GT Ɨ|ѯ12-05-2017 20:21:06 //
25392
gecsa25-04-2017 09:28:05 //
25391
Természetesen blow off. Viszont megszűntek a gyújtás és alapjárati anomáliák. De, hogy ezeket miért nem tudják normális színben gyártani?
Blow off vagy bypass lett?
Nekem most egy Bailey's van fent, annak szép hangja van (blow off):)

gecsa23-04-2017 22:06:12 //
25389
Kapott újat, most már papíron 2 barig mehet a nyomás.. :D viszont sokkal halkabb lett, mint a gyári.
gecsa14-04-2017 11:15:10 //
25388
Valaki polírozott már v6 szelepfedelet? Kíváncsi lennék hogyan mutat.
Liquid14-04-2017 07:55:07 //
25387
végülis csúszik, a hőt is bírja, mehet :D
Kócosw14-04-2017 05:27:00 //
25386
Étolaj is jo? :)
gecsa13-04-2017 22:09:17 //
25385
A wd40 is megteszi. 😂
Liquid13-04-2017 22:07:33 //
25384
aztán jól kenjétek be fékzsírral a tárcsát, nehogy csikorogjon :)
gecsa13-04-2017 22:04:10 //
25383
Le kell szerelni, csak plusz súly ,ráadásul csak rugózatlan tömeg.
Kócosw13-04-2017 07:23:49 //
25382
akkor tarcsa betet,meg olajcsere lesz nalam asszem lassan :D
Nekem se.Nem is gyárival vettem:D
gecsa12-04-2017 20:11:06 //
25380
Nekem nem volt gondom a 156 fékeivel sosem.
+1-en is ugy tudtam meg,hogy idoszeru,hogy egy TT(ej,ezek az Audik...) utan jottem az M3-ason BP-60-ig ilyen 160-180-as utazoval,aztan a hatvani lehajto elott gondoltam,kiallok OMV-re tankolni-na ott a 180-0 nem jott volna ossze a shopig,igy inkabb elfordultam jobbra a szervizutra (igy szoktam leszallni...).:D
Ment bele az ATE DOT 4(tarcsak,betetek, tuskek kenese amugy szep,bar kis MC-1600-al meg korbementem rajta), aztan orom-boldogsag. :)
gecsa09-04-2017 12:04:53 //
25378
Ezt főleg a selespeed talajok értik. :)
GT Ɨ|ѯ07-04-2017 07:40:00 //
25377
naugye competizione:-)
Kócosw07-04-2017 07:13:24 //
25376
latod erre nem is gondoltam hogy ö arra gondol... Igazad van.minek annyit kupplungolni GT cartars? :D
gecsa06-04-2017 22:14:16 //
25375
De miért jó annyit kuplungolni?
Liquid06-04-2017 21:45:25 //
25374
ebben van valami :D
VV606-04-2017 21:39:48 //
25373
A fék a gyávák fegyvere :)
Kócosw06-04-2017 21:09:54 //
25372
Felváltva szoktam :)
GT Ɨ|ѯ06-04-2017 20:32:30 //
25371
a mellette levőt kell nyomni többet akkor nem fogy el....:-)
gecsa06-04-2017 16:03:10 //
25370
nem árt max 2 évente. Én is most cseréltem.
Kócosw06-04-2017 15:06:02 //
25369
lehet egy cseret mar megkene ejteni..
Kócosw06-04-2017 15:05:40 //
25368
mar majdnem lett...
Kócosw06-04-2017 15:04:32 //
25367
nemtom,rajata maradtam, uh lehet :)
Akkor lehet inkább a fékfolyadékkal van a gond.
VV606-04-2017 13:32:14 //
25365
És az A8-nak nem fogyott el ugyanazzal a tempóval? Ezen csodálkozom...
Dévid06-04-2017 13:26:12 //
25364
Na látod, én nem kergetőzök, így jó a gyári. :)
Amúgy egy nagyfék esetleg jól jön. :D
Kócosw06-04-2017 10:19:47 //
25363
a8 kotrót kergettem mikor elfogyott Cseszneknel.olyan volt mint a puding.
Liquid06-04-2017 07:54:27 //
25362
A nayobb fék biztosan jobb lesz.Nekem nem volt elfogyásos gondom, de igazán komolyat nem kapott.
Kócosw06-04-2017 07:42:36 //
25361
valami ilyen kene akkor nekem is, a mulkor a cseszneki szerpentinen haladas közben csunyan elfogyott a fekem.Neked nem volt ilyen gondod a fent emlitett komboval?
Mar agyaltam a GTa elsö nyergeken, vagy a 166 nyergeken is.Megprobaljak elöször egy komolyabb tarcsa betet kombot?
Liquid05-04-2017 20:47:39 //
25360
Ha tényleg jót akarsz akkor EBC USR + EBC betét. Van hangja komolyabb fékezésnél, de fog mint a zöld festék. Kérdés az, hogy mennyire kell az extra fékerő. Ha nem állatkodsz, pályanapozol, akkor megfelelő egy jobbfajta gyári-minőségű cucc is, ahogy Kau írta.
Liquid05-04-2017 20:36:48 //
25359
A 156-on éppen elégségesnek éreztem a gyári fékeket. Volt Zimmermann+ATE combo, alapvetően jó volt, aztán váltottam Brembo MAX+Brembo párosra, na az jobb volt érezhetően, viszont árban még nem volt vészes.
Kau05-04-2017 16:58:32 //
25358
Hétköznapi használatra szerintem jó a gyári tárcsa. Betétből én a Remsánál állapodtam meg, már pár éve. Jó az ár/érték aránya is. Nem nyikorog és kellően jó a fékhatás.
Sheppa05-04-2017 15:35:02 //
25357
Sziasztok!
Időszerűvé vált a gyári fékbetét és tárcsa cseréje a 147-es Alfámon. Az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlotok, ami megfelelő fékhatást biztosít a 150 pacihoz?
gecsa31-03-2017 21:20:14 //
25356
Gyári, közben kopott rendes méret csövet, a jelenség maradt.
Milyen benne a rugó, milyen szelep?
gecsa31-03-2017 20:34:01 //
25354
Ha nem jársz pályanapokra, akkor bármelyik jó. Nem fogsz sok különbséget tapasztalni.
Sheppa29-03-2017 15:25:24 //
25353
Sziasztok!
Időszerűvé vált a gyári fékbetét és tárcsa cseréje a 147-es Alfámon. Az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlotok, ami megfelelő fékhatást biztosít a 150 pacihoz?
gecsa13-03-2017 22:01:42 //
25351
Okozhatja az, hpgy a vákuumcső szűkebb keresztmetzetű lett?
gecsa13-03-2017 21:37:28 //
25350
Akkor bontok.
gecsa13-03-2017 16:34:22 //
25348
A bypass szelepnek alapjáraton teljesen zárva kell lenni, vagy akkor lehet minimálisan nyitott állapotban?
Manky cartárssal jobban jársz. Olyan programot ír rá neked, amilyet szeretnél.
Sziasztok!
Tuning box/Power box vásarlásán gondolkozok 156 1.9jtd 116 lovashoz, italianspeed.it -n néztem (80 euró), de ezekról a boxokról mindenfélét lehet olvasni, esetleg valaki akinek van tapasztalata vele kiokosíthatna belőle. :D Javul tőle valamennyit az autó vagy csak humbug az egész?
gecsa21-02-2017 08:35:57 //
25345
Azért majd írd le, hogy mire jutottál.
gecsa15-02-2017 23:20:04 //
25343
Ismerve az olaszokat, tuti nem sok közös alkatrészük van.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.