Forum >> Sprint
pb_20-02-2014 22:39:26 // 30523
Mindig TSak a hp, pofám lexakad.D
kesa20-02-2014 21:33:27 // 30522
Ugyan a kérdéseidre nem tudok válaszolni, de a pálinkát szívesen elfogadom :).
Mirrmurr20-02-2014 21:31:24 // 30521
hopp, még egy kérdés, Sprinthez való kárpitanyagot újonnan lehet valahonnan szerezni?
Mirrmurr20-02-2014 21:26:07 // 30520
Egy kis segítség kellene! Ha valakinek van, jó felbontású fényképe, egy olyan Sprint motorteréről, amiben minden ott van, ahol gyárilag, azt megköszönném. Illetve a másik kérdésem: az alján, gyárilag mi lehetett alvázkezelve, és mi csak szinterrezve illetve natúr fémesen hagyva. Elsősorban a csavarokra gondolok és a futómű részeire. Arról van valakinek infója, hogy a svájci export Sprintek plussz Dinitrolos alvázkezelést kaptak? Merthogy erről mesélt nekem egy öreg osztrák autószerelő, aki ALFA szervízben dolgozott..(állítólag az Ausztriába került Sprintek jó része valami svájci forgalmazón keresztül érkezett oda).
Köszönet annak, aki segíteni tud:) Meg egy pálinkára vendégem, ha valahol találkozunk..
Köszönet annak, aki segíteni tud:) Meg egy pálinkára vendégem, ha valahol találkozunk..
Whiteskull20-02-2014 14:03:31 // 30519
Nem a tetves mindenit. Pedig minden reggel megnézem mennyit haladt. :)))))))))
krecsi20-02-2014 12:57:31 // 30518
Nem halad a munka:)
Atttis19-02-2014 21:56:01 // 30516
Sok 1-2 éves autón is akadna mit csinálni :) Ezeknél az autóknál nem csoda sajnos
Whiteskull19-02-2014 21:51:26 // 30515
Mondjuk én is azt hittem, hogy nem lesz veszélyes, de volt mit csinálni rajta
Atttis19-02-2014 21:50:43 // 30514
Hát anyagilag biztosan nem, meg karosszéria munka szempontjából, amúgy nem vészes :) (:
Whiteskull19-02-2014 21:45:54 // 30513
Hát nem egyszerű dolog. :)))
Atttis19-02-2014 21:43:50 // 30512
Nagyon csini lett :) Enyémnek is kellene egy ilyen :)
Whiteskull19-02-2014 21:38:09 // 30511
Atttis19-02-2014 21:35:14 // 30510
Kár hogy itt nem lehet tetszik gombot nyomni. Sprinttel voltál te is?
Whiteskull19-02-2014 21:30:59 // 30509
A Petőfi utcában. :))
Apróságokra nem adunk. A forma visz mindent. :D
Apróságokra nem adunk. A forma visz mindent. :D
Atttis19-02-2014 21:27:19 // 30508
Hol láttál? Én nem láttalak. Foltos Sprintet :(
Whiteskull19-02-2014 13:45:11 // 30507
Reggel szembe jöttél itt Szombathelyen. De jó volt újra sprintet látni! :))))
sprint8314-02-2014 21:12:59 // 30506
Benéztem, azt hittem a lámpa foglalatra írod...
Atttis14-02-2014 20:47:35 // 30505
Micsoda?? Sprint?
:)
:)
sprint8314-02-2014 15:05:20 // 30504
Én nem akarom bántani, csak kellene 2 db hasznavehető...
Atttis13-02-2014 22:24:12 // 30503
A sárgából én is akartam faragni, de megvettem megláttam milyen állapotban van és letettem róla. Túl jó ahhoz hogy ilyet csináljak belőle.
127_sud13-02-2014 21:30:44 // 30502
Akkor viszont ez nem lesz akadály, reméljük minden simán megy majd.
Mirrmurr13-02-2014 20:28:03 // 30501
Már 83as a kocsim:) A Centrodocumentiazonétől kapott email, meg még pár netről szedett cucc kíséretében kértem rá egy KPM szemlét, ott módosították az adatokat. Kaptam egy adatlapot, ami alapján műszaki vizsgakor az új forgalmiba már 1983 kerül be. Azt tudtam én is, hogy csak a 31. megkezdett évben vihetem.
sprint8313-02-2014 19:46:41 // 30500
Valakinek van esetleg feleslegbe a tompítottakba való izzó foglalat, a terelő lemezzel együtt? 2 db kellene.
127_sud13-02-2014 19:31:27 // 30499
Ha az autód 84-es akkor nem tudsz menni idén OT vizsgára (muzeális minősítésre), csak amikor már elmúlt 30 éves akkor lehet. Tehát minimum 31 éves korában. Persze lehet idén másként van már de ez mindig így volt sajnos.
Atttis13-02-2014 18:34:07 // 30498
Az a váltóban lévő km óra meghjtó egység :) ha nem lehetne látni rajta :) az 1-es alkatrész a biztosító gyűrű, a 2es a hüvely amiben a fogaskerék forog, a 3as pedig a fogaskerék :)
Atttis13-02-2014 18:32:07 // 30497
Egy gyors kérdés: Ha az egyesszámú alkatrész elnyíródik, és ezáltal ha kiveszem a 2es számú alkatrészt, akkor mi lesz 3as számúval? Le esik a váltó aljába? Vagy ott marad ahol volt csak az istenért nem lehet kivenni aélkül hogy megbontanám, vagy levenném a váltót? Vagy csak beljebb csúszik annyira hogy nem ér bele már a spirál vége.
Atttis13-02-2014 18:11:59 // 30496
Pannnónia ringen is szokott lenni egy fehér, eleje műanyagos, hátulja krómos, mármint csak a lámpák, lökösök nincsenek :) histo cup on fut. meg volt 1 piros krómos is 16v motorral, amin 2 verseny közt gyors megejtettek egy motorcserét :)
Mirrmurr12-02-2014 21:50:43 // 30495
Szia! Hova készülsz vele OTzni? Áprilisban elvileg az enyém is megjelenik a Minősítő Bizottság elött..
pb_11-02-2014 08:08:37 // 30494
+ a munkakedv sem volt a TSúTSon a gyartás közben.)
pb_11-02-2014 08:06:00 // 30493
A testvér topikban is hasonló a helyzet.)(
kesa10-02-2014 21:58:50 // 30492
Lehet túl elfogult vagyok, de szerintem nagyon jó felépítése van a kocsinak. Könnyű, viszonylag kicsi. És talán még jól is tuningolható.
kesa10-02-2014 21:54:54 // 30491
Sajnos így van. Az enyém is csak várja a feltámadást.
sprint8310-02-2014 21:48:00 // 30490
Az tuti, hogy nálam marad ha csak rajtam múlik.
A különlegesség az oké, csak a baj az, hogy nem volt akkora kultusza soha. Régen is elég sok előítélet övezte meg napjainkban is. Teszem hozzá van némi igazság is a dolgokban. A minőségre abban az időben nem sok hangsúlyt fektettek. Összehasonlítva a Sprintet egy korabeli hasonló kaliberű autóval észrevehető sok slendriánság. De a legfőbb baj a gyenge minőségű acél és a nem megfelelő kezeléséből adódik. Ha megnézel mondjuk nagyobb kaliberű Alfákat abból a korból ott is észrevehetően más minőségben dolgoztak, ill. jobb alapanyagokból. Na meg persze az is közbejátszik, hogy dél Olaszországban ahová telepítették a Sudok gyártására szolgáló részleget az elsődleges cél a munkanélküliség leküzdése volt és nem a minőségi gyártás.
A különlegesség az oké, csak a baj az, hogy nem volt akkora kultusza soha. Régen is elég sok előítélet övezte meg napjainkban is. Teszem hozzá van némi igazság is a dolgokban. A minőségre abban az időben nem sok hangsúlyt fektettek. Összehasonlítva a Sprintet egy korabeli hasonló kaliberű autóval észrevehető sok slendriánság. De a legfőbb baj a gyenge minőségű acél és a nem megfelelő kezeléséből adódik. Ha megnézel mondjuk nagyobb kaliberű Alfákat abból a korból ott is észrevehetően más minőségben dolgoztak, ill. jobb alapanyagokból. Na meg persze az is közbejátszik, hogy dél Olaszországban ahová telepítették a Sudok gyártására szolgáló részleget az elsődleges cél a munkanélküliség leküzdése volt és nem a minőségi gyártás.
Gery8310-02-2014 21:33:23 // 30489
Igen, ez sajnos így van. Végül viszont akiknek megmarad, az már csak a keménymag. Már most is különlegességnek számít szerintem, pár év múlva lehet már vagyont érnek. :D
sprint8310-02-2014 21:29:23 // 30488
Ja, és sajna évről évre csökken a számuk. 10 éve amikor megvettem az elsőt azért mindig hirdettetek 2-3 db-ot. Emlékszel amikor indult az amore akkor ide is elég gyakran regeltek Sprint tulajok. Köztük elég sok olyan autó volt ami nem sok idő után el is tűnt. Mára már nem is tudom kiknek van még meg, sajna eléggé hulla a topic is évek óta.
Gery8310-02-2014 21:25:09 // 30487
Nem túl sok esély van rá sajna. Talán külföldről.
sprint8310-02-2014 21:22:59 // 30486
Évek óta gondolkozok rajta, hogy kellene szerezni egy menthető kasznit és építeni egy ilyen pályagépet:)) A sajátomat sajnálnám átalakítani. De mellé jó volna.
krecsi10-02-2014 21:18:42 // 30485
De legalább egyetértés volt a válaszban:)
Gery8310-02-2014 21:16:08 // 30484
Hopsz. :) Nem olvastam vissza.
Gery8310-02-2014 21:15:36 // 30483
Szerintem elektromos antenna.
Gery8310-02-2014 21:15:03 // 30482
sprint8310-02-2014 21:12:04 // 30481
Szerintem a rádió antennája.
krecsi10-02-2014 21:11:07 // 30480
Mi az a ovális fekete hátul az oldalán? 6. képen látszik
sprint8310-02-2014 21:09:34 // 30479
A hollandok szoktak ilyesmi megoldásokat csinálni. Van pár érdekes Sprint a fórumukon.
Gery8310-02-2014 21:07:05 // 30478
Igen, az a kép a legütősebb. bár tényleg ps. Összességében a kocsi nem olyan jó, de vannak rajta jó ötletek.
sprint8310-02-2014 21:05:19 // 30477
Azért az első ködlámpáért kár, azt leszámítva pofás. Bár abban a narancs színben jobban tettszene, de gondolom az csak ps.
sprint8310-02-2014 21:03:01 // 30476
Többek között nekem is a ház miatt nincs szinte semmi Alfás tevékenység, viszi a pénzt rendesen, időről meg nem is beszélve. A 156 is ezért marad teljesen gyári egy jó darabig, csak ami a normális napi használati állapothoz kell azt kapja meg, viszont abból maradéktalanul mindent.
Gery8310-02-2014 20:56:25 // 30474
Na ez jó hír!
Az enyém még pihen egy jó ideig. Most házra megy a pénz és az idő.
Addig mint a kismókus alkatrészeket gyűjtögetek. :)
Igyekszem megőrizni az állapotát, azt majd egyszer rendberakom.
Az enyém még pihen egy jó ideig. Most házra megy a pénz és az idő.
Addig mint a kismókus alkatrészeket gyűjtögetek. :)
Igyekszem megőrizni az állapotát, azt majd egyszer rendberakom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
618
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?