Forum >> Alfa tuning

gecsa25-04-2017 09:28:05 // 25391
Természetesen blow off. Viszont megszűntek a gyújtás és alapjárati anomáliák. De, hogy ezeket miért nem tudják normális színben gyártani?
[k i z z o]25-04-2017 07:03:07 // 25390
Blow off vagy bypass lett?

Nekem most egy Bailey's van fent, annak szép hangja van (blow off):)

gecsa23-04-2017 22:06:12 // 25389
Kapott újat, most már papíron 2 barig mehet a nyomás.. :D viszont sokkal halkabb lett, mint a gyári.
gecsa14-04-2017 11:15:10 // 25388
Valaki polírozott már v6 szelepfedelet? Kíváncsi lennék hogyan mutat.
Liquid14-04-2017 07:55:07 // 25387
végülis csúszik, a hőt is bírja, mehet :D
Kócosw14-04-2017 05:27:00 // 25386
Étolaj is jo? :)
gecsa13-04-2017 22:09:17 // 25385
A wd40 is megteszi. 😂
Liquid13-04-2017 22:07:33 // 25384
aztán jól kenjétek be fékzsírral a tárcsát, nehogy csikorogjon :)
gecsa13-04-2017 22:04:10 // 25383
Le kell szerelni, csak plusz súly ,ráadásul csak rugózatlan tömeg.
Kócosw13-04-2017 07:23:49 // 25382
akkor tarcsa betet,meg olajcsere lesz nalam asszem lassan :D
berobbantam12-04-2017 21:58:12 // 25381
Nekem se.Nem is gyárival vettem:D
gecsa12-04-2017 20:11:06 // 25380
Nekem nem volt gondom a 156 fékeivel sosem.
Levee156SW10-04-2017 19:22:24 // 25379
+1-en is ugy tudtam meg,hogy idoszeru,hogy egy TT(ej,ezek az Audik...) utan jottem az M3-ason BP-60-ig ilyen 160-180-as utazoval,aztan a hatvani lehajto elott gondoltam,kiallok OMV-re tankolni-na ott a 180-0 nem jott volna ossze a shopig,igy inkabb elfordultam jobbra a szervizutra (igy szoktam leszallni...).:D
Ment bele az ATE DOT 4(tarcsak,betetek, tuskek kenese amugy szep,bar kis MC-1600-al meg korbementem rajta), aztan orom-boldogsag. :)
gecsa09-04-2017 12:04:53 // 25378
Ezt főleg a selespeed talajok értik. :)
GT Ɨ|ѯ07-04-2017 07:40:00 // 25377
naugye competizione:-)
Kócosw07-04-2017 07:13:24 // 25376
latod erre nem is gondoltam hogy ö arra gondol... Igazad van.minek annyit kupplungolni GT cartars? :D
gecsa06-04-2017 22:14:16 // 25375
De miért jó annyit kuplungolni?
Liquid06-04-2017 21:45:25 // 25374
ebben van valami :D
VV606-04-2017 21:39:48 // 25373
A fék a gyávák fegyvere :)
Kócosw06-04-2017 21:09:54 // 25372
Felváltva szoktam :)
GT Ɨ|ѯ06-04-2017 20:32:30 // 25371
a mellette levőt kell nyomni többet akkor nem fogy el....:-)
gecsa06-04-2017 16:03:10 // 25370
nem árt max 2 évente. Én is most cseréltem.
Kócosw06-04-2017 15:06:02 // 25369
lehet egy cseret mar megkene ejteni..
Kócosw06-04-2017 15:05:40 // 25368
mar majdnem lett...
Kócosw06-04-2017 15:04:32 // 25367
nemtom,rajata maradtam, uh lehet :)
osee_selespeed06-04-2017 13:44:38 // 25366
Akkor lehet inkább a fékfolyadékkal van a gond.
VV606-04-2017 13:32:14 // 25365
És az A8-nak nem fogyott el ugyanazzal a tempóval? Ezen csodálkozom...
Dévid06-04-2017 13:26:12 // 25364
Na látod, én nem kergetőzök, így jó a gyári. :)
Amúgy egy nagyfék esetleg jól jön. :D
Kócosw06-04-2017 10:19:47 // 25363
a8 kotrót kergettem mikor elfogyott Cseszneknel.olyan volt mint a puding.
Liquid06-04-2017 07:54:27 // 25362
A nayobb fék biztosan jobb lesz.Nekem nem volt elfogyásos gondom, de igazán komolyat nem kapott.
Kócosw06-04-2017 07:42:36 // 25361
valami ilyen kene akkor nekem is, a mulkor a cseszneki szerpentinen haladas közben csunyan elfogyott a fekem.Neked nem volt ilyen gondod a fent emlitett komboval?
Mar agyaltam a GTa elsö nyergeken, vagy a 166 nyergeken is.Megprobaljak elöször egy komolyabb tarcsa betet kombot?
Liquid05-04-2017 20:47:39 // 25360
Ha tényleg jót akarsz akkor EBC USR + EBC betét. Van hangja komolyabb fékezésnél, de fog mint a zöld festék. Kérdés az, hogy mennyire kell az extra fékerő. Ha nem állatkodsz, pályanapozol, akkor megfelelő egy jobbfajta gyári-minőségű cucc is, ahogy Kau írta.
Liquid05-04-2017 20:36:48 // 25359
A 156-on éppen elégségesnek éreztem a gyári fékeket. Volt Zimmermann+ATE combo, alapvetően jó volt, aztán váltottam Brembo MAX+Brembo párosra, na az jobb volt érezhetően, viszont árban még nem volt vészes.
Kau05-04-2017 16:58:32 // 25358
Hétköznapi használatra szerintem jó a gyári tárcsa. Betétből én a Remsánál állapodtam meg, már pár éve. Jó az ár/érték aránya is. Nem nyikorog és kellően jó a fékhatás.
Sheppa05-04-2017 15:35:02 // 25357
Sziasztok!

Időszerűvé vált a gyári fékbetét és tárcsa cseréje a 147-es Alfámon. Az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlotok, ami megfelelő fékhatást biztosít a 150 pacihoz?
gecsa31-03-2017 21:20:14 // 25356
Gyári, közben kopott rendes méret csövet, a jelenség maradt.
[k i z z o]31-03-2017 21:13:09 // 25355
Milyen benne a rugó, milyen szelep?
gecsa31-03-2017 20:34:01 // 25354
Ha nem jársz pályanapokra, akkor bármelyik jó. Nem fogsz sok különbséget tapasztalni.
Sheppa29-03-2017 15:25:24 // 25353
Sziasztok!

Időszerűvé vált a gyári fékbetét és tárcsa cseréje a 147-es Alfámon. Az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlotok, ami megfelelő fékhatást biztosít a 150 pacihoz?
Ricoe15626-03-2017 21:29:39 // 25352
Mai AMTS 2017 felhozatal:

Volt még egy 156 FL előtti...de egy peremes felnin kívül nem nagyon érte meg elővenni a telefonom lefotózni :(
gecsa13-03-2017 22:01:42 // 25351
Okozhatja az, hpgy a vákuumcső szűkebb keresztmetzetű lett?
gecsa13-03-2017 21:37:28 // 25350
Akkor bontok.
gecsa13-03-2017 16:34:22 // 25348
A bypass szelepnek alapjáraton teljesen zárva kell lenni, vagy akkor lehet minimálisan nyitott állapotban?
Béci Ɨ|ѯ07-03-2017 08:00:48 // 25347
Manky cartárssal jobban jársz. Olyan programot ír rá neked, amilyet szeretnél.
naron15607-03-2017 00:21:47 // 25346
Sziasztok!

Tuning box/Power box vásarlásán gondolkozok 156 1.9jtd 116 lovashoz, italianspeed.it -n néztem (80 euró), de ezekról a boxokról mindenfélét lehet olvasni, esetleg valaki akinek van tapasztalata vele kiokosíthatna belőle. :D Javul tőle valamennyit az autó vagy csak humbug az egész?
gecsa21-02-2017 08:35:57 // 25345
Azért majd írd le, hogy mire jutottál.
dfg (Tanárúr)18-02-2017 06:54:38 // 25344
Köszi!
Utánnajárok!
gecsa15-02-2017 23:20:04 // 25343
Ismerve az olaszokat, tuti nem sok közös alkatrészük van.
DKori14-02-2017 07:31:44 // 25342
Szia!

Szerintem ebben az a FIAT féle 1.4 16v blokk van, ami máshol, modelltől függően 90 (Bravo), 95 (Grande Punto) vagy kivételes esetben 100 (Panda 100HP) lóerőt tudott...Euro 6-os formában erre a 90-95Le-re képes. Annak lenne esetleg érdemes utánajárni, hogy mondjuk a 90LE-s FIAT modellekhez képest hardverileg is módosítottak-e valamit a MiTo Juniornál (de nem lennék meglepve ha egyszerűen a lentebbi okok miatt csak szoftveresen lenne 78LE-re fojtva).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.