Forum >> Sprint
tt (tt Alfa team)06-05-2007 11:15:26 // 10273
Mi ez a szenségtörés!? A régi motor nem volt menthető??
pb_06-05-2007 11:02:18 // 10272
Jaja, mindenképp htőkés hfejet tegyél rá.
Ferke06-05-2007 09:08:30 // 10271
Na legalább akkor ez is letudva. Íg, hogy a motorral nem kell szívnom, most lesz idő meg energia min. hidrotőkés hf-et szerezni, az injektoron viszont most nem gondolkodom, egyenlőre tuti marad a karbi
pb_06-05-2007 00:15:42 // 10270
Naja, ha rendesen összerakod, normális alkatrészekkel, akkor sokáig nem lesz vele baj. Ill 1 dologgal lehet, a karbival.))))
Ma du +hekkeltük, műxik, ahogy kell.)
Ferke05-05-2007 14:28:00 // 10269
Az bizony!:) Ez lesz a legcselesebb 1.5-ös sprint!:))
Iszonyat megkönnyebbültem tegnap, hogy így legaláb egyenlőre a motorral nem kell kínlódni, bőven elég lesz most a kasztni is.
Jó lett a közp.zár?
gargapitic05-05-2007 14:16:10 // 10268
dehát nem akartam én külföldről, he!
Face05-05-2007 14:09:59 // 10267
Ne légy hülye ilyen súlyos dolgot nagyon nem éri meg külföldről szerválni, besz@rsz olyan postaköltsége lesz... :))) simán lehet kapni Unixba is, vagy a Meteorba.Sud-hoz való kell néked, valszeg 6 csavarlyukú. ;)
gargapitic05-05-2007 13:33:24 // 10266
ófákk!
nincs rá két hetem :)
klutty
pb_05-05-2007 11:08:38 // 10265
A tuning blokk.))))
Ferke05-05-2007 10:59:19 // 10264
Szeva Mindenki! Van új blokkom a kicsikémbe! 1.6-os és 146-ból származik!:)
pb_05-05-2007 10:53:48 // 10263
Akkor jól kilestem én ezt a múltkor.)))
gargapitic05-05-2007 10:00:35 // 10262
dzsá!
bárdinál féknyereg + betétdíj hatvan forint :O
gargapitic05-05-2007 09:56:05 // 10261
hm. akkor hát kézifék off?
Szala05-05-2007 08:31:50 // 10260
Jól mondod!:)) Nem is jó!
pb_05-05-2007 00:01:07 // 10259
A tárcsaféknél, tulképp a nyereg maga a munkahenger.
Face04-05-2007 23:54:59 // 10258
Miféle fékmunkahenger? belsőfékesen csak fék főhenger+ 4 feknyereg van. Munakhenger csak a dobfékben van. Gyanítom nálad a fékberagadást a az első féknyergek egyikének belselyében lévő mechanika berohadásában kell keresni sajnos... azpedig nemmás mint temérdek szopóka... :(( a felújíthatóság erősen kérdéses, jó bontottat találni meg istentudja... ezt már jópárszor leírtam, nekem ahhoz hogy egy pár fasza első féknyerget össze tudjak eszkábálni jó kézifékkel 4 pár! bontott nyereg kelett.. és még így is erős kételyeim vannak hosszabbtávra a cuccal...
Mindenestre belső szir-szar kis alkatrészem van bele temérdek, ha majd kell vmi esetleg...
pb_04-05-2007 23:54:08 // 10257
Meg talán nem is jó?))
gargapitic04-05-2007 22:47:18 // 10256
tulajdonképpen csak ő hiányzik a Sprintből még, hogy lábra álljon.
meg lehet hogy fék munkahenger meg kuplung.
az önindítót feltámasztották :)))
Szala04-05-2007 20:48:04 // 10255
ha pedrito nem nézte ki magának persze. Merthogy nekem aztán nem kell.
Szala04-05-2007 20:44:02 // 10254
Szia!
Nemtom a barnánkon milyen állpotú van és egy darabig nem megyünk hozzá, szóval gyorsnak nem gyors, de majd megnézem és ha még kell majd akkor +bótol6juk.
gargapitic04-05-2007 19:57:00 // 10253
sziasztok :)
hol tudnék leggyorsabban új első féktárcsát szerezni óccsóér de mégis jót?
puszika
Szala04-05-2007 18:45:55 // 10252
Amúgy meg az ilyesmiről csak annyit, hogy egy utolsósemminek tartom azt aki más kocsijához egyáltalán hozzányúl!
Gyerek koromban én is lopkodtam dísztárccsát, de egy gyerek más és nem csak azért mert én voltam. Ha egy gyereket rajtakapnék azt max megdorgálnám, vagy megvesztegetném vmi kis szarral. hogy ne piszkálja, de egy felnőtt az más.
Szala04-05-2007 18:42:36 // 10251
A szelepsapkákat én is várom mikor fognak eltűnni!
Olasz04-05-2007 18:24:12 // 10250
Bár ki tudja. Nekem 3 napja a GTV-mről lelopták a króm antennámat. Ezeöccá volt a bolti ára, és már úgy rágyógyult, hogy kézzel le sem lehetett cserélni. Tehát a kollega nekiesett egy fogóval minimum!!! Ezeöccá forintért basszus. És ennyiért okoz nekem kellemetlenséget!!! Az Alfás szelepsapkáimról nem is beszélve.
Lopnak pár száz forintért!!! Röhej.....
Olasz04-05-2007 18:21:32 // 10249
HAHAHA csak nem viszik be a MÉH-be:)))))))
kesa04-05-2007 17:19:18 // 10247
Az autó alul majdcsak nem lopják ki lelkesen gyűjtögető testvéreink...
Ferke04-05-2007 17:00:10 // 10246
Szuper! Köszi minkettőtöknek!:) Azért le kéne fújni valami színnel, nem? Vagy jó az úgy rézszínűen?:)
Olasz04-05-2007 14:44:29 // 10245
igen igen... nem kell burkolni...
Olasz04-05-2007 14:43:55 // 10244
Rézcső... Vizsgán megengedett, nem balesetveszélyes és könnyen megmunkálható. Én ilyenekre cseréltem le. Az hogy hány mm-es aztat mán nem tudom. 6-8 körül, de szerintem egy tényleg hozzáértő szerelő megmondja.
kesa04-05-2007 14:35:16 // 10243
Csákány!
Mi sógorommal simán lehajtottuk rézcsőből, a régit mintául használva.
Nagyon penge lett.
Vagy 6-os, vagy 8-as (nem emlékszem pontosan, de hétvégén azt is megnézhetem neked) vastagfalú rézcső.
Külön nem lett burkolva, de szerintem így sem sérülésveszélyes.
Ferke04-05-2007 14:14:14 // 10242
A kasztni alatt futó, nem kicsit korrodált üzemanyagcsövekre milyen megoldás létezik?
Ezek jók még? Tehát ha letakarítom, simán felületkezelem, akkor visszarakhatóak ezek még? Lehet ebből újat kapni, vagy esetleg megegyezik legalább egy része a 33-asokéval?
Olasz04-05-2007 11:00:07 // 10241
Arra Én is :))))))))))
Ferke04-05-2007 10:53:07 // 10240
Naigen, télen én sem fogom kínozni szegényt, az tuti. Kössz a tancsot, kiváncsi vagyok, milyen lesz így a fűtőventid motorja.
pb_04-05-2007 10:26:50 // 10239
Face tud infoval szolgálni néhány beszerzési helyről, nekem is Ő mondott párat.
Olasz04-05-2007 10:02:52 // 10238
Még semmire :))))))
Egyenlőre benne a gyári és egy másikból kiszedtem egyet. Ezt fogom még széjjelebb kapni, hogy megvizslassam. Bizti van megoldás, legfeljebb egy öreg szaki iparossal meg kell csináltatni jobbra az eredetit. Olyasmit motyogtak eccccer hogy a tekercset meg egy két dolgot ha kicserélnek akkor jobbnak kell lennie. Kérdés hogy ki tudja megcsinálni, meg hogy kell-e, mert télen úgysem ezzel jár az ember.
Azért eltöltene egykis önteltséggel az hogy ha tudnám hogy a fűtésem remek, még akkor is ha nem használom :)))))))))))))))))
Ja és még vmi. Az már nagyon sokat dob a dolgon, hogy ha kiszedted, akkor vedd ki belőle a kis fűtő bordát, és alaposan tisztisd meg, de ne gőzborotvával, mert elhajlanak a lamellák. Én egy éjszakát áztattam tisztító oldatban utána pedig jó kiöblítettem. Zongorázni lehetett a külömbséget amikor újra beraktam. Így már a hűtővíz átjárta a rendszert rendesen, a kis ventilátor pedig át tudta fújni az utastérbe :)))))
Whiteskull04-05-2007 09:58:13 // 10237
Ne parázz a visszarakástól! Ha szét van szedve az egész, akkor egész könyen belemegy. :)))
Ferke04-05-2007 09:53:16 // 10236
Áh, nem láttad még azt a garázslejárót, Scott és Face tudna mesélni róla. KB olyan meredek, hogy gyalog óvatosan kell lemenni rajta. A szélessége meg végképp necces, még ha fel is emelnénk akár hatan is az autót, oldalról nem férnénk el a két betonfal és a kasztni között.
Életveszélyes egy lejáró, de a garázs legalább jó nagy, és van akna.:))
Ferke04-05-2007 09:51:08 // 10235
Ez nagyon nagy info volt, köszi!!!:)
Mindenképp ki kell szednem a műszerfalat, mindent, mert teljesen kicsontozva megy a vas a homokozóba.
A fűtés és társainak visszarakásától parázok kicsit, hogy mennyire fogom szétcseszni a fényezést pl.
A venti motorját Te mire cserélted? Melyik típus erősebb?
Olasz04-05-2007 09:49:26 // 10234
Pár tégla és egy-két erősebb gyerek megoldja a futómű pótlását HEHE
Olasz04-05-2007 09:48:22 // 10233
A fűtéshez nem kell kivenni a műszerfalat... (már ha még erről beszéltek)
Zsír eccccerű. Alul ha jól emléxem max 6 csavar (a taposóknál), a motortérben leakasztod a bóóóóvdeneket plusz a kis ajtót ami a taposó felé nyomja a levegőt, és a motortérben alulról elkezdve szépen kifordítható.
Nekem picit megakadt, így felálltam a motortérre és egy határozott erőkifejtéssel kiszedtem. Az érdekesség hogy vissza könnyebben ment. Ha kiszedted érdemes a ventilátor motorját vhogy egy erősebbre kicserélni vagy megcsináltatni, mert a gyári harmat gyenge és a 33-asé nem megy bele :((( Plusz a szigetelést is jó ha lecseréled, vagy egy kis szilóóóó, de csak olyat amiben nincs semmi maró cucc, pl ecet, mert akkor elrágcsálja az autót. Szóval lehet jobb ha kivágod vmi jól szigetelő szivacsos cuccból a sablont ami alá megy....
Ferke04-05-2007 09:42:47 // 10232
Persze, semmi nem marad benne, különben nem is volna értelme az egésznek.
Viszont rájöttem, hogy a futóműnek maradnia kell. Ahogy néztem, pl tt is úgy homokfúvatta, hogy fent volt a futómű.
Nem is tudom másképp, mert futómű nélkül eleve hogyan hoznám ki abból a rohadt meredek garázsból?! Majd legfeljebb utólag leszedem a futóművet, és ahol a kasznikoz illeszkednek a dolgok, utóleg le lesz kaparva a ganéj.
Scott04-05-2007 09:25:23 // 10231
Pedig szerintem is szedd ki, persze ehhez a műszerfalat is ki kell.
Ferke04-05-2007 09:21:10 // 10230
Nem is tudom, hogy hogyan álljak neki. Asszem Face tapasztalataira is szükségem lenne, de hiába a kapcsolási rajzok, ha nem tudom a kábelek hosszait. Asszem 1 az 1-ben kiveszem a donorból a kábelezést, mert abban 100x jobb állapotban van meg, mint az alapvasban, kiterítem a matonra, és lemásolom szép lassan. Ez milyen ötlet szerintetek?
Jaaa, főleg Face, de aki tud segíteni: vezetékeket, sarukat, stb. honnan is szereztétek be anno?
És hol találok pl bandázsszalagot? Jó volna rendesen megcsinálni, kicsit jobbra, mint a gyári!:)
pedrito04-05-2007 08:53:17 // 10229
Az sajna karcsú... :-( Látod, ha nem adod el a gépet, akkor még csinálhattál volna róla képet, de így... :-)
pb_03-05-2007 23:11:34 // 10228
Az az összkerék kapcsolója lesz.))))
Szóval jó kis szórakozás lesz ez.)
Ferke03-05-2007 22:47:13 // 10227
Na ezért is akarok minél kevesebb vezetéket látni az egész autóban!:))
Apropó vezeték. Újra kell gyártanom az egész elektronikát, naggyon durva az, ami a motortérben volt. Ekkora káoszt még autóban nem láttam.
Csak a lámpák bekötését +20 méter vezetékkel variálta meg az előző tulaj, műszerfal alól kapcsolható külön kapcsolóval.
A hűtőventi szintén külön kapcsolón. De találtam még egy kapcsolót a fékpedál felett. Kiváncsi leszek, hogy az meg mi...
pb_03-05-2007 22:30:19 // 10226
Én mondtam, hogy nem lesz sétagalopp, ezt csinálom, már több, mint 4 éve, de ha hozzávesszük bs2-t is akkor 5.
Ferke03-05-2007 22:22:46 // 10225
Ezzel el is vetted a kedvemet kicsit.Annyira utálom ezeket az apróságos bizbaszokat csinálni. Főleg, mikor már kész a fény és ezeket vissza kell sakkozni, vigyázva a fényezésre is...ááá..:(
Ferke03-05-2007 22:21:18 // 10224
Már egy ideje keresgélek. Mindegy, az is lehet, hogy egyenlőre visszamegy az eredeti blokk, és úgy megy majd vizsgára, közben meg készül az új motor, azalatt lesz időm beszerezni akár 16v-s hfejeket is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
485
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?