Forum >> Sprint

Olasz19-04-2005 09:47:22 // 222
Olasz19-04-2005 09:37:47 // 221
Olasz15-04-2005 14:48:35 // 220
NordAuto - Gado - 0630-2104498
lezsi14-04-2005 19:44:15 // 219
Ezek tok jo tippek! :) Csonkokban nincs hiany a karbin , ahogy nezem, de a fordszammeros dolog se hulyeseg, foleg, hogyha meguszom egy multimeterrel a pontos merest. (Viszont igy nyilvan tovabb tart bejatszani) Szelephezag, elogyujtas es gyertyak rendben vannak, meg a motor is franko, szoval remelem, hogy be lehet jol loni. Egyetlen problemam, hogy nem nagyon tudok vele sehova elmenni egyelore.
bb1814-04-2005 18:27:01 // 218
nekem van depresszio ( sziváserősség ) mérőm csak nem tudom pontosan hol van hely a bekötésre. vagy a másik lehetőség ( inkább alapjárat ill. terhletlen állitásra ) a hengerteljesitmény-különbség mérés. egyenként ki kell oltani a hengereket és a fordulatszám esést mérni, ennek alapján össze lehet hangolni őket, hogy mind egyforma legyen ( csak jó motornál működik jól ). elötte természetesen korrekt szelep gyujtás stb. állitás!
Gery8314-04-2005 17:31:03 // 217
Na ezt csak azért mert tökjó!



Bár egy ilyet is elfogadnék! ;)



És végül egy kis eksün!

Gery8314-04-2005 17:14:59 // 216
Szasztok!! Hűűű... El tudnád esetleg nekem is küldeni ezt a címescskét??? :) Felettébb hálás lennék! Köszi!
Olasz14-04-2005 13:05:43 // 215
A folyamat: 1. Benzinszint beállítása (úszóház) - már ha szükséges 2. Szívotorkokon a vákum beállítása (megfelelően nyíljanak) Lehet fülre is, meg rángásra is, meg úgy hogy durrogjon, de a vákumóra mégis csak pontosabb. Tudok egy helyet, ahol kb. 10e-ért pöpecül beállítják...
Olasz14-04-2005 12:08:54 // 214
Olasz14-04-2005 12:06:19 // 213
No ez pöpec:

lezsi13-04-2005 18:54:05 // 212
Szinkronmuszerre gondolsz? Az is tok jo, viszont eloszor alapbol kene behangolni a karbikat, es utana szinkronizalni, ha jol sejtem (valojaban fogalmam sincs :). Talaltam par leirast, hogy hogyan is szokas ezt fulre csinalni, lehet, hogy megprobalkozom vele, ha mar nincs nagy tolongas a sorert :) Koszi, lezsi
Olasz12-04-2005 08:38:33 // 211
Csak vákumórát tudnék ajánlani..... Ha tucc syereyni, akkor még Te is be tudod lőni.
lezsi11-04-2005 13:14:43 // 210
Karbis a fenevad, de azota megoldodott az ugy, szetszedtem az AC-t, sajnos szetmentek benne a szelepek. (futott vagy 5e km-t...) Kapott uj pumpat, es szinte poccre beindult a macchina, mentem is vele gyorsan egy kort (esoben, sotetben, persze lampat es ablaktorlot lusta voltam visszatenni :). Mar csak a karbikat kene beallitani, mert ki lettek cserelve. Tudtok ehhez receptet? Vagy meginkabb olyan embert keresnek, aki be tudja loni nagyjabol erzesre (vagy van nala zseb-gazelemzo :), es hajlando is eljonni nehany sorert, vagy hasonlo kompenzacioert cserebe :) Del Budan van a joszag. Koszi, lezsi
a11-04-2005 10:29:45 // 209
Küldtem egy csomagot :)
Olasz09-04-2005 23:07:06 // 208
...de miért is??? (ha szabad megkérdezni)
sprint8309-04-2005 16:05:39 // 207
Hali eladnám az autómat ha valakit érdekel hívjon!TELJESEN HIÁNYTALAN A MOTOR IS KIFOGÁSTALAN AZ EGÉSZ FÉKRENDSZER KIVAN CSERÉLVE. Hívjon akit érdekel sürgős lenne!
bb1808-04-2005 21:14:33 // 206
karbis ugye?
Olasz08-04-2005 20:44:26 // 205
Ezek megvannak Nekem is, van még másmilyen kép róla???
Halesz08-04-2005 16:51:52 // 204
Esetleg megvan 800x600-ban? Ha igen, küldd el! :)
a08-04-2005 16:23:01 // 203
Egyébként akarsz erről még képeket? :)




a08-04-2005 16:18:58 // 202
De ez téglalap :)
Ugyanott, ugyanakkor, ugyanaz az autó, csak egy másik képállás :)

Halesz08-04-2005 15:37:34 // 201
Jó ez a kép, lehetne akár hét képe is, csak kár hogy négyzet alakú, nem pedig téglalap :(
Olasz08-04-2005 14:19:40 // 200
Jaja, tényleg Ausztrál... nekem angol-angol... Még a nevet is ki lehet olvasni ezen a képen, csak 6V rákeresés után találtam meg...

lezsi08-04-2005 13:19:47 // 199
Udv, Sikerult beszereznem egy Marelli elektronikat, ra is mutottem gyorsan a jarganyra, azota izmos szikrak ropkodnek :) Koszi megegyszer a segitseget. A kovetkezo napirendi pont: AC-pumpa :) Valamiert nem sziv/nyom, meg akkor se, ha feltoltom benzinnel a csovet felulrol. (Benzin amugy atfolyt rajta, mint jofele kozlekedoedenyen.) Sokat allt szarazon, gondolom ez nem tesz jot neki, de amugy nem regi darab, 3-4 eve vettem ra. Vannak tippek, vagy leszerel, szetszed, nezeget, stb..? thx
a08-04-2005 13:05:13 // 198


A mai kép...
Inner Circle08-04-2005 08:02:25 // 197
Tévedni teccik gyakorlatilag mindenben :D Ez egy úgynevezett Giocattolo, Alfa Sprint vázra épített ausztrál szupersportkocsi. Bővebben: http://alfasud.alfisti.net/gioe.html
Olasz07-04-2005 10:52:45 // 196
Kösz Gery a képet!!!!!!!!!
Olasz07-04-2005 10:50:48 // 195
Ja, és ez a motorja:

Olasz07-04-2005 10:49:43 // 194
Ha jól tudom, egy britt cégnek megteccccett az alap, és egyedileg hozta ki a sprint elképzelését. Assszem 6V coupe volt a neve:

Olasz07-04-2005 10:45:24 // 193
:-)))) Ez jó... Maffia.. ha tudnád.... :-P
a07-04-2005 09:40:21 // 192

A mai kép :)
Üvegtigris06-04-2005 16:43:58 // 191
Jaja, kicsit késnek a válaszok néha Vannak olyan fránya válaszok amelyek meg sem érkeznek... : ))) több szálon is futnak az események... Mint valami Olasz maffiózó :)
Olasz06-04-2005 16:38:08 // 190
:-)))) Jaja, kicsit késnek a válaszok néha, mert több szálon is futnak az események... de igyekszem!!!!! És sorry a késésekért.. :-((((
Inner Circle06-04-2005 12:42:04 // 189
Miért, te el szoktad olvasni amit arra a címre kapsz? :PPP
Olasz06-04-2005 12:13:17 // 188
Lökjétek már el ezt nekem is jó minőségben pls... mail@zoltanstudio.hu thx
Gery8305-04-2005 17:55:08 // 187
ÁdidiGaga! Nagyon szívesen! Örülök, hogy segíthettem!
bb1805-04-2005 15:34:54 // 185
ilyen a hall, a ,,vödrön " annyi bevágás van ahány hengeres a paciens. ahogy a kivágás elhalad az érzékelő előtt megváltozik az indukált mágneses tér és ezt érzékeli.
bb1805-04-2005 15:21:57 // 184
először is köszönöm a bizalmat! nna: indukcios jeladós az eloszto, a trafon lévő csati lehet az elektronikáé, de akár mehet pl. a fordszámmérőre is. igazából ha megvan az elektronika akkor derül ki. az én motoromon az elosztón van közvetlenül az elektronika. a trafonak meg tökmindegy. amugy meg külön örülök ha meghalgatnak mindenkinek lehet jo ötlete hátha az a 6 év tanulás meg 21 év gyakorlat az autóiparban nem volt fölösleges.
lezsi05-04-2005 14:03:57 // 183
Bizzunk BB sorstarsban, hatha megmondja a frankot! :) (-Marmint hogy ez most HALL, vagy tenyleg tekercses.) Mindenesetre kerestetik egy 33/Sprint (83-tol) gyujtasdoboz jutanyos aron :)
Olasz05-04-2005 14:03:25 // 182
Ja és ha a karosszériáshoz lábon ment, akkor ott kéne lennie valahol nála!!!
Olasz05-04-2005 14:00:45 // 181
No ja... Oda kell a kis "fekete doboz" :-) Addig az el nem indul onnan... Pl. ami ott a levegőben lóg csati, az is rá való (ha jól látom)... A 3. képről lövésem sincs.... :-((((
lezsi05-04-2005 12:18:04 // 180
Koszi a hozzaszolast, ezek szerint majdnem mindegy, hogy milyet szerzek? :) -Az elektronikus tekercs egyebkent miben kulonbozik a tranzisztorostol?

Ime az igert kepek:
1. Osszerakva igy nez ki. Lathato a 4 szabad csati a levegoben :-0


2. Szetszedve. Ugy latom, a hely tenyleg ott van, ahol Olasz mondta, de csak a hely...


3. Ilyen az elosztoban levo szenzor. Ranezesre 2 egyforma, a manual szerint ez egy tekercses lehet, es talan a ket tekercs egy pontja kozositve van, igy lehet kifele 3 drot a lathato 4-bol.


koszi
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-04-2005 12:15:40 // 179
Gery83 köszi még1x, úgy néz ki hasznos volt átböngésznem a gyertya-elszínkódokat! megkerestem a megfelelő képet,és az én problémámhoz (száraz fekete korom) elég egyértelmű magyarázat - túl dús keverék - tartozott. tegnap kicsit beljebb tekertem az ominózus henger kev.csavarját és úgy néz ki rendbejött a dolog addig,amíg lesz időm felrakni és beállíttatni a 40-es rendbetett és tökéletesen párba való karbikat!
Olasz05-04-2005 10:22:23 // 178
Megvan már minden oldal a MANUAL-ból Dark???? :-)))
Olasz05-04-2005 10:14:17 // 177
Lezsi! bb18 naon jó dolgokat írkál ám. Érdemes átgondolni őket. Tényleg mindegy hogy marelli vagy bosh, nekem vmi noname van, amit talán még skoda favoritba is nyomatnak (kisebb is mint a bilincs ami odafogja...). Várom ide a fotókat...
bb1804-04-2005 17:31:29 // 176
hagyományos trafobol három féle van: 1. normál, megszakitóshoz 2. elektronikához ( rá kell hogy irva legyen, de ez az altalános ) 3. tranzisztoros gyujtáshoz ( ezeken mindig rajta van a talpán, és inkább régi orosz gépeken) az hogy a trafo bosch vagy épp marelli mindegy ha a teljesitményük ugyanaz. tööbbelektrodás vagy kuszoszikrás gyertyához nagyobb telj. kell. mégegy hibalehetőség: elektronikus ( kivéve tranzisztoros) gyujtáshoz növelt ellenállásu kábel kell tehát nem jo a sima réz gyujtókábel!
bb1804-04-2005 16:59:14 // 175
hali! tulképp csak azt kell tudni, hogy HALL, vagy INDUKCIOS jeladó. nekem az 1.7 i motoron indukcios jelado van az elosztora épitett elektronikával. ha HALL, akkor bármilyen hozzávaló jeladó rámehet mert szabványos.
Olasz04-04-2005 16:31:47 // 174
Várom...
lezsi04-04-2005 15:57:57 // 173
Kivancsiva tettel. Felfegyverkezem fenykepezogeppel, es megnezem :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.