit, csak az indítómotort látom ott, de holnap megsasolom jobban világosban is.
Arno16610-08-2012 18:14:37 // 3722
Középső képen a sárgaréz színű kalapos szokásos EGR szelep forma jó mélyen.
Ha kell akkor megjelölöm, de szerintem látni fogjátok, pont a kép közepe a benzin nyomásszabályzóval szinte egy vonalban kb. 20cm mélyen a valóságban.
Nagyon ritkán nyit, akkor is csak be-be pöffent egy kis kipuffgázt ha "ugralok" fordulaton a gázon.
Ha kell akkor megjelölöm, de szerintem látni fogjátok, pont a kép közepe a benzin nyomásszabályzóval szinte egy vonalban kb. 20cm mélyen a valóságban.
Nagyon ritkán nyit, akkor is csak be-be pöffent egy kis kipuffgázt ha "ugralok" fordulaton a gázon.
Arno16610-08-2012 18:10:57 // 3721
Piritu - 1.000.00009-08-2012 23:30:11 // 3720
Piritu - 1.000.00009-08-2012 22:48:37 // 3719
Negyed órája sasolom az epret, de nem látok ott semmit. Képed nincs róla?
Csöri09-08-2012 21:02:14 // 3718
Egy képpel sokat segítenél. Én TS motoron nem láttam még kipufgáz visszavezetést, még az ePerben sem.
Arno16609-08-2012 16:51:06 // 3717
blokk hatso falán jobb oldalt a hengerfej magasságában. De állítólag nem mindegyik EGR-es. (Enyem lehet svajci...)
Csöri08-08-2012 22:34:40 // 3716
Még én sem láttam.:-)
Fairlane08-08-2012 15:36:19 // 3715
Bárdinál elvileg tudnak hozni.
Ki kell túratni velük eperből, vagy talán még gyorsabb, ha te mondasz nekik cikkszámot ;)
Ki kell túratni velük eperből, vagy talán még gyorsabb, ha te mondasz nekik cikkszámot ;)
Piritu - 1.000.00008-08-2012 15:21:40 // 3714
Hol van ez az egr a TS-ben? Megnézném, de még sose volt dolgom vele.
Arno16608-08-2012 10:34:05 // 3713
Srácok, TS-hez a felső motorkitámasztó kutyacsontot hol lehet beszerezni újban? Köszi!
Vagy hol szilentezik meg megvárható felállásban? Köszi!
Vagy hol szilentezik meg megvárható felállásban? Köszi!
Arno16607-08-2012 22:53:08 // 3712
ltopolino.hu
-
Az EGR szelepet meg tudná nézni vki, hogy gázadásra mit csinál?
Enyém üzemmeleg motornál épphogy néha mozdul. (látszik ha ránéz az ember)
Ennek igy kell mukodnie? Anno Dedra-nal nagy gázra behúzott rendesen, nem csak "kamu" mozgásokat csinalt.
-
Az EGR szelepet meg tudná nézni vki, hogy gázadásra mit csinál?
Enyém üzemmeleg motornál épphogy néha mozdul. (látszik ha ránéz az ember)
Ennek igy kell mukodnie? Anno Dedra-nal nagy gázra behúzott rendesen, nem csak "kamu" mozgásokat csinalt.
Piritu - 1.000.00007-08-2012 14:13:12 // 3711
Honnan szerezted be a nyomtásszélesítőt?
Arno16606-08-2012 22:47:02 // 3710
Hibakódig nem jutottam még, adaptert kellene faragni.
De lehet inkabb azt kellene mint találgatni. :)
Az is érdekes, hogy 1-ben ha indulok húz egy darabig, majd torpan egyet egesz lent (1500-2000rpm korul), es huz tovabb.... akkusaru le-fel megvolt egyeb ok miatt.
Az a gyanum az említett megkerülő szelep valamiért határon dolgozik, vagy lehet szorul.
Nyomtávszélesítő közben megoldódott. 15mm-es Novitec került be pont a tehermentesítő igénye miatt. Nem mintha számítana a márka, de TÜV papír meg minden azért egy nyugalmat ad.
Viszont remélem futóműbeállítás megoldja: instabilabb lett a szélesítéstől, tolja az orrát, és riszálja a fenekét. Éppenhogy és csak forszírozott kanyarban, de a korábbi állapothoz képest visszalépés. :-/
De lehet inkabb azt kellene mint találgatni. :)
Az is érdekes, hogy 1-ben ha indulok húz egy darabig, majd torpan egyet egesz lent (1500-2000rpm korul), es huz tovabb.... akkusaru le-fel megvolt egyeb ok miatt.
Az a gyanum az említett megkerülő szelep valamiért határon dolgozik, vagy lehet szorul.
Nyomtávszélesítő közben megoldódott. 15mm-es Novitec került be pont a tehermentesítő igénye miatt. Nem mintha számítana a márka, de TÜV papír meg minden azért egy nyugalmat ad.
Viszont remélem futóműbeállítás megoldja: instabilabb lett a szélesítéstől, tolja az orrát, és riszálja a fenekét. Éppenhogy és csak forszírozott kanyarban, de a korábbi állapothoz képest visszalépés. :-/
Rohodi Mihály06-08-2012 15:47:34 // 3709
Nem, nem volt :-)
Piritu - 1.000.00003-08-2012 22:43:17 // 3708
Hibakódod van az ECU-ban? Esetleg egy élőadat elemzés megmondaná, hogy miért rángat. Én elsőre egy egyszerű resetet javasolok. (eu2-nél akusaru le pár percig is elég)
A beállítást már napok óta keresem a manualban, de nem találtam semmit, ellenben van valami egy megkerülő szelepről benne. Holnap megnézem a vasban.
Víztranszferesen már én is gondolkodtam (szintén középkonzol ügyben), aztán találtam egy ezüstöt Phonnál és az lett. Amiket nézegettem a neten jónak tűntek, bár egyet tényleg jó lenne látni élőben.
Nyomtávszélesítőt nekem a gumisom hozott. A 10 mm kissé cikis, mert az még keskenyebb, mint a kerékagy központosítója és nem biztos, hogy marad még akkora darab, ami a központosításhoz elég. Nekem ezért lett 16 mm, mert azon mér van központosító.
A beállítást már napok óta keresem a manualban, de nem találtam semmit, ellenben van valami egy megkerülő szelepről benne. Holnap megnézem a vasban.
Víztranszferesen már én is gondolkodtam (szintén középkonzol ügyben), aztán találtam egy ezüstöt Phonnál és az lett. Amiket nézegettem a neten jónak tűntek, bár egyet tényleg jó lenne látni élőben.
Nyomtávszélesítőt nekem a gumisom hozott. A 10 mm kissé cikis, mert az még keskenyebb, mint a kerékagy központosítója és nem biztos, hogy marad még akkora darab, ami a központosításhoz elég. Nekem ezért lett 16 mm, mert azon mér van központosító.
Arno16630-07-2012 13:58:53 // 3707
Sracok, mitől lehet hogy gazelvetel gazraadas hatasara dadog es rangat a pók? (2.0TS)
Kisgázon egyenletes tempoban haladva is kepes ra neha, ha olyanja van.
Olyan mintha motortartó lógna, de nem. (féltengelyek jók, kuplung új) Egyre inkabb az a gyanum valami a pillangó zárás / alapjarat körül nem kerek. Neha az alapjarat is jatszik.
/erzesre olyan mintha bizonyos pillangoallas alatt azonnal elvenne a levegot es megjon a brutal motorfek/
Mi az EURO2-es 2.0TS-en az alapjarat beallitasanak menete?
--
Víztranszferes dekorfoliával dolgozott, dolgoztatott valaki? Középkonzolt szeretném bevonatni, elég "izé", gondoltam gyűjtök egy kis infot előtte pro-kontra.
--
Esetleg alu 10mm-es nyomtávszélesítőre jó forrás tipp? Ebay-t neztem, de ha lenne jobb megköszönném.
Köszönet előre is!
Kisgázon egyenletes tempoban haladva is kepes ra neha, ha olyanja van.
Olyan mintha motortartó lógna, de nem. (féltengelyek jók, kuplung új) Egyre inkabb az a gyanum valami a pillangó zárás / alapjarat körül nem kerek. Neha az alapjarat is jatszik.
/erzesre olyan mintha bizonyos pillangoallas alatt azonnal elvenne a levegot es megjon a brutal motorfek/
Mi az EURO2-es 2.0TS-en az alapjarat beallitasanak menete?
--
Víztranszferes dekorfoliával dolgozott, dolgoztatott valaki? Középkonzolt szeretném bevonatni, elég "izé", gondoltam gyűjtök egy kis infot előtte pro-kontra.
--
Esetleg alu 10mm-es nyomtávszélesítőre jó forrás tipp? Ebay-t neztem, de ha lenne jobb megköszönném.
Köszönet előre is!
.......................27-07-2012 17:13:38 // 3706
FL elött is volt fehér?
.......................27-07-2012 17:07:55 // 3705
az új ülések szuperul néznek ki,de q***va kényelmetlenek
ezért is vettünk FL elötti Bre t
ezért is vettünk FL elötti Bre t
.......................27-07-2012 17:05:52 // 3704
hú a gerinctámasz is villanyos lett FL után
Rohodi Mihály27-07-2012 14:32:05 // 3703
Piritu - 1.000.00026-07-2012 22:23:28 // 3702
Akkor nálad is ki kell cserélni a tépőzárat. Már én is nézegettem. Nálam téli projekt lesz.
(Amúgy elég trehány vagyok, 5-ből ha egyszer visszarakom azt a fület, mert a háló keretén mindig fennakad becsukáskor.)
(Amúgy elég trehány vagyok, 5-ből ha egyszer visszarakom azt a fület, mert a háló keretén mindig fennakad becsukáskor.)
Robbie__26-07-2012 22:17:59 // 3701
Pritu; szerinted mit csináljak a tetőmmel ? Amikor felhajtom és van az a tépőzáros rész ,amikor behajtod a füleket ott már nem marad meg ahogyan kéne. Te mindíg olyan jó ötleteket mondasz nekem! :)
Piritu - 1.000.00026-07-2012 22:14:28 // 3700
Na, akkor halad a projekt! :-)
Ahogy látom, te is tudnál elég sok blog bejegyzést csinálni, ha mindent dokumentálnál :-))
Nekem simán visszament a légzsák a helyére, de nekem már az újabb kormányom van.
Ja, egészségedre!
Ahogy látom, te is tudnál elég sok blog bejegyzést csinálni, ha mindent dokumentálnál :-))
Nekem simán visszament a légzsák a helyére, de nekem már az újabb kormányom van.
Ja, egészségedre!
Wickey26-07-2012 21:36:21 // 3699
Like.
Én is sínen, a légzsák fasza. Az átvezető gyűrű cseréje után még hibakódot se kellett törölni, egyből helyreállt a rend. Jó ez az őskövület Becker vezérlő, nem gecizik, ha csak egy hiba van, és az megszűnt, akkor nem is terheli a pici agyát azzal, hogy tárolja a továbbiakban. :-)
Viszont az dislike, hogy képtelen voltam visszacsavarozni a helyére azt a kurva légzsákot, rekedtre ordibáltam magam, egész egyszerűen valami kretén volt, aki ezt kitalálta, egész életében légzsákot szereltetnék vele ki-be, három órája csak szopok vele. Holnap meg mehetek menetfúrót venni, mert már annyiszor kapott félre az a tetves csavar, hogy oda a menet a légzsákban.
Most meg már nincs kedvem levezetésnek csonkállványt cserélni, szóval feljöttem és előhoztam egy üveg 74%-os rumot, most már picit jobb. :-)
Én is sínen, a légzsák fasza. Az átvezető gyűrű cseréje után még hibakódot se kellett törölni, egyből helyreállt a rend. Jó ez az őskövület Becker vezérlő, nem gecizik, ha csak egy hiba van, és az megszűnt, akkor nem is terheli a pici agyát azzal, hogy tárolja a továbbiakban. :-)
Viszont az dislike, hogy képtelen voltam visszacsavarozni a helyére azt a kurva légzsákot, rekedtre ordibáltam magam, egész egyszerűen valami kretén volt, aki ezt kitalálta, egész életében légzsákot szereltetnék vele ki-be, három órája csak szopok vele. Holnap meg mehetek menetfúrót venni, mert már annyiszor kapott félre az a tetves csavar, hogy oda a menet a légzsákban.
Most meg már nincs kedvem levezetésnek csonkállványt cserélni, szóval feljöttem és előhoztam egy üveg 74%-os rumot, most már picit jobb. :-)
Piritu - 1.000.00025-07-2012 22:25:33 // 3698
Wickey21-07-2012 20:41:06 // 3697
igen, négyküllős. Már elkezdtem nézegetni a 164 Supereket, hátha találok egy elfekvő kormányt, elvileg az is jó lehet bele...
Piritu - 1.000.00021-07-2012 19:46:16 // 3696
Szerintem még az enyémben is olyan a csonkaállvány/fék, mint a tiedben. Legalábbis az ABS szenzor leírásod alapján. Anno én is filóztam a cserén, de lett rá egy rendes tárcsa és betét és maradt. Nincs vele gond, műxik rendesen, szerintem kár a cserére pénzt költeni. A 2,0TS amúgy sem sportmotor. (Téli projekt lesz a fékek tömítéscseréje és a fékcsövek cseréje.)
A Tiedben még a négy küllős kormány van? Azt lehet, hogy tényleg megérné "korszerűsíteni". Az enyémben is már lassan 15 éves a légzsák, a még régebbi nem biztos, hogy üzembiztos még.
A Tiedben még a négy küllős kormány van? Azt lehet, hogy tényleg megérné "korszerűsíteni". Az enyémben is már lassan 15 éves a légzsák, a még régebbi nem biztos, hogy üzembiztos még.
Wickey21-07-2012 19:27:00 // 3695
az lesz.
Csak megint kezdődik az okoskodás, hogy mi megy bele HELYETTE... az enyém nagyon korai évjárat, lásd a régi, 155-tel kompatibilis csonkállványokat, kis, 257-es fékeket satöbbi, a légzsákja is 145 boxer örökség (Becker ECU-val), stbstb.
Kiváncsi leszek... noha elvileg újban is lehet átvezetőt kapni 30kHUF körül. De ezt még csekkolom Ofiékkal.
Csak megint kezdődik az okoskodás, hogy mi megy bele HELYETTE... az enyém nagyon korai évjárat, lásd a régi, 155-tel kompatibilis csonkállványokat, kis, 257-es fékeket satöbbi, a légzsákja is 145 boxer örökség (Becker ECU-val), stbstb.
Kiváncsi leszek... noha elvileg újban is lehet átvezetőt kapni 30kHUF körül. De ezt még csekkolom Ofiékkal.
Piritu - 1.000.00021-07-2012 19:08:06 // 3694
Akkor goto bontó :-(
Wickey21-07-2012 19:03:53 // 3693
már kikaptam, és az átvezető az, ami zárlatos. Ami - gyanítom - nem tervezési sajátosság benne. :))
Piritu - 1.000.00021-07-2012 18:21:36 // 3692
A légzsákot elég egyszerű kikapni, lehet, hogy csak az átvezető kakukk.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
430
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?