Forum >> Sprint

Ferke06-11-2008 12:22:03 // 21573
Kicsit szivat az elektronika. Jobb első tompítottam behalt. Nincs ott a delej. Biztik rendben. Lehet, hogy be kéne relézzem ezt a rohadt világítást végre, mert az ablakhoz legközelebbi bizti (szerintem az lesz a lámpa) tök forró, de nincs kimenve.
Van valami rajzotok az újrakábelezéshez? Face?:)
Ferke06-11-2008 07:26:45 // 21572
Ez tényleg gyönyörű!:) Fura az alsó szoknyával, lökös nélkül!:)
Ferke06-11-2008 07:25:50 // 21571
Ok, akkor én vagyok a béna. :) Lényeg, hogy a héten bemegyek!:)
Seriff05-11-2008 22:30:09 // 21570
Egy szépség:

Face05-11-2008 13:35:48 // 21569
A képen minden rajta van. Ez egy aluminium T profil, minden egyéb info ottvan a scannelt cetlin: Cerfix projoint H 7mm 99/T Ref:75080 270cm hosszú.
Ferke05-11-2008 13:26:21 // 21568
Face! A héten bemennék a mapei-be. De ez a kép, amit küldtél, nem sokat árul el. Mire hivatkozzak itt? A nevére?
Ferke04-11-2008 21:54:51 // 21567
Heheee:))) Én nem szoktam, csak most muszáj volt, merthogy a barátom megvette a sprinyót végre!:)
Face04-11-2008 20:17:17 // 21566
Nektek nincs jobb dolgotok mint leendő userek számait írogatni a böngésző címsorába, és vizslatni az adatlapjaikat?.... :)))) fogom a fejem... :)))
Ferke04-11-2008 20:07:31 // 21565
Most is van, csak a link úgy navigál, hogy nem vagy bejelentkezve, így nem mutatja. :)
krecsi04-11-2008 17:19:39 // 21564
Hát persze hogy rá:) De akkor ott még volt egy tömör és rövid szöveg: SPRINT
Ferke04-11-2008 17:05:39 // 21563
De fura, még nem is tag, de a kedvencekhez hozzá tudom adni!:))))
Ferke04-11-2008 17:03:59 // 21562
Ja, megvan. gondoltál Te is?:)
Ferke04-11-2008 16:59:43 // 21561
Hogyan????:)))
krecsi04-11-2008 16:41:09 // 21560
Rátaláltam én is:)
Ferke04-11-2008 15:45:40 // 21559
Újabb regisztrált sprint tulajunk lesz, hamarosan!:)))
Ferke04-11-2008 14:55:41 // 21558
krecsi02-11-2008 20:39:03 // 21557
Ha vkinek van képe a régi autómról, megoszthatná velem! 2001-es, 2002-es váci talin voltam vele. Rosso szinű, rendszáma GAC-156. Már végig néztem az események közti képeket, de csak magamat találtam meg, az autót nem.
krecsi02-11-2008 17:03:33 // 21556
Az biztos, hogy nekem most lényegesebben jobban megy az autó, ahogy most állítottam rajta. Már majdnem kezdi elérni a piros sprintem teljesítményét. Azon nagyon jól be volt minden állítva, ez a motor, karbi, gyújtásrendszer, pedig abból lett kiszedve. Igaz a fogyasztásom is több volt, 10 liter körüli. Tavaly ahogy raktam össze, én is ki akartam iktatni az egészet, de úgy vhogy nem akart összeállni, ha igen, akkor a vártnál kisebb teljesítménye volt. Ne kérdezzétek, hogy miért! Mert hát ha csak a környezetvédelem miatt volt ez kiépítve, akkor nem igazán folyásolja be a teljesítményt. De ez lehet, hogy csak nálam van így, és persze nagyon függ a beállításoktól is. Vagy a bosch gyújtás nem volt a topon, amire le akartam cserélni.
szegecs02-11-2008 16:45:01 // 21555
Tudjátok, ezek a svájciak mindig is kukacosak voltak és már a '80-as években is elég szigorúak voltak a kibocsátott káros anyag értékek. Ezzel az alapjárat változtatgatós dologgal elvileg csökkenteni lehet ezeket, az elektromos előgyújtás állítást meg csak azért rakták bele, hogy Ők is verhessék a mellüket, hogy képesek ilyet kitalálni, pl.
sprint8302-11-2008 07:19:37 // 21554
Nekem is volt az egyikbe én se foglalkoztam vele, nem is értem igazán, hogy mi lenne a lényege. Vagy, hogy miért is jó. De szerintem túl sok értelme nincs.
Ferke02-11-2008 06:53:42 // 21553
Csúnyán kirekesztetek ezzel a "svejci műszerrel", lövésem sincs, hogy ez hogy kéne működjön, pedig nekem is bent van...de kikötöttem a fenébe!:)
krecsi01-11-2008 16:40:22 // 21552
Ez tegnaptól nekem is új:) Teljesen máshogy mükődik, mint eddig gondoltam. Most megnéztem a reléket. Egyszerre mükődik a 2 relé. Minden gázadásnál. Jelen esetben fordulatszámtól függetlenül. Ez múltkor az alapjárati fordulatszám kimozdulásánál történt. Ha éppen 1000-re volt az alapjárat állítva, akkor, ha 2000-re, akkor pedig akkor. (jó értelmes mondat lett:)) Ha kiveszem az aksi felőli reléd, akkor még mükődik a másik, ez fordítva nem igaz. Így gondolom nehéz elképzelni, még nekem is mutat új dolgokat, de majd összefuttunk és ügyködünk rajta.
szegecs01-11-2008 16:12:19 // 21551
Na várj, ez nekem új. Ha nyomkodod a tekercset, akkor változik az alapjárat, hmm; nálam fordítva van, az alapjárat csak két érték lehet és csak akkor, ha csavar úgy van beállítva. Egyébként az egyik relé a gyújtásé, a másik pedig a tekercsé, ami a testet a házról kapja nem a csavarról.
krecsi01-11-2008 15:57:37 // 21550
A reléket már magam se tudom, mert végülis mindkettő mükődik, de minden beállításnál máshogy. Tegnap azzal szórakoztam, hogy az elektro mágnesnél lévő csavart kiszedtem és csak a kezemmel nyomtam be az elektromágnes nyelvét és ugy tudom változtatni az alapjárati fordulatot. Szép lassan nyomva úgy változtatom, mintha tekerném az alapjárati csavart. Pedig akkor testet se kap.
szegecs01-11-2008 15:56:14 // 21549
Na abban én is résztvennék, mint külső szemlélő :)
szegecs01-11-2008 15:54:03 // 21548
Köszi a tippet, egyébként most agyalok azon, hogy valószínűleg a gyújtáskapcsolóm lesz a bűnös, mert néha csinál olyat is, hogy akarnám indítani és meg sem mukkan, pedig a lámpák világítanak. Iyenkor rádugok egy vezetéket az önindító 50-es kapcsára összezárom egy 30-as ponttal és már indul is.
krecsi01-11-2008 15:50:20 // 21547
Ha már itt tartunk: behúzom a dudát, kiveri a rádió+szivargyújtó biztosítékját. Vhol a relénél van hiba. Mindig elkezdem kimérni, aztán elakadok a világításnál. Vagy elfogy a bizti:)
Face01-11-2008 15:47:52 // 21546
Van egy csomo maradék vezetékem, sarum,profi saruzófogóm, gázpákám meg minden.. vmikor összejöhetnénk egy közös szerelés/kábelezés/gyujtásbaszkorálós mókára :)
szegecs01-11-2008 15:47:47 // 21545
Melyik csavar testel és melyik relé húz be? A szolenoid nálam gyújtáson behúz, de ha a motor eléri a 2000-es fordulatot, akkor elenged, de nálad ez másképp van, mert nekeded a sebesség alapján vezérli. Az index nekem lelassul, de ez is azóta van, hogy belerakatam ezt a relét :)
Face01-11-2008 15:42:06 // 21544
Ezt speciel tudom, ugyanarrol a vezetékről/biztosítékról kapjak az áramot, valszeg a szivargyujtod is behal olyankor.. mondjuk a tolatolámpa érdekes.. az gyujtásfüggő, és ugynaonnan kapja mint a műszerfal és az ablaktörlő, bár az órára is tovább van kötve... szerintem nálad súlyos kontakthibák vannak végig mindezen vezetékeken, de főleg bent a biztitábla hátában! Nyisd ki a biztitábla hátát, és szemrevételezd/ tisztisd forrasztd meg, meg a sarukat végig ezen a kábelen. Lila, és lilafekete kábel. Veddki a műszeregységet, meg húzd előre a középső gombsort, akkor egészjól hozzájuk férsz.Ha már ottvagy a kékfekete kábelt is nézd át, az a másik áramköröd ahol a hiba van.
krecsi01-11-2008 15:28:09 // 21543
De nem mindegy, hogy az elektromágnes nyelve mennyire jön ki. Gyújtáson kijön, gyújtás nélkül bemegy. kb. 1000-es fordulatnál testel a csavar, akkor húz be a relé. De az elektromágnes továbbra is kint marad, csak a fekete dobozban kapcsol át. A piros sprintnél nekem is volt hasonló hiba. Elment az index, a műszerfal vílágítás, az ablaktörlő, akkor volt világítás, meg ez fordítva is. Vagy vmi hasonló volt a jelenség. Azt tudom, hogy az oldalsó index testelt le, abból volt a hiba. Már végig baszogattam az összes biztit, de nem jöttem rá mi van. De mert gyors volt az index, azért néztem rá. És azzal megoldodott.
szegecs01-11-2008 15:04:43 // 21542
Az elektromágnes pozíciójával csak azt állítod, hogy rendesen kilőkje a kart az alapjárati csavar alól. Neked mikor szokott az elektromágnes behuzni vagy elengedni?
szegecs01-11-2008 14:59:32 // 21541
Na ehhez szóljatok hozzá! Ha nem befolyásolja az ablaktörlő relé a világítást, akkor vajon miért befolyásolja a féklámpa és a tolatólámpa az indexet és az órát? Ha rálépek a fékre vagy tolatok, akkor ezek megszűnnek működni.
krecsi01-11-2008 14:50:46 // 21540
Nekem a bal első szakadt be a múltkori gumizásnál. De csak az emelési pont van elgyengülve, a padlónak semmi baja. Szerintem levágom őket, aztán felhegesztek oda vmi zártszelvény darabokat. Úgyse a gyári emelőt szoktam használni. vettem alvázvédőt, letakarítom és lekenem alaposan. Az elsőfékhez én sima 10-es anyákat raktam (mert hát a gyári keskenyebb anya) és van egy rövid 17-es csillagvillásom, azzal el lehet férni. oda tudom adni. A betétnél elég ha épphogy megmozdul. Kb. 1mm mozog, csak erősebb nyomásnál ugrik át a rugón. De hát mit magyarázok, te is tudod a mükődését:) A gyújtásomnál szerimtem előbb kap új vezetéket, csatikat, utána jöhet csak a többi. De persze igényt tartok 1 olyan seegerre.
Face01-11-2008 13:10:17 // 21539
Hmm, érdekes, kiváncsi leszek hogy befolyásolja ha bekötésre kerül a spirál majd :) amúgy megtáltam a nagy belső seegereket még amiket akkor vettem mikor beépült a bronzos meghajtó, ha kell belőle szólj.
Face01-11-2008 13:00:38 // 21538
Öröm és boldogság.. beszakadt a jobb első emelési pontom...
Köszi a tippeket fék ügyben, megnéztem a dolgot, a betét nem égett el, a belső kézifékes dugattyún kicsit tudtam állítani kifelé, az így most valszeg jó lesz, viszont ugyanennek a nyeregnek a külső fele atomszarul van beállítva, valszeg mikor a sebességmérő spirált ügyködték a szervízben, és leszedődött a féktárcsa, nem állították rendesen vissza....simán ki tudom szedni a betétet és még holtjátéka is van... ezt viszont megfelelő szerszám hiányába nem tudtam beállítani.. a 17-es csillagkulcsom tul nagy nem fér oda redesen.. majd eszkábálni kell vmi célszerszámot...17-es dugokulcsbetétre nyél heggesztés v vmi hasonló.. Vagy ha valakinek már van ilyen esetleg azt szivesen kölcsönkérném...
krecsi01-11-2008 12:18:13 // 21537
Kicseréltem a felniben a csavarokat feketére.
pb_01-11-2008 11:48:33 // 21536
Ha Redeti Ferrari, hanem, nekem mindig a Ferke-féle aro, ls simson lámpák jutnak szmbe. Lőben látva, lökösök nélkül, hát, hogy is mondjam Lég béna.
kesa01-11-2008 04:47:15 // 21535
Az utasterében az ülések és a komplett bőrözés jól néz ki, bár a színe nem igazán tetszik.
Azok a hátsó lámpák lehet, hogy eredeti Ferrari-k, az 512 M-en voltak nagyon hasonlóan nyomorék lámpák. Az elején is lecserélte még a pajzsot is...
Nem rossz, de nem az én ízlésemnek való ez az átépítősdi.
pb_31-10-2008 22:53:43 // 21534
Ha ez tetszik.)))
krecsi31-10-2008 22:48:24 // 21533
Likvidálni? Úgy unalmas lenne. Így minden héten állítok egy kicsit itt-ott-amott:)
pb_31-10-2008 22:36:43 // 21532
Sztem maguk sem tudják.) Én lehet, már likvidáltam volna a cuccot.)
krecsi31-10-2008 22:27:28 // 21531
Meg ehhez a svájci gyújtásrendszerhez egy mérnők a gyárból:)) De szerintem ők se tudják, hogy anno miért kellett ezt túl bonyolítani.
pb_31-10-2008 22:22:23 // 21530
Nem nagy ördöngösség, kell hozzá, 1 strobi, és 1 szinkronteszter.))
Whiteskull31-10-2008 22:13:14 // 21529
Hát csak óvatosan! :)))))))
krecsi31-10-2008 21:37:12 // 21528
Ma megint finomítottam a svájci ketyerén. Múltkor ahogy pörgött 2000-en az alapjárat, visszavettem az alapjárati csavarral fél-fél fordulatot. De most meg nem ment annyira. Ma visszatekertem negyedet, de mire haza értem már 1500-ön pörgött. Az elektro mágnesnél próbáltam állítani, de az anyában szar a menet. Mikor a rugó feszült, mindig visszább ugrott néhány menetet. Fogtam és levágtam a rugóból. Olyan jól sikerült, hogy még emelni kellett az alapjáraton. Most nagyon jól gyorsul. a fordulat is egyből visszaesik. Jó lenne, ha lenne vki, aki be tudja löni ezt a gyújtást és ehhez a karbikat. Az elektro mágnesnél is lehet még állítani úgy, hogy maga az elektro mágnest kijebb- beljebb tekerem. Mert az elektromágnes nyelve nem mindegy meddig jön ki. Aztán az ütközőjénél se mindegy, hol kapja a csavarról a testet, mikor húz be a relé. Aztán még ha a spirál is be lenne kötve... Az az egyszerűnek tűnő rendszer nem is olyan egyszerű.
Kacorka31-10-2008 21:18:30 // 21527
Sziasztok!

Ma hazajött a sprint a motorgenerálból. Még nem sokat mentem vele, kímélem is nagyon, de tetszik. És én még azt hittem a boxer motor nem nyomatékos, meg hogy pörgetni kell mint az állat. Most úgy érzem, hogy alacsony fordulaton is szépen húz.

A hang is totál más, leginkább nagyon csendes :-)

Na de majd ha be lesz járatva és lehet taposni......
krecsi31-10-2008 21:03:35 // 21526
Mindkét karnak végállásban kell lenni. Múltkor én is így jártam, nekem a kézifék kötél közti rugó szorult be vhogy. Kicsit hozzáértem, egyből visszaugrott. Pedig a kézifék kart fel-le húzogattam arra nem reagált. Biztos, hogy neked lekajálta a betétet. Hozd egyformára a hézagot. Arra is rájöttem, hogy légtelenítés után, mindig egy kicsit vissza kell állítani a betétet, azzal a kis csavarral.
pb_31-10-2008 20:45:24 // 21525
Sztem állíts utána. De a betétet mindenképp nézd +, mert könnyen Lőfordul6, hogy +égett, főleg, ha kevésbé jó minőségű a cucc.
alfa6231-10-2008 19:54:28 // 21524
Nekem volt már olyanom hogy a kopott fekbetét miatt megszorult a munkahenger és nem is akart szétengedni csak pár perc pihenő utánpedig a fékbetéten még volt ferrodol.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.